30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
با نوین جایگاه خود را در دنیای دیجیتال تثبیت کنید

با نوین جایگاه خود را در دنیای دیجیتال تثبیت کنید

3

با نوین جایگاه خود را در دنیای دیجیتال تثبیت کنید

شرکت رسانۀ تجارت نوین در سال 1383 و با هدف توسعۀ رسانه‌های دیجیتال فارسی کار خود را آغاز نمود. در ابتدای فعالیت، تیم نوین تنها از 3 عضو تشکیل میشد که همگی به اهمیّت فضای دیجیتال برای آیندۀ کشور باور داشتند.

با گذشت بیش از 10 سال، نوینی ها هنوز هم رسالت و اهداف خود را فراموش نکرده اند. ما می خواهیم نقشی هر چند کوچک در جهت رشد و همگانی‌ شدن رسانه‌های دیجیتال در کشور عزیزمان ایران داشته باشیم. از 12 سال پیش تاکنون، شرکت نوین با اجرای پروژه های دیجیتال موفق بسیاری، کارنامۀ درخشانی در زمینه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی از خود به جای گذاشته است. پروژه هایی که زمانی تنها ایده ای ناملموس بودند، اما امروزه به پروژه هایی درآمدزا تبدیل شده اند.

شرکت رسانۀ تجارت نوین از یک تیم سی نفره تشکیل شده است که هستۀ اصلی و سرمایۀ واقعی این مجموعه به حساب می‌آیند. تمام اعضای تیم از مهارت، دانش و تجربۀ بالایی در زمینۀ فعالیت خود برخوردارند و برای شرکت ارزشمند هستند. با این حال یکپارچگی آنها در مواجه شدن با چالش‌ها است که به راستی این تیم را متمایز کرده است.

ما در نوین چه کاری انجام می دهیم؟

بگذارید راحت بگوئیم اگر قصد دارید در اینترنت فعالیتی تجاری راه اندازی کنید، تیم نوین صفر تا صد پروژۀ شما را اجرا خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل به مشتریان خود خدمت رسانی کنید. از پرورش ایده های شما در قیاس با بازار ایران و جهان گرفته تا ارائه انواع روش های تبلیغات اینترنتی. نوین شرایطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان از طریق مناسب ترین راهکار ها، بهترین نتایج را به دست آورید. فهرست خدمات شرکت رسانه تجارت نوین عبارتند از:

طراحی سایت

طراحی سایت - سایت ساز

امروزه دیگر داشتن یک وب‌سایت خوب به یکی از لازمه‌های کسب موفقیت تبدیل شده و مشتریان ترجیح می دهند تا حد امکان خدمات را به صورت دیجیتال دریافت کنند. داشتن یک وب‌سایت مناسب به شما کمک میکند تا در ابعاد وسیع‌تری با کاربران خود در ارتباط باشید.

یک وب سایت کارآمد می بایست علاوه بر زیبایی، هماهنگی با موتورهای جستجو، سازگاری با موبایل، رابط کاربری ساده ای نیز داشته باشد تا همۀ کاربران بتوانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را جستجو کنند. تیم نوین برای راه اندازی و طراحی سایت دو راهکار را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  1. طراحی سایت اختصاصی
  2. راه اندازی سایت با سایت ساز پرتال

طراحی سایت اختصاصی

در حقیقت، وب سایت یک شرکت شناسنامه و هویت آن محسوب می شود. به همین علت زیبایی و کارایی بیشترین اهمیّت را در طراحی یک وب‌سایت دارند. طراحان نوین با شناسایی بازار هدف و مشتریان به گونه ای وب سایت شما را طراحی می کنند که کاربران در همان نگاه اول به وب‌سایت شما علاقه‌مند شوند و بتوانند به راحتی با آن تعامل برقرار کنند. یک وب‌سایت خوب دارای هویتی یکپارچه است، می‌تواند کاربر را جذب کند، از سرعت بالایی برخوردار است، همه‌چیز را به وضوح توضیح می‌دهد، تمام نیازهای کاربر را برآورده می‌کند و یک تصویر مثبت در ذهن وی بر جای می‌گذارد.

راه اندازی وب سایت با سایت ساز پرتال

دومین راهکار پیشنهادی برای طراحی وب سایت، سایت ساز پرتال است. پرتال یک سیستم آنلاین برای طراحی و مدیریت وب‌سایت بدون نیاز به هر گونه تخصص است. از طریق پرتال به راحتی می‌توانید طراحی مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید، تغییرات مورد نظر خود را در آن اعمال کنید و خود شخصاً به مدیریت وب‌سایت بپردازید. فرقی نمی کند وب سایت شخصی می خواهید یا قصد دارید برای یک سازمان بزرگ وب سایتی راه اندازی کنید، پرتال تمامی امکانات حرفه ای لازم برای طراحی سایت را در بستر یک سیستم ایمن و مطمئن در اختیار شما قرار می‌دهد.

تحلیل استراتژی دیجیتال: قدم های خود را حساب شده بردارید!

تحلیل سایت - آنالیز سایت - تحلیل حرفه ای وب سایت

برای آیندۀ برند تجاری خود چه برنامه دارید؟ چه استراتژی مشخصی برای کسب موفقیّت بیشتر دارید؟ آیا از موفقیت استراتژی های فعلی خود مطمئن هستید؟ آیا آمار و داده های وب سایت خود را بررسی می کند؟ تحلیل سایت در برنامۀ تجاری شما چه جایگاهی دارد؟ امروزه با وجود ابزارهای قدرتمند تحلیلگر، شما می توانید وضعیت دیجیتال برند خود را به دقت زیر نظر بگیرید و پس از بررسی داده ها، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید. این ابزارها حجم عظیمی از اطلاعات دربارۀ کاربران را در اختیار شما قرار می دهند.

با استفاده از این ابزارهای تحلیلی ( مانند گوگل آنالیز) شما حتی می توانید پیش از آنکه تجارت آنلاین خود را راه اندازی کنید، پیش زمینه ای دربارۀ مخاطبان خود به دست آورید. اطلاعاتی از قبیل سن و جنسیت آنها، مشاهدۀ آمار مربوط به رقبا، شناسایی رفتار مشتریان، علاقمندی های مشتریان، محبوبترین صفحات کاربران و ... . مسلماً با داشتن چنین اطلاعاتی می توانید استراتژی های دیجیتال موثرتری را برای جذب مشتریان بیشتر اتخاذ کنید و روند برندسازی خود را تسریع بخشید.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو - بهینه سازی سایت - SEO

روزانه بیش از 5.9 میلیارد جستجوی مختلف توسط گوگل انجام می شود. این آمار خود نشان دهندۀ اهمیت جستجو و رتبۀ سایت در نتایج جستجو است. در واقع این کاربران هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما می آیند، پس نباید از اهمیت موتورهای جستجو چشم پوشی کنید.

سئو مخفف واژۀ Search Engine Optimization است و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. شما با یک سئوی خوب می‌توانید رتبۀ خود در موتورهای جستجو را ارتقا دهید تا وب‌سایت شما در جستجوهای بیشتری نمایش داده شود. اگر بهینه سازی سایت را پازلی دو تکه بدانیم، ساختار و محتوای وب‌سایت یک تکه از این پازل است. ساختار درست یک وب سایت به همراه کدنویسی دقیق و تولید محتوای ارزشمند می تواند تاثیرات مثبتی بر روی رتبه وب سایت شما داشته باشد. تیم نوین با بکارگیری بهترین تکنیک ها و استاندارهای سئو، مشتریان بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. بهتر است بدانید بهینه سازی وب سایت تنها برای سئو نیست و جذب کاربر نیز در آن اهمیت دارد.

بدترین نصیحتی که درباره بازاریابی پیامکی می شنویدحتما بخوانید: بدترین نصیحتی که درباره بازاریابی پیامکی می شنوید

تکۀ دوم پازل، شناخته شدن وب‌سایت شما و دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر است. این لینک‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در اهمیت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند. ما لینک هایی با کیفیت و تضمینی را برای وب سایت شما ایجاد می کنیم چرا که کیفیت و ارزش لینک های خارجی از کمیّت آن مهم تر است.

بهینه سازی تجربۀ کاربری

طراحی UI - طراحی UX - بهینه سازی رابط کاربری سایت

حتی اگر روزانه میلیون ها بازدیدکننده داشته باشید تا وقتی که نتوانید یک تجربۀ کاربری خوب به آنها ارائه دهید، چندان اهمیّتی نخواهد داشت.

داشتن تجربۀ کاربری خوب نیازمند بهینه سازی المان های مختلفی است. تیم کارشناسی نوین با بررسی عوامل مختلف و بررسی رفتار کاربران، تجربۀ کاربری منحصربفردی را در اختیار مشتریانتان قرار می دهد. عوامل مختلف زیر در بهینه سازی تجربه کاربری تاثیر دارند:

  • ساختار وب‌سایت: وب‌سایت شامل چه صفحاتی می‌شود و آیا نقشۀ صفحات برای کاربر واضح است؟
  • محتوای وب سایت: متون، تصاویر و ... تا چه حد مرتبط و قابل فهم هستند و چقدر برای کاربر جذابیت دارند؟
  • چیدمان صفحات: محتوای صفحات به چه ترتیبی چیده شده است و آیا آنچه اهمیّت دارد جلب توجه می کند؟
  • مسیر فرآیندها: فرآیندهای تبدیل کاربر به یک عضو یا مشتری تا چه حد برای مخاطب قابل فهم است؟

تیم نوین با بررسی فاکتورهای بالا در طراحی وب سایت شما سعی می کند تا محیطی یکپارچه در اختیار کاربران قرار دهد. اهمیت تجربۀ کاربری خوب برای کاربران در این است که آنها وب سایت شما را به خاطر خواهند سپرد و احتمال بازگشتشان به وب سایت شما به عنوان یک کاربر وفادار افزایش خواهد یافت.

تولید محتوا

بازاریابی محتوا - تولید محتوا - استراتژی محتوا

آیا می دانید کاربران اینترنت دقیقاً دنبال چه چیزی هستند؟ اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که آنها به دنبال وب سایتی هستند که علاوه بر تولید محتوای سرگرم کننده، مطالب آموزشی مفیدی درباره بازاریابی محتوا را نیز در اختیارشان قرار دهند. مطالبی که بتواند پاسخی به سوالات ایشان در زمینه های مختلف باشد. بازاریابی محتوا بهترین نوع بازاریابی است چرا که مشتریان به دنبال برند تجاری شما می آیند. اگر بتوانید در زمینۀ کاری خود منبع قابل اعتماد و معتبری باشید، مطمئناً در تجارت خود موفق خواهید بود. بی دلیل نیست که می گویند: "محتوا پادشاهی می کند!".

شرکت رسانۀ تجارت نوین در تولید محتوا سابقۀ درخشانی دارد! اگر باور ندارید کافیست به وبلاگ نوین مراجعه کنید و مقالات موجود در آن را مطالعه کنید. شرکت نوین با بررسی مشتریان شما و اهداف تجاریتان می تواند محتوای ارزشمندی را برای وب سایت شما ایجاد نماید. مطالبی که دقیقاً نیازهای امروزی بازار هدف شما را نشانه گرفته اند. این محتوا می تواند در قالب یک مقاله، خبر، اینفوگرافیک، ویدئو، مطالب آموزشی، تصویر و ... باشد.

ما پس از تحلیل و بررسی برند تجاری شما، اقدام به تولید مطلب و محتوایی قابل فهم در زمینۀ کاری شما خواهیم کرد و آنچه را بیان خواهیم کرد که کاربران شما به دنبال آن هستند و می‌خواهند بدانند. محتوای خوب می بایست علاوه بر کاربردی بودن، سرگرم کننده نیز باشد تا بتواند مخاطبان را درگیر کند (اشتراک گذاری محتوا در بین دوستان). شاید تصور کنید محتوای تخصصی از میزان ترافیک وب سایت بکاهد، اما اینطور نیست. تولید محتوای معتبر و ارزشمند نه تنها موقعیت شما را در زمینۀ تجاری تان مستحکم می کند بلکه به مرور زمان باعث می شود مشتریان واقعی و کاربرانی وفادار را به دست آورید.

تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

به بازاریابی و تبلیغات برای محصولات و خدمات یک برند از طریق رسانه های دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می گویند. بازاریابی دیجیتال بر خلاف بازاریابی سنتی کاملاً هدفمند و قابل اندازه گیری است.

دیجیتال مارکتینگ به حدی فراگیر است که مشتریان در هر زمان و مکانی می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. امروزه مشتریان می خواهند با شرکتی در تعامل باشند که به خوبی آنها را بشناسد، ارتباط شخصی سازی شده با آنها داشته باشد و بر اساس نیازها و علایقشان به آنها پیشنهاد دهد.

جذب چنین ترافیک هدفمندی به مدیریتی تخصصی نیاز دارد. ما در نوین، با در نظر گرفتن اهداف تجاری و مخاطبان تان، شما را در ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی متنوع یاری می کنیم.

تبلیغات بنری

در این روش از تبلیغات، بنر تبلیغاتی شما در وب سایتی پر بازدید و مرتبط با فعالیت تجاری شما در مدت زمان مشخصی، به نمایش گذاشته می شود. نوین می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بنر تبلیغاتی خود را با قیمتی مناسب بر روی وب‌سایت‌های مرتبط و پر بازدید قرار دهید. روش تبلیغات بنری نه تنها کاربران جدیدی به وب سایتتان روانه می کند، بلکه باعث دیده شدن نام شما در فضای مجازی خواهد شد.

تبلیغات کلیکی

در سیستم تبلیغات کلیکی به ازای نمایش بنرهای تبلیغاتی شما در سایت های پربازدید هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها زمانی که بر روی تبلیغاتی کلیک شود هزینه تبلیغات از حساب شما کم میشود (یعنی به ازای هر بازدید کننده ای که وارد وب سایت شما می شود).

تبلیغات کلیکی (PPC) یا (پرداخت به ازای کلیک) روشی موثر برای بالا بردن ترافیک وب سایت شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود. نوین می‌تواند در مدیریت یک بازاریابی کلیکی قوی و مقرون به صرفه به شما کمک کند و همراه شما باشد.

تخفیف ویژه سامانه پیامک برای انتخابات شورای شهر و روستاحتما بخوانید: تخفیف ویژه سامانه پیامک برای انتخابات شورای شهر و روستا

تبلیغات گوگل

روزانه میلیون ها نفر برای جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود از گوگل استفاده می کنند. گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و منبع درآمد اصلی این شرکت است. هنگامی که شما در گوگل یک عبارت را جستجو می‌کنید، در سمت راست صفحه شاهد نتایجی خواهید بود که با رنگ متفاوتی نمایش داده شده‌اند.

ممکن است وب سایت شما در نتایج جستجوی یک عبارت کلیدی جایگاه مناسبی نداشته باشد، با کمک ابزار گوگل ادوردز و با پرداخت هزینۀ مناسبی می توانید در کلمات کلیدی مورد نظرتان در صفحۀ اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

مزیت اصلی این تبلیغات این است که تنها هنگام انجام جستجوهای مرتبط و با توجه به علایق و نیازهای کاربر به وی نمایش داده می‌شوند و البته، شما تنها بابت هر کلیک پول پرداخت می‌کنید. تبلیغات گوگل روشی موثر برای بالا بردن رتبه وب سایت در نتایج جستجو است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ - بازاریابی ایمیل - ایمیل تبلیغاتی

هدف از ایمیل مارکتینگ اطلاع رسانی، معرفی و فروش کالا و خدمات به دریافت کنندگان ایمیل ها، حفظ مشتریان سابق و ارائه اطلاعات، اخبار و محصولات جدید می باشد. شاید تصور کنید ارسال ایمیل تبلیغاتی مانند گذشته موثر نیست، اما آمار دیجیتال و البتۀ تجربۀ شخصی ما در نوین چیز دیگری را نشان می‌دهد.

با کمک تیم تبلیغاتی نوین می توانید قالبی زیبا برای ایمیل های تبلیغاتی خود طراحی کنید و آنها را به بانک ایمیلی که نوین در اختیار شما قرار می دهد ارسال نمایید. مطمئن باشید هنگامی که آمارها و نتایج ایمیل ها را مشاهده کنید، شگفت زده خواهید شد.

بازاریابی پیامکی و خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس - سامانه پیام کوتاه - پنل پیامک

ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز مانند ایمیل مارکتینگ کاملاً هدفمند صورت می گیرد. پیامک کوتاه است و تمام تلفن های همراه از این سرویس پشتیبانی می کنند؟ پس چرا از آن استفاده نکنیم؟ آمار نشان می دهد تقریباً 90% از پیامک های تبلیغاتی ارسالی توسط کاربران مطالعه می شوند.

نوین با استفاده از پیشرفته ترین سامانه پیامکی در بازاریابی پیامکی شما را یاری می کند. شما دو راه برای ارسال پیامک‌های خود دارید. یکی آنکه پیامک خود را به بانک‌های از پیش جمع‌آوری شده ارسال کنید. این بانک‌ها بر اساس شهر، شغل، سن و ... طبقه‌بندی شده‌اند. همچنین می‌توانید یک بانک شماره از مشتریان خود جمع‌آوری کنید و تمام اخبار و پیشنهادات خود را برایشان ارسال کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی دیگر به بخشی از زندگی روزمرۀ بسیاری از ما تبدیل شده‌اند. ما از طریق این شبکه‌ها اخبار روز را دنبال می‌کنیم، مطالب مورد علاقۀ خود را می‌خوانیم و با دوستان خود در ارتباط هستیم. شبکه اجتماعی می‌توانند فرصتی خوب برای برندهای تجاری ایجاد نمایند تا نام خود را در ذهن کاربران حک نمایند. ما در نوین، می‌توانیم تبلیغات شما را در تمام شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار کاربران ایرانی قرار دهیم. تبلیغ شما بروی صفحات پرطرفدار این شبکه‌ها قرار خواهد گرفت و مطمئن خواهید بود که بیشترین تعداد کاربران آنها را مشاهده می‌کنند.

ایجاد کمپین های اشتراکی و مدیریت آنها

با ایجاد کمپین های اشتراکی شما می توانید مشتریان و مخاطبان واقعی خود را پیدا کنید. این کمپین کمک می‌کند تا لیستی از مشتریان خود را در اختیار داشته باشید و هر زمان که پیشنهاد و خبر جدیدی را داشتید، تمام آنها را مطلع کنید. به طورعنوان نمونه شما می توانید با ایجاد یک بنر تبلیغاتی اقدام به جمع آوری شماره تلفن و ایمیل های مشتریان خود کنید، یا مشتریان شما می توانند با وارد نمودن ایمیل خود در وب سایت از آخرین اخبار شما مطلع گردند.

شرکت رسانه تجارت نوین با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی موثر می تواند کمپین های اشتراکی مفیدی را برای کسب و کار شما راه اندازی نماید.

تبلیغات تلگرام

همچنین در صورتی که تمایل دارید در تلگرام تبلیغات کنید، نوین می تواند شما را در این زمینه یاری دهید. تبلیغات تلگرام دیدوگرام شیوه نوینی را در تبلیغات کلیکی تلگرام ایجاد کرده است. با استفاده از پنل تبلیغاتی دیدوگرام می توانید به راحتی صدای خود را به گوش مخاطبانتان برسانید.

آموزش سئو ، لینک بیلدینگ و ... در وبلاگ نوین

وبلاگ نوین محل مناسبی برای یافتن بهترین مقالات آموزش بازایابی دیجیتال، آموزش سئو، آموزش طراحی سایت، آموزش بازاریابی محتوا، آموزش تحلیل و آنالیز وب سایت ، کلمات کلیدی ، بهبود رنک الکسا ، افزایش ترافیک سایت و ... است. تیم نویسندگان با تجربۀ نوین به شکل مستمر در تلاشند تا مطالبی ارزشمند و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند. مطالب موثقی که بر اساس تحقیقات و تجربیات کارشناسان نوین یا معتبرترین وب سایت های دیجیتال مارکتینگ جهان تهیه شده اند. می توان گفت وبلاگ نوین نه تنها بهترین مقالات آموزشی را منتشر می کند، بلکه در واقع شرح حالی از روند کاری کارکنان شرکت را در اختیار کاربران قرار می دهد. مطمئن باشید با مطالعۀ دقیق مطالب وبلاگ نوین، شما هم می توانید به یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای تبدیل شوید.

همچنین پیشنهاد می کنیم منتظر وب سایت استارت که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، باشید. این وب سایت با پشتیبانی کامل نوین راه اندازی شده است.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • قهوه

    20 خرداد 1401، 12:47

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      19 دی 1402، 11:41

      سلام دوست عزیز،
      ممنون از شما خوشحالیم که از مطالب لذت بردید.
      همیشه سلامت و موفق باشید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید