30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چرا بازاریابی پیامکی نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

چرا بازاریابی پیامکی نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

0

چرا بازاریابی پیامکی نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

بازاریابی پیامکی میزان تاثیر گذاری بالاتری نسبت به بازاریابی به روش های سنتی دارد و همچنین میزان جواب گرفتن از آن به مراتب بیشتر است. شاید اکنون با خود فکر کنید که جمله ی بالا لحنی تند و صریح دارد. بیایید کمی عمیق تر به مسئله نگاه کنیم. روش های بازاریابی مانند تلویزیون، رادیو، بیلبوردهای تبلیغاتی و آگهی های روزنامه ها را به عنوان نمونه در نظر بگیرید. تمامی این موارد روش های بازاریابی سنتی به شمار می آیند. در مقایسه با بازاریابی پیامکی تمامی اینها مانند شلیک یک اسلحه رو به آسمان می باشند. شما ماشه را می کشید و امید دارید که شاید تیرتان به صورت تصادفی به یک هدف برخورد کند. واقعیت این است که این شیوه های تبلیغاتی برای اکثر تجارت ها مناسب نیستند و عملکرد مناسبی در راستای تبلیغات ندارند. به یاد داشته باشید هر شخصی نمی تواند به صورت بالقوه مشتری شما باشد.

یه این نوع تبلیغات، "تبلیغات منقطع" نیز می گویند. در این نوع بازاریابی شما نمی دانید که تبلیغاتتان برای چه کسانی عرضه می شوند، شما هیچ گونه ارتباط شخصی با این افراد ندارید و امیدوارید که با این نوع تبلیغات تنها برای چند ثانیه توجه آنها را به خود جلب کنید تا شاید آنها برای مدت کوتاهی، تمرکز خود را به شما معطوف کنند. اگر شما یک تاجر یا صاحب صنعت هستید، احتمالا با این جمله موافقید که روش های تبلیغاتی سنتی لزوما کارایی چندانی ندارد و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما نیستند.

چرا بازاریابی پیامکی بهتر از روش های تبلیغات سنتی است؟

  • اول از همه باید گفت که این نوع روش تبلیغاتی، اجازه محور است. بدین معنا که شما در ابتدا باید از برای انجام تبلیغات از مشتریان خود اجازه بگیرید و اگر آنها تمایل داشتند که صدای شما را بشنوند، می توانید تبلیغات خود را انجام دهید. مطمئن باشید برای عده ای که داوطلبانه حاضر به دیدن پیامک های تبلیغاتی شما بشوند، کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد.

 

  • نکته ی دوم این است که روش تبلیغات پیامکی متمرکز است. مقایسه ی بازاریابی پیامکی با روش های سنتی تبلیغاتی مانند مقایسه یک لیوان نوشابه با یک بطری آب است. فرقی که می کند این است که یک لیوان نوشابه هزینه ی بسیار کم تری نسبت به یک بطری آب دارد. شاید تعداد شماره های مشترکان پیامکی شما بسیار کم تر از افرادی باشد که آگهی تبلیغاتی شما را در روزنامه می بینند، اما مطمئن باشید که پیامک هایتان تاثیر گذاری بهتری دارند. هر فردی که پیامک شما را دریافت می کند، برای این کار داوطلب شده است و مشتری شما محسوب می شود. این افراد مشتاقانه پیامک های شما را دریافت می کنند و مطمئنا نتیجه گیری شما نسبت به روش های بازاریابی سنتی که افراد را به صورت تصادفی هدف می گیرد، بسیار بهتر خواهد بود.

 

  • نکته ی سوم اینکه بازاریابی پیامکی سرعت بسیار بالایی دارد. با ارسال پیامک های تبلیغاتی، دیگر لازم نیست که تبلیغاتی شما طراحی و چاپ شوند، سپس چاپ آنها مورد تایید قرار بگیرند و در آخر برای پخش آن برنامه ریزی شوند. با داشتن سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی، تنها با کلیک بر روی یک دکمه، مشترکان شما ظرف یک دقیقه پیامک شما را دریافت می کنند. کافیست کمی به این قدرت بازاریابی پیامکی بیاندیشید! آیا ابزار دیگری با این سرعت بالا می شناسید؟! با استفاده از پیامک هر لحظه که اراده کنید، می توانید حراج خود را بر پا کنید. اگر روز کم مشتری را در رستوران خود سپری می کنید، می توانید با ارسال کوپن های تخفیف به مشترکان خود آنها را به رستوران خود دعوت کنید. به شما اطمینان می دهیم که در پایان روز از میزان درآمد خود شگفت زده خواهید شد.

 

  • پیامک، ابزاری بسیار مناسب برای آمارگیری است. با ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریانتان، نه تنها آن ها را دعوت به عضویت در خبرنامه پیامکی خود می کنید، بلکه می توانید میزان تاثیر گذاری کمپین تبلیغاتی خود را بررسی کنید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید