30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعاً تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟

آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعاً تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟

0

آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعاً تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟

این واقعیت که بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین ابزار تبلیغاتی و ارتباطی است بر هیچ کس پوشیده نیست. اما مقرون به صرفه بودن به معنی با ارزش بودن نیست. هنگامی که بحث بودجه در میان است، برخی از تجارت های کوچک هنوز برای انداره گیری بازدهی سرمایه گذاری خود مشکل دارند.

در ملی پیامک، ما تمام سعی خود را برای شفاف سازی کردن وقایع انجام می دهیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از پنل اس ام اس خود به بهترین شکل استفاده می کنید. در ابتدا، مقدار پولی را که در بازاریابی پیامکی سرمایه گذاری می کنید در نظر بگیرید. اگر از کاربران سامانه ملی پیامک نیستید، بهتر است بر اساس مقدار هزینه پنل های ما میزان سرمایه گذاری خود را یادداشت نمایید.

فرض کنیم که پنل شما 59 هزار تومان ارزش دارد. به شما 500 پیامک رایگان همراه با 6 خط 8 رقمی هدیه داده می شود. این تعداد پیامک برای شروع تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان بسیار مناسب است. در اینجا نیز به همین ترتیبب، شما می خواهید بدانید که تمام تلاش هایتان در بازاریابی پیامکی به تولید محتوای ارزشمندی ختم می شود.

اکنون، نگاهی به خبرنامه پیامکی خود بیاندازید. آخرین پیشنهادهایی که به مشتریان خود فرستاده اید را دوباره مطالعه نمایید. فرض کنیم که هفته گذشته شما پیامکی با مضمون زیر برای مشتریان خود ارسال کرده اید.

با نشان دادن این پیامک در فروشگاه ما از 25% تخفیف بهره مند شوید. این پیامک تا 3 روز دیگر اعتبار دارد.

حالا، بر اساس همین پیامک ارسالی، بررسی کنید که چند نفر از این پیامک استقبال کرده اند. بهتر است بدانید که بررسی نکردن آمارهایتان می تواند شما را از رسیدن به هدف دلخواهتان دور کند. به طور کلی، بررسی کردن تمامی آمارها برای تجارت کوچکتان ضروری است.

حال فرض کنیم که 15 نفر از این پیامک شما استقبال کرده اند و میزان فروش شما به 1 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

از همین حالا مشخص است که سرمایه گذاری که کرده اید کاملا شما را به هدفتان رسانده است. اما شما باید این نتایج را به شکل دیگری بررسی نمایید. فرض کنید که محصولاتی که به فروش رسانده اید برای شما 500 هزار تومان خرج برداشته اند و شما نزدیک به 50 هزار تومان خرج تبلیغ خبرنامه پیامکی خود کرده اید. این نوع بررسی کردن به نظر عاقلانه تر و واقع گرایانه تر می آید. برای تکمیل کردن این معادله لازم است که شما میزان فروش خود را در ذهن داشته باشید و تمامی مخارجی که انجام داده اید را از آن کم کنید. اکنون شما مقدار سود واقعی خود را به دست می آورید.

1 میلیون 200 هزار تومان (میزان فروش کلی) – 59 هزار تومان (هزینه پنل اس ام اس) – 500 هزار تومان (هزینه کلی اجناس) – 50 هزار تومان ( هزینه تبلیغ پنل اس ام اس خود) = 591 هزار تومان

معادله نشان می دهد که در آخر شما 591 هزار تومان سود واقعی به دست آورده اید. برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، این مقدار کاملا ارزشمند است.

مسلما، در شرایط مختلف کاری و سالی این میزان درآمد تغییراتی خواهد داشت. اگر می خواهید بدانید که بازاریابی پیامکی برای شما ارزشمند بوده است یا خیر بهتر است که با این معادله کار خود را آغاز کنید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید