30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
عواملی که نشان می دهد شما بیش از حد نگران رقبایتان هستید

عواملی که نشان می دهد شما بیش از حد نگران رقبایتان هستید

0

عواملی که نشان می دهد شما بیش از حد نگران رقبایتان هستید

ما روزانه با هزاران کار و تجارت گوناگون همکاری می کنیم. افرادی که برای افزایش فروش محصولات خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان از سامانه ملی پیامک استفاده می کنند. هنگامی که شما صاحب تجارتی نه چندان بزرگ هستید، رقابت در بازار کار کمی مشکل به نظر می رسد. همچنین اگر کسب و کار شما محدود به منطقه ای خاص باشد و به طور مداوم در اینترنت به صورت آنلاین حضور ندارید، رقابت کمی برای شما سخت تر می شود.

ما در ملی پیامک اعتقاد داریم کمی رقابت در بازار برای کسب و کار شما مفید خواهد بود، اما هنگامی که این رقابت ها زیاد شود و به دقدقه اصلی شما تبدیل شود، زمان آن رسیده است که به خودتان بیایید. شما نباید تمامی وقت خود را صرف رقابت در بازار کار کنید. رسیدن به اهدافتان بزرگترین هدف شماست. در این متن سعی داریم 3 عاملی که نشان می دهد شما بیش از به رقابت در بازار کار اهمیت می دهید را برایتان بیان کنیم.

همیشه منتظرید تا رقبای شما اولین قدم را بردارند

شما همیشه نسبت به تغییرات مردد هستید. احتمالا شما جزو افرادی هستید که تا زمانی که رقبایتان محصولات و خدمات جدیدی را راه اندازی نکنند، شما اقدام به هیچ کاری نخواهید کرد و خلاقیتی در بازار کار خود ایجاد نمی کنید. شما می خواهید که رقبایتان در ابتدا این سیستم ها را راه اندازی کنند و شما به تماشای آنها بنشینید و در صورتی که آنها از خدمات جدید خود جواب گرفتند شما نیز اقدام به راه اندازی آنها می کنید. مسلما شما اعتقادی به ریسک کردن ندارید و می خواهید دیگران این کار را برای شما انجام دهند.

اهداف شما حول اهداف موفق رقبایتان می چرخد

احتمالا در جلسات ماهانه خود با کارمندانتان، بیشتر زمان خود را صرف صحبت کردن درباره رقبایتان می کنید. اگر رقیب شما محصول جدیدی را روانه بازار کرده است، شما نیز می خواهید همان محصول را به بازار ارائه کنید اما آن را ارزانتر قیمت گذاری کنید. شما به جای اینکه اهداف شخصی خود و شرکتتان را دنبال کنید، فقط سعی می کنید که یک پله از رقبایتان بالاتر باشید.

تصمیمات عجولانه و غیر منطقی می گیرید

متوجه می شوید که رقیب شما محصولات خود را با 50% تخفیف به فروش می رساند، بنابراین شما به سرعت و بدون هیچ فکری محصولات خود را با 60% تخفیف به فروش می رسانید تا بازار را به دست بگیرید. اما اشتباه می کنید. هنگامی که تصمیمات خود را فقط بر اساس رقابت در بازار کار می گیرید تنها به خودتان ضرر می رسانید. در این میان، شما این خطر را می پذیرید تا شهرت نام تجاری خود را به خطر بیاندازید و سرمایه خود را از بین ببرید.

در ملی پیامک، ما اعتقاد داریم که باید خود را از رقابت های کاری ناشیانه جدا کنید و به سمت آن کشیده نشوید. ما اعتقاد داریم که با استفاده از پنل اس ام اس می توانید محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. به یاد داشته باشید که تنها رقیب شما خودتان هستید. همیشه اهداف خود را دنبال کنید و سعی کنید تا موقعیت خود را نسبت به سال گذشته خود مقایسه نمایید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید