30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه اعضای جدیدی را به عضویت خبرنامه پیامکی خود در بیاوریم؟

چگونه اعضای جدیدی را به عضویت خبرنامه پیامکی خود در بیاوریم؟

1

چگونه اعضای جدیدی را به عضویت خبرنامه پیامکی خود در بیاوریم؟

تبریک می گوییم! شما دارید تجارت جدید خود را راه اندازی می کنید. باید به خودتان افتخار کنید. ما در ملی پیامک، بهترین آرزوها را برای شما داریم. ما می دانیم که راه اندازی یک تجارت کوچک و نو پا چه مقدار سخت خواهد بود. اگر آمادگی آن را ندارید، بهتر است بدانید انجام تبلیغات برای آن شامل سختی و کمی سر درد می باشد. شما هیچ وقت نمی دانید که از چه سیستم تبلیغاتی استفاده کنید. کافیست یک تصمیم اشتباه بگیرید و میلیون ها تومان پول را صرف کمپین تبلیغاتی کنید که عملکردش هیچ تاثیری بر کسب و کارتان ندارد.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم، پیش از آنکه کسب و کار خود را افتتاح کنید، با ما مشورت کنید تا شما را کمی راهنمایی کنیم. افتتاح کردن یک فروشگاه یا کسب و کار به خودی خود کار بزرگی است. اما، ما از شما می خواهیم که فراتر از این بیاندیشید. شما چگونه می خواهید مهمانان شب افتتاحیه خود را دوباره به سمت خود بکشانید؟ شما می خواهید مطمئن شوید که حضور آنها صرفا بابت جشن و مهمانی نیست. شما انتظار دارید که آنها همواره مشتری شما باشند. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

سعی کنید در افتتاحیه تجارت خود تاثیر خوبی بر روی مشتریان خود بگذارید، به طوری که این تاثیر بعد از مراسم افتتاحیه نیز آنها را به سمت شما بکشاند. همچنین سعی کنید بعد از مراسم افتتاحیه نیز با مشتریان خود در ارتباط باشید.

بهترین راهی که می توانید آنها را به سمت خود بکشانید چیست؟ نگران نباشید. انجام این کار بسیار راحت است. کافیست از آنها تقاضا کنید که به خبرنامه پیامکی شما بپیوندند. در شب افتتاحیه مطالبی را با مهمانان خود در میان بگذارید که تبلیغی برای خبرنامه پیامکی VIP شما باشد. حتی می توانید مسابقه پیامکی برگزار کنید و از آنها بخواهید که در این مسابقه شرکت کنند. پس از مراسم می توانید به شماره های مهمانان خود پیامک ارسال کنید و از آنها بابت حضور در مراسم و حمایتیشان تشکر کنید. مطمئنا در آخر مراسم این شمایید که باید همه چیز را مرتب کنید اما چیزی که مهم است این است که اکنون شما مشتریانی را به دست آورده اید که حاضر هستند همیشه حامی شما و برند تجاری تان باشند.

همچنین شما می توانید برای جذب افراد بیشتر به سمت برند تجاری خود نکات زیر را رعایت کنید:

  • از آنها بخواهید که شما و فعالیت تجاریتان را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کنند.
  • آنها را ترغیب کنید تا به عضویت خبرنامه ایمیل شما در بیایند.
  • سعی کنید در مراسم افتتاحیه تا جایی که می توانید با افراد به صورت تکی گفتگو کنید. مطمئن باشید هیچ روش بازاریابی بهتر از یک گفتگو دوستانه جواب نمی دهد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید