30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
هنگامی که کمپین تبلیغات پیامکی به درستی عمل نمی کند، چه راهکارهایی وجود دارد؟

هنگامی که کمپین تبلیغات پیامکی به درستی عمل نمی کند، چه راهکارهایی وجود دارد؟

1

هنگامی که کمپین تبلیغات پیامکی به درستی عمل نمی کند، چه راهکارهایی وجود دارد؟

فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما بسیار مهم است. شما به راحتی می توانید اعضای جدیدی را به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی خود در بیاورید، اما میزان استقبال از پیشنهادات شما بسیار پائین است. تقریبا میتوان گفت که شما هزاران پیامک در هفته برای اعضای خبرنامه خود ارسال می کنید و در نهایت تنها ده نفر از کسانی که این پیامک ها را دریافت کرده اند به شما مراجعه می کنند که این خود مشکل بسیار بزرگی است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد شما چه کار می کنید؟ آیا باید به کلی از بازاریابی پیامکی کناره گیری کنید؟ مطمئنا خیر. برای اینکه بدانید در مواقعی که کمپین تبلیغات پیامکی تان به خوبی عمل نمی کند، چه کاری باید انجام داد بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تمام کمیپن های تبلیغاتی خود را زیر و رو کنید. هر پیامک را پرینت بگیرید و آنها را با آمارهای هر کمپین بررسی کنید. هنگامی که در حال بررسی هر پیامک ارسالی هستید، از خود این سه سوال را بپرسید. مطمئنا علل عدم موفقیت خود را در آماده نبودن، کمبود محتوای ارزشمند و انحصاری نبودن پیشنهاداتتان خواهید یافت.

آیا واقعا این چیزی است که مشتریان من می خواهند؟

شاید شما محصولی که مدتی است در انبارتان مانده را تبلیغ کردید. به جای اینکه محصولی جدید را به مشتریان خود پیشنهاد دهید که آنها را ترغیب به خرید کنید، محصولی قدیمی را انتخاب کردید که حتی در درجه ی اول نیز به فروش نرسید. ارائه ی تخفیف همیشه به معنای فروش بهتر محصولات شما نیست. اگر محصولی که برای تخفیف انتخاب می کنید مطابق با سلیقه مشتریانتان نباشد مطمئن باشید به فروش نخواهد رسید.

پیشنهاد من چند نفر را هدف قرار می دهد؟

آیا پیشنهاد و تخفیف شما مخصوص است؟ برای مثال، فرض کنید که شما صاحب یک برگر فروشی هستید. به جای اینکه برای تمامی برگرهای خود تخفیف ارائه کنید، تنها برای یکی از محصولات خود تخفیف می دهید. حالا، طبیعتا، میزان علاقه مشتریان به تخفیف های شما کاهش یافته است. شما می خواهید که تخفیف های شما شامل بیشترین افراد شود، نه تنها عده ای کم. اگر پیشنهاد شما خیلی به خصوص باشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که همه ی افراد را شامل شود.

آیا پیشنهاد من به اندازه کافی نظر مشتریان را جلب می کند؟

آیا پیشنهاد تخفیف شما به اندازه کافی جذاب است یا شما تنها 10% تخفیف می دید؟ به علاوه، آیا تخفیفی که شما می دهید مختص به اعضای خبرنامه پیامکی شماست یا دیگر افراد از طریق راه های دیگر نیز می توانند به این تخفیف دست یابند؟ آیا این تخفیف را به دیگر اعضای خود ایمیل می کنید؟ اگر با اعضای خبرنامه پیامکی خود مانند VIP رفتار نکنید مطمئن باشید به مرور از میزان علاقه آنها به پیشنهادات شما کم می شود.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حمید قادری

    24 بهمن 1401، 17:55

    سلام، ممنون از شیوه‌های خوبی که معرفی کردید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید