30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه سود حاصل از تبلیغات خود را افزایش دهیم؟

چگونه سود حاصل از تبلیغات خود را افزایش دهیم؟

1

چگونه سود حاصل از تبلیغات خود را افزایش دهیم؟

آیا می دانید ROI چیست؟ اگر نمی دانید، پس بهتر است آماده باشید، چون قرار است که خبر بدی را بشنوید. ROI مخفف عبارت return on investment است که به معنی سود حاصل از سرمایه می باشد. به عنوان یک صاحب کار، همیشه از این امر مطمئن شوید که تمام تلاش های شما به سر انجام می رسد. هیج وقت بابت تبلیغاتی که قرار نیست به نتیجه برسند سرمایه گذاری نکنید. حتی اگر تبلیغاتتان در حال بازدهی سرمایه شما هستند، ابتدا مطمئن شوید که راه اندازی این کمپین ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در ملی پیامک، ما به شفاف سازی اعتقاد داریم. شما می توانید با استفاده از سامانه ملی پیامک از آمار کمپین خود مطلع شوید. ما در ملی پیامک می خواهیم که شما را قدرتمند سازیم تا بیشترین تاثیر گذاری را بر روی تجارتتان داشته باشید. بنابراین برای اینکه در کسب و کار خود موفق باشید باید میزان بازگشت سرمایه خود را حساب کنید.

چه مقدار بر روی کمپین خود سرمایه گذاری می کنید؟

همیشه میزان سرمایه گذاری تبلیغات خود را به خاطر داشته باشید. ما به کاربران خود همیشه پیشنهاد می کنیم که همیشه میزان هزینه ی تبلیغات و بازاریابی خود را برآورد کنند. همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که پولی که شما برای تبلیغاتتان سرمایه گذاری می کنید، حداقل دو برابر آن باید نزد شما برگردد تا همه چیز به صورت عادی باشد. در غیر این صورت این سرمایه گذاری ارزشمند نخواهد بود.

مشخص کردن اهداف

تعریف موفقیت از دیدگاه شما چیست؟ اگر شما با استفاده از اس ام اس می خواهید به مشتریانتان 25% تخفیف بدهید، چه تعداد پیامک باید ارسال نمایید تا تبلیغاتتان ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند؟ به خاطر داشته باشید، که تعریف موفقیت برای هر فرد متفاوت است و همیشه مربوط به مسائل مالی نیست. ممکن است برای برخی افراد، عضویت 20 نفر در خبرنامه پیامکی شان موفقیت محسوب شود.

در پایان هر کمپین، آمار و ارقام خود را بررسی کنید

فرض کنید که در ماه فروردین شما 100 هزار تومان خرج تبلیغات پیامکی خود کرده اید. برای تبلیغات تخفیف های 25% شما، 13 نفر از آنها استقبال کرده اند که فروش شما را 550 هزار تومان افزایش داده است. برای حساب کردن میزان بازدهی سرمایه شما تنها کافیست میزان سرمایه گذاری خودتان را از مبلغ دریافتی تان کم کنید تا میزان سودتان به دست بیاد. که می شود 450 هزار تومان. هر مدیر بازاریابی موفقی به شما خواهد گفت که این مقدار یک موفقیت محسوب می شود.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رحیم مومنی

    18 بهمن 1401، 13:35

    من از قالب وودمارت استفاده میکنم. میخواستم ببینم آیا بعد از نصب افزونه دیجیتس ؛ فرمها به صورت خودکار جایگزین فرمهای پیش فرض قالب میشه؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید