30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
با پرتال طراحی سایت آسان شد!

با پرتال طراحی سایت آسان شد!

3

طراحی سایت - سایت سازقصد دارید وب‌سایتی مطابق با سلیقۀ خودتان داشته باشید، اما برای انجام این کار دانش کافی را در اختیار ندارید؟ به طراحان سایت اعتمادی نداشته و نمی‌خواهید بدقولی‌های آنها را تحمل کنید؟ دوست دارید هر زمان و هر طور که بخواهید وب‌سایت خود را ویرایش کنید و لازم نباشد به شخص دیگری وابسته باشید؟ ترجیح می‌دهید برای مدیریت وب‌سایت خود یک پنل کاربری ساده داشته باشید؟

سایت‌ساز پرتال به شما اجازه می‌دهد تنها ظرف 5 دقیقه بدون کمک گرفتن از کسی یک وب‌سایت با آدرس اینترنتی و طراحی دلخواه خود ایجاد نمایید. برای این کار، یک محیط کاربری ساده ولی قدرتمند در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات سایت‌سازهای روز جهان را در خود جای داده است.

سایت ساز چیست؟

سایت ساز یک نرم‌افزار تحت‌وب است که امکان ساخت و ویرایش یک وب‌سایت را بدون نیاز به هرگونه دانش برنامه نویسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک سایت‌ساز به شما اجازه می‌دهد با توجه نوع فعالیتی که می خواهید داشته باشید (تجاری، آموزشی، خدماتی، شخصی و ...) قالب مورد نظر خود را از بین صدها قالب بهینه سازی شده برای زمینه‌های کاری مختلف، انتخاب نمایید. سپس آن را از طریق یک محیط کاربری ساده و گرافیکی، طبق سلیقۀ خودتان ویرایش نمایید. این ویرایش و تغییرات می تواند هم بروی محتوای ‌وب‌سایت شما صورت بگیرد و هم بر روی ظاهر گرافیکی آن.

وب‌سایت‌های Wix و Weebly بزرگترین سایت‌سازهای جهان هستند که تا امروز بیش از 100 میلیون وب سایت به وسیلۀ آنها راه‌اندازی شده است. با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که وب‌سایت‌های تجاری و فروشگاه‌های آنلاین موفق بسیاری هستند که به واسطۀ این سامانه‌های سایت‌ساز مدیریت می‌گردند. چرا وب سایت شما به این روش راه اندازی نشود؟

مخاطبان سایت‌ساز چه کسانی هستند؟

هر شخصی می‌تواند برای راه‌اندازی وب‌سایت خود از سایت‌ساز استفاده کند. از وب‌سایت‌های شخصی گرفته تا وب‌سایت های تجاری و خدماتی و حتی فروشگاه‌های آنلاین، همگی می‌توانند توسط یک سایت‌ساز راه‌اندازی و مدیریت شوند. عموماً سایت‌سازها توسط افرادی استفاده می‌شوند که چندان اطلاعات و دانش کافی برای طراحی ‌سایت خود ندارند و می‌خواهند در سریع‌ترین حالت ممکن و بدون هیچ دردسری وب‌سایت خود را راه انداخته و مدیریت کنند. البته هزینۀ پایین استفاده از سایت‌ساز هم یکی دیگر از فاکتورهای تعیین‌کننده است.

البته خوب است بدانید که سادگی استفاده از پلتفرم سایت‌سازها، دست برنامه‌نویسان و طراحان حرفه‌ای وب‌سایت را نیز باز می‌گذارد تا قالب‌های مورد علاقۀ خود را برای آنها طراحی کنند. همچنین بیشتر سایت‌سازها مانند سامانۀ طراحی سایت پرتال، در عین سادگی، تمام امکانات لازم جهت طراحی وب سایت به صورت پیشرفته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در پایان می توان گفت که همۀ افراد، بر اساس شغل و هدفی که دنبال می‌کنند، می‌توانند از سامانه‌های طراحی سایت استفاده کنند.

پزشکی را فرض کنید که سر رشتۀ چندانی از مدیریت یک وب‌سایت ندارد. مطمئناً او ترجیح می‌دهد که وب‌سایت خود را از طریق یک سامانۀ آسان و کاربر‌پسند ایجاد نماید، تا هر ویرایشی را که می خواهد به ساده ترین شکل ممکن بروی آن اعمال کرده و هنگام وارد کردن محتوای جدید دردسری نداشته باشد. اما فکر نکنید که این سادگی در استفاده به این معنی است که وب سایت های پیشرفته نمی‌توانند از سایت‌سازها استفاده کنند.

مزایای سامانه‌های سایت‌ساز نسبت به طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت - سایت ساز

معمولاً هر امکانی که مد نظر شما باشد توسط یک سایت‌ساز به شما ارائه می‌شود و حتی وقتی به دنبال قابلیت بخصوصی هستید که توسط سایت‌ساز ارائه نشده است، می‌توانید از تیم طراحی سایت‌ساز پرتال درخواست کنید این قابلیت را برای شما اضافه کنند. در زیر برخی از مزایای استفاده از سایت‌ساز نسبت به طراحی سایت اختصاصی را برایتان بیان می‌کنیم.

صرفه جویی در وقت و هزینه

عموماً طراحی و کدنویسی یک وب سایت اختصاصی چندین ماه به طول می‌انجامد و هزینه‌های میلیونی خواهد داشت. ولی با استفاده از یک سایت‌ساز، شما تنها طی چند مرحله و با صرف یک هزینۀ اندک می‌توانید صاحب وب‌سایتی با طراحی زیبا و امکانات جامع شوید و سپس تنها ظرف چند روز محتوای موردنظرتان را به قالب وب‌سایت خود وارد می‌کنید. این جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، دلیل بسیار خوبی برای استفاده از یک سامانۀ سایت‌ساز می باشد.

پشتیبانی همیشگی و مطمئن

طراحی وب سایت اختصاصی فقط یک بار صورت می‌گیرد و معمولاً تیم طراحی بعد از اتمام کار دیگر از شما پشتیبانی نمی‌کند. اگر هم شخص دیگری بخواهد این وب‌سایت را ویرایش دهد، ابتدا باید از طراحی تیم قبلی سر در بیاورد. بنابراین وقتی بخواهید وب‌سایت خود را ویرایش بدهید یا یک اشکال را رفع کنید، کار شما بسیار سخت خواهد بود. اما سامانه‌های سایت‌ساز یک پشتیبانی همیشگی به مشتریان خود ارائه می‌دهند و هر وقت با مشکلی روبرو بودید یا امکان خاصی مد نظرتان بود، می‌توانید با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید. هم اکنون تیم پرتال با 30 نفر متخصص در بخش های مختلف طراحی سایت، در حال خدمت رسانی به کاربران هستند.

انعطاف‌پذیری و راحتی

سامانه‌های سایت‌ساز قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به وب‌سایت‌های اختصاصی دارند، به این دلیل که تیم برنامه‌نویسی یک سایت‌ساز باید تمام وب‌سایت‌های متنوعی را که از طریق نرم‌افزار آنها راه‌اندازی می‌شوند را در نظر بگیرند و راهکارهایی را ایجاد نمایند تا وب‌سایت‌های مختلف بتوانند به راحتی بروی آنها پیاده‌سازی شوند. به این منظور، سیستم‌ سایت‌ساز پرتال امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و از تمامی خواسته‌های آنها در زمان‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند.

ایمنی بالاتر

امنیت یک وب‌سایت اختصاصی به هیچ وجه قابل مقایسه با امنیت یک سیستم سایت‌ساز نیست. اگر یک سامانۀ سایت‌ساز هک شود، به این معنی است که تمام وب‌سایت‌های زیر مجموعۀ آن نیز هک شده‌اند. پس یک سامانۀ سایت‌ساز برای حفظ امنیت خود باید هزینه‌های هنگفتی را جهت ایجاد سیستم‌های قدرتمند امنیتی و رفع ایرادات متحمل شود. این در حالی است که اگر وب‌سایتی به صورت اختصاصی طراحی گردد، نه تیم طراح و نه مشتری حاضر نیستند برای ایجاد امنیت هزینه کنند.

با کیفیت و مطمئن

وقتی از یک فرد یا شرکت می‌خواهید برای شما یک وب‌سایت اختصاصی طراحی کند، از کاری که در طول چند ماه انجام می‌شود هیچ ایده‌ای ندارید. شما مطمئن نیستید که کیفیت کار در چه حدی است و محصول نهایی با آنچه شما در ذهن خود داشتید برابری می‌کند یا خیر. اما وقتی برای راه‌اندازی وب‌سایت خود به یک سایت‌ساز مراجعه می‌کنید، می‌بینید که چه چیزی را خریداری می‌کنید. شما از سیستمی استفاده می‌کنید که همواره در حال بهبود است و می‌توان روی آن حساب باز کرد.

راهنما و آموزش کافی

سامانه های سایت‌ساز، جهت راحتی بیشتر کاربران خود آموزش‌ها و راهنمایی‌های بسیاری را در اختیار ایشان قرار می‌دهند تا همه بتوانند بدون نیاز به شخص دیگری، وب‌سایت خود را طراحی و مدیریت کنند و محتوای آن را به روز‌رسانی نمایند. اما در یک وب سایت اختصاصی، داستان کاملا متفاوت است. زیرا تیم یا شخص طراح اطلاعات چندان زیادی را در اختیار مشتری خود قرار نمی‌دهند و به توضیح دادن موارد ابتدایی بسنده می‌کنند.

امکانات سامانۀ طراحی سایت پرتال

طراحی سایت - سایت ساز

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سامانۀ پرتال چه مزایایی نسبت به دیگر سامانه‌های سایت‌ساز دارد. در هنگام کار دو مساله بسیار مهم وجود دارد. یکی اینکه پنل مدیریت سامانه تا چه حد ساده و کاربرپسند است و دوم اینکه آیا سامانه همگام با پیشرفت‌های تکنولوژی در سطح جهان حرکت کرده و مدام در حال بهبود است یا خیر. ساخت سایت پرتال نه تنها در این دو مورد از پیشتازان محسوب می‌شود، که امکانات دیگری نیز دارد که آن را متمایز می‌کند. در ادامه به این امکانات اشاره می‌کنیم.

مشاهده سابقه بیمه تامین اجتماعی (بررسی روش­‌های مختلف)حتما بخوانید: مشاهده سابقه بیمه تامین اجتماعی (بررسی روش­‌های مختلف)

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا یا Responsive

همۀ قالب های طراحی شده برای سامانۀ پرتال دارای ویژگی ریسپانسیو بودن هستند. Responsive بودن یا واکنش‌گرا بودن قالب‌ به این معنی است که وب‌سایت شما بر اساس سایز و نوع صفحۀ نمایشگر دستگاه مخاطب (موبایل، تبلت یا مانیتور) نمایش داده می شود. به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند از همۀ امکانات و محتوای وب‌سایت شما بهره‌مند شوند.

بهینه شده برای موتورهای جستجو

سامانۀ پرتال همۀ استانداردهای جهانی سئو را در قالب‌های خود رعایت کرده است و همۀ امکاناتی  که شما برای بهینه‌سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجوگر نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد تا وب سایت شما بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به بالاترین امتیاز ممکن دست یابد.

آپدیت ماهانه

برنامه نویسان و کارشناسان فنی پرتال، هر ماه نسخۀ جدیدی از پلتفرم سایت را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در هر کدام از این به روز رسانی ها امکانات جدیدی به پلت فرم اضافه می گردد تا فرآیند طراحی وب سایت را برای کاربران آسان سازد. همچنین شما می توانید امکانات درخواستی خود را با برنامه نویسان پرتال در میان بگذارید تا کارشناسان ما پس از بررسی های لازم، امکانات مورد نیاز شما را در سامانه پرتال به روز رسانی کنند.

قالب‌های متنوع

حتماض می دانید که قالب سایت شما اولین چیزی است که مخاطبان شما می بینند و داشتن قالبی زیبا امری بسیار مهم است. تیم طراحی پرتال در هر ماه، بیش از ده‌ها قالب متنوع را در موضوعات متفاوت به طور رایگان بر روی سامانۀ خود قرار می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند قالب‌های اختصاصی خود را بر اساس نیازهایشان به صورت مجزا طراحی و کدنویسی کنند و بر روی وب‌سایت خود تنظیم نمایند.

ویرایش آسان

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد سامانۀ پرتال، مدیریت محتوای آسان است. در پرتال، کاربران این امکان را دارند تا جزئی‌ترین بخش‌های وب‌سایت خود را نیز ویرایش نمایند. نکتۀ مهم این است که سامانۀ پرتال به گونه ای طراحی شده است که برای ویرایش آن به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید. برخی از امکانات طراحی سامانۀ پرتال عبارتند از:

  • امکان ایجاد فرم‌های مختلف
  • امکان ایجاد صفحات شاخه‌وار
  • امکان ایجاد آلبوم تصاویر
  • امکان ایجاد وبلاگ
  • و ...

امکان اتصال به درگاه‌های پرداخت آنلاین

با پرتال شما می توانید فروشگاهی کامل با قابلیت اتصال به درگاه‌های بانکی وسیستم‌های خرید و فروش پستی را تنها با چند کلیک ایجاد نمایید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

طراحی سایت ارزان بر اساس مشاغل

طراحان پرتال، قالب های موجود در سامانه را بر اساس نیازهای مشاغل مختلف و مشتریانشان طراحی کرده اند. ایشان با تحقیق و مشاهده وب سایت های برتر در زمینه های کاری مختلف، قالب های متنوعی را برای مشاغل مختلف ایجاد کرده اند. طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت خبرگزاری و طراحی سایت آژانس مسافرتی تنها بخشی از مشاغل تحت پوشش سایت ساز پرتال می باشند.

نمایندگی (Rebrand) و کسب درآمد

بازاریابان یا اشخاص ‌علاقمند می توانند با گرفتن نمایندگی با نام و لوگوی مستقل خود از سامانۀ پرتال اقدام به کسب درآمد کنند. برای مشاهدۀ فهرست کامل امکانات سامانۀ پرتال، به صفحۀ امکانات پرتال مراجعه نمایید.

نمایندگی سایت‌ساز پرتال چیست؟

سامانۀ نمایندگی پرتال، این امکان را به اشخاص علاقه‌مند و بازاریابان می دهد تا با استفاده از نام و لوگوی شخصی خود به صورت مستقل از مجموعۀ پرتال، اقدام به فروش پنل های کاربری نموده و از این طریق کسب درآمد کنند. در واقع، در سامانۀ نمایندگی پرتال، نمایندگان از تمام امکانات فنی و پشتیبانی مجموعۀ پرتال از قبیل عدم نیاز به تهیۀ فضای مجازی برای میزبانی و دامنه، حق نشر اختصاصی، نبود محدودیت برای ایجاد وب‌سایت، به روزرسانی رایگان و مدیریت کامل وب‌سایت‌های مشتریان خود بهره‌مند هستند. با دریافت پنل نمایندگی از پرتال می توانید در منزل خود، شغلی بی دردسر و مطمئن داشته باشید و ماهانه مبلغ بالایی درآمد داشته باشید.

چرا نمایندگی پرتال؟

  • تضمین درآمد ماهیانۀ بالا با صرف کمترین زمان
  • عدم نیاز به هرگونه تخصص و مهارت بخصوص
  • امکان فعالیت به عنوان شغل دوم، در کنار شغل اصلی

نحوه درآمد نمایندگانِ سامانۀ پرتال

نمایندگان پرتال می توانند از روش های زیر کسب درآمد کنند.

  • فروش وب‌سایت

در دنیای تجارت امروزی، داشتن یک وب سایت از نیازهای اساسی شرکت‌ها، موسسات، فروشندگان و ... می باشد. شما می توانید با فروش 5 وب‌سایت در هر ماه، نزدیک به 4 میلیون تومان درآمد داشته باشید.

  • تمدید وب‌سایت

مشتریان می بایست هر ساله در تاریخ قید شده در قرارداد، اشتراک وب سایت خود را تمدید کنند. به این ترتیب شما پس از گذشت اولین چرخۀ سالیانه، یک درآمد ثابت از مشتریان قبلی خود پیدا خواهید داشت.

  • طراحی اختصاصی

در صورتی که مشتریان درخواست کنند، شما می‌توانید یک قالب اختصاصی برای وب‌سایت آنها طراحی کرده و به این ترتیب نیز درآمدی برای خود کسب کنید.

  • فروش نمایندگی

در نهایت، خود شما نیز می‌توانید با ارائه نمایندگی به سایر کسانی که به کسب درآمد از طریق فروش وب‌سایت علاقه دارند، یک درآمد خوب برای خود رقم بزنید.

سخن پایانی

شکی نیست که سامانۀ پرتال یکی از بهترین سامانه های سایت‌ساز است که در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته و هر آنچه که برای طراحی یک سایت خوب نیاز است را در اختیار آنها قرار می‌دهد. بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک سایت با امکانات کامل را دارید و به دنبال راهکاری ساده و کم هزینه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت پرتال سر بزنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02163404 تماس حاصل فرمایید.

برای ورود به پرتال کلیک کنید: https://www.portal.ir

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید