30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه برای کسب و کارها

مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه برای کسب و کارها

7

استفاده از سامانه پیام کوتاه فرصت های بسیاری را برای تجارت های مختلف به وجود آورده است. بازاریابی پیامکی، اگر به درستی صورت گیرد می تواند تعداد بسیاری از مشتریان را به خرید دوباره از شما ترغیب کند. برای اینکه به اهمیت استفاده از پنل اس ام اس در کسب و کار خود پی ببرید، در ادامه برخی از فواید و مزایای استفاده از سامانه پیامک برای کسب و کارتان را نام می بریم.

مدیریت بهتر روابط عمومی با مشتریان

در بازاریابی پیامکی، شما این امکان را دارید تا پیام های خود را به صورت شخصی سازی شده برای مشتریانتان ارسال کنید. این قابلیت سبب می شود مشتریان از پیشنهادات شما استقبال کنند و از محصولات شما استفاده کنند. همچنین، این کار باعث می شود که اعضای باشگاه مشتریان شما احساس کنند شما به ایشان اهمیت می دهید و تنها یک شماره در بانک تلفن شما نیستند. به این ترتیب کمپین تبلیغاتی شما برای هر فرد به صورت مجزا عمل می کند و یک متن آماده برای تعداد زیادی کاربر ارسال نخواهد شد.

افزایش آگاهی از برند

اگر شما بتوانید ارتباطی مستمر و مداوم با مشتریان وفادار خود داشته باشید، مطمئن باشید پس از مدتی به جایگاهی خواهید رسید که به آن آگاهی از برند گفته می شود. علی رغم اینکه از این عبارت به کرّات استفاده شده است و می توان گفت به همین دلیل اهمیت خود را از دست داده است، با این حال آگاهی از برند، هدفی است که همه صاحبان کسب و کار باید به سوی آن قدم بردارند.

فرض کنید که شما صاحب یک ساندویچی هستید و نزدیک به محل کار شما، پنج ساندویچ فروشی دیگر نیز مشغول کسب درآمد هستند. مطمئناً شما علاقه دارید، هنگامی که فردی می خواهد برای وعده غذایی خود ساندویچ بخورد، نام ساندویچ فروشی شما اولین چیزی باشد که به خاطرش بیاید. استفاده از سامانه پیام کوتاه شما را در رسیدن به چنین جایگاهی یاری می کند.

افزایش تعامل مشتریان

حس می کنید مشتریان تان به سمت رقبایتان کشیده می شوند؟ یا اینکه دیگر به محصولات شما علاقه ای ندارند؟ در هر صورت، شما می توانید با یک پیشنهاد خوب، آنها را به سمت خود بکشانید. این کار حضور شما را به مشتریان اطلاع می دهد و به ایشان می فهماند که شما هنوز هم مشغول به کار هستید.
بازاریابی پیامکی علاوه بر کسب و کارها برای مشتریان نیز مزایا و فوایدی دارد. برای اطلاع بیشتر از این مزایا پیشنهاد می کنیم که مقاله مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان را نیز مطالعه نمایید، تا دید وسیع تری نسبت به استفاده از سامانه پیامک با اهداف بازاریابی داشته باشید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید