30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نکات کوتاه بازاریابی و تبلیغات برای تجارت های کوچک

نکات کوتاه بازاریابی و تبلیغات برای تجارت های کوچک

1

نکات کوتاه بازاریابی و تبلیغات برای تجارت های کوچک

امروز می خواهیم از بازاریابی پیامکی کمی فاصله بگیریم و نکات کوتاهی را در رابطه با بازاریابی برای تجارت های کوچک برای شما بیان کنیم. شکی نیست که بیشتر مشتریان ما تجارت ها و فروشگاه های کوچک هستند که خدمات سامانه ما را بسیار تاثیرگذار و مقرون به صرفه تشخیص داده اند. اما، با این حال نیز، ممکن است بسیاری از صاحبان تجارت های کوچک نیز از تمامی گزینه های بازاریابی و تبلیغات خسته شوند. راه های بسیاری برای بازاریابی یک شغل و تجارت وجود دارد، نکته اینجاست که شما چگونه باید روش تبلیغاتی خود را انتخاب کنید؟ آیا باید بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنید یا تمام پول خود را بر روی تبلیغات منطقه ای سرمایه گذاری کنید؟ آیا راه اندازی یک اپلیکیشن موبایل ضروری است و اگر هست از کجا باید شروع کنید؟ و تمامی اینها تنها گوشه ای از مشکلات کوچک شماست. پس به عنوان یک صاحب تجارت کوچک، ما مشکلات شما را می شناسیم.

در این مقاله نکات کوچکی را برای شما بیان می کنیم که تمامی این مراحل تصمیم گیری را برای شما آسان می کند.

برای بازاریابی و تبلیغات خود بودجه تعیین کنید

اجازه ندهید که یک فروشنده یا بازاریاب شما را متقاعد کند تا بیشتر از آن مقداری که نیاز هست برای تبلیغات خود هزینه کنید. همیشه برای رشد و ارتقا تجارت خود زمان دارید، لزومی ندارد برای انجام این کار عجله کنید. برای بازاریابی و تبلیغات تجارت خود بودجه ای را مشخص کنید و با همان برنامه پیش بروید. به مرور زمان می توانید مقدار این بودجه را افزایش دهید.

برای اجرای برنامه تبلیغاتی خود از ده ها شرکت تبلیغاتی کمک نگیرید

بیشتر صاحبان تجارت های کوچک به دنبال افراد حرفه ای هستند که آنها را در تبلیغات و بازاریابی شان کمک کنند. بهتر است برای اجرای برنامه تبلیغاتی خود با یک یا دو شرکت قرارداد ببندید. به عنوان مثال با فردی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی قرار داد ببندید و با فرد دیگر برای ایجاد محتوای خلاقانه. اگر افراد متعددی برای شما به تبلیغ بپردازند، این امکان وجود خواهد داشت که تبلیغات شما دیگر کارساز نباشد.

فراموش نکنید که تمامی آمارها و داده ها را پیگیری کنید

بدون هیچگونه اطلاع و تحقیقی سرمایه خود را خرج نکنید. ابتدا بهتر است است همه داده ها و آمارهای خود را بررسی کنید. از کجا می خواهید بدانید که کدام روش تبلیغاتی بیشترین سود را برای شما خواهد داشت اگر آمارهای خود را بررسی نکنید؟ شاید انجام این کار کسل کننده و سخت به نظر برسد، اما مطمئن باشید که در طولانی مدت تاثیر خوبی بر روی تجارت شما خواهد داشت.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید