30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ملی پیامک و آموزش استفاده از سامانه پیام کوتاه

ملی پیامک و آموزش استفاده از سامانه پیام کوتاه

1

نقش آموزش در استفاده از سامانه پیامک

در ملی پیامک، ما تمام سعی خود را می کنیم تا بهترین خدمات سامانه پیامک را به مشتریان خود عرضه کنیم. ما همیشه تلاش می کنیم که با ایده ها و امکانات جدیدی را برای کاربران خود فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی از سیستم ملی پیامک استفاده کنند. گاهی اوقات، ما با برخی از مشتریان بالقوه که می خواهند پنل اس ام اس خود را از شرکتی دیگر به ملی پیامک منتقل کنند صحبت می کنیم، اما در بیشتر اوقات این افراد درباره این جابه جایی مردد هستند و ما باید آنها را متقاعد نماییم. رقبای ملی پیامک نیز از امکانات بسیاری بهره می برند و تیم پشتیبانی بسیار قوی را جمع آوری کرده اند. بنابراین متقاعد کردن افراد برای ورود به ملی پیامک کمی دشوار می باشد.

اما تفاوت اصلی در اینجا قرار دارد. ما در ملی پیامک یک امکانی را برای کاربران خود فراهم آورده ایم که هیچ یک از شرکت های ارائه کننده سامانه اس ام اس آن را ارائه نمی کنند. علاوه بر امکانات فوق العاده نرم افزاری و تیم پشتیبانی 24 ساعته ملی پیامک، ما چیزی را به شما ارائه می کنیم که در بازاریابی پیامکی شما را موفق می سازد و آن آموزش است. ملی پیامک با داشتن تیم مدیریت محتوا و پشتیبانی بسیار قوی، تلاش می کند تا کاربران خود را آموزش دهد و مشتریان خود را از کاربردها و مزایای گوناگون استفاده از اس ام اس آگاه سازد.

استفاده از سامانه پیام کوتاه بدون آموزش درست ابزاری نا کار آمد خواهد بود. اگر شما نمی دانید چگونه از سرویس سامانه پیام کوتاه ما استفاده کنید، یا حتی چگونه از این سرویس برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید پس اصلا چرا به خود زحمت دهید؟ ما در ملی پیامک نمی خواهیم که تنها یک پنل اس ام اس به شما ارائه کنیم، بلکه دوست داریم تک تک کاربران ما با آگاهی کامل از این سرویس استفاده کنند تا تجارتی موفق داشته باشند. موفقیت تجاری کاربران ما، تضمین موفقیت ملی پیامک است.

ما برای این که بتوانیم کاربران خود را آموزش دهیم مدتی است که وبلاگ ملی پیامک را راه اندازی کرده ایم و سعی داریم با ارائه مقالاتی معتبر افراد علاقه مند را با سامانه ارسال اس ام اس آشنا نماییم. برای استفاده از وبلاگ ملی پیامک حتی لازم نیست که عضو سایت ملی پیامک شوید یا یک پنل از ما خریداری نمایید. ایجاد این وبلاگ هیچ سود مالی برای ملی پیامک ندارد و ما حتی از آن برای جمع آوری ایمیل و شماره تلفن افراد استفاده نمی کنیم.

ما این وبلاگ را تنها به یک دلیل راه اندازی نموده ایم: آموزش کاربران. با آموزش صحیح کاربران می توانند به خوبی از سامانه خود جهت رونق کسب و کارشان استفاده نمایند. استفاده درست از پنل اس ام اس به نفع همه ی ما خواهد بود. امیدواریم که در این مدت توانسته باشیم امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده باشیم.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • غلامحسین آزادی

    19 اسفند 1401، 18:50

    سلام خیلی کامل بود پنل شما رایگان هستش ؟ چرا؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید