30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام با دیدوگرام

راهنمای استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام با دیدوگرام

16

این روزها بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در فضای اینستاگرام فعال هستند و با هم شدیدا رقابت می‌کنند! بارها شده که برای خرید کالاها سری به پیج‌های مختلف زده ایم و خرید هم کرده ایم. رشد پیج‌های فروشگاهی در اینستاگرام باعث شده تا صاحبین آنها به تنهایی از پس کارها و پاسخگویی به مشتریان و مخاطبان برنیایند و به دنبال فردی برای ادمینی باشند. از همین رو چند سالی است که آگهی استخدام شغل جدیدی به نام "ادمینی اینستاگرام" را زیاد در گوشه و کنار اینترنت می‌بینیم. شغل ادمینی این روزها به شغلی جذاب و پردرآمد تبدیل شده است و بسیاری از سایت ها و فروشگاه‌های آنلاین برای مدیریت پیج اینستاگرام خود به دنبال استخدام ادمین هستند.

در این مقاله قصد داریم درباره شغل ادمینی حرف بزنیم و یک پلتفرم جامع و تخصصی برای استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام به شما معرفی کنیم. اگر جویای کار هستید یا برای پیجتان به ادمین نیاز دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

همه چیز درباره شغل ادمینی

ادمین اینستاگرام، با مدیریت و تولید محتوای درست کمک می‌کند تا پیج رشد کند. عکاسی و فیلمبرداری، ساختن پست و استوری، نوشتن کپشن، هشتگ‌گذاری، برنامه‌ریزی برای محتوای پیج، انتشار محتوا در زمان مشخص، تعامل با کاربران پاسخ به دایرکت ها، از مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام به حساب می‌آید. البته فروش محصول، افزایش فالوور و تبلیغات، تحلیل آمار پیج و... هم جزء مهارت‌هایی هستند که یک ادمین باید به آنها مسلط باشد. شاید برایتان سوال شده باشد که آیا ادمین شدن به هزینه‌های زیاد و تجهیزات انچنانی نیاز دارد؟ باید بگوییم خیر!! چیزی که مهم است، این است که مهارت‌های اساسی و ضروری را یاد بگیرید و بتوانید نمونه کار برای خودتان بسازید. از طرف دیگر، استخدام ادمین اینستاگرام لزوما وابسته به سابقه کار نیست! شما می‌توایند بدون داشتن سابقه شغلی قبلی، تنها با داشتن نمونه کارهای قوی مثل پست و استوری، فرصت‌های شغلی خیلی خوبی پیدا کنید.

تمام وقت یا پاره وقت؟ دورکار یا حضوری؟

اینکه ادمین‌ها می‌توانند به صورت دورکار و یا حضوری فعالیت کنند، کاملا به توافق بین کارفرما و ادمین بستگی دارد. برخی از کارفرماها برای آشنایی بیشتر، عکاسی از محصول یا بستن قرار داد از شما درخواست حضور موقت کنند که با توجه به شرایط خودتان می‌توانید با کارفرما به توافق برسید. ادمینی هم درآمد مناسبی دارد و هم به صورت دورکاری می‌توان انجام داد؛ پس بهترین کزینه کسب درآمد برای دانشجوها، افرادی که به دنبال کار بی دردسر در منزل هستند و یا آنهایی است که میخواهند شغل دوم داشته باشند.

پلتفرم استخدام ادمین اینستاگرام، دیدوگراممهارت‌های مورد نیاز برای یک ادمین حرفه‌ای شدن

یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام باید مهارت‌های مختلفی داشته باشد تا هم بتواند درآمد بیشتری کسب کند و هم با پیج‌های بیشتری بتواند همکاری داشته باشد. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، ادمین باید به دو مورد مسلط باشد؛ یکی اینستاگرام و دیگری تولید محتوا! جالب است بدانید که اینستاگرام حدود 50 میلیون کاربر ایرانی فعال دارد و این یک فرصت خوب برای کسب و کارها ایجاد کرده تا بتوانند محصولات خود را در اینستاگرام به مردم معرفی کنند و به نوعی یک بازار بزرگ 50 میلیون نفری است! پس ادمین‌ها برای گرفتن نتیجه بهتر، باید کاملا با فضای اینستاگرام آشنا باشند و قوانین آن را بدانند تا بتوانند اهداف کسب و کار را برآورده کنند و باعث رشد پیج شوند. اما تسلط بر اینستاگرام به تنهایی کافی نیست زیرا باید ساختن محتوای حرفه‌ای و عکاسی و فیلمبرداری هم بلد باشید. ساخت پست و استوری، ادیت عکس و ویدیو، طراحی کاور و ... از مهمترین مهارت‌هایی است که باید به عنوان ادمین داشته باشید. هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، میزان حقوق دریافتی بیشتری می‌توانید درخواست کنید. در کل برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام باید مهارت‌های زیر را داشته باشد:

  • ساخت انواع اکانت
  • کپشن‌نویسی و هشتگ‌گذاری
  • اشنایی با الگوریتم ها و قوانین اینستاگرام
  • برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی محتوا
  • فروش و بازاریابی در اینستاگرام
  • جذب و افزایش فالوور
  • تعامل با مخاطب (پاسخ‌دهی مناسب به کامنت‌ها و دایرکت‌ها)
  • عکاسی و فیلمبرداری از محصول، انسان و منظره مخصوصا با موبایل
  • ادیت عکس و تدوین ویدیو
  • طراحی گرافیک، ساخت پست، استوری و کاور
  • طراحی تیزر تبلیغاتی
  • کار با اپلیکیشن‌های ادیت عکس و ویدیو
  • تحلیل آمار پیج و ...

دیدوگرام، پلتفرم تخصصی استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام!

حالا که با شغل ادمین آشنا شدید قصد داریم یک پلتفرم جامع و تخصصی برای استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام به شما معرفی کنیم. وبسایت دیدوگرام، تنها سایت اختصاصی برای کاریابی ادمین‌ها در ایران است که به طور تخصصی هم آموزش ادمینی دارد و هم زمینه ورود به بازار کار و استخدام شما را فراهم می‌کند.

پس اگر جویای کار  و استخدام شدن به عنوان ادمین پیج اینستاگرام هستید یا خودتان به  ادمینی علاقه دارید، یا هنوز در ابتدای راه هستید میتوانید در دوره‌های اختصاصی ادمینی در دیدوگرام ثبت نام کنید و تمام ان چیزی که برای ادمینی لازم است، از تولیدمحتوا گرفته تا کسب درامد از اینستاگرام را یاد بگیرید. سپس با راهنمایی‌های موجود در دوره آموزشی ادمینی میتوانید نمونه کار بسازید و به کارفرما ارائه دهید.

و اگر صاحب پیجی هستید و به دنبال لیست کامل ادمین های متخصص پیج اینستاگرام میگردید، باز هم دیدوگرام مناسب شماست. وبسایت دیدوگرام فضایی فراهم کرده که کارفرماهایی که به دنبال استخدام ادمین هستند، میتوانند آگهی‌های استخدام خود را در دسته‌بندی‌های مختلف در سایت درج کنند و در معرض دید کارجویان قرار دهند. دیدوگرام برای اولین بار یک پل ارتباطی بین ادمین‌ها و کارفرمایان ایجاد کرده است. تمامی ادمین‌های معرفی شده در این پلتفرم اموزش‌های تخصصی ادمینی اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام را گذرانده اند و مورد تایید تیم دیدوگرام هستند.

شما می‌توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ادمین مورد نظرتان را با خیال راحت پیدا کنید؛ با ادمین ها ارتباط بگیرید و به توافق برسید و بروید سراغ شروع همکاری! چه چیزی از این بهتر؟ در ضمن اطلاعات تکمیلی ادمین ها مانند اینکه ایا پاره وقت یا تمام وقت هستند، به صورت دورکاری کار میکنند یا حضوری  و... نیز به شما نمایش داده میشود. پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت اختصاصی ادمین های اینستاگرام یعنی www.didogram.com سر بزنید.

وب سایت دیدوگرام

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
4دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمدکاظم

    03 آذر 1402، 16:17

    سلام
    میشه قسطی کرد

    • زهره تاجیک

      06 آذر 1402، 16:24

      سلام دوست عزیز؛
      برای این مورد باید با خود مجموعه دیدوگرام تماس بگیرید.

  • highfollower

    29 خرداد 1397، 07:12

    با تشکر از شما

  • ربات اینستاگرام

    01 دی 1396، 08:53

    مرسی

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید