30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
5 نکته ای که در هنگام بازاریابی پیامکی باید به یاد داشته باشید

5 نکته ای که در هنگام بازاریابی پیامکی باید به یاد داشته باشید

0

هیچ کس دوست ندارد توصیفات اغراق آمیز یک فروشنده را درباره یک محصول بشود. آخرین باری که چنین پیشنهاداتی را شنیده اید به یاد دارید؟ مطمئنا شما آن پیشنهاد را رد کرده اید، درست است؟ به یاد داشته باشید که در جذب مشتریان بیشتر به سمت خبرنامه ی پیامکی تان نیز این قانون وجود دارد. اگر شما گرداننده یک کسب و کار کوچک هستید، مطمئنا روی تبلیغات دهان به دهان مشتریانتان حساب باز کرده اید. به همین علت قوانینی که در این مطلب برایتان بازگو می کنیم، اهمیت بسیاری دارند. به شما پیشنهاد می کنیم که نکات زیر را در بازاریابی پیامکی خود رعایت کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به شمت خود بکشانید.

اصل مطلب

همه مشتریان شما این سوال را از خود می پرسند "تبلیغات شما چه سودی برای من دارد؟". برای پاسخ دادن به این سوال لازم نیست که مقدمه چینی کنید. از همان ابتدا به سراغ اصل مطلب بروید. به افرادی که گمان می کنید به محصولات شما علاقه مندند، توضیح دهید که چرا باید از محصولات شما استفاده کنند. از همان ابتدا گقتگوهایتان را با انگیزه و هدف مشخصتان شروع کنید. به جای اینکه به مشتریان خود بگویید "آیا با بازاریابی پیامکی آشنا هستید؟" به آنها بگویید "آیا تمایل به داشتن کوپن تخفیف 50% محصولات ما هستید؟".

متن پیامک هایتان رسمی نباشد

لازم نیست که متن پیامکتان مانند یک نمایشنامه ی تک صدایی باشد. همچنین لزومی ندارد که در همان ابتدا از آنها بخواهید محصولات شما را خریداری کنند. تنها کافیست که خودتان باشید. اگر مشتریانتان احساس کنند که شما خودتان نیستید، مطمئنا به شما اعتماد نخواهند کرد و حتی دعوت شما برای عضویت در خبرنامه تان را رد می کنند.

لزومی ندارد که به مشتریان خود فشار بیاورید

پیامک تبلیغاتی، موضوع مرگ و زندگی نیست. مشتریان خود را مجبور نکنید که به شما جواب مثبت دهند. اگر با فردی صحبت می کنید که به نظر می رسد که عجله دارد، وقت او را تلف نکنید. اگر به مخاطبان خود فشار بیاورید، آنها به عضویت خبرنامه شما در نمی آیند. اگر این موقعیت را برای آنها ایجاد کنید، احتمالا آنها مشتریان شما نخواهند شد.

این واقعیت را بپذیرید که برخی افراد علاقه ای به محصولات شما ندارند

با همه ی این اوصاف، افراد شماره تلفن های شخصی خود را در اختیار شما قرار می دهند. مسلما عده ای هستند که نمی خواهند این کار را انجام دهند، و این امر کاملا طبیعی است و کاملا حق دارند. بنابراین بهتر است با این واقعیت کنار بیایید و وقت خود را صرف افرادی کنید که به نشان تجاری شما علاقه مندند.

در هر صورت از مخاطبانتان بابت ارائه وقتشان به شما، تشکر کنید

بدون توجه به نتیجه ای که از بازاریابی پیامکی خود گرفتید، از همه ی مخاطبان خود بابت ارائه وقتشان به شما تشکر کنید. مطمئنا عده ای زیادی از آنها مشتریان شما هستند. پس بهتر است با آنها صمیمانه و محترمانه برخورد کنید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید