30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مراقب باشید از روش های نادرست بازاریابی پیامکی استفاده نکنید

مراقب باشید از روش های نادرست بازاریابی پیامکی استفاده نکنید

1

درست است که روش های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد، اما همیشه قوانین و قواعد خاصی وجود دارد که شما باید آنها را پیروی کنید. بهتر است پیش از اینکه روش های تبلیغاتی خود را تغییر دهید، در این زمینه تحقیق کنید تا بدانید چه روش های تبلیغاتی مناسب با کسب و کار شما است و چه روش هایی مناسب نیست. پیش از انجام هر کاری برای خود هدف گذاری کنید. اگر نمی دانید چه چیزی می خواهید چگونه می توانید به موفقیت دست یابید؟ بازاریابی پیامکی روش ارتباطی سریع و مقرون به صرفه می باشد، اما دقت کنید که به درستی از آن استفاده می کنید. قدم گذاشتن در راه اشتباه می تواند خسارت های بسیاری را به برند تجاری شما وارد نماید.

بدترین کاری که می توانید با استفاده از سامانه پیامک انجام دهید چیست؟ اینکه از فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود تنها برای برقراری ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید. به جای اینکه هر روز پیشنهادها و تخفیف های مختلفی را برای آنها ارسال کنید، برایشان اطلاعیه های عمومی می فرستید. اعضای خبرنامه پیامکی برای شما افراد مهم و VIP نیستند، و شما تنها برای آنها اطلاعاتی کلی ارسال می کنید. مطمئنا انجام این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است اما در عین حال بسیار رایج.

برای مثال فرض کنید که شما محصولات خود را با 20% تخفیف به حراج گذاشته اید. شما به اعضای فهرست خبرنامه خود پیامکی ارسال می کنید و این موضوع را با آنها در میان می گذارید. اعضای خبرنامه پیامکی شما در فروشگاه شما حضور می یابند و آنجا متوجه می شوند که شما این اطلاعیه را در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اید. بنابراین آنها از خود خواهند پرسید چه فرقی بین من و فردی که تاکنون مشتری این فروشگاه نبوده است وجود دارد؟ این تخفیف تنها برای اعضای خبرنامه پیامکی نبوده است، پس پیامکی که شما برای آنها ارسال کرده بودید کاملا غیر ضروری بوده است.

پس چطور می توانید محصولات خود را به خوبی تبلیغ کنید؟ بهتر است به اعضای فهرست پیامکی خود یک پیامک بفرستید و ازآنها بخواهید تا در هنگام مراجعه به فروشگاه شما پیامک خود را نشان دهند تا از 20% تخفیف بهره مند شوند. با این کار اعضای فهرست خبرنامه پیامکی شما احساس می کنند که VIP هستند. این کار به آنها دلیلی می دهد تا همواره مشتری شما بمانند.

در ملی پیامک ما سعی داریم به مشتریان خود یاد بدهیم که به اعضای خبرنامه پیامکی پیشنهاد های انحصاری دهند. یادتان باشد، اعضای فهرست خبرنامه پیامکی شماره تلفن شخصی خود را در ازای پیشنهادات و اطلاعات ارزشمند در اختیار شما قرار داده اند. هنگامی که شما نتوانید انتظارات مشتریان خود را برآورده سازید، آنها به تدریج اشتراک خود را لغو خواهند کرد. اما هنگامی که این قواعد را پیروی می کنید فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما به مرور زمان رشد خواهد کرد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید