انواع روش‌های تبلیغات کارگذاری + تبلیغات پیامکی بیمه

انواع روش‌های تبلیغات کارگذاری + تبلیغات پیامکی بیمه

41

بعد از ده سال بازنشسته شوید + بیمه تکمیل درمان .اطلاعات ارسال عدد 1

پیام بالا چند روز پیش برایم ارسال شد. من هم که در حوزه بازاریابی فعال هستم، حسابی توجهم به این مورد جلب شد. تابه‌حال به این فکر نکرده بودم که کارگزاران بیمه هم می‌توانند از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده کنند. پس سراغ مطالعه درباره انواع روش‌های بازاریابی برای دفاتر بیمه و تبلیغات پیامکی بیمه رفتم. حالا می‌خواهم تجربیاتم را در این مورد با شما هم در میان بگذارم.

در ادامه کمی درباره روش‌های تبلیغات کارگذاران بیمه صحبت می‌کنم. بعد سراغ پنل می‌روم تا با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا شویم.

بازاریابی بیمه چه چیزهایی لازم دارد؟

تبلیغات پیامکی برای کارگذاریمانند هر کار دیگری برای بازاریابی بیمه و جذب مشتری به ابزارهایی نیاز دارید. نگران نباشید، این تجهیزات در دسترس هستند و کاربری راحتی دارند. برای همین در ادامه به مهم‌ترینشان اشاره می‌کنیم. اول از همه می‌خواهم دربارۀ راه‌اندازی سایت صحبت بکنم.

مهم‌تر از همه، سایت

می‌دانستید کلمه بیمه در ماه 2000 بار در فضای وب سرچ می‌شود؟ می‌دانید یعنی چه؟ یعنی در ماه 2000 نفر دنبال سایت‌هایی هستند که اطلاعاتی دربارۀ انواع بیمه را در اختیارشان بگذارد. بسیاری هم دنبال خدمات آنلاین بیمه‌ هستند. البته این آمار فقط مربوط به کلمه بیمه است. کلمات دیگری مانند بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش‌سوزی و سایر بیمه‌ها صدها جستجو در ماه دارند.

حالا کاری که شما باید بکنید چیست؟ اگر کارگزار بیمه هستید، باید سایت بسازید و بر اساس نیاز کاربران و جستجوهایی که در گوگل دارند، محتوا تولید کنید. سپس کاربران را از طریق محتوا به سمت خرید خدمات بیمه‌ای هدایت کنید. به این کار بازاریابی محتوا می‌گویند.

راه‌اندازی سایت بیمه با سایت‌ساز پرتال

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، حال و حوصلۀ پروسه‌های پیچیدۀ راه‌اندازی سایت را ندارید و دنبال راه آسان و کم‌خرجی هستید، از سایت‌ساز پرتال برای راه‌اندازی سایت بیمه‌تان استفاده کنید.

کار با این سایت‌ساز بسیار ساده است. افرادی که دانش برنامه‌نویسی و مهارت‌های تخصصی ندارند، در نیم ساعت هم می‌توانند سایتشان را بسازند. برای آشنایی بیشتر سری به سایت پرتال بزنید و 7 روز تست رایگان را امتحان کنید.

با بازاریابی محتوا فروش بیمه را بیشتر کنید

همانطور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردم بازاریابی محتوا یعنی برای برندسازی، جذب مخاطب هدف و هدایت آن‌ها به سمت خرید و استفاده از خدمات تولید محتوا داشته باشید. حالا شاید بپرسید که برای بیمه چگونه می‌توانید بازاریابی محتوا انجام دهید؟

پیشنهاد من این است که کارتان را با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. بر اساس نیاز کاربران و جستجوهای مختلف خدمات بیمه‌ای، استراتژی محتوا تدوین کنید. با استفاده از این استراتژی، مطالبی بنویسید‌ که به درد مشتریان هدف می‌خورد. با این روش، آن‌ها به‌طرف خرید از شما و بررسی سایتتان جذب می‌شوند.

تبلیغات گوگل ادز برای افزایش بازدید سایت

برای اینکه هرچه سریع‌تر در جایگاه‌ نخست موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید، از گوگل ادز استفاده کنید. حتماً می‌دانید که قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل در معنای ورودی بیشتر و افزایش فروش است.

تبلیغات گوگول ادزبرای استفاده از تبلیغات گوگل اول باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید تا سایت را درصورتی که کیفیت لازم را دارد، در اولین نتایج موتور جستجو نشان دهد. تمام نتایجی که در کنارشان کلمه Ad دیده می‌شود، از تبلیغات گوگل استفاده کردند.

از آن‌جایی که این کار به کمی تجربه و مهارت نیاز دارد، پیشنهاد می‌کنم آن را به دست کارشناسان  بخش ادز سایت نوین بسپارید و از قرار گرفتن در جایگاه اول گوکل لذت ببرید.

برندسازی در شبکه‌های اجتماعی

سوشال مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از اینستاگرام برای کارگذاری بیمهمواردیست که در سال‌های اخیر، با گرایش بیشتر مردم به سمت اینترنت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است. تمام بیزنس‌های بزرگ چه در ایران و چه در خارج از کشور تمرکز زیادی روی این مدل بازاریابی دارند.

مثلاً در همین اینستاگرام که روزانه ساعات زیادی را در آن می‌گذرانیم، فرصت‌های زیادی برای برندسازی دارید. مثلا برای شروع کار در اینستاگرام می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • معرفی بیمه‌های مختلف (با عکس‌های باکیفیت و کپشن‌های جذاب)
  • تولید محتوای ویدئویی تاثیرگذار و مرتبط
  • برگزاری مسابقه برای برندینگ و افزایش فالوور
  • اطلاع‌رسانی اخبار و تخفیف‌ها
  • ارتباط و تعامل مستقیم با مشتری

از اس‌ام‌اس مارکتینگ برای جذب و حفظ مشتری کمک بگیرید

بازاریابی پیامکی یکی از راه‌های سریع و پربازده برای جذب مشتری بیمه است.

اگر با اس ام اس مارکتینگ آشنا نیستید، یک برنامۀ چند مرحله‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه اگر به‌درستی پیاده شود، فروش شما را چند برابر می‌کند.

30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟حتما بخوانید: 30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟

مرحلۀ اول، ارسال پیامک انبوه و جذب مشتری

طرح بازنشستگی بیمه سامان برای همه سنین ارسال عدد 2 پشتیبانی 1166

به مثال بالا دقت کنید. این پیام به‌صورت انبوه برای تعداد زیادی از کاربران ارسال شده است. متن جذابی دارد و به‌ خوبی منظورش را توضیح داده است.

ارسال پیامک انبوه اگر با رعایت نکات کلیدی باشد، تاثیر خوبی در جذب مشتری دارد. شما می‌توانید با توجه به اینکه در کدام منطقه فعالیت می‌کنید و چه کسانی مخاطب شما هستند، پیامک تبلیغاتی‌ ارسال کنید.

سامانه ملی ‌پیامک امکاناتی در اختیارتان می‌گذارد تا به گروه‌های مختلف بر اساس منطقه، سن، جنسیت، شغل و ... دسترسی داشته باشید. پیامکتان را برای همان گروه ارسال کنید و در نهایت بتوانید جذب مشتری داشته باشید.

مرحلۀ دوم، خبرنامۀ پیامکی ایجاد کنید

تبلیغات و بازاریابی بیمهخبرنامۀ پیامکی همان اخبار و اطلاعاتیست که با کسب اجازۀ مخاطب، از طریق پیامک برایش ارسال می‌کنید. در واقع باید کاری کنید تا مخاطب با ارسال پیامک به سامانه شما، تمایلش را برای کسب این اخبار نشان دهد. این تمایل می‌تواند با ارسال یک عدد، کلمه یا عضویت در سایت انجام شود.

هرچه تعداد اعضای خبرنامۀ پیامکی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. قبلاً در مقالۀ چگونه خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهیم، مفصل درباره افزایش لیست اعضای خبرنامه صحبت کردیم.

مرحلۀ سوم، یادآوری رویدادها و نکات مهم به مشتری

یک نکتۀ خیلی مهم در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی پیامکی تعامل با مشتریان است. وقتی برای مشتری پیامک ارسال می‌کنید و نکاتی مانند تمام شدن اعتبار بیمه خودرو، افزایش قیمت بیمه، قیمت‌های جدید بیمه بدنه برای ماه رمضان و ... را به او یادآوری می‌کنید، نشان می‌دهید که برایتان مهم‌ هستند.

مرحلۀ چهارم، ارسال تخفیف‌ها

بیمه گذار محترم دریافت 50%تخفیف داندانپزشکی با ارسال 7فقط تا آخر امروز

اگر تخفیف جدیدی برای بیمه‌های مختلف دارید، آن را برای مشتریان اس‌ام‌اس کنید. این کار دو حُسن دارد. اول اینکه مشتریان عاشق تخفیف هستند و امکان اینکه از بین بیمه‌های مختلف شما را انتخاب کنند، بیشتر است. دوم هم اینکه بیشتر مردم تخفیف‌ها را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند.

مرحلۀ پنجم، با مشتریان تعامل داشته باشید

تعامل مستقیم با مشتری، نظرسنجی دربارۀ خدمات، ارسال اخبار و تبریک مناسبت‌ها همگی تاثیر خوبی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد.

مثلاً وقتی برای مشتریان پیام کوتاه می‌فرستید و تولدشان را تبریک می‌گویید، نشان می‌دهید که چقدر برای آن‌ها ارزش قائلید. این کار باعث می‌شود مشتریانتان به شما وفادار بمانند و طولانی‌مدت از خدمات شما استفاده کنند.

75 هزارتومان تخفیف ویژه خرید بیمه شخص ثالث هدیه به مناسبت روز تولد
کد تخفیف مخصوص شما: TP6OSx193027
مهلت استفاده تا ۱۰ مهر

مثال بالا را در نظر بگیرید. در این مورد هم کاربر تولد مشتری را تبریک گفته است و هم اینکه کد تخفیفی را برای این مناسبت در نظر گرفته است. این مورد تاثیر خوبی در مشتری‌مداری دارد.

برای اینکه با قدرت بازاریابی پیامکی و روش درست استفاده از آن بیشتر آشنا شوید، می‌توانید مقالۀ با بازاریابی پیامکی فروش خود را زیاد کنید را بخوانید.

جمع‌بندی

تبلیغات و بازاریابی بیمهتا اینجا با روش‌های اصلی تبلیغات پیامکی بیمه آشنا شدیم. دربارۀ تبلیغات پیامکی بیمه صحبت کردیم. اگر کارگذار بیمه هستید، برای افزایش فروش و جذب مشتری جدید به بازاریابی و مارکتینگ نیاز دارید. پس توصیه می‌کنم حتماً سایت داشته باشید. برای طراحی سایت از همکاران پرتال کمک بگیرید.

اگر می‌‌خواهید سایتتان در صدر نتایج جستجوی گوگل باشد، از خدمات گوگل ادز شرکت نوین استفاده کنید. در نهایت هم برای بازاریابی پیامکی در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همکاران ما بعد از ثبت‌نام با شما تماس می‌گیرند و برای دریافت پنل راهنمایی‌تان می‌کنند.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری در این زمینه دارید، با 02163404 تماس بگیرید. همچنین در قسمت انتهایی متن، سوالاتتان را می‌توانید برایمان بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید