30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
در هنگام خرید پنل اس ام اس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید پنل اس ام اس به چه نکاتی توجه کنیم؟

4

اگر یک نگاهی به دور‌ و برمان بیندازیم متوجه می‌شویم که در حال حاضر خدمات پیامکی به یکی از الزامات شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها تبدیل شده است؛ مثلاً بیشتر بانک‌ها، دفاتر ثبت، آژانس‌های هواپیمایی، فروشگاه‌های اینترنتی و... برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان‌شان و کاهش هزینه‌های اضافه، یک پنل اس‌ام‌اس مرغوب خریده‌اند.

اگر شما هم به این فکر افتادید تا با خرید یک پنل پیامکی چندتا جان به کسب‌وکارتان اضافه کنید، مطمئناً با کمی جستجو در اینترنت با تعداد بسیار زیادی سامانه پیام کوتاه روبرو می‌شوید؛ اما موضوع اینجاست که همه این سامانه‌ها قابل اعتماد نیستند!

مطمئنم که در همین لحظه کلی سوال مختلف در مورد ویژگی‌های یک پنل پیامک خوب، ذهن شما را به‌شدت مشغول کرده است. مثلاً ممکن است بپرسید که یک سامانه پیام کوتاه معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه می‌توانم از خدمات آنها مطمئن شوم؟ و در نهایت اینکه کدامیک از این پنل های اس ام اس برای کسب‌و‌کار من مفیدتر است؟

باید خدمتتان عرض کنم که ما بر اساس همین سوال‌ها تصمیم گرفتیم تا این مقاله را بنویسیم. بعد از خواندن این مطلب می‌توانید با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، یک پنل پیامکی مرغوب را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید و از آن برای راه‌انداری کمپین‌های پیامکی موفق استفاده کنید. همراه ما باشید.

ویژگی اول: تنوع در پنل‌ها

تنوع پنل هابهتر است بدانید که یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه باید پنل‌های مختلفی را برای رفع نیاز کاربرانش داشته باشد. چرا؟ چون مطمئناً یک کسب‌و‌کار کوچک، مانند یک سازمان بزرگ، به تمامی خدمات پنل اس ام اس نیاز ندارد. در این صورت اگر شما صاحب یک بوتیک باشید و بخواهید برای ارتقا کسب‌وکارتان از یک پنل پیامکی کمک بگیرید، لازم نیست تا بیش از اندازه هزینه کنید. خیلی راحت بعد از بررسی گزینه‌های پیش رویتان، یک‌راست می‌روید سراغ پنلی که هم ارزان‌تر است و هم نیازهای شما را رفع می‌کند.

پس یک سامانه پیامکی خوب، سامانه‌ای است که بسته‌های متعددی را با قیمت‌های مختلفی برای کاربرانش در نظر می‌گیرد تا آنها بتوانند بر اساس نیاز خودشان، امکانات مورد نظرشان را انتخاب کنند.

ویژگی دوم: کاربری آسان و قدرتمند

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در زمان خرید سامانه ارسال اس ام اس باید به آن توجه کنید، «پنل کاربری» است که در اختیارتان قرار می‌دهند. حالا پنل کاربری چیست؟ پنل کاربری محیطی است که شما از طریق آن می‌توانید به مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید و علاوه بر آن کلیه پیام‌های ارسالی و دریافتی را هم مدیریت کنید.

پنل‌های پیامکی یک‌سری امکاناتی را دارند که شما باید بتوانید به‌راحتی با آن‌ها کار کنید. پس قبل از خرید یک سامانه ارسال ‌اس‌ام‌اس نسخه دموی آن را تست کنید تا از سادگی‌اش مطمئن شوید و ببینید که آیا محیط کاربری‌اش باب میل‌تان است یا نه.

توجه داشته باشید که یک پنل کاربری خوب علاوه بر ساده بودن باید ویژگی‌های زیر را هم داشته باشد:

  • دارای منوی فارسی باشد
  • تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار دهد
  • ارسالش سریع باشد
  • تنها با چند کلیک شارژ شود
  •  و از همه مهم‌تر اینکه راهنمای استفاده داشته باشد

ویژگی سوم: امکانات به درد بخور

امکانات پنل پیامکیمورد اول را که یادتان می‌آید؟ گفتیم که بهتر است از بین پنل‌های مختلف مدلی را انتخاب کنید که بیشتر به درد کارتان می‌خورد. اما از کجا بفهمیم کدام پنل برای کارمان مناسب است؟ پاسخ ساده‌ست! از روی ویژگی‌ها و امکاناتی که هر پنل به شما ارائه می‌کند. مثلاً یک پنل ممکن است ارسال بر اساس جنسیت را جز امکاناتش داشته باشد و آن دیگری همچین ابزاری را در اختیار شما قرار ندهد. پس باید خوب راهنمای استفاده از امکانات و ابزارها را بخوانید تا با یک دید باز، پنل مناسب‌تان را انتخاب کنید.

ویژگی چهارم: پشتیبانی قوی

زمانی که پنل اس‌ام‌اس‌تان با مشکل روبرو شد یا پیامک‌هایتان به دست مشتریان نرسید، چه‌کار می‌کنید؟ منتظر می‌مانید تا مشکلتان خود به خود برطرف شود یا تصمیم می‌گیرید تا با شرکت ارائه‌دهنده تماس بگیرید؟

یک سامانه پیام کوتاه معتبر باید خدمات پشتیبانی خوبی را به کاربرانش ارائه بدهد. کاربران باید بتوانند در زمان بروز مشکل از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشند و بالطبع، کارشناسان شرکت نیز باید در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات مشتریان خودشان پاسخ بدهند. دسترسی آسان به امور پشتیبانی یکی از ویژگی های مهم یک پنل اس ام اس خوب است.

ویژگی‌ پنجم: پوشش‌دهی تمام اپراتورها

هم اکنون چهار اپراتور همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا در حال ارائه سیم‌کارت در ایران هستند. مطمئناً مشتریان شما هم محدود به یک اپراتور نیستند. با خریدن یک پنل اس ام اس، شما باید بتوانید به هر 4 اپراتور اصلی کشور به‌صورت انبوه پیامک ارسال کنید.

ویژگی ششم: امکان تفکیک ارسال انبوه اس ام اس

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید یک پنل اس ام اس قدرتمند، امکان تفکیک ارسال های انبوه است؛ برای مثال شاید قصد داشته باشید به مشتریان خودتان تبریک تولد ارسال کنید یا به مناسبت روز مادر به مشتریان خانم خود پیامک تخفیف ارسال کنید یا خدماتی را برای یک منطقه خاص از ایران راه‌اندازی کرده اید. چگونه باید این اطلاع‌رسانی را انجام بدهید؟

امکان تفکیک ارسال انبوه پیام کوتاه به شما کمک می کند تا علاوه بر هدف‌گیری دقیق مشتریان، هزینه‌های تبلیغاتی خودتان را هم کاهش بدهید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا یک پیامک سفارشی‌سازی‌ شده را برای تمام مشتریان‌تان ارسال کنید، بلکه می‌توانید با فیلترگذاری‌های دقیق، تنها برای مشتریان هدف پیامک ارسال کنید.قابلیت دسته بندی مشتریانتفکیک بر اساس استان، شهر، منطقه، سن، جنسیت، کدپستی، مشاغل و اصناف از مهم‌ترین فیلترهای علامت‌گذاری برای ارسال‌های انبوه اس ام اس به‌شمار می‌آیند. پس در هنگام خرید پنل اس ام اس به این ویژگی دقت کنید.

ویژگی هفتم: بررسی سوابق و مشتریان

معمولاً شرکت‌هایی که خدمات ارسال پیامک ارائه می‌دهند، در وب‌سایت خودشان بخشی را به عنوان مشتریان ما در نظر گرفته‌اند. با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید متوجه شوید که آیا شرکت‌های معتبر کشور هم از این سامانه پیامکی استفاده می‌کنند یا نه.

آشنایی با پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول + مزایای ارسال پیامکحتما بخوانید: آشنایی با پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول + مزایای ارسال پیامک

ویژگی هشتم: تعرفه مناسب

از نگاه یک کاربر، تعرفه ارسال پیامک یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب یک پنل اس ام اس به حساب می‌آید. باید بدانید که تعرفه پایه پیامک از سوی سازمان مخابرات تعیین می‌شود و شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل اس‌ام‌اس تنها می‌توانند مبلغ ناچیزی را به عنوان سود روی «مبلغ پایه تعریف‌شده» اضافه کنند.

اگر دقت کرده باشید، عنوان این قسمت تعرفه مناسب است و نه تعرفه ارزان! ارزان بودن دلیلی بر خوب بودن یک محصول یا خدمت نیست. سعی کنید قیمت ارسال پیامک را با امکاناتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود مقایسه کنید؛ به این ترتیب، انتخاب پنل اس ام اس مناسب برایتان آسان‌تر می‌شود.

و اما حرف آخر

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد دید خوبی را نسبت به خرید پنل اس ام اس به شما ارائه کند. یقین داشته باشید با در نظر گرفتن نکات بالا در هنگام خرید پنل اس ام اس، تصمیم‌گیری برایتان بسیار آسان‌تر می‌شود.

اگر در مورد هر کدام از امکانات پنل پیامکی سوالی دارید حتماً کامنت بگذارید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا بچه‌های پشتیبانی ما کامل راهنماییتان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید