30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
نکات مهم آموزش بازاریابی و تبلیغات پیامکی

نکات مهم آموزش بازاریابی و تبلیغات پیامکی

2

از زمان تاسیس سامانه ملی پیامک، ما هر روز در حال ارائۀ یک مقاله آموزشی جهت بالا بردن فرهنگ استفاده از اس ام اس در ایران هستیم. وبلاگ ملی پیامک منبع مناسبی برای یادگیری بازاریابی پیامکی و نحوه استفاده درست از پنل اس ام اس می باشد. علی رغم اینکه به شما توصیه می کنیم که مطالب وبلاگ ملی پیامک را هر روز دنبال کنید، اما در این مطلب می خواهیم سه اصل مهم پیامکی را برایتان شرح دهیم. پس این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

اگر مشتریان وفادار می خواهید، بهتر است پیش از ارسال اس ام اس، از آنها اجازه بگیرید

بازاریابی پیامکی زمانی می تواند موفق عمل کند که بر اساس استانداردها اجرا شود. یکی از این استانداردها دریافت مجوز ارسال پیامک از مشتریان و اعضای خبرنامه پیامکی است. خلاصه بگوییم، شما پیش از آنکه برای اینکه فردی را به عضویت خبرنامه پیامکی خود در بیاورید، باید از آنها اجازه بگیرید. هیچ گاه فرض نکنید که یک مشتری می خواهد عضو خبرنامه پیامکی شما شود. حتی اگر فرضیه شما درست باشد، باز هم پیش از اضافه کردن شماره آنها به فهرست خود باید، از آنها اجازه بگیرید.

هنگامی که خبرنامه پیامکی خود را تبلیغ می کنید، صادق و دقیق باشید

هیچ گاه برای گسترش فهرست خبرنامه پیامکی خود، دروغ نگویید و سعی نکنید که مشتریان خود را گول بزنید. این کار نه تنها بازاریابی ضعیفی به شمار می آید، بلکه می تواند تجارت شما را به خطر بیاندازد. خوشبختانه، ملی پیامک همواره با افرادی همکاری داشته است که می خواهند بازاریابی پیامکی را به صحیح ترین نحو انجام دهند. برای مثال به جای ارسال اس ام اسی با مضمون زیر:

با ارسال کلمه همبرگر به شماره 02163404، یک همبرگر رایگان دریافت کنید.

پیامکی تبلیغاتی با این محتوا برای مشتریان خود ارسال نمایید:

با ارسال کلمه همبرگر به شماره 02163404، یک همبرگر رایگان دریافت کنید و به عضویت خبرنامه ما در بیایید.

فهم استفاده درست از بازاریابی پیامکی برای دستیابی به موفقیت ضروری است

ما می دانیم، یادگیری و آموزش بازاریابی پیامکی موضوع هیجان انگیزی نیست. احتمالا شما ترجیح می دهید که اطلاعات بیشتری راجع به روش های جلب مشتری داشته باشید. اما بدانید، اگر نحوۀ استفاده از پنل پیامک جهت ارسال های تبلیغاتی را به درستی یاد نگیرید، مسلما به نتیجۀ دلخواهتان نخواهید رسید.

***

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مصطفی فاظلی

    21 بهمن 1401، 12:05

    من تصمیم دارم تازه برای سایتم بلاگ راه بندازم با هفته ای چند بلاگ شروع کنم؟ کارم فروش و نصب دوربین مدار بسته است

  • mohammad hoseini

    27 مهر 1394، 12:04

    khob

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید