راهکار استفاده از پنل اس ام اس در انتخابات شورای شهر و روستا

راهکار استفاده از پنل اس ام اس در انتخابات شورای شهر و روستا

4

همانطور که اطلاع دارید نزدیک به یک ماه تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی مانده و زمان ثبت نام برای این انتخابات به سر رسیده است. تا چند روز آینده، کاندیداهای تایید صلاحیت شده معرفی می شوند و این افراد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز نمایند.

در چنین شرایطی، شما به عنوان یک نامزد در انتخابت شورای شهر و روستا چه برنامه‌ای برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اید؟ چگونه می‌خواهید خود را به همشهریان‌تان معرفی کنید؟ و از همه مهم‌تر با آنها در ارتباط باشید؟

خب، شاید در پاسخ بگویید از طریق تبلیغات. این پاسخ کاملاً درست است. اما سوال اینجاست که چه نوع تبلیغاتی؟ مطمئناً می‌دانید که تبلیغات میدانی مانند نصب بیلبورد و چاپ تراکت دیگر اثربخشی چندانی ندارد و امروزه، همۀ افراد به تنها چیزی که دقت می‌کنند، تلفن‌های همراهشان است.

تبلیغات انتخابات شورای شهر

در چند سال گذشته احزاب سیاسی مختلف، متوجه تاثیرات مثبت استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی شده‌اند و همواره سعی کرده‌اند از سامانه پیامکی خود جهت پیشبرد اهداف سیاسی، سازماندهی کردن سخنرانی‌ها و اطلاع‌رسانی به طرفدران استفاده کنند.

تبلیغات پیامکی - تخفیف ویژه انتخابات 1400

استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی در انتخابات‌ امری رایج در سراسر جهان است و این امر به وضوح در چند انتخابات گذشته ایران نیز ملموس بود. حتی هنوز هم پیام های ریاست جمهوری از طریق پیامک برای مردم ارسال می‌شوند.

از آنجایی که مدت زمان زیادی تا انتخابات شورای شهر 96 باقی نمانده است، شرکت ملی پیامک تصمیم گرفته تا پنل‌های اس ام اس تجاری خود را با 50% تخفیف در اختیار نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا قرار دهد.

کاربرد پنل اس ام اس برای نامزدهای انتخاباتی

در سال 2004، هر دو حزب حاکم ایالت متحده آمریکا متوجه تاثیر بالای بازاریابی پیامکی شدند و هر دو کاندید ریاست جمهوری از پنل اس ام اس برای سازماندهی کمپین انتخاباتی خود استفاده کردند. بسیاری از تحلیلگران که پیروزی باراک اوباما در انتخابات را به علت سیاه پوست بودن، غیر ممکن می دانستند با مشاهده نتایج انتخابات انگشت به دهان مانده بودند. پیروزی اوباما، قطعاً به دلیل ارتباط مستقیم وی با مردم به وقوع پیوست.

همچنین، سال گذشته نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا متوجه تاثیرگذاری شگفت انگیز رسانه‌های جمعی شد و سعی کرد به وسیله این ابزارها کمپین انتخاباتی خود را مدیریت کند. بسیاری از کارشناسان سیاسی استفاده درست ترامپ از پنل اس ام اس و شبکه‌های اجتماعی را دلیل پیروزی وی در انتخابات می‌دانند.

استفاده دونالد ترامپ از پنل اس ام اس تبلیغاتی در انتخابات

تصویری از کمپین تبلیغات پیامکی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

فرقی نمی‌کند که برای چه پست و مقامی در انتخابات شرکت می‌کنید، نکته‌ای که باید به آن اهمیت بدهید ارتباط مستقیم با مردم و طرفدارانتان است. اگر قصد پیروزی در انتخابات را دارید، باید همیشه با مردم در ارتباط باشید. و پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

شاید باورش کمی سخت باشد، اما تجربه گذشته نشان داده که استفاده از پنل اس ام اس در انتخابات شورای شهر و روستا (به خصوص شهرهای کوچک)، ممکن است ورق را به سمت شما برگرداند و این نام شما باشد که از صندوق آرا بیرون می‌آید.

در ادامه کاربردهای استفاده از پنل اس ام اس در کمیپن‌های انتخاباتی را برایتان برمی‌شماریم:

ارسال بیانیه‌های مهم

با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید اطلاعیه‌ها و بیانه‌های خود را به گوش مردم برسانید یا با قراردادن لینک وب‌سایت یا کانال تلگرام‌تان آنها را به خواندن بیانیه‌هایتان ارسال کنید.

موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402حتما بخوانید: موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402

ارسال شعارهای انتخاباتی

با استفاده از سامانه پیامک می‌توانید شعارهای انتخاباتی خود یا اشکالات موجود در مدیریت فعلی را به مردم و طرفدارنتان گوش زد کنید.

پیشنهاد می کنیم از پنل اس ام اس خود مانند توئیتر استفاده کنید با این تفاوت که شبکه اجتماعی توئیتر فیلتر است و همۀ شهروندان ایرانی در آن عضو نیستند.

یادآوری روز انتخابات

با ارسال یک پیامک دوستانه می توانید روز برگزاری انتخابات را به مردم و هوادارنتان یادآوری کنید. با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک، حتی می توانید پیامک‌های خود را بر اساس استان، شهر، منطقه یا محله و حتی کدپستی ارسال نمایید.

به این ترتیب حتی می‌توانید ساعت شروع رای گیری و نزدیک ترین حوزه‌های اخذ رای را به ایشان معرفی کنید.

اطلاع‌رسانی سخنرانی‌ها و تجمعات

با ارسال یک اس ام اس می‌توانید هوادارن خود را به سخنرانی‌ها، تجمعات، مناظرات انتخاباتی، جلسات پرسش و پاسخ و دیگر رویدادهای انتخاباتی دعوت کنید. همچنین، با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید آنها را از جلسات مهم و برنامه‌هایتان مطلع کنید.

هدایت مردم به پایگاه خبری

اگر وب‌سایت یا یک کانال تلگرام دارید و بیشتر فعالیت های مجازی خود را در این دو پایگاه اطلاعاتی انجام می‌دهید، می‌توانید با ارسال یک لینک آنها را به عضویت در خبرنامه وب‌سایت یا کانال تلگرام‌تان دعوت کنید (برای وبسایت دیدوگرام برای انتخابات شورای شهر کلیک کنید).

یک قدم پیش‌تر از رقبا

با استفاده از سامانه پیامک می‌توانید برخی از اخبار مهم را پیش از آنکه در رسانه‌های مهم منتشر شوند، در اختیار مردم و هوادارنتان قرار دهید. همچنین، به این شیوه می‌توانید برخی از مواضع سیاسی خود را به هوادارنتان منتقل کنید.

ارتباط مستقیم با جوانان

همانطور که می‌دانید اکثریت جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند. آمار نشان می‌دهد که نزدیک به 90% جوانان 18 تا 35 ساله هر روز از نرم‌افزارهای پیام رسان و پیامک استفاده می‌کنند. با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک می‌توانید از آنها دعوت کنید تا در انتخابات شورای شهر 96 شرکت کنند و آینده شهر خود را بسازند.

اگر نامزد انتخابات شورای شهر هستید، پنل اس ام اس ملی پیامک می‌تواند پل ارتباطی شما و مردم باشد. قابلیت‌های مختلف ملی پیامک مانند ارسال بر اساس استان، شهر، منطقه، محله، کد‌پستی، سن، جنسیت و اصناف و مشاغل می‌تواند شما را به مردم نزدیک تر کند.

همچنین، همانطور که اشاره کردیم، پنل های اس ام اس ملی پیامک با تخفیف 50% در اختیار نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا سال 1396 قرار خواهد گرفت. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • قهوه

    20 خرداد 1401، 12:52

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      19 دی 1402، 11:39

      سلام دوست عزیز،
      ممنون از شما خوشحالیم که از مطالب لذت بردید.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید