30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی و تبلیغات مهد کودک‌: چگونه پدر و مادرها را جذب کنیم؟

بازاریابی و تبلیغات مهد کودک‌: چگونه پدر و مادرها را جذب کنیم؟

110

تا همین چند سال پیش مهدکودک‌ بیشتر برای مراقبت از کودکان خانواده‌های کارمند بود. اما امروزه با رواج علم روانشناسی کودک بین خانواده‌ها، انتخاب مهدکودک مناسب دیگر ربطی به شاغل بودن مادر ندارد. خانواده‌ها برای اجتماعی شدن فرزندان، همبازی شدن با دوستان جدید و البته آموزش به دنبال انتخاب فضایی مناسب هستند. پس به همان اندازه که معنای مهدکودک و آموزش کودکان مدرن شده، روش‌های تبلیغات مهدکودک هم باید پابه‌پای این تغییرات، به‌روز شود.

تبلیغات مهدکودکبه همین بهانه، در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های بازاریابی و تبلیغات مهدکودک صحبت کنیم تا بتوانید با خانواده‌ها راحت‌تر ارتباط و تعامل داشته باشید.

از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید!

انسان‌ موجودی اجتماعی است. در تصمیم‌گیری‌هایش از تجربۀ معاشرت با دیگران استفاده می‌کند. شبکه‌های اجتماعی هم از همین ویژگی انسان استفاده می‌کنند و تاثیر خوبی در بازاریابی دارند.

با این حال عدۀ زیادی از پیچیدگی شبکه‌های اجتماعی اطلاعی ندارند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تنها به توییت کردن و پُست گذاشتن در فیسبوک و اینستاگرام محدود نمی‌شود. باید در شبکه‌های اجتماعی، جنبش ایجاد کنید و صدای برندتان را به گوش مشتریان برسانید.تبلیغات پیامکی مهد کودک

امروزه تقریباً همه موبایل هوشمند دارند و عضو حداقل یک شبکه اجتماعی هستند. خب، پس چرا در شبکه های اجتماعی مهدکودک خود را معرفی نکنید؟ می‌توانید در اینستاگرام مهدکودکتان را به خانواده‌ها نشان دهید. آن‌ها را با محیط مهد کودک، مربیان، برنامه‌های آموزشی و تفریحی خود آشنا کنید.

مطمئن باشید تبلیغات مهدکودک در شبکه‌های اجتماعی نتیجه خوبی همراه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات تلگرام و اینستاگرام به سایت ما دیدوگرام مراجعه کنید.

سایت و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راه دیگری برای تبلیغات مهدکودک و جذب مشتری از طریق تولید محتوای ارزشمند، مفهوم و مرتبط است.

محتوای شما می‌تواند تصویری یا متنی باشد. این محتوا از طریق روش‌های مختلفی به گوش مخاطب می‌رسد ولی بهترین روش راه‌اندازی وب‌سایت است.

شما از طریق سایت می‌توانید انواع آموزش‌ها و نکات تربیتی را برای کودکان منتشر کنید. با این روش تعداد زیادی از خانواده‌ها از طریق گوگل با شما آشنا خواهند شد و در نهایت به مهدکودک شما مراجعه می‌کنند.

راه‌اندازی سایت نیاز به هزینه و تخصص دارد. برای همین پیشنهاد می‌کنم از سایت‌ساز پرتال استفاده کنید. پرتال به شما کمک می‌کند که در زمانی کم و با هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه یک سایت خواهید داشت.

تبلیغات گوگل

تبلیغات مهدکودکبعد از اینکه سایت خود را راه‌اندازی کردید، می‌توانید از گوگول ادز برای تبلیغات مهدکودک استفاده کنید.

با تبلیغات گوگل ادز در ازای پرداخت هزینه، با کلید واژه‌ای متناسب با کسب‌وکار خود (مثلا ثبت نام مهدکودک) سایت شما در لینک‌های اول گوگل به کاربران نمایش داده شود. وقتی یکی از نتایج اول گوگل باشید، احتمال کلیک کردن کاربر روی سایت شما بیشتر هم می‌شود.

تبلیغات گوگل یکی از هدفمندترین روش‌های تبلیغات مهدکودک است که نیاز به تیم تخصصی و حرفه‌ای دارد. برای این بخش می‌توانید به صفحه تبلیغات گوگل نوین مراجعه کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

بازاریابی پیامکی

شاید تا الان نمی‌دانستید که با ارسال پیامک هم می‌توانید تبلیغات مهدکودک داشته باشید. بگذارید خیلی ساده شروع کنم، یک تصور غلط در مورد بازاریابی پیامکی وجود دارد. کاربران فکر می‌کنند که باید روزانه پیام‌های تکراری و کلیشه‌ای برای تعداد زیادی ارسال کنند. همین باعث شده تا خیلی از صاحبان کسب‌وکار، تبلیغات پیامکی را ناکارآمد و بی‌فایده بدانند.

در بازاریابی پیامکی به جای ارسال پیامک‌های بی‌هدف به مخاطبان ناشناس باید لیستی از مشتریان داشته باشید. پیامک‌های خود را در بازه‌های زمانی مناسب به این لیست بفرستید.

همچنین، سرویس‌های پیامکی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بر اساس شغل یا محل زندگی هم به دیگران پیامک ارسال کنید. برای همین در ادامه مفصل می‌خواهم دربارۀ بازاریابی پیامکی و تبلیغات مهدکودک‌ها صحبت کنم.

بازاریابی پیامکی در خدمت مهدکودک‌ !!حتما بخوانید: بازاریابی پیامکی در خدمت مهدکودک‌ !!

مزایای بازاریابی پیامکی در تبلیغات مهدکودک

تبلیغات مهدکودکدر شروع معرفی مزایای بازاریابی پیامکی در تبلیغات مهد کودک می‌خواهم روی تعامل بالا با والدین تاکید کنم، بعد به سراغ سایر موارد بروم.

والدین، به خصوصوالدین شاغل، همیشه نگران فرزندانشان هستند. مزیت ارتباط لحظه‌ای مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی است که تعامل بین مهدکودک و والدین را آسان می‌کند. این ارتباط لحظه‌ای و البته مقرون‌به صرفه، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه می‌گوییم.

سرعت بالای ارسال

ارسال پیامک تبلیغات مهدکودک، در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی مبتنی بر وب، به زمان زیادی نیاز ندارد. در تبلیغات پیامکی این امکان را دارید تا با ارسال چند نوع پیامک متفاوت، میزان اثرگذاری هر یک از متون را بسنجید. پس از مدت زمانی کوتاه، با آزمون و خطا می‌فهمید که کدام یک از پیامک‌های ارسالی‌ نتیجۀ بهتری برایتان به دنبال خواهد داشت تا طیف وسیع‌تری از مخاطبان را جذب ‌کنید.

به این ترتیب شما می‌توانید پیشنهاد جذابی را بنویسید و تنها با فشار دادن یک دکمه، پیامک خود را به هزاران نفر ارسال کنید. پیامک در مدت کوتاهی به دست تمام مخاطبان رسیده و خوانده می‌شود.

جامعه آماری بالا

مزایای سامانه پیامک برای مهدبر اساس تحقیقات انجام‌شده سال ۲۰۱۴ در بریتانیا، حدود ۹۳% بزرگسالان از تلفن همراه استفاده می‌کنند و ۷۲% هم به گوشی‌ هوشمند دسترسی دارند. تبلیغات پیامکی راهی ساده و پربازده برای ارتباط با مشتریانی است که به تلفن‌های همراه خود بیش از هر چیزی توجه می‌کنند.

شاید بگویید خب، این آمار مربوط به بریتانیا است و به ایران چه ارتباطی دارد؟ باید بگوییم در ایران هم وضعیت مشابه است. طبق آمار ایران 98% از پیام‌های ارسالی خوانده می‌شوند و حدود 60% مردم پیام‌های تبلیغاتی‌شان را مسدود نکردند، یعنی منتظر دریافت اخبار و تبلیغات شما هستند.

تحویل و مشاهده سریع

پیامک در مدت زمان کوتاهی به دست گیرندگان می‌رسد. اگر برای تبلیغات مهدکودک از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، نه تنها به بانک شماره‌های به‌روز پنل دسترسی خواهید داشت، بلکه تبلیغات شما خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.

هزینه‌ی پایین تبلیغات پیامکی

در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغات مهدکودک بازاریابی پیامکی هم از هزینۀ کمتری برخوردار است و هم برای کسب‌وکارهای محلی مانند مهدکودک‌ها، نتایج بهتری خواهد داشت.

شما با ارسال یک پیامک در محدودۀ مهدکودک می‌توانید خود را به اهالی آن منطقه معرفی کنید. همچنین، اگر تمام جلسات و برنامه‌هایتان را از طریق پیامک ارسال کنید، دیگر لازم نیست هزینۀ تلفن هم بدهید.

تبلیغات پیامکی نه تنها به بودجه زیادی نیاز ندارند، بلکه اگر به درستی انجام شوند به‌سرعت شاهد بازگشت سرمایه خواهید بود. البته قیمت مناسب تبلیغات پیامکی نباید شما را در رابطه با نتایج حاصل از آن به اشتباه بیندازد. در این روش تبلیغات شما می‌توانید با مبلغ بسیار کمی، تعداد زیادی از مشتریان خود را هدف قرار دهید. بگذارید یا یک مثال ساده‌تر توضیح دهم. اگر برای هزار نفر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، هزینۀ تبلیغاتتان تنها 10 هزار تومان می‌شود، هزینه‌ی هر پیامک حدود 10 تومان است. حالا تصور کنید از میان آن هزار نفر، ده نفر ترغیب شوند که فرزندشان به مهدکودک شما بیاید و از این 10 نفر یک نفر در مهدکودتان ثبت‌نام کند. آیا این روند به صرفه نیست؟ آیا سود نکردید؟

اشتراک‌گذاری اطلاعات

تبلیغات مهدکودکهر پدر و مادری نگران فرزندش است. اگر می‌خواهید این نگرانی را رفع کنید، برنامه آموزشی را به اطلاعاشان برسانید و در زمان اجرای هر آیتم، آن‌ها را در حریان قرار دهید، به این اطلاع‌رسانی نیاز دارید.

خب تلفن که هزینه‌اش تقریباً بالاست. ایمیل هم که ممکن است خوانده نشود پس بهتر است سراغ پیامک بروید. خبرنامه پیامکی مخصوص والدین را ایجاد کنید و این اخبار ضروری را به اطلاعشان برسانید. مثلاً پیام زیر را نگاه کنید:

سرکار خانم تبسمی
جلسۀ هم‌اندیشی والدین و مربیان، فردا ساعت 3 در محل مهدکودک برگزار خواهد شد
مهد کودک البرز

این اطلاع‌رسانی‌ها فقط حنبۀ تبلیغات مهدکودک ندارد. بلکه نوعی احترام به والدین و تعامل مستقیم با آن‌هاست. البته برای عضویت والدین در خبرنامه باید هنگام مراجعه، شماره تلفن همراه آن‌ها را بگیرید و از آنها بخواهید در سامانه عضو شوند. همچنین می‌توانید یک بار یک ارسال انبوه در منطقه یا از طریق شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان بخواهید که با ارسال عدد یا حرفی مشخص، در صورت تمایل در خبرنامه عضو شوند.

اطلاعیه‌های مهم

تبلیغات مهدکودکاگر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی برای مهدکودک رخ داد که مجبور شدید، برای یک روز آن را تعطیل نمایید یا اگر شهریه مهدکودک قسطی است و نوبت پرداخت را باید به والدین اطلاع دهید، چه راه‌حلی به ذهنتان می‌رسد؟

تمامی این اطلاعیه‌های مهم با ارسال پیامک و هزینۀ بسیار مناسب انجام شدنیست. به عنوان مثال، به پیام زیر دقت کنید:

مزایای پنل پیامکی همراه اول + خرید سامانه پیامکی همراه اولحتما بخوانید: مزایای پنل پیامکی همراه اول + خرید سامانه پیامکی همراه اول

والدین گرامی، خانواده اخمدی
تسویه حساب ماهانه شما در تاریخ 18 آبان انجام می‌شود
مهد کودک البرز

با این روش هم به اندازه تلفن زدن هزینه نکردید و زمان هدر نرفته است و هم طرف مقابل شما در زمان مناسب، مثلاً یک یا دو روز قبل، اطلاع‌رسانی را دیده و قطعاً آن را فراموش نخواهد کرد.

نظرسنجی

تحقیقات نشان می‌دهد که ۳۱% از مخاطبان با استفاده از گوشی‌های هوشمند به نظرسنجی‌های پیامکی پاسخ می‌دهند. پس شما هم می‌توانید در مورد کیفیت تمام خدماتی که ارائه می‌دهید، نظرسنجی کنید.

تحلیل نتایج نظرسنجی باعث می‌شود کیفیت سرویس‌ خدماتی یا آموزشی خود را بهبود ببخشید. نواقص کار خود را برطرف کنید. مربیان محبوب مهدکودک را شناسایی و تشویق کنید. در صورت نیاز هم به برخی از پرسنل، نکاتی را گوشزد کنید.

به نمونه متن زیر که توسط یکی از مشتریان ما، مهدکودک البرز، ارسال شده دقت کنید:

آیا از برنامه‌های آموزشی مربی فرزند خود راضی هستید؟
در صورت رضایت عدد 1
در صورت نارضایتی عدد 2
ارسال پیشنهادات عدد 3

نیاز به مذاکره با مدیر مجموعه 4

با این روش به والدین نشان می‌دهید که برنامه آموزشی، خدمالت ارائه‌شده و کیفیت تربیتی فرزندانشان برای شما هم الویت دارد. از طرف دیگر با تعامل مستقیم با آن‌ها احترام و حس صمیمیّت بیشتری هم منتقل می‌شود که در بلند مدت تاثیر خوبی در تبلیغات مهدکودک خواهد داشت.

جمع‌بندی

تبلیغات مهدکودکبازاریابی پیامکی ابزار ارتباطی مثبت و نتیجه‌بخشی برای تبلیغات مهدکودک است. البته سامانه پیامکی به تنهایی نمی‌تواند مشتریان زیادی را به سمت کسب‌وکار شما روانه کند. تبلیغات پیامکی باید در کنار دیگر روش‌های تبلیغاتی استفاده شود تا بتوانید بهترین نتیجه را همراه داشته باشد.

اگر به راه‌اندازی کمپین پیامک تبلیغاتی نیاز دارید، در صفحۀ اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارتی که دارید، بهترین پنل و روش‌تبلیغاتی را به شما معرفی کنند.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
39دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • خانم خلیلی

    21 آذر 1400، 14:56

    سلام
    برای پاسخگویی سریع به درخواست های مشتری چه راهکارهایی را در پیش گرفتید؟
    شیوه دریافت بازخورد و نظرخواهی از مشتریان را به چه صورت انجام می دهید؟
    ممنون میشم جواب بدهید

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:21

      دوست عزیز از قابلیت‌هایی مثل خبرنامه پیامکی، نظرسنجی پیامکی و دریافت پیشنهادات می‌تونین استفاده کنید

  • تنهایی

    24 شهریور 1400، 10:16

    سلام وقتتون بخیر ما بخوایم پنل رو به سایت متصل کنیم باید کدوم پنل رو تهیه کنیم که وب سرویس رو داشته باشه و همینطور بتونیم به شماره های بلک لیست پیام هامون حتما برسه؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 09:54

      درود بر شما،
      برای اتصال سایت به پنل پیامک باید از یک پنل اقتصادی به بالا استفاده کنید. با استفاده از وب سرویس می‌تونید از خطوط اشتراکی ما استفاده کنید و به لیست سیاه هم پیامک خدماتی بدید.

  • سارا ابهری

    21 شهریور 1400، 19:29

    سلام من بچه ایی ندارم ولی برام پیامک میاد
    قضیه این پیامک تبلیغاتیا چیه؟ شماره مارو از کجا میارن تبلیغ میکنن؟ما چجوری میتونیم استفاده کنیم ازش؟
    ممنون میشم یکی حوابمو بده

  • شرکت خدماتی گلبرگ

    21 شهریور 1400، 09:30

    سلام وقتتون بخیر
    من شرکت خدماتی دارم و یکی از شاخه های شرکتم پرستاری بچه در منزل میباشد بابته تبلیغات میتونم از پنل پیامکی شما بابته این مورد استفاده کنم؟
    برای سایر شاخه ها چطور ؟
    ممنون از پاسخگویی

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:51

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید استفاده کنید و مانعی نداره

  • فرنگیس صمدی

    21 شهریور 1400، 09:22

    سلام برای ارسال این مورد تبلیغات شما پیشنهاد میدید به صورت منطقه ای برای همه ی افراد اون منطقه پیامک ارسال کنم یا به خانم های یک شهر پیامک ارسال بشه به نظ شما کدام.مورد بازدهی مناسب تری خواهد داشت

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:45

      درودر بر شما
      هر دو مورد میتونه خوب باشه برای شما
      به نظر ما بهتره هر دو روش رو انجام بدید تا بازدهی بیشتری داشته باشه

  • مهدکودک خورشید

    09 شهریور 1400، 16:08

    سلام برای مهدکودک قصد تهیه پنل داریم و میخوایم شماره پیامکی رو در تلوزیون تبلیغ کنیم برای دریافت آموزش های آنلاین پیامک بزنند
    این که از نظر شما موردی نداره؟

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:43

      درود بر شما
      بله میتونید این کار رو انجام بدید و موردی نداره

  • مهری بیاتی

    07 شهریور 1400، 09:26

    با این وضعیت کرونا که همه کلاسا آنلاین شده پنل پیامکی خیلی خوب میتونه هماهنگی ها رو انجام بده
    من جدیدا از پنل های شما برای مدیریت کارام استفاده کردم و عالی بود
    ممنون

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:42

      درود بر شما
      خوشحالیم از تجربه خوبی که داشتید

  • معاوی

    06 شهریور 1400، 10:45

    به خاطر شرایط کرونا خانواده های زیادی هستن که دیگه بچه هاشون رو توی مهد نمیزارن به خاطر این که کرونا نگیره آیا میشه به خانم های شاغل ارسال پیامک داشته باشیم چون موقعی که خانم شاغل باشه باید این بچه ازش نگهداری بشه و برای ما که میخواییم تبلیغات کنیم بهتر هستش

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:42

      درود بر شما
      بله میتونید برای مشاغل و اصناف مختلف به تفکیک جنسیت پیامک ارسال کنید
      برای این کار باید از ماژول منطقه هدفمند کمک بگیرید.

  • سیمین روحی

    05 شهریور 1400، 23:02

    سلام من میخوام پنل پیامکی شمارو خریداری کنم فقط قبلش میخوام بدونم ارسال به خانوم های شهر تهران امکان پذیر هست که من بتونم پنل رو بخرم سپاس از پاسخ شما

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:41

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند به راحتی به خانم های شهر تهران و هر شهر دیگه ای دسترسی داشته باشید.

  • ضرابي

    05 شهریور 1400، 22:50

    سلام وقتتون بخير من قصد خريداري پنل رو دارم كه هم پنل رو به سايتم وصل كنم و هم پيامك تبليغاتى منطقه اى ارسال كنم هردو مورد رو ما ميتونيم روي پنل داشته باشيم؟

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:40

      درود بر شما
      بله میتونید این کا رو انجام بدید
      از سه تا پنل اقتصادی، شرکتی و تجاری میتونید برای این موضوع استفاده کنید.

  • سیما رحیمی

    31 مرداد 1400، 22:01

    ممنون خیلی کامل بود
    فقط کاش یک امکانی مثل این که اون فرد چند تا بچه هم داره تو بانک شماره ها بود با توجه به سن افراد این پیامک ارسال بشه میدونم خیلی سخته ولی اگر این بود واقعا هدفمندتر میشد

  • علی زاده

    31 مرداد 1400، 09:49

    سلام با ارزوی تندرستی من‌ یک مربی یوگا هستم که در حال حاضر برای این مورد و شرایط کرونا نمی تونم کلاس های حضوری برگذار کنم و قصدم کلاس به صورت مجازی و یک سایت راه اندازی کردم که کاربرا عضو سایت بشن میخوام در متن پیامک تبلیغاتیم حتما لینک سایتم درج بشه

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:34

      درودر بر شما
      میتونید برای ارسال لینک در متن پیامک از خطوط 3000،5000، 9000 و 9999 استفاده کنید.

  • مهد کودک فردا

    30 مرداد 1400، 19:47

    سلام وقت بخیر ما پنل داریم برای تبلیغات مهدکودک ازش استفاده کریم قبلا و راضی هم بودیم من میخواستم بدونم الان اگر بخوایم به صورت تکی ارسال پیامک انجام بدیم این مورد ار داخل پنل قابل انجامه برای مثال یک ساعت قبل از تعطیلی برای اولیا ارسال پیامک کنیم با این عنوان که مهدکودک تا یک ساعت دیگر تعطیل میشود خواهمشند است به موقع برای تحویل فرزاندان خود حصور پیداکنید شاید باعث بشیم والدین انتایم ترهم بشن این مورد قابل انجام هست؟

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:32

      درودر بر شما
      بله میتونید به کمک ارسال های زماندار، پیامک های خودتون رو در تاریخ و زمان معینی تنظیم کنید تا ارسال بشن.

  • فاطمه جلالوند

    25 مرداد 1400، 19:59

    سلام روربخیر
    ما پیج فروشگاه محصولات تقویت هوش چندگانه داریم میتونیم از بازاریابی پیامکی برای آشنایی مهدکودک ها با محصولمون استفاده کنیم؟؟

    • سمیه جابری

      27 دی 1402، 16:31

      درودر بر شما وقتتون به خیر
      بله میتونید از پنل استفاده کنید و مانعی ندراه براتون

  • حمید براتی

    21 مرداد 1400، 18:28

    من میخواستم پنل شما رو تهیه کنم میخواستم بدونم ارسال به خارج از ایران هم دارید ؟
    تعرفه قیمتاش چطوریه الان ؟ برای همه کشور هارو دارید؟
    برای سایتم میخواستم وصل میشه ؟ ارسال وبسرویس هم داره؟
    ممنون از پاسخدهیتون

    • مونا هادی

      24 مرداد 1400، 10:30

      سلام، پنل تجاری امکان ارسال بین‌الملل رُ داره!
      تعرفۀ ارسال بین‌الملل با توجه به نوسانات ارزی متغیره! یک سری از کشور‌ها ارائه نمیشن!
      پنل تجاری امکان اتصال به سایت رُ داره! امکان وبسرویس در واقع همون امکان اتصال به سایت هست.

  • عباسی

    11 مرداد 1400، 15:31

    با سلام من مهد کودکمون رو بخاطر شیوع کرونا تعطیل کردم و یکی از دوستان شما رو برای تبلیغ پیج اینستاگرام و اطلاع رسانی پدر مادر ها تا زمان بازگشایی مجدد مهدکودک معرفی کردند و قصد خرید پنل تجاری رو داشتیم
    لطفا در خصوص مدارک لازم توضیح بدید

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:18

      سلام، مدارک مورد نیاز برای فعال‌سازی پنل، تصویر کارت ملی و تصویر احراز هویت است. با این کد تخفیف می‌تونین تهیه بفرمایین.
      MSK10

  • گل گندم

    01 مرداد 1400، 23:49

    من مدیر یک مهد هستم و برای تبلیغ مهد توی اینترنت سرچ میزدم که وارد سایت شما شدم واقعا برام جذاب بود که میشه با یک پنل پیامکی این همه کار انجام داد و اطلاع رسانی های خوبی داشته باشیم میشه گفت تمام نیاز های ما برطرف میشه دیگه لازم نیست برای یادآوری خیلی چیزها زنگ بزنیم.

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:03

      بله دقیقاً. حتی شما می‌تونین پاسخگوی خودکار پنل پیامکی رُ هم فعال بفرمایید که به نام “تحلیلگر” روی پنل‌های شرکتی و تجاری ارائه میشه!

  • مهدکودک رنگین کمان

    30 تیر 1400، 15:30

    نمونه پیامک‌هایی که نوشتین اکثرا برای والدینی هستش که قبلش با ما آشنا شدن. ما چجوری میتونیم یه پیامک طراحی کنیم و تبلیغاتی باشه تا مهدکودک ما بیشتر معرفی بشه؟ نمونه پیامک رو شما طراحی میکنین یا ما خودمون باید بنویسیم؟ بعد اگر ما بنویسیم شماره های افراد رو نداریم. باید بانک شماره بخریم؟ شما فروش شماره های اطلاعاتی مناطق را هم دارید؟

    • مونا هادی

      24 مرداد 1400، 10:34

      سلام دوست عزیز
      من پیشنهاد می‌کنم دورۀ اس‌ام‌اس مارکتینگ برای کسب‌وکارها رُ مشاهده بفرمایید. چکیده 10 سال فعالیت تو حوزۀ پیامکی رُ گردآوری کردیم.
      در خصوص متون هم پیشنهاد می‌کنم با بخش پشتیبانی 02163404 در ارتباط باشید. نیازی به خرید بانک شماره هم نیست؛ شما می‌تونید از پنل شرکتی یا تجاری استفاده بفرمایید که بانک شماره‌ها رُ کامل در اختیار داشته باشین که به تفیکیک مناطق، جنسیت و مشاغل هست.

  • طیب میرزایی

    30 تیر 1400، 14:18

    به نظرم تبلیغات باید همه جوره باشه هم اینستا هم پیامک هم تراکت
    باید اسمت تو ذهن طرف بمونه که اگه 1 درصد نیاز پیدا کرد به کارت صاف بیاد سراغ خودت
    نه صرفا برای مهد کودک ها
    کلا برای همه مشاغل

  • کاروند

    26 تیر 1400، 19:13

    جایی هست که اطلاعات این افراد رو داشته باشه بشه این شماره ها رو تهیه کرد؟
    مثلا اولیا دانش آموز باشن یا فرزند کوچیک داشته باشن؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:19

      دوست عزیز بانک شماره‌ای تحت عنوان بانک اولیا دانش آموز نداریم
      می‌تونید از ابزار ارسال انبوه استفاده کنید و بعد از تحلیل پیام‌های ارسالی کم کم بانک شماره خودتون رُ داشته باشید

  • مهدکودک شکوفه های بهار

    23 تیر 1400، 10:29

    روزتون بخیر
    ما پنل پیامکی سامانه ملی پیامک داریم و بابته تبلیغات مهد کودکمون ازش استفاده میکنم همیشه تبلیغاتون برای عام مردم بوده و خداروشکر بازدهی مناسبی داشتیم فقط من یه سوال از حضورتون داشتم بانک شماره ای دارید که مثلا خانم های شاغل منطقه 1 داخلش ذخیره شده باشه؟ اصلا به صورت اصناف ، سن و یا جنسیت ارسال پیامک از داخل پنل ملی پیامک مقدور هست؟
    تشکر ویژه از پشتیبانان پنل

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 11:53

      بله دوست عزیز
      در قسمت ارسال، بخش منطقه هدفمند می‌تونید به تفکیک جنس، محل زندگی و شغل برای کاربران مختلف ارسال پیامک داشته باشید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید