30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
4 توصیه ارسال پیامک یادآوری + نمونه پیامک اطلاع‌رسانی

4 توصیه ارسال پیامک یادآوری + نمونه پیامک اطلاع‌رسانی

82

مراجع گرامی
جهت یادآوری نوبت ویزیت شما امروز ساعت 18 عصر است
کلینیک جوانه

تجربه استفاده از پیامک یادآوری را از دید یکی از مشتریان ما بخوانید. این اس ام اس یادآوری، باعث شد با کمی جستجو در رابطه با پنل اس ام اس، ما را بشناسند و نظرشان را با ما به اشتراک بگذارند:

+ یادم رفته بود امروز وقت دکتر دارم! چه خوب شد برایم یک پیامک یادآوری فرستادند. به سختی از این کلینیک وقت گرفته بودم و اگر یادم می‌رفت، تا چند ماه دیگر باید درگیر نوبت‌گیری دوباره می‌شدم. در مراجعه حضوری از آن‌ها بابت این اس ام اس تشکر می‌کنم.

گاهی اوقات ممکن است سازمان شما در زمینه‌ای فعالیت داشته باشد که وقت، نوبت، پرداخت و یا ثبت‌نامی را باید به مشتری یادآوری کنید. پیامک یادآوری به شما کمک می‌کند تا هر محتوایی که نیاز است را به مخاطبان خود یادآوری کنید تا از خاطر نبرند. بیایید با این نوع پیامک و نحوه ارسال آن آشنا شویم.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک یادآوری با پنل اس ام اس

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی، دوست و همراه قدیمی کسب‌وکارهایی موفق است. حتما می‌پرسید چطور؟ پنل اس ام اس علاوه‌بر اینکه به شما امکان ارسال هزاران پیامک در روز را می‌دهد و یک ابزار تبلیغات حرفه‌ای به حساب می‌آید. شما به کمک این پنل می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، تعداد زیادی پیامک را ارسال کنید. ارسال تکی پیامک با موبایل شخصی، هم هزینه و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و هم مخابرات اجازه این کار را به شما نمی‌دهد. پس برای کسب‌وکار خود، به پنل پیامکی نیاز دارید.

تصویر فردی که یک پیامک یادآوری دریافت کرده استچرا ارسال پیامک یادآوری مهم است و کاربرد آن چیست؟

همه ما در طول زندگی نیاز به یادآوری موارد زیادی داریم. برخی از ما برای کارهای مهم، یادآوری گوشی موبایل را تنظیم می‌کنیم. در کسب‌وکار خود هم می‌توانید از یادآوری‌های مختلف استفاده کنید. مثلا ممکن است بخواهید پرداخت اقساط، خرید، ثبت‌نام و... را به مشتری‌های خود یادآوری کنید. بهترین راه این است که با کمک پنل اس ام اس برای آن‌ها یک اس ام اس یادآوری بفرستید. مشتری شما هم قطعا از این موضوع استقبال خواهد کرد. زیرا ترجیح همه این است پیش از اینکه موعد چیزی بگذرد، آن را انجام دهند.

یادآوری پرداخت اقساط با ارسال اس ام اس یادآوری

سامان عزیز
موعد پرداخت قسط شما فرا رسیده است
پیش از اتمام زمان، لطفا برای پرداخت آن اقدام کنید
بانک سامان

+ در حال حاضر از چند جا وام گرفته‌ام و زمان بازپرداخت آن‌ها را با هم اشتباه می‌گیرم. خوشحالم که بانک هر ماه زمان پرداخت قسط را به من یادآوری می‌کند. این روزها که یک سر داریم و هزار سودا، به خاطر سپردن همه چیز باهم کمی سخت است.

جمله بالا نیز بازخورد یکی از کاربران به ما بوده است که با شما به اشتراک گذاشتیم.

بانک‌ها، دفترهای بیمه، موسسات مالی و اعتباری و... که به مشتری‌های خود وام اعطا می‌کنند، بهتر است از ارسال اس ام اس های یادآوری استفاده کنند. زیرا ممکن است افراد بازپرداخت این اقساط را فراموش کنند و مجبور شوند جریمه آن را پرداخت کنند. اما یک یادآوری به وقع، هم برای شما و هم مشتری‌تان سودمند است.

پیام کوتاه یادآوری خریدهای آخر ماه و خریدهای تخفیف‌دار

سارای عزیز
تخفیف های آخر فصل خانومی رو از دست نده
20% تخفیف برای 3 خرید اول شما

هر ماه یا هر فصل تخفیف‌های ویژه دارید؟ به مناسبت‌های مختلف قرار است به مشتری‌های خود تخفیف بدهید؟ برای این کار، بهترین ایده را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک پیام یادآوری برای مشتری‌های خود بفرستید و نگذارید این پیشنهادات ویژه را فراموش کنند. این کار هم به فروش شما کمک می‌کند و هم مشتری را به برند شما وفادارتر خواهد کرد.

پیامک یادآوری ثبت‌نام

سرکار آقای شاهی
زمان ثبت نام ترم دوم کلاس موسیقی ما فرا رسیده است
8 مهر، آخرین مهلت ثبت نام
آموزشگاه مهر ایران

ممکن است موعد ثبت‌نام ترم جدید موسسه و آموزشگاه شما فرا رسیده باشد، اما افراد این موضوع را ندانند. احتمالا شما اخبار این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده‌اید، ولی باید بدانید ممکن است این خبر از چشم مخاطب شما دور مانده باشد. پس برای اطمینان خاطر، یک پیامک برای آن‌ها بفرستید و آن‌ها را با خبر کنید.

پیامک یادآوری دارو و موارد ضروری

شاید شما نتوانید مدام پیش پدر و مادرتان باشید و زمان مصرف داروهای آن‌ها را یادآوری کنید. پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا یک پیامک آماده کنید و با تعیین زمان‌هایی که نیاز دارید، به آن‌ها اطلاع دهید چه زمانی باید داروی خود را مصرف کنند.

چگونه با پیامک یک رویداد مهم را تبلیغ کنیم؟حتما بخوانید: چگونه با پیامک یک رویداد مهم را تبلیغ کنیم؟

تمام مواردی که بالاتر ذکر کردیم، بخش کوچکی از کاربردهای پیامک یادآوری است و شما با توجه به نوع کسب‌وکار و فعالیت خود، می‌توانید از آن استفاده‌های بیشتری داشته باشید.

یک پیامک یادآوری درست و به موقع به مخاطبان شما کمک میکند تا بتوانند همه کارهای خود را در زمان درست انجام دهند و چیزی را فراموش نکنند. برای این کار میتوانید از ماژول ارسال اس ام اس زمانبندی شده استفاده کنید تا اس ام اس های شما در زمان تعیین شده ارسال شوند.

توصیه‌های مهم برای ارسال پیام یادآوری را جدی بگیرید!

درست است که ارسال یادآوری مهم و ضروری است، ولی نباید فراموش کرد که این نوع ارسال الزاماتی دارد. پس برای بهره‌وری بیشتر، بهتر است به این نکات توجه کنید.

حتماً 24 تا 48 ساعت قبل از موعد، اطلاع‌رسانی کنید.

حتماً 24 تا 48 ساعت قبل از موعد، اطلاع‌رسانی کنید.نکته مهم در ارسال این پیامک‌ها، یادآوری درست و به موقع است. اگر شما یک هفته پیش از ملاقات خود پیامک بفرستید، مجدا ممکن است فراموش شود. پس بهتر است 24 تا 48 ساعت قبل آن را یادآوری کنید.

مسائل مهم را یادآوری کنید

از ارسال یک پیامک طولانی و چند بخشی برای یادآوری یک قرار ملاقات ساده بپرهیزید. سعی کنید تا جای ممکن اس ام اس را خلاصه کنید و در آن نکات مهم از جمله تاریخ و ساعت قرار جلسه را بنویسید. اگر اولین باری است که به مخاطب پیامک می‌دهید، بهتر است که آدرس خود را نیز در پیامک وارد کنید.

لحن پیام خود را صمیمی کنید

سلام علی جان. جهت یادآوری، قرار ملاقات تو با دکتر سهیل فردا 5 آذر ساعت 3 است. لطفا برای تائید کلمۀ "بله" و برای لغو کلمه "خیر" را ارسال کن

اگر می‌خواهید پیام شما تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد و رسمیت زیادی را به آن‌ها القا نکند، بهتر است از لحن صمیمانه و دوستانه استفاده کنید. پس مانند یه دوست صمیمی که قصد دارد چیزی را یادآوری کند عمل کنید.

از مشتری بخواهید به شما جواب بدهد

همیشه از مشتری درخواست کنید تا جواب قطعی را با شما در میان بگذارند. مثلا بگویید: با ارسال کلمه «بله» قرار خود را تائید کنید، یا «حتما با ما تماس بگیرید». بدین ترتیب می‌توانید از حضور و یا عدم حضور افراد با خبر شوید.

سخن آخر

پنل پیامکی قابلیت‌های زیادی را برای شما فراهم کرده است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها ارسال پیامک یادآوری است. به کمک این قابلیت دیگر نگران فراموش شدن جلسات و قرارهای خود نباشید. زیرا پیش از آن، پیامکی برای مخاطب شما ارسال خواهد شد. البته شما می‌توانید برای موارد بیشتری از پیامک یادآوری استفاده کنید. برای دریافت مشاوره و رفع مشکلات خود، می‌توانید از بخش پشتیبانی، تیکت ارسال کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

سوالات متداول

پیامک یادآوری چیست؟

به پیامی، پیامک یادآوری گفته می‌شود که قبل از فرارسیدن یک موعد خاصی، ارسال می‌شوند. مثلاً پیامک یاآدوری قسط بانک یا بیمه که چند روز زودتر برای شما ارسال می‌شود. وقتی می‌خواهید یک قرار ملاقات، مصاحبه، تمرین و یا هر چیزی دیگری که نیاز به یادآوری دارد را برای دیگران ارسال کنید، می‌توانید از پیامک یادآوری استفاده کنید.

چطور می‌توان پیامک یادآوری ارسال کرد؟

برای اینکه به صورت انبوه پیامک یادآوری ارسال کنید، باید از پنل اس ام اس استفاده کنید. پنل پیامکی قابلیت ارسال پیامک‌های انبوه در مدت زمان کوتاه را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با قابلیت‌هایی که در نظر گرفته است، می‌توانید انواع اس ام اس های یادآوری را با کمک آن ارسال کنید.

برای ارسال پیامک یادآوری باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

سعی کنید 24 تا 48 ساعت قبل از موعد مقرر پیامک خود را بفرستید تا فراموش نشود. یادآوری موارد مهم در متن اس ام اس شما بسیار ضروری است. همچنین بهتر است با لحنی صمیمی برای مخاطب خود پیامک بفرستید تا احساس خوبی به شما و کسب‌و‌کارتان پیدا کند.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
36دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمدمهدی اصغری

    24 شهریور 1400، 17:28

    سلام من برای هیئتمون تهیه کردم و هر مناسبتی باشه با ارسال پیامک اون رو تبریک یا تسلیت میگم به همراهانمون
    و اینکه به نظرم پیامک چیزیه که از مد نمیوفته تو ایران حداقلش
    از پشتیبانای خوبتون هم تشکر میکنم

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 15:54

      سلام وقت شما به خیر
      خوشحالیم براتون مفید بود پنل

  • نوربخش

    24 شهریور 1400، 09:57

    سلام وقتتون بخیر من سوالی ازتون داشتم که اولا ارزون ترین تعرفه ی شما روی کدوم پنلتون هستش؟ و سوال دوم اگه متن هم فرسی و هم انگلیسی یعنی متنمون فارسی باشه لینک سایت رو هم بزاریم متن تعرفه اش چجوری محاسبه میشه؟

    • زهره تاجیک

      21 بهمن 1402، 13:04

      درود بر شما،
      ارزان‌ترین تعرفه پیامک روی پنل تجاری و نمایندگی موجوده. اگر متن فارسی و انگلیسی باشه و لینک هم داشته باشه، باز هم با تعرفه پیامک فارسی براتون ارسال میشه.

  • شادونه

    21 شهریور 1400، 09:39

    روزبخیر
    سوالی داشتم از حضورتون میتونم بپرسم ساعات ارسال پیامک از چه ساعتی تا چه ساعتی میباشد ایا نیمه شب هم ارسال پیامک صورت میگیرد سوال بنده مروبط به وب سرویس میباشد سایت دارم و میخوام پنل پیامک تهیه کنم برای اتصال به سایت میخواستم بدونم اگر کاربری نیمه شب هم ثبت نام کرد کد تایید براش ارسال میشود؟
    تشکر

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 15:59

      سلام وقت شما به خیر
      اگر قرار باشه با وب سرویس ارسال کنید، پیامک های شما تو هر ساعتی قابل ارسال هست

  • رقیه خدابنده لو

    09 شهریور 1400، 16:10

    سلام خسته نباشید برای ارسال پیامک یادآوری اگر فردی پیامک های تبلیغاتی خودش رو مسدود کرده باشه پیامک رو دریافت نمیکنه؟
    البته که این متن و این ارسال اطلاع رسانی هستش

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 16:02

      سلام وقت شما به خیر
      برای ارسال به شماره هایی که در بلک لیست مخابرات قرار دارن، باید از وب سرویس خدماتی و یا خطوط خدماتی استفاده کنید.

  • سارا بنی اسدی

    06 شهریور 1400، 10:30

    مقاله عالی بود
    قصد تهیه پنل رو داریم فقط امکان ارسال از موبایل در کدام پنل فعال میباشد؟
    ممکنه بعضی وقتا نت نباشه از طریق کد دستوری ارسال رو انجام بدیم

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 16:06

      سلام وقت شما به خیر
      برای این نوع ارسال میتونید از 3 پنل اقتصادی، شرکتی و تجاری استفاده کنید.

  • روح الله اقدسی

    05 شهریور 1400، 23:00

    سلام من میخوام سر رسید بیمه ی افراد بیمه شده براشون ارسال بشه شنیده بودم این مورد توی پنل های پیامکی امکان پذیر هست در صورتی ک میشه بفرمایید ممنون

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 16:07

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول پیامک سررسید به راحتی این کار رو انجام بدید.

  • بردبارى

    05 شهریور 1400، 22:48

    سلام وقتتون بخير مقاله تون خيلي جذاب و مفيد بود به نظرم اين امكان پيام پيامك يادآوريتون روى كدوم پنلتون فعال هستش؟

    • سمیه جابری

      15 بهمن 1402، 16:08

      درود بر شما
      برای این نوع ارسال باید از پنل های شرکتی و تجاری استفاده کنید.

  • جعفر رابدی

    31 مرداد 1400، 21:59

    من قصد دارم پیامک زمان دار ارسال کنم هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۸ شب و این پیامک مربوط تعداد ساعت کاری کارمند ها هستش میخوام حتما به دستشون برسه امکان پذیر هست

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:26

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز میتونید یک سری تبظیمات انجام بدید و هز هفته ساعت 8 پیامک ارسال بشه.

  • دیبایی

    31 مرداد 1400، 09:48

    برای شروع همین مثلا پنل اقتصادی تهیه کنم برای تبلیغات کسب و کارم کفایت میکنه؟
    یا اینکه حتما برای بازدهی بالاتر باید پنل های بالاتر خریداری کنم مثل تجاری؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:25

      سلام دوست عزیز،
      ببینید اینکه کدوم پنل رو می‌خرید کاملا بستگی به این داره که هدفتون از تبلیغات چیه. پنل اقتصادی امکانات کمتری داره اما کار راه بندازه.
      از طرفی پنل تجاری امکاناتش کامل کامله و دستتون بازه توی تبلیغات و تعرفه هر پیامک هم توش ارزون‌تره.
      اگه قصد دارید تبلیغات پیامکی رو در بلندمدت دنیال کنید حتما تجاری بخرید.

  • دکتر مقامی

    30 مرداد 1400، 19:50

    من یک بار خواستم ساعت 11 شب اینکارو انجام بدم و به بیمارم اطلاع بدم که ویزیت فرداش کنسله اما نشد مشکل از کجا میتونه باشه؟ممکنه برای اینکه ساعت 11 شب اقدام به این کار کردم باشه ساعت ارسال پیامک از چه ساعتی تا چه ساعتی هست؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:24

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس قوانین مخابرات، از ساعت 8 صبح تا 10 شب امکانپذیره.

  • شقایق نوروزی

    25 مرداد 1400، 20:04

    سلام من یه مطب دندون پزشکی دارم میتونم برای یادآوری وقت بیماران از این پنل استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:23

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک زماندار رو امتحان کنید برای این کار.

  • ارزو آل اقا

    21 مرداد 1400، 18:33

    سلام ما برای یک مرکز خیریه قصد تهیه این پنل رو داریم میخواستم بدونم پیامک های کمک های مردمی رو میتونیم ارسال کنیم؟مجوز هم داریم
    و اینکه شما برای ما کدوم پنل رو پیشنهاد میکنید؟
    ایا تخفیف شامل حال ما میشه؟
    ممنون از لطف شما خدادوستان عزیز

    • مونا هادی

      23 مرداد 1400، 11:47

      سلام وقتتون بخیر
      بله، با توجه به مجوزی که دارین، امکان استفاده داره!
      حداقل پنل اقتصادی رُ پیشنهاد می‌کنم؛ و با کد تخفیف MSK10 می‌تونین شروع کنین!

  • کاربخش

    11 مرداد 1400، 11:51

    سلام پیامک های یادآوری جز تبلیغات محسوب میشوند یا اطلاع رسانی؟
    ما میخوایم اقدام به خدماتی کردن خط کنیم چون خیلی زمان بر هستش میخوایم بدونیم اگر امکانپذیر نیست اصلاا وقت نذاریم برای این کار

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:20

      سلام، بستگی به متن پیامک‌تون داره!
      خدماتی کردن خطوط هم زیاد زمان نمی‌بره! پیشنهاد می‌کنم با پشتیبانی تماس بگیرید تا دقیق‌تر کمک کنن! 02163404

  • داریوش قلعه

    01 مرداد 1400، 23:32

    یک صندوقی ایجاد کردیم برای افراد نیازمند و میخواییم برای کسانی که اقساط‌شون دیر میشه ارسال پیامک داشته باشیم البته الان در حال حاضر این طوری هستش و قصد داریم در آینده ارسال پیامک ها از طریق وبسرویس انجام بشه تعداد اعضاء صندوق روز به روز داره افزایش پیدا میکنه. ما برای شروع باید کدوم پنل شما رو تهیه کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:05

      برای ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس حداقل پنل اقتصادی یا بالاتر رُ می‌تونین تهیه بفرمایین و یا اینکه اگر از داخل پنل و ماژول “پیامک سررسید” استفاده کنین، حداقل پنل شرکتی نیاز خواهد بود.

  • پاک زاد

    30 تیر 1400، 15:32

    من یه چیزی تو سایتتون دیدم که خودش نظرسنجی میفرسته؟
    در این مورد میشه بیشتر توضیح بدین؟ چیزی که من با سواد کم متوجه شدم، این بود که باید سایت داشته باشیم.
    https://www.melipayamak.com/lab/woocommerce-review/
    خود سامانه این امکان رو نداره که ما داخل سامانه ازش استفاده کنیم؟

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 12:50

      سلام خدمت شما
      بله برای این مورد باید سایت داشته باشید؛ اما پنل تجاری قابلیت نظرسنجی رُ داره که بدون نیاز به سایت بتونین پیامک نظرسنجی ارسال کنید.
      لطفاً با بخش فروش تماس بگیرید تا کامل راهنمایی کنن! 02163404

  • گیسو رحمانی

    30 تیر 1400، 14:25

    سلام میخواستم بدونم شما برای لیست سیاه هم ارسال پیامک تبلیغاتی انجام میدین؟
    تعرفتونو جایی ندیدم تعریفتونو زیاد شنیدم میخوام ازتون تهیه بکنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 10:24

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوعه!

  • امیرحسین

    26 تیر 1400، 19:20

    چجوری میشه این امکان رو استفاده کرد
    من پنل پایه دارم ازتون پیدا نمیکنم تو امکانات پنل ام اینو
    خیلی خوب و کارآمد این

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:16

      دوست عزیز برای دسترسی به ابزار ارسال زماندار باید پنل رُ ارتقا بدید، این ویژگی در پنل پایه تعریف نشده
      برای ارتقای مدل پنل با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • میلاد کهندانی

    23 تیر 1400، 10:25

    درود
    من قصد داشتم پنل پیامکی تهیه کنم و با این مقالتون مواجه شدم و مطالعه کردم و به نظرم جذاب اومد حالا من سوالم اینه پنل های شما قابلیت ارسال پیامک های تدریجی دارند؟
    مثلا ماژولی باشه ما تنظیم کنیم هفته ای یک بار یا مثلا تاریخ مشخصی به شماره هایی که داخل پنل ثبت کردیم ارسال پیامک انجام بشه راستی پنلتون دفترچه تلفن هم داره که ما بتونیم مخاطبینمونو داخلش ذخیره کنیم؟
    سپاس از پاسخدهی

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 11:55

      بله دوست عزیز
      ابزار که مدنظرتونه ارسال هوشمند زمانداره و فقط کافیه یکبار تنظیم کنید که “چه زمانی چه پیامکی” برای چه کسی ارسال بشه
      این پیام‌ها به صورت خودکار ارسال میشه و نیازی نیست خودتون مجدد برای تمام شماره‌ها درخواست ارسال داشته باشید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید