30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پیامک صوتی چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

پیامک صوتی چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

157

قبل از اینکه شروع به خواندن این مقاله کنید، از شما دعوت می‌کنم که اول فایل زیر را گوش بدهید، چون در ادامه مطلب درباره همین فایل چه صحبت‌ها که با شما ندارم!

حالا به نظرتان اگر فایل بالا که یک آگهی تبلیغاتی رادیویی است، به شکل متن (چیزی شبیه تراکت مثلاً) به شما داده می‌شد، باز هم اینقدر جذاب بود؟ اصلاً توجه‌تان را جلب می‌کرد؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

مسلماً نه! پس چاره‌ای نیست جز اینکه مقدمۀ مقاله را با همان جمله نخ‌نمای معروف ببندم که می‌گوید: تنها صداست که می‌ماند! (لطفاً برای ثوابش هم که شده با صوت آلن دلون بخوانید.)

 

پیامک صوتی و ربطش به آلن دلون

پیامک صوتیتیزرهای رادیویی از قدیمی‌های بازار تبلیغات به حساب می‌آید که به‌جای خودشان کاربرد دارند. اما اگر یک مقدار فاصله بگیریم و موضوع را از خارج گود بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که درحال‌حاضر نگاه تبلیغات بیشتر حول‌و‌حوش گوشی‌های موبایل می‌گردد. چرا؟

چون شخصی‌سازی‌کردن تبلیغات توی این دوره و زمانه بیشتر جواب می‌دهد!

در واقع صاحبان کسب‌وکارهای مختلف با خودشان گفتند حالا که هر آدمی روی این زمین خاکی یک موبایل دارد، چرا ما از این موضوع نهایت استفاده را نکنیم و با تک‌تک‌شان در ارتباط نباشیم؟ مثلاً آمدند در تبلیغات پیامکی خودشان، نام مخاطب را هم اضافه کردند تا متن حالت دوستانه‌تری به خودش بگیرد یا اینکه بر اساس محل زندگی مشتری برایش پیامک منطقه‌ای ارسال کردند. به این ترتیب بود که هم نتیجه بیشتری از تبلیغاتشان گرفتند و هم پول کمتری را خرج کردند.
البته ماجرا به همین‌جا ختم نشد! با معرفی ابزاری به اسم پیامک صوتی، فرصت جدیدتری به وجود آمد تا به شکل متفاوتی هم خودشان و هم محصولشان را به مخاطب‌ها معرفی کنند.

حالا دیگر می‌توانستند لحن، صدا و هیجان را هم به متن پیامک‌هایشان اضافه کنند و در مواردی که لازم بود مخاطبان‌شان را جادو کنند.

خلاصه کلام این است که اگر شما هم صدای آلن‌دلونی دارید و دوست دارید که از این قابلیت برای تسخیر قلب مشتری‌هایتان استفاده کنید، پس بسم‌الله! بفرمایید ادامه مطلب را بخوانید.

اما اگر صدایتان چنگی به دل نمی‌زند، لطفاً یک لحظه دندان روی جگر بگذارید و صفحه را نبندید! از قدیم گفتند که کار نشد ندارد! فقط اول بیایید تا یک نگاهی به مزایای پیامک صوتی بیندازیم، بعد راه‌حلش را می‌گویم.

مزایای پیامک صوتی

از همین حالا رک و پوست‌کنده به شما بگویم که مسلماً قرار نیست پیامک صوتی جایگزین پیامک متنی یا دیگر روش‌های تبلیغاتی شود، اما خب نباید ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش را هم نادیده بگیریم. مسلماً پیامک صوتی هم مزیت‌های خاص خودش را دارد که در ادامه بررسی می‌کنم.

مزیت اول: لیست سیاه را دور بزنید!

مهم‌ترین مزیت پیامک صوتی دقیقاً همین است. یادم می‌آید که یک زمانی کسب‌وکارها خیلی شلوغش کرده بودند و از کلۀ سحر تا سیاهی شب، بدون اجازه برای مردم پیامک می‌فرستادند.

مسئله اینقدر ادامه‌دار و بغرنج شد که عده‌ای از مشترکین تصمیم گرفتند پیامک تبلیغاتی خودشان را ببندند؛ به این ترتیب بود که شماره‌شان در لیست سیاه مخابرات قرار گرفت. لیست سیاه در واقع مجموعۀ شماره‌هایی است که شما نمی‌توانید در حالت عادی به آنها پیامک بزنید.

در این مواقع پیامک صوتی به شما این امکان را می‌دهد که پیام خودتان را به این دسته از مشتری‌ها هم برسانید. البته حواستان باشد که نباید در این مورد زیاده‌روی کنید و شورش را دربیاورید که مشتری از دست شما شاکی شود!

مزیت دوم: با لهجه شهر خودتان پیامک بزنید!

گویش ، لهجه و فرهنگ از مواردی هستند که اعضای یک قبیله یا یک شهر را به هم پیوند می‌دهند. اگر یادتان باشد ابتدای این مطلب از شخصی‌سازی و نزدیک‌شدن به مخاطب صحبت کردم، یکی از تکنیک‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن خودتان را به مشتری نزدیک‌تر کنید، همین استفاده از زبان و گویش در تبلیغات است. پیامک صوتی این امکان را به شما می‌دهد تا چند قدم به مشتری نزدیک‌تر شوید و صمیمیت بیشتری را بین خودتان ایجاد کنید.

ارسال پیامک، شروع تبلیغات موثر و هدفمند در بیجارحتما بخوانید: ارسال پیامک، شروع تبلیغات موثر و هدفمند در بیجار

مزیت سوم: این گوی و این میدان، تمام هنرتان را به‌کار بگیرید!

ما قبلاً فقط روی متن پیامک تمرکز می‌کردیم و توصیه‌مان به شما این بود که کلمات را با موچین انتخاب کنید تا دیده شوید و به چشم مشتری یک سروگردن خاص‌تر از رقبایتان به نظر برسید. (جا دارد بگویم که یک مقاله بلندبالا هم در مورد پیامک خلاقانه برایتان نوشتیم که توصیه می‌کنم حتماً نگاهی به آن بیندازید.)

اما حالا که پیامک صوتی هم جای خودش را در بازار تبلیغات پیدا کرده، دیگر فقط نوشتن یک متن اس ام اس خوب اهمیت ندارد، صدا و لحن شما هم می‌تواند مشتری را جذب کند یا برعکس، حوصله‌اش را سر ببرد و تلفن را قطع کند. حتی دیده شده که یک بیان خوب و پرهیجان توانسته نقص متن را بپوشاند و تاریخ‌ساز و صدالبته مشتری‌ساز هم باشد.

ارسال پیامک صوتیمزیت چهارم: آمار تحویل پیامک‌هایتان را بالا ببرید!

پیامک‌های متنی معمولاً توی صف انتظار می‌مانند تا مشتری هروقت فرصت کرد و کنجکاو شد سراغشان را بگیرد؛ اما پیامک‌های صوتی به لطف زنگ تلفن همراه، در لحظه دریافت می‌شوند و از این نظر نسبت به پیامک متنی برتری دارند.

مزیت پنجم: وقتش رسیده سوتفاهم‌ها را برطرف کنید!

احتمال می‌دهم برای شما هم مثل من بارها پیش آمده باشد که متنی را برای کسی فرستاده باشید و طرف مقابل مطلب را بد برداشت کرده باشد. آنقدر مثال در این مورد زیاد است که مطمئنم همین الان یک خاطره‌ای دربارۀ این موضوع در ذهن شما پلی شده است! بگذریم...

خلاصه اینکه لحن خیلی در معنا، مفهوم و رساندن درست پیام تاثیر دارد. پیامک صوتی از این نظر در صدر قرار دارد و این مورد را هم به‌خوبی پوشش می‌دهد.

مزیت ششم: کمتر پول بدهید و بیشتر آش بخورید!

نمی‌دانم چقدر دستتان توی کار است و از هزینه‌های تبلیغات خبر دارید. فقط همین‌قدر خدمتتان عرض کنم که اگر هزینه تیزرهای تلویزیونی و رادیویی را به شما بگویم، مغزتان سوت می‌کشد! این درحالی‌ است که می‌توانید با کمترین هزینه، از پیامک صوتی یا همزاد متنی‌اش استفاده کنید و بیشترین نتیجه را بگیرید و فروشتان را بالا ببرید.

کاربرد پیامک صوتی

برخلاف تصور اکثر شما، کاربرد پیامک صوتی فقط تبلیغاتی نیست. الان با چندتا مثال، کاربردهای مختلفش را برایتان توضیح می‌دهم تا ذهنتان باز شود و بتوانید با استفاده از خلاقیت خودتان همین مسیر را ادامه بدهید. مطمئنم که اینطوری می‌توانید از این ابزار پیامکی روی پنل‌تان بهتر استفاده کنید.

کاربرد اول: تبریک و تهنیت

عید نوروز و مناسبت‌هایی از این دست فرصت خوبی هستند که به رابطه خودتان با مشتری سروسامانی بدهید. با استفاده از پیامک صوتی می‌توانید با انتخاب کلمات درست و لحن گیرا و گرم به مخاطب نشان بدهید که برایتان بیشتر از این صحبت‌ها ارزش دارد و فقط برای خالی کردن جیبش نیست که سراغش را می‌گیرید.

کاربرد دوم: دعوتنامه

فرض کنید یک تولد سورپرایزی و عجله‌ای برای یکی از اعضای خانواده‌تان تدارک دیدید. همه کارها هماهنگ شده ولی یادتان رفته تا با مهمان‌ها تماس بگیرید و تک‌تک‌شان را دعوت کنید. اینجاست که می‌توانید یک متن قشنگ تنظیم کنید و خیلی بااحساس و با صدای خودتان آن را ضبط کنید. در آخر هم با پنل پیامکی در عرض چندثانیه برای همه ارسالش کنید.

کاربرد دوم: اطلاع‌رسانی

ما یک مشتری داریم که پزشک بیماران قندی است. این آقای گودرزی، به نظرم خلاقیت جالبی در این مورد به خرج داده و به شکل متفاوتی از پیامک صوتی استفاده می‌کند که بد نیست روشش را با شما هم در میان بگذارم.

ماجرا از آنجایی شروع شد که بخش زیادی از بیمارانش‌ را افراد سن‌بالایی تشکیل می‌دادند که اکثراً سواد کافی را برای مطالعه پیامک متنی نداشتند. به‌خاطر همین موضوع، آقای گودرزی تصمیم گرفت که برای یادآوری زمان ویزیت بعدی، برای هر کدام از بیمارانش فقط با یک کلیک ناقابل پیامک صوتی ارسال کند تا هم کلاس کار مطبش حفظ شود و هم مشتری‌هایش را راضی نگه دارد.

مطمئنم می‌توانید تصور کنید که بعد از این حرکت، بیماران سن‌بالای آقای گودرزی، به‌هیچ‌عنوان دیگر حاضر نیستند پزشک خودشان را با هیچ دکتر دیگری عوض کنند. خب چی بهتر از این؟اطلاع رسانی با پیامک صوتی

کاربرد سوم: تبلیغاتی

این مورد هم که کاملاً مشخص و عیان است، اما برای اینکه همه‌چیز را درباره پیامک صوتی به شما گفته باشم، اجازه بدهید چندتا مثال هم درباره این موضوع بزنم.

ممکن است که شما به مناسبت‌های مختلف بخواهید روی محصولاتتان تخفیف بگذارید، مثلاً افتتاحیه شعبه جدید، جشنواره تابستانی، شب یلدا یا سالگرد تاسیس فروشگاه.

در این صورت پیامک صوتی به شما کمک می‌کند تا با آب‌وتاب بیشتری این موضوع را با مخاطبتان در میان بگذارید. برای اینکه متوجه شوید که دقیقاً چه چیزی را باید داخل متن بگویید، در ادامه چند مورد را برای نمونه و ایده گرفتن اضافه کردم تا یک مقدار روش انجام کار دست‌تان بیاید.

چرا خرید بانک موبایل نامعتبر به ضرر کسب و کار شما است؟حتما بخوانید: چرا خرید بانک موبایل نامعتبر به ضرر کسب و کار شما است؟

چندتا نمونه عملی! نمونه پیام صوتی تبلیغاتی!

خب به این چندتا مورد هم گوش کنید لطفاً. ادامه مقاله تا چند لحظۀ دیگر :)

تا اینجای کار از مزایا و کاربرد پیامک صوتی گفتیم. وقتش رسیده تا از معایبش هم بگوییم.

معایب پیامک صوتی

پیامک صوتی به نسبت همزاد متنی خودش معایبی دارد؛ در ادامه این موارد را باهم بررسی می‌کنیم.

ذخیره نمی‌شود!

همانطوری که می‌دانید، پیامک متنی در گوشی مشتری جا خوش می‌کند تا هر زمان که وقت کرد نگاهی به آن بیندازد، اما پیامک صوتی چون مشابه تماس صوتی است، در صورت در دسترس نبودن مشتری، متاسفانه از دست می‌رود و به گوش مخاطب نمی‌رسد.

بازگشت هزینه ندارد!

در ارسال متنی اس ام اس، اگر پیامکی ارسال نشده باشد، هزینه‌اش عیناً برگردانده می‌شود؛ مثلاً زمانی که شماره غلط وارد شده باشد، خطی برای مدتی طولانی خاموش بوده باشد و ...

در مورد پیامک صوتی اما این امکان وجود ندارد. درصورتی که دکمۀ ارسال را بزنید کل مبلغ، بدون بازگشت هزینه از موجودی شما کم می‌شود.

آموزش قدم به قدم نصب وردپرس روی هاستحتما بخوانید: آموزش قدم به قدم نصب وردپرس روی هاست

خرجش بیشتر است!

یکی از عیب و ایرادهای دیگری که پیامک صوتی دارد، هزینه به نسبت بالای آن است در مقایسه با پیام متنی. جلوتر بیشتر در این مورد باهم صحبت می‌کنیم.

حالا قیمتش چند درمیاد؟

از قدیم گفتند که جنگ اول به از صلح آخر است. بنا به همین جمله، من هم تصمیم گرفتم که یک بخش از مطلبم را حتماً به بحث قیمت اختصاص بدهم تا از همین اول کار، یک برآورد هزینه داشته باشیم. با این حساب شما می‌توانید قدم‌های بعدی را برای پیداکردن پنل پیامکی مناسب و انتخاب بهترین روش ارسال اس‌ام‌اس، کاملاً آگاهانه و همین‌طور هوشمندانه بردارید.

حساب‌و‌کتاب هزینۀ پیامک صوتی را خیلی سرراست و شیک در جدول زیر برایتان نوشته‌ام تا بهتر متوجه شوید و با یک دو دوتا چهارتاکردن ساده برای تامین بودجه کمپین پیامکی‌تان آماده شوید.

تعرفه بر اساس تومان پنل پایه پنل اقتصادی پنل شرکتی پنل تجاری
پیامک صوتی 151 134 119 106

 

خب این هم از قیمت! بالاخره وقتش رسیده تا برویم سراغ نحوه ارسال پیامک صوتی.

چطور میشه پیامک صوتی ارسال کرد؟

اگر افتخار دادید و پنل پیامکی ملی پیامک را خریدید، باید مسیر زیر را که در ادامه کامل برایتان توضیح می‌دهم بروید؛ اما اگر هنوز مردد هستید و نمی‌دانید که کدام پنل به دردتان می‌خورد مطلب راهنمای خرید پنل پیامکی می‌تواند مثل آجیل مشکل‌گشا کمک‌تان کند.

همانطوری که در عکس زیر ملاحظه می‌کنید من واردحساب کاربری خودم شدم، در این مرحلۀ اول باید روی پیام صوتی کلیک کنید.

پنل پیامک صوتیحالا روی پیام صوتی متنی بزنید، بعد گزینۀ ارسال جدید را کلیک کنید.

ارسال پیامک صوتیپنجره زیر برایتان باز می‌شود.

پیامک صوتی

اگر یادتان باشد ابتدای مطلب گفتم که اگر صدای آلن دلونی هم ندارید، مشکلی نیست. اینجا بعد از اینکه متن را وارد کردید، صدای جذابی به‌طور پیش‌فرض متن‌تان را برای مشتری می‌خواند.

البته در مورد واردکردن متن یک توضیح کوتاهی باید خدمتتان عرض کنم. از آنجایی‌که متن شما قرار است توسط سیستم به صوت تبدیل شود، باید با علامت فتحه و کسره و ... تایپ کنید تا درست تلفظ شود.

به مثال زیر دقت کنید:

آموزش ارسال پیامک صوتی

همانطور که می‌بینید متن توسط دکمه‌هایی که بالای کادر علامت زدم، به‌طور کامل اعراب‌گذاری شده است. بعد از واردکردن متن لیست مخاطبین را وارد کنید یا فایل اکسل آن را بارگذاری کنید، بعدازآن به پایین صفحه بیایید.

در نهایت حتماً ارسال تست را کلیک کنید تا متن یک‌بار برای خودتان خوانده شود تا خدایی‌نکرده کم‌وکسری در کار نباشد.

اگر همه‌چیز اوکی بود به مرحله بعد بروید و دکمۀ «مرحله بعد» را بزنید. سپس در پیش‌نمایش جزئیات پیام صوتی، روی دکمه ارسال کلیک کنید تا کار تمام شود.

این از نحوه ارسال پیام متنی که قرار است به صوت تبدیل شود؛ اما طریقه ارسال صدای خودتان به چه صورت است؟ الان توضیح می‌دهم.

بعد از اینکه وارد پنل‌تان شدید مثل چیزی که بالا گفتم اول روی پیام صوتی کلیک کنید. در قسمت فایل صوتی، می‌توانید فایل صدای ضبط‌شده خودتان را بارگذاری کنید.

ارسال فایل صوتی

فقط توجه کنید که فرمت آن حتماً wave باشد و حجمش هم از 5 مگابایت بیشتر نشود.

حالا گزینه ارسال پیام صوتی را بزنید و فایل مورد نظرتان را از این قسمت آپلود کنید. بقیه مراحل مشابه حالت متنی است که در بالا توضیحش را نوشتم.

یک پیشنهاد از طرف من!

تیزر رادیویی که ابتدای متن باهم گوش کردیم، نصف جذابیتش به موزیک متنی بود که استفاده کرده بودند. شما هم می‌توانید از این تکنیک برای اثرگذاری بیشتر استفاده کنید.

برگزاری سمینار و همایش‌های مهم با یک پیامک !حتما بخوانید: برگزاری سمینار و همایش‌های مهم با یک پیامک !

در اینجا می‌خواهم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنم که مطمئنم حسابی به کارتان می‌آید. نرم افزار آکوستیکا یک برنامه ادیت صوت است که نه تنها می‌توانید خیلی راحت موزیک به فایل صوتی خودتان اضافه کنید، بلکه نویز و خط وخش صدایتان را هم می‌گیرد و باعث می‌شود خروجی کارتان حسابی باکیفیت و مجلسی از آب دربیاید.

توصیه‌های دم رفتن

موقع تایپ متن پیامک صوتی حواستان به تعداد کاراکترها باشد تا هزینه‌هایتان ناخواسته بالا نرود، چون هر هفتاد کاراکتر فارسی یک پیام صوتی به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید فایل صوتی خودتان را برای مشتری ارسال کنید، بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که هر 5 ثانیه یک پالس یا پیام صوتی به حساب می‌آید. پس تا جای ممکن کوتاه و مختصر پیام‌تان را ضبط کنید.

توصیه من به شما این است که تنها در موارد خاص به مشتری پیام صوتی بفرستید. خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر پیام شما آنقدر مهم است که می‌خواهید همۀ مشتریان، حتی آنهایی که جز لیست سیاه هستند از موضوع باخبر شوند؛ پیامک صوتی بفرستید. در غیر اینصورت ارسال وقت و بی‌وقت پیام صوتی و ایجاد مزاحمت برای مشتری، مسلماً عواقبش برای کسب‌وکار شما بیشتر از فوایدش است.پیام صوتی مزاحم

دیگه هیچی جز صدای تو نمونده!

خب دیگر! انگار کف‌گیر ما به ته دیگ خورده و اطلاعاتی را که باید در مورد پیامک صوتی به شما می‌گفتیم، گفتیم.

در حال حاضر چیزی باقی نمانده جز اینکه دست به کار شوید و صدای جذابتان را ضبط کنید و با همۀ مشتریانتان حرف بزنید.

پس بفرمایید! این گوی و این میدان...

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
88دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • صابر ظفری

    20 شهریور 1400، 18:01

    من برنامه نویسی هستم برخی از مشتری های من میخوام که ارسال کد تایید با پیام صوتی انجام بشه آیا این کار قابل انجام هستش آیا امکانش هست که به صورت صفر تا صد خودم بنویسم براش که طبق دستور کد پیامک بشه یا صوتی اجرا بشه.

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 11:30

      درود بر شما،
      بله این امکان وجود داره و میتونید استفاده کنید.

  • نصیری

    10 شهریور 1400، 19:46

    سلام عرض شد.
    ببخشید میخواستم بدونم همین پیامک صوتی رو میشه جوری تنظیم کرد که تو واتس اپ ارسال کنه به صورت ویس؟

    • حسام کریمی

      19 دی 1402، 14:00

      درود بر شما جناب نصیری عزیز
      امکان ارسال پیام صوتی انبوه، در حال حاضر فقط به شماره موبایل‌ها میسر هست.
      برای ارسال صوتی به واتساپ، پیشنهاد می‌کنم توی گوگل جستجو بفرمائید.

  • بهرام سادات

    07 شهریور 1400، 18:29

    ما از صدای خود پنل استفاده میکنیم و راضی هستیم . فایلی که خودمون ثبت میکنیم صداش بد میوفته ولی با صدای سامانه بهتره و بدون خش و صاف میره صدا
    درکل ممنون از سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:24

      درود بر شما،
      خداروشکر که راضی هستید. باعث افتخار ماست که بتونیم بهتون تو مسیر پیشرفت کمک کنیم.

  • علیرضا نظمی

    07 شهریور 1400، 15:57

    سلام ممنون مثال ها خیلی جالب بودند میخواستم بدونم پیشمنهاد شما برای پیامک صوتی چیه ما به صورت فایل صدای خودمان ارسال کنیم یا به صورت متنی که اپراتور متن رو می خونه از نظر شما کدام تاثیر گذار تر خواهد بود ؟

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:26

      درود بر شما،
      اگر فایل صوتی‌ای که خودتون با صدا یا لهجه شیرین شهر خودتون ضبط می‌کنید کیفیت خوبی داشته باشه، قطعا برای مشتری هدف تاثیرگذارتره. کلا سعی کنید کیفیت رو هم تو فایل و هم متنی که می‌خونید رعایت کنید. نتیجه انشاالله خوب خواهد بود.

  • بهروز سنتی

    07 شهریور 1400، 09:42

    اگر پاسخ ندن هم هزینه پیامک صوتی کسر میگردد؟
    یا اینکه ممکنه انتن نداشته باشن و یا موبایلشون خاموش بوده باشه شرایط به چه ترتیب خواهد شد؟
    سپاس از راهنمایی

    • حسام کریمی

      19 دی 1402، 12:57

      درود بر شما دوست عزیز.
      بله متاسفانه ارسال پیامک صوتی، شامل بازگشت و عودت هزینه نمیشه!
      برای همین پیشنهاد می‌کنیم در زمان‌هایی استفاده کنید که احتمال پاسخ به تماس صوتی شما زیاد باشه.
      از طرفی شما می‌تونید با استفاده از خطوط خدماتی هم، پیامک اطلاع‌رسانی خودتون رو به همه ارسال کنید و هزینه کمتری رو هم نسبت به ارسال پیام صوتی صرف کنید.

  • نادر ساعدی

    02 شهریور 1400، 14:31

    سلام وقت بخیر
    ارسال پیامک صوتی به بلک لیست امکان پذیر است
    ایا می تونم برای سایت ورد پرسی خودم از پیامک صوتی استفاده کنم

    • حسام کریمی

      19 دی 1402، 12:55

      سلام جناب ساعدی عزیز
      وقتتون بخیر
      بله به صورت کلی می‌تونید استفاده کنید.
      اما من یک پیشنهاد ردنشدنی براتون دارم و اونم «ارسال پیامک از طریق پترن» هست. همچنین توصیه من به شما این هست که سری به «افزونه های پیامکی» ما هم بزنید.

  • ورودی

    01 شهریور 1400، 09:56

    سلام و درود ایا امکان پذیر هست من برای شروع پنل پایه رو خریداری کنم و تست کنم اگر بازدهی لازم برای منو داشت پنل رو به پنل های بالاتر ارتقا بدم و چقدر بعد از خرید پنل امکان پذیر هست که پنل رو ارتقا بدیم به پنل های بالاتر

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:27

      درود بر شما،
      بله چرا که نه؟ شما هر زمان دوست داشته باشید تماس بگیرید با دوستان ما در بخش پشتیبانی براتون پنل رو ارتقا میدن.

  • یاسر حاجی محمدی

    30 مرداد 1400، 22:47

    ارسال پیامک صوتی نسبت به قبل خیلی بهتر شده هزینه ارسال پیامک خیلی کاهش داشته دیگه نیاز نیست برای ارسال پیامک صوتی کلی هزینه بدی ولی ارسال پیامک صوتی زیاد به درد تبلیغات به صورت انبوه نمیخوره فقط همون به مشتریان خودمون بفرستیم

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:28

      درود بر شما،
      بله از نظر هزینه خیلی خوب شده.
      اما شاید اگر بتونید یه متن خیلی جذاب با صدای خوب ضبط کنید قطعا برای جذب مشتری هم تاثیر خوبی داره.

  • حمید ترابی

    30 مرداد 1400، 17:56

    سلام روز بخیر
    چقدر پیامک صوتی ها روون حرف میزد
    من از سامانه دیگه ای پنل داشتم مثل ربات حرف میزد
    اپراتورهاش فرق میکنه؟

    • حسام کریمی

      19 دی 1402، 12:53

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      بله شما می‌تونید با استفاده از ارسال پیام صوتی، فایل صوتی مورد نظر خودتون رو آپلود بفرمائید. حتی برای خلاقیت بیشتر می‌تونید از موزیک زیرصدا هم استفاده کنید.

  • الاله ترابی

    29 مرداد 1400، 16:18

    سلام ارسال از سایت رو میشه به صورت صوتی انجام داد؟
    یعنی ثبت نام کردند گوشیشون زنگ بخوره و پیامک ما براشون پخش بشه
    نحوه کار به چه صورت هستش؟
    هزینه هاشون سالانه هستش؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:57

      سلام
      در حال حاضر، امکان وب‌سرویس صوتی فراهم نیست اما برای اطمینان می‌تونین از بخش فنی 02163404 هم سوال کنین!

  • نفس انصاری

    11 مرداد 1400، 20:00

    سلام من برای اشخاصی که تبلیغاتشونو بستن اینجوزی تبلیغمو ارسال میکنم و بازدهی خوبی داشته برام
    با صدای خودم میفرستم پیامک صوتی رو
    به نظر من راه خوبیه برای تعامل با مشتری

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:51

      بله، پیشنهاد می‌کنم موسیقی ملایم پس زمینه صداتون رُ هم امتحان کنین!

  • مرجانه فیروزگر

    10 مرداد 1400، 09:18

    پیام صوتی هم به کسانی که تبلیغات پیامکیشونو مسدود کرده باشند همانند پیامک متنی ارسال نمیشه؟
    این مورد لطف میکنید توضیح بدید به په ترتیب میباشد؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 12:53

      با توجه به اینکه پیام صوتی با مشتری تماس می‌گیره، لذا افرادی هم که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت‌شون رُ بسته باشن هم دریافت می‌کنند.
      خیر به صورت متنی نخواهد بود و تماس صوتی برقرار میشه! پیشنهاد می‌کنم ویدئو آموزشی پیام صوتی رُ مشاهده بفرمایید. این سرویس متن رُ تبدیل به گفتار می‌کنه و با مخاطب شما تماس می‌گیره!

  • سایه باباپور

    26 تیر 1400، 10:18

    چند وقت پیش یه تماس روی گوشیم اومد، برداشتم دیدم پیغام صوتیه ولی خب اینقدر خوب و جذاب بود، با موسیقی ملایم پس زمینه بود که خوشم اومد. سرچ کردم تا رسیدم به سامانه ملی پیامک. مشاوره گرفتم از بخش فروش و پیشنهاد کردن پنل اقتصادی رو تهیه کنم. برای رستورانم یکی دو بار فرستادم و دفعه سوم قلقش دستم اومد و واقعا ترکوند. تو فکر اینم برای بقیه شعبه‌ها هم ارسال کنم.

  • خلیلی

    23 تیر 1400، 17:53

    سلام وقت بخیر
    پرسیدم گفتن هر یک پالس میشه یک پیامک
    پالس یعنی چی؟
    میشه راهنمایی کنید؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:56

      سلام وقت شما هم بخیر
      وقتی که شمارندۀ کنتور، به اندازه یک شماره، شمارش میکنه، اصطلاحاً به مقدار یک پالس محاسبه کرده!

  • قلعه

    18 تیر 1400، 20:52

    الان ارسال پیامک صوتی خیلی بهتر شده میشه قبلا هر 5 ثانیه یک پیامک میشد الان هر 30 ثانیه من خودم هم به شخصه پیامک صوتی فایلی رو پیشنهاد میدم به خاطر این که خطا گفتاری اصلا نداره چون برای من پیش اومده بود که توی صوتی متنی ارسال کردم همش رفته ولی برخی از کلمات اشتباه تلفظ شده.
    اینم از تجربیات من

  • محمد گرگانی

    16 تیر 1400، 20:19

    اینارو گوش میدن اصلا؟
    اگر بخوایم که یه صدای جذاب باشه که طرفو میخکوب کنه و گوش بده چه کار باید بکنیم؟
    اموزش خاصی داره یا نرم افزار خاصی؟
    ممنون از راهنماییتون

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:54

      سلام دوست عزیز، بله به طور کلی پیامک صوتی بازخورد خوبی داره!
      برای جذاب‌تر پیام صوتی، می‌تونین از دوبلور‌ها کمک بگیرید و با موسیقی پس ‌زمینه، صدا رُ جذاب‌تر کنین؛ اما به پیشنهاد من، صدای خود شما برای مخاطب‌های خودتون، تاثیر بیشتری داره!
      برای آموزش، اینجا کلیک کنین: ویدیوی آموزشی پیام صوتی

  • زهرا غلامی

    16 تیر 1400، 13:24

    سلام وقتتون بخیر برای فعالسازی پنل پیامکی چه مراحلی و باید طی کنیم و در طی چه مدت پنل فعال میشه برای استارت تبلیغات؟
    مجموعه برای شروع کار اصلا تایم نداره و بعضی از سامانه ها یه سری مدارک میخوان که برای تایید، زمان زیادی میبره آیا شما هم این مدارک و درخواست میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 13:56

      دوست عزیز مدارکی که شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی برای احراز هویت درخواست میشه و باید حتماً ارسال باشه، این مدارک رُ میتونین در لینکی که براتون گذاشتم، مشاهده کنید.
      اگر مدارکتون آماده باشه و بلافاصله برامون بفرستید، تو دو ساعت پنلتون فعال میشه

  • بهجتی

    16 تیر 1400، 09:32

    سلام وقتتون بخیر سوالی از خدمتتون داشتم که ایا از پیامک صوتی میتونید در ارسال از طریق وب سرویس استفاده کنیم تا به جای پیامک متنی پیامک صوتی ارسال بشه ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:51

      سلام وقت شما هم بخیر
      در حال حاضر وب‌سرویسی برای ارسال صوتی وجود نداره!

  • روژین نوربخش

    15 تیر 1400، 10:01

    سلام
    روزتون بخیر
    یه سوالی داشتم ما میتونیم خودمون هم فایل صوتی که خودمون ضبط کردیم بارگزاری کنیم یا فقط صرفا حتما میبایست ربات شما فایل را تبدیل و ارسال کند؟
    ممنون از پاسخدهی

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 08:34

      بله دوست عزیز، میتونین با صدای خودتون وویس حتماً با فرمت wave برای ما بفرستید

  • آرمین مرزبان

    15 تیر 1400، 09:15

    سلام من از پیام صوتی برای پیامک های اطلاع رسانی مثلا ساعت کلاس ها و تغییر کلاس ها استفاده می کنم میخواستم بدونم از طریق پیامک صوتی می تونم پیامک تبلیغاتی ارسال کنم فقط لازم به ذکر است پیام صوتی برای تبلیغات برای مخاطب های خودم می خوام فقط ارسال کنم در صورت امکان پذیر بودن مممنون میشم این مورد اطلاع داده شود

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:51

      سلام دوست عزیز، بله میشه با پیامک صوتی، تبلیغات فرستاد.

  • شهبخش

    24 اسفند 1399، 22:12

    خیلی راه باحالی هستش برای ارسال پیاممک به لیست سیاه.مخصوصا برای من که مشتریای قدیمی دارم و تن صدام اشناییت دارن و درکل تشکر میکنم برای این راه های باحالی ه درست کردین برای ارسال پیامک.

  • بشیری

    24 اسفند 1399، 14:12

    من فکر می کنم از این جهت پیامک صوتی می تونه فیدبک و نتیجه خوبی داشته باشه چون یک روش جدید هستش و خیلی کسب و کارها از این روش استفاده نمی کنن و از این جهت می تونه برای کسایی که پیامک صوتی دریافت می کنن تا حدودی جذاب باشه و اینکه صوت شاید تاثیرش بیشتر از پیامک متنی باشه من که تا حالا امتحان نکردم اما این هفته برای کسب و کارم میزنم حتما

  • سعید زارع

    21 اسفند 1399، 14:49

    من یه سایت دارم و میخوام برای تایید احراز هویت توی سایت از این امکان استفاده کنم ولی میخوام کاربر خودش انتخاب کنه که آیا میخواد صوتی دریافت کنه یا براش پیامک بیاد میشه راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 15:28

      دوست عزیز برای تیم وب‌سرویس تیکت ارسال کنید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • کیمیا

    20 اسفند 1399، 14:51

    وای پیام صوتی چقدر خوبه
    چندتا از وبس های نمونه رو گوش دادم و متوجه شدم چقدررر تاثیر گذاریش بیشتراز متنه
    پیام های صوتی در صورتی که مشتری دردسترس نباشه سوخت میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 16:20

      بله دوست عزیز، اگر مخاطب در دسترس نباشه در هر صورت هزینه کسر خواهد شد

  • حامد وکیلی

    20 اسفند 1399، 14:10

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی جذابتون که کاری کرد من تا تهشو بخونم.من خودم برا شماره های مشتری هام چه شماره های بلک لیست و غیر بلک لیست هرچند وقت یکبار از پیامک صوتی استفاده میکنم خیلی ایده ی جذابی هستش و مشتریان من خیلی از این کار من خوششون میاد

  • روابروجنی

    18 اسفند 1399، 22:11

    سلام خوبین؟ خسته نباشین.
    ما اگر بخواییم پیامک صوتی بفرستیم و متنش رو به شما بدیم، شما میتونین به جای ما ارسال کنین؟ یعنی پنل نخواییم تهیه کنیم و اینکه صوتش رو خودتون ضبط کنین. شرایطش چجوریه و هزینه هاش رو میشه راهنمایی کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 08:35

      بله دوست عزیز شما می‌تونید متن رُ به ما بدید تا برای مشتری‌هاتون به صورت پیام صوتی ارسال بشه
      ولی باید حتما پنل داشته باشید

  • جلیلوند

    18 اسفند 1399، 20:40

    چجوری میتونیم فایل مون رو تبدیل کنیم به فایل wave ؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 14:03

      دوست عزیز باید از نرم افزارهای مبدل فایل مثل Any Audio Converter استفاده کنید

  • ستاره بغدادی

    17 اسفند 1399، 09:59

    خطی که باهاش ارسال پیامک صوتی صورت میگیرد اختصاصی برای هر کاربری جداگانه میباشد؟
    و یا اینکه تمامه پیامک های صوتی کاربران با یک خط ارسال صورت میگیرد؟
    و اینکه اگر اختصاصی باشد امکان دریافت پیامک صوتی یه چیزی مثله پیغامگیر میتونیم داشته باشم؟
    مرسی

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:49

      سلام خطی که با اون ارسال صوتی انجام میشه، در حال حاضر عمومی و مشترک است. فعلاً شرایط خط اختصاصی صوتی وجود نداره! پس بنابراین امکان پیغامگیر صوتی هم وجود نداره!

  • رابعی

    05 اسفند 1399، 10:16

    سلام و دورد برای ارسال پیامک به بلک لیست میشه از پیامک صوتی استفاده کرد یا برای این مورد هم محدودیت وجود داره من برای ارسال کد تایید میخوام و حتما باید به صورت مخاطب برسه

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 08:55

      بله دوست عزیز، کد تائید رُ می‌تونید با وب‌سرویس و با پیام صوتی می‌تونید ارسال کنید

  • elham

    28 بهمن 1399، 21:07

    سلام وقتتون بخیر. یک سوال دارم، آیا بازخورد هم گرفته پیام صوتی؟ و تعرفه هایی که داخل این مقاله آوردین به روزه؟ یا فرق کرده؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 08:20

      بله دوست عزیز
      پیامک صوتی هم برای بعضی از کسب‌وکارها تاثیر و نتیجه مثبت خودشو داره، اگر برای تبلیغاتتون می‌خواین از پیام صوتی استفاده کنید، اطلاعات بیشتری از حوزه کاریتون در اختیارمون بگذارید

  • محتشمی

    27 بهمن 1399، 00:23

    فک کنم الان قانونی ترین راه حل برای ارسال به شماره های لیست سیاه همینه؟
    درسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 10:58

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قوانینه

  • Sahar

    25 بهمن 1399، 17:21

    خیلی جالب بود مقاله اتون می خواستم بدونم که آیا پیامک های صوتی هزینه اش برگشت می خوره یا نه یعنی اگر فایل صوتی ارسال کنیم و به دست مخاطب نرسه هزینه ای که کم شده رو بر می گردونه یا نه و اینکه چرا انقدر هزینه پیامک صوتی گرون هستش؟ چطور می تونیم هزینه امون رو در پیامک صوتی کاهش بدیم؟ ممنون می شم اگر در این مورد راهنمایی بفرنمائید

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 10:10

      دوست عزیز پیام صوتی برگشت هزینه نداره و تعرفه مشخصی داره، اگر می‌خواهید هزینه رو کم کنید، پیشنهاد می‌کنم خودتون فایل صوتی رُ ضبط کنید و بفرستید تا هزینش کمتر از فایلی باشه که ما برای مشتریاتون ضبط می‌کنیم!

  • شکری

    25 بهمن 1399، 16:40

    ببخشید می خواستم ازتون بپرسم که آیا پیامک صوتی برگشت هزینه هم داره یا خیر؟ یعنی وقتی پیامک می فرستیم می تونیم گزارش بگیریم ببینیم به کدوم شماره ها ارسال شده یانه ؟ و یا می شه که شماره هایی که ارسال نشده در واقع یعنی باهاشون تماس گرفته نشده ور بفمیم چه شماره هاییه و برگشت هزینه داره یا خیر ؟ ممنون میشم راهنمائی ام کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 14:59

      دوست عزیز پیام صوتی بازگشت وجه نداره، برای کاهش هزینه‌های ارسال پیام متنی بهتره از فرمت فایل استفاده کنید که هزینه کمتری داره

  • مهسا

    23 بهمن 1399، 17:49

    باسلام
    من نمیتونم به بلک لیست ارسال پیامک انجام بدم و طبق گفته پشتیبان های شما میخوام ارسال پیامک صوتی داشته باشم برای این مورد آیا میتونم خودم صدا ضبط کنم یا این که حتما باید متن نوشته بشه بیاد برای شما و شما متن منو تبدیل به صوت کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 10:47

      دوست عزیز هر دو مورد یعنی ارسال فایل با صدای خودتون و ارسال متنی و تبدیل شدن به voice در ملی پیامک پشتیبانی میشه. هر کدوم که خواستید، می‌تونید انتخاب کنید

  • فرنوش اسدی

    22 بهمن 1399، 18:12

    واقعا سیستمی هستش که تازگی راه اندازی شده و من ازش برای لیست سیاه از اون استفاده میکنم و بسیار راضی هستم و به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم.
    برای اطلاع رسانی هم میشه ازش استفاده کرد
    ممنونم از شما

  • فاروقی

    16 بهمن 1399، 11:36

    وای خدای من وویساتون خیلی خوب بود و پر از ایده من پنل شمارو دارم حتما از ایده های پیامک صوتیتون و این مقاله خوبتون استفاده میکنم راستش تا حالا به پیامک صوتی فکر نکرده بودم و همیشه از پیامک متنی استفاده میکردم حتما حتما از پیامک صوتی هم استفاده خواهم کرد.
    ممنون از شما و شرکت ملی پیامک

  • شکوهی

    15 بهمن 1399، 09:39

    سلام من از پیامک صوتی برای ارسال هوشمند میخوام اسنفاده کنم و متنهایی با متغیر ارسال کنم این مورد امکانپذیره بصورت صوتی متنی درج کنم؟ و اینکه چرا هزینه پیامک صوتی گرونتره نسبت به متنی؟اینکه که خیلی امکان جذابیه

    • نیلوفر اکبریان

      16 بهمن 1399، 10:01

      دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست

  • رعنا دادور

    14 بهمن 1399، 09:54

    خیلی خیلی مقاله ی جذابی بود مخصوصا اون ویس هایی که توی مقاله تون گذاشتید خیلی ایده متفاوت و جالبی بود که من رو به شخصه جذب کرد و خیلی از خوندن و گوش دادن به مقاله تون لذت بردم، خیلی هم پیشنهاد عالی بود برای ارسال پیامک به مشتریانمون خیلی فک میکنم تاثیر جالبی بذاره.

  • ali zandi

    11 بهمن 1399، 11:13

    سلام و درود ایا پیامک های صوتی قابلیت اینو داره که مثلا بعد از تماس بتونه یک شماره رو بگیره مثلا 1 رو وارد کنه تا ما بتونیم باهاشون تماس بگیریم یا فقط ارسال میشه انجام داد و شماره ی ارسال کننده ی پیامک صوتی چی هست

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 13:38

      دوست عزیز مورد درخواستی شما در وب‌سرویس صوتی وجود ندارد.
      این مورد را میتوانید با تکنولوژی voip پیاده سازی کنید. سرشماره ارسال کننده پیامک صوتی متفاوتست اما یکی از این شماره سرشماره 4000 است

  • دلبر

    01 بهمن 1399، 11:42

    ممنون از مقاله خوبتون خواستم ازتون بپرسم برای کسی که میخواد تبلیغات ملک داشته باشه و میخواد شماره تلفن بده برای اینکه ازش برای خرید ملک مشاوره تلفنی بگیرن، آیا می تونه از پیامک صوتی استفاده بکنه؟ یعنی می تونه شماره تلفن دفترش یا شماره موبایلش رو توی پیام صوتی بگه و مشتری هم می تونه شماره رو یادداشت کنه؟ چون معمولا فرصت نمی کنه مشتری در حین گوش دادن یادداشت برداری کنه

    • نیلوفر اکبریان

      06 بهمن 1399، 13:46

      بله دوست عزیز با تهیه پنل می‌تونین ارسال پیامک صوتی داشته باشید

  • رضا درستکار

    30 دی 1399، 19:05

    من فروشگاه کشاورزی دارم و وقتی این مقاله رو خوندم فکر کردم فقط برای تبلیغ نوشتید اینو
    و خواستم برای اثبات به خودم تستش کنم
    برای تست به 300 تا کشاورز پیامک تبلیغ برای آزمایش خاک ارسال کردم. بازدهی خوبی برام داشت و اصلاً باورش رو نمیکردم

  • شکیلا ماهور

    30 دی 1399، 11:35

    اول مقاله خیلی بامزه شروع شد باعث شد تا تهشو بخونم.من خودم برا شماره های مشتری های همیشگیم وقتی میبینم چند وقتیه سر بهمون نزدن یه پیام صوتی براشون میفرستم و چون عادت کردن همیشه جواب میدن و از تخفیفتیی که در اختیارشون قرار دادم استفاده میکنن.

  • سعید ش

    30 دی 1399، 11:02

    سلام و درود
    آیا امکان استفاده از پیام صوتی در وب سرویس هم وجود دارد؟
    چون برای بلک لیست ها فکر میکنم گزینه خوبی باشه
    ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید
    باتشکر

    • نیلوفر اکبریان

      08 بهمن 1399، 10:56

      سلام، امکان استفاده از وب‌سرویس پیامک صوتی در صورتی انجام میشه که شماره گیرنده در لیست سیاه مخابرات قرار داشته باشد، اما پیشنهاد میشه بجای استفاده از پیامک صوتی از ماژول وبسرویس خدماتی برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر هم این لینک رو که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • رعنا خليلى

    20 دی 1399، 00:55

    سلام ممنون از مقاله ى خوبتون ميخواستم بپرسم براى اين امكان پيامك صوتى با چه شماره اى تماس گرفته ميشه، امكانش هست كه با شماره ى خودمون تماس گرفته بشه يا شماره رو انتخابش كنيم!؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 دی 1399، 08:58

      سلام دوست عزیز، پیامک صوتی توسط اپراتور پیامک صوتی ارسال میشه و با خط 021 امکان ارسال نداره

  • صادق خدابنده لو

    13 دی 1399، 21:16

    سلام؛ من خودم برای تبلیغات اصولا از همون پیامک متنی استفاد ولی چون یه فروشگاه دارم و باید مدارک مشتریانم تایید بشه و چیزایی که لازم هستش رو بگیرم ازشون از پیامک صوتی استفاده میکنم و خوبه برای من و به درخواست خودم صدای پشتیبان شمارو هم استفاده میکنم.

  • عرب

    09 دی 1399، 17:24

    سلام من پنل پیامکی شمارو دارم برای ارسال پیامک های متنیم بعد از ارسال گزارش ارسال دریافت میکنم و خوب اینکه مطلع میشم از دلیور شدن پیامام خیلی راضی هستم گرچه خوب به بلک لیست طبق قوانین ارسال نمیشه توو مقالتون نوشتید برای دور زدم بلاک لیست از پیام صوتی استفاده کنید میخواستم بدونم اگر من اینکارو کنم برای ارسال به بلک لیست از پیام صوتی استفاده کنم مثله پیامکای متنیم گزارش ارسال دریافت میکنم مثلا اگر کسی جواب نداده باشه بهم نشون میده؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 11:54

      دوست عزیز خير در حال حاضر پيام صوتى گزارش تحويل رو نداره. و متاسفانه مشخص نميشه كه چه افرادى جواب دادن و كدوما جواب ندادن!

  • sima saeeudi

    01 دی 1399، 00:48

    پیامکککککک صوتی واقعا عالیه بهترین راه حل برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست هستش اینه که نوشتید با گویش و لهجه ی شهر خودتون ارسال بفرمایید خیلی جالبه و دلم میخواد این مورد رو حتما امتحان کنم

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 08:42

      بله، اگه با زبان و گویش شهر خودتون باشه در جذب مشتری و جلب نظر موافقش خیلی بهتر عمل کردین!

  • اتابک

    25 آذر 1399، 11:31

    چه جااااالب. واقعا خیلی خوبه. روش جدیدیه. فکر کنم هنوز جا نیوفتاده درسته؟ بخاطر همین خیلی جالب میتونه باشه ها. یه سوال ویدیو آموزشی اینو هم دارین که چطوری میشه کار کرد باهاش؟ هزینه متنی و صوتی هم یکیه؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 08:38

      سلام، بله در کانال آپارات ملی پیامک میتونین این ویدئو رو ببینین

  • پیام صوتی سفیرک

    29 تیر 1398، 02:24

    پیامک صوتی بخاطر اینکه میتونی باهاش به شماره تلفن منازل هم تبلیغات بفرستی فوق العاده هست

  • کندوپیامک

    18 مهر 1396، 10:48

    استفاده از سرویس پیام صوتی روشی مفید و کارامد در تبلیغات است

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 08:59

      بله همینطوره!

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید