30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
غیرفعالسازی و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی (ایرانسل و همراه اول)

غیرفعالسازی و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی (ایرانسل و همراه اول)

3888

بعضی از پیامک‌های تبلیغاتی واقعاً مزاحم‌اند! وقتی کار مهمی داشته باشیم، تمرکز ما را از بین می‌برند یا نمی‌گذارند چرت خشک و خالی بزنیم. زمانی که منتظر پیام شخص مهمی هستیم، فوری از راه می‌رسند و ضدحال می‌زنند.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

البته این‌ فقط بخش کوچک از مشکلاتیست که بعضی پیامک‌های نامناسب برایمان ایجاد کردند. به خاطر همین موضوع ما می‌خواهیم خیلی سریع، نحوه غیر فعالسازی (و البته فعالسازی مجدد) پیامک‌های تبلیغاتی را مفصل توضیح دهیم. فقط قبل از آن لازم است که انواع پیامک‌ را بشناسید تا آن دسته از اس ام اس‌هایی را که برایتان اهمیت دارند، به اشتباه بلاک نکنید. پس با ما همراه باشید.

انواع پیامک انبوه

پیامک‌های انبوه یا گروهی به دو نوع مختلف تبلیغاتی و ارزش افزوده تقسیم می‌شوند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

پیامک تبلیغاتی

پیامک‌های تبلیغاتی قصدشان خیر است، هدفی جز تبلیغات و هیچ هزینه‌ای هم از حساب شما کسر نمی‌کنند. مثلاً پیامک‌های حاوی کد تخفیف یا حراج‌های فصلی که از طرف سایت بانی مد، سایت دیجی کالا یا فروشگاه جین‌وست ارسال می‌شود در دسته اس ام اس‌های تبلیغاتی هستند.

پیامک‌های ارزش افزوده یا value added service) VAS)

این پیامک‌ها که به آن VAS یا خدمات مبتنی بر محتوا می‌گویند،  در ازای ارسال محتوا در قالب اس ام اس از کاربر هزینه کم می‌کند. به زبان ساده‎‌تر همه هزینه‌ها با شماست و در صورتی که مایل باشید تا به طور مرتب محتوای ارائه شده به صورت پیامک را دریافت کنید، باید هزینۀ آن را روی قبض تلفن همراهتان بپردازید یا از شارژ موبایلتان کم شود.

در این نوشته، ما روش حذف هر 2 مدل پیامک را برای اپراتور ایرانسل و همراه اول مفصل آموزش می‌دهیم. پس لطفاً 5 دقیقه وقت بگذارید و کل مطلب را بخوانید.

روش غیر فعالسازی (و فعالسازی) پیامک‌های تبلیغاتی

برای حذف پیامک‌‌های تبلیغاتی و لغو سرویس های پیامکی برای همراه اول و ایرانسل باید شماره #800* را شماره‌گیری کنید.

حذف پیامک تبلیغاتی

بعد از شماره‌گیری عدد #800* می‌توانید:

  1. با ارسال کد 1 لیست سرویس‌های فعالی که دارید، طی چند ثانیه برایتان پیامک می‌شود.
  2. با ارسال کد 2 خدمات مبتنی بر محتوا یا همان ارزش افزوده (VAS) غیرفعال می‌شود.
  3. با ارسال کد 3 خدمات تبلیغاتی پیامک انبوه برایتان غیرفعال می‌شود.
  4. با ارسال کد 4 تبلیغات انبوه که از خط شخصی برایتان ارسال می‌شود، غیرفعال می‌شود.

پیشنهاد ما این است که ابتدا لیستی از سرویس‌های ارزش افزوده را دریافت کنید و سپس پیامک‌های سودجوی VAS را حذف کنید. در درجه دوم هم اگر مطمئن هستید، پیامک‌های تبلیغاتی خود را غیر فعال کنید.

در ضمن با لغو پیامک‌های تبلیغاتی، دیگر هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند برای شما پیامک بفرستد، یعنی دیگر پیامک‌هایی مثل کد تخفیف، پیشنهادهای ویژه، رویدادها و ... را دریافت کنید، رستوران یا فروشگاه محبوبتان هم نمی‌تواند پیامکی برایتان بفرستد. اما پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی بانک‌ها باقی می‌ماند.

شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی

گلایه شهروندان از پیامک‌های انبوه تبلیغاتی زمانی شروع شد که مزاحمت از طریق ارسال پیامک با سیمکارت شخصی رواج پیدا کرد. در این شرایط حتی با لغو پیامک‌های تبلیغاتی هم نمی‌توانید جلوی این سیم‌کارت‌ها را بگیرید. به همین منظور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک راه دیگر را هم مطرح کرد.

اگر از سیم‌کارتی پیامک تبلیغات مزاحم گرفتید، حتماً با شماره 195 تماس بگیرید و این شماره را گزارش کنید. این کار هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. به علاوه، سیم‌کارت بلافاصله توسط سیستم هوشمند بررسی و مسدود می‌شود. متخلف هم شناسایی شده و در نهایت قانون مرتبط با ارسال پیامک مزاحم اعمال می‌شود.

اپلیکیشن‌های ارزش افزوده یا VAS

نکته دیگری که حتما باید بدانید این است که بعضی از اپلیکیشن‌ها هم VAS به حساب می‌آیند. یعنی بعد از اینکه این اپلیکیشن را روی گوشی خودتان نصب کردید، به ازای هر روز مبلغی از روی شارژ شما کم یا به قبض تلفن‌تان اضافه می‌شود.

این اپلیکیشن‌ها باید حتما پیش از نصب به کاربر اطلاع بدهند که قرار است از شما هزینه بگیرند. اما مشکل اصلی این است که این برنامه‌ها میان نوشته‌ها این موضوع را مخفی می‌کنند تا شما متوجه نشوید.

ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟حتما بخوانید: ارسال پیامک با کمک کدپستی خوزستان چقدر برای شما مفید است؟

پس لطفاً هنگام نصب اپلیکیشن‌ها، اول مطمئن شوید که ارزش افزوده نیستند و قرار نیست پولی بدون اطلاع شما کم شود و بعد برنامه را دانلود کنید.

پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه پیامک‌های تبلیغاتی خودتان را لغو کنید یا از سرویس‌های ارزش‌افزوده انصراف دهید، این بخش را به دقت بخوانید تا تصمیمی آگاهانه‌ بگیرید.

پیامک‌های تبلیغاتی

بیایید با پیامک‌های تبلیغاتی شروع کنیم. پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند شامل تخفیف، اطلاع‌رسانی، پیشنهادهای ویژه و انواع روش‌های تبلیغاتی دیگر باشند. دریافت این پیامک‌ها هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد.

در تمام دنیا، این دست پیامک‌ها فقط با کسب اجازه از مخاطب ارسال می‌شوند. مثلاً شما با میل خودتان تصمیم می‌گیرید پیامک‌های تبلیغاتی رستوران مورد علاقه‌تان را دریافت کنید. اما در ایران تا همین چند سال پیش برای ارسال این پیامک‌ها نیازی به اجازه نبود و همین موضوع باعث ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم شد.

با غیر فعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی، دیگر کسب‌وکارهای مورد علاقه شما هم نمی‌توانند پیامک تبلیغاتی برایتان بفرستند. این یعنی قرار نیست تا زمانی که تمایل خودتان را نشان دهید، از تخفیف فروشگاه لباس محبوبتان مطلع شوید.

حذف پیامک تبلیغاتیپیامک‌های خدماتی

دسته دوم پیامک‌های خدماتی هستند، یعنی همان پیامک‌هایی که از بانک یا آژانس مسافرتی دریافت می‌کنید. این اس ام اس‌ها برای اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات هستند و نمی‌توانید به هیچ‌وجه آن‌ها را لغو کنید.

پیامک‌های ارزش افزوده

پیامک‌های ارزش‌افزوده (VAS) که خدمات مبتنی بر محتوا هم نامیده می‌شوند، همان‌هایی هستند که از شما هزینه کم می‌کنند. منطق این پیامک‌ها ارائه محتوای ارزشمند در ازای دریافت مبلغی مشخص است. اما مشکل اینجاست که عده‌ای سودجو با ارائه وعده‌های توخالی، جایزه‌های فریبنده و انواع روش‌های دیگر، سعی می‌کنند تا مردم را در این سرویس‌ها عضو کنند. بعد از عضویت هم تا جای ممکن لغو سرویس را سخت می‌کنند.

به همین دلیل، غیر فعالسازی پیامک‌های ارزش افزوده را به شما آموزش دادیم. توجه داشته باشید که این سرویس‌ها موظف هستند که پولی بودن سرویس‌هایشان را به اطلاع کاربران برسانند و در غیر این صورت شما می‌توانید از آن‌ها شکایت کنید.

البته بهتر است بدانید که اشکال از پیامک‌های VAS نیست. مثلاً پیامک‌هایی را در نظر بگیرید که به یک زن باردار، بر اساس هفته بارداری، پیشنهادها و توصیه‌های مهم می‌دهند. این سرویس واقعاً عالی و کاربردیست و مطمئنم هر خانمی که منتظر تولد فرزندش است، از این پیشنهاد استقبال می‌کند. اما متاسفانه این سرویس‌ها به ابزاری برای سودجویی بعضی کاربران تبدیل شده که به هر قیمتی می‌خواهند پولی به جیب بزنند.

راه‌حل، فرهنگ‌‌سازی است!

همانطور که متوجه شدید با غیر‌ فعال‌ کردن پیامک های تبلیغاتی، ممکن است در طولانی مدت از بسیاری خدمات مربوط به پیامک‌های مفید، تبلیغات مهم و اطلا‌ع‌رسانی‌های ارزشمند محروم شوید. پس پیشنهاد می‌کنم با مخابرات تماس بگیرید و از خدمات مبتنی بر محتوای بیهوده شکایت کنید.

درست‌ترین راه مثل همیشه فرهنگ‌سازی است. بهتر است تا تلاش کنیم و آگاهی در زمینه این سرویس های سودجو را افزایش بدهیم تا امکان فعالیت آنها محدود شود. یعنی از مخابرات بخواهیم تا سخت‌گیرانه‌تر این سرویس‌ها را بررسی کند و فقط خدماتی را به مردم ارائه کند که واقعا مفید هستند.

باید همه با هم تلاش کنیم تا پیامک در مسیر درستی پیش برود و بتواند پتانسیل واقعی خودش را پیدا کند. در نهایت با آگاهی بالای مردم و فشار آوردن به مخابرات، دست افراد سودجو از آن بریده می‌شود. فقط از این طریق است که می‌توانیم جامعه و کشور عزیزمان را در مسیر پیشرفت قرار دهیم و شرایط موجود را تغییر دهیم. امیدوارم که شما هم با من همدل باشید و در این راستا تمام تلاش خودتان را به کار ببندید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1,351دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • احمد مهری

    03 اسفند 1402، 14:33

    رایتل همش به گوشی ساده‌ای من پیام از ارزانی اینترت و یا بسته ارزان و یا رایگان را پیشنهاد می فرسته من چگونه اینان را حالی کنم بابا گوشی من قابلیت استفاده از بسته اینترنت را ندارد!!

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:27

      سلام دوست عزیز،
      شماره را بلاک کنید

  • نفس

    25 بهمن 1402، 12:27

    سلام وقت بخیر
    من ی بسته سفارش دادم و قرار بود کد رهگیری از طریق سامانه پیامکی TIPAX برام ارسال بشه ولی الان ده روز نیومده مث اینکه این پیامک تبلیغاتی رو مسدود کردم الان باید چکار کنم تا فعال بشه و کد برام ارسال بشه؟؟؟ همراه اول هستم

    • زهره تاجیک

      25 بهمن 1402، 16:31

      درود بر شما،
      هم از داخل اپلیکیشن همراه من میتونید پیامک‌ها رو از مسدودی دربیارید، هم میتونید *800# رو شماره‌گیری کنید و هم با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید.

  • مجتبی

    20 بهمن 1402، 23:10

    من با خط ایرانسلم تا زنگ میزنم صحبت میکنم و بعداز قطح تلفن زود پیام میاد برام که می گوید .دصورتی که پنج دقیقه صحبت کنید یه دقیقه تماس رایگان دارید جا خدا این پیامو چطور قطح کنم که دیگه نیاد برام بابا من تماس رایگان نمیخوام

    • زهره تاجیک

      23 بهمن 1402، 09:42

      درود بر شما،
      با شماره 700 تماس بگیرید با پشتیبانی ایرانسل صحبت کنید بگید براتون قطع کنن

  • حامد گنجعلی

    15 شهریور 1402، 14:45

    سلام
    من پنل پیامکی ملی پیامک خریدم ولی پیامک های پنل خودم برام ارسال نمیشه. تیکت هم بار ها زدم که مشکل حل بشه ولی جواب درستی به من نمیدن. هر بار میگن که پیامک تبلیغاتی من بسته شده ولی من همیشه پیامک تبلیغاتی شرکت های مختلف رو دریافت میکنم. توی ایرانسل من هم پیامک های تبلیغاتی رو فعال کردم.

    الان دیگه نمیدونم باید چه کار کنم. اشتراک پیامکی از شما خریدم ولی بدون استفاده مونده برام

    • سمیه جابری

      21 آبان 1402، 15:54

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      ممکنه بعد از فعالسازی پیامک تبلیغاتی تو اپلیکیشن ایرانسل من، مدتی طول بکشه تا خط شما پیامک تبلیغاتی رو دریافت کنه.
      اگر شما پیامک های تبلیغاتی شرکت های دیگه رو دریافت میکنید، ممکنه به خاطر این باشه که اون ها خطوط خودشون رو خدماتی کردن. به همین دلیل میتونن پیامک تبلیغاتی ارسال کنن.
      شما هم میتونید با خدماتی کردن خط و یا ارسال با پترن، به بلک لیست ارسال داشته باشید.

  • ساحل علیپور

    13 مرداد 1402، 14:27

    سلام خسته نباشید
    شماره ام افتاده دست یه ادم بیشعوری ک در طول شبانه روز برام شبانه روزی کد تبلیغاتی، کد اسنپ، کد تایید دیوار و … ارسال میکنه چجوری میتونم لغوش کنم یا پیگیری کنم لطفا راهنماییم کنید. باتشکر

    • زهره تاجیک

      16 آبان 1402، 16:49

      سلام خانم علیپور عزیز. شما می‌تونید این شماره رو بلاک کنید و به 195 گزارش بدید. برای گزارش تخلف باید شماره فرد رو به 195 پیامک کنید.

  • پاشا

    03 خرداد 1402، 16:01

    سلام. اس ام اس تبلیغاتی هدفش خیره منتها برای خودش. من هر روز صبح که بیدار میشم 2 تا پیامک برای من اومده یکی اینکه بیا سیمکارتت رو دائمی کن و یکی اینکه دو گیگ اینترنت فلان. هر چی هم من اینا رو بلاک میکنم بازم برام اس ام اس میفرستن. واقعا برام عجیبه. چرا بلاک نمیشن؟

    • زهره تاجیک

      13 آذر 1402، 15:52

      سلام دوست عزیز،
      شما شماره ستاره 800 مربع رو بگیرید پیام‌های تبلیغاتی رو لغو کنید.
      البته لغو 11 هم هست اما شما که خیلی اذیت میشید همون ستاره 800 مربع رو شماره‌گیری کنید.

  • هادی

    28 شهریور 1401، 01:38

    سلام برای من رگباری کد تایید انسپ و فوتبال ۳۶۰ و چمدون و دیوار و بازار و هزارچی دیگه میاد ۲۰۰ تا پیامک یهویی اصلا نمیدونم چیه هرچی مسدود و حذف میزنم باز میاد چیکار کنم ؟؟؟ اپراتور هم زنگ زدم میگه ما نمیتونیم کاری کنیم😐😐

    • سمیه جابری

      09 بهمن 1402، 15:13

      سلام وقت شما به خیر
      شاید اختلالی سراسری پیش اومده باشه
      امیدواریم زودتر مشکلتون رفع شده باشه

  • محمدرضا میرزایی

    08 اسفند 1400، 00:54

    سلام وقت بخیر شماره من متأسفانه افتاده دست یه بیشعور اونم بکاری کرده همش کد تأیید اسنپ و ایتا و … میاد میشه راهنمایی کنید که چگونه اینارو غیر فعال کنم؟خواهشن کمک کنید همش پیام میاد

    • پشتیبانی

      17 اسفند 1400، 19:33

      سلام وقتتون بخیر
      بهتره به اپراتور خودتون تماس بگیرید از اپراتور این موضوع رو پیگیری کنید.

  • efi

    18 آبان 1400، 19:32

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید برام یه مشکل بزرگ پیش اومده لطفا راهنماییم کنین.من شمارم اشتباهی دست یه آدم بدی افتاده و اون دائما برای اذیت کردن همش پیام تبلیغاتی میده که گاهی به 200 تا پیام هم میرسه و با شماره مجازی های مختلف تماس میگیره.لطفا بگین از همین راه میشه ازش جلوگیری کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 11:12

      دوست عزیز مشکل شما از طریق پلیس فتا برطرف میشه و ارتباطی به سامانه‌های پیامکی نداره
      مزاحم می‌تونه از طریق شبکه‌های اجتماعی آسیبی بهتون برسونه، بهتره سراغ پلیس برید

  • یاشار قهرمان

    09 اردیبهشت 1400، 16:10

    سلام وقت تون به خیر و شادی..
    و اما عرض کنم خدمتتان وقتی به شماره #800* برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی و غیره، شماره هایی که خودشون اعلام کرده‌اند وارد میکنم به ما میگه شماره 2 رو به این شماره پیامک کنید ما هم پیامک می کنیم ولی اصلا ارسال نمی‌شود که نمیشود. این حیله ها و فریب‌کاری ها یعنی چه؟
    مگر بخاطر چند تومان پول شرافت انسانی این‌قدر ارزان خرید و فروش می شود؟
    هر چقدر تلاش می‌کنم این پیامک های تبلیغاتی که خودشون اعلام شماره کرده آمد قطع کنم, نمیشوددددددد . ما چه کنیم؟ پول اصلا مهم نیست برام. اما هر پیامکی که میاد استرس پیدا میکنم و بنده به چندین دکتر مراجعه کرده‌ام ولی اضطراب مرا همچنان داغون می‌کند.لوطفن رسیدگی گردد. با احترام و سپاس از زحمات بی دریغ شما عزیزانم.
    یا هو

    • نیلوفر اکبریان

      11 اردیبهشت 1400، 09:11

      دوست عزیز شماره #۸۰۰* از طرف مخابرات اعلام شده و اگر موقتا قطع باشه، در اختیار ما نیست، ممنون میشیم این مورد رو درک کنید که ما فقط راه و روش‌ها رُ توضیح دادیم!!!!!
      می‌تونین از طریق اپلیکیشن همراه من و یا ایرانسل من (بسته به سیمکارتی) که دارید، اقدام کنید و در قسمت تنظیمات پیام‌های تبلیغاتی رو مسدود کنید

    • داود کهندلان

      13 آبان 1400، 12:11

      من که میخوام پیامک تبلیغاتی وصل باشه اما خود به خود غیرفعال میشه چکار کنم.هزار بار هم تا حالا کد #5*9*800* رو شماره گیری کردم ولی متاسفانه وصل نمیشه که نمیشه.چیکار کنم به نظرتون؟.کلافه شدم به خدا

  • یاسمین

    28 فروردین 1400، 18:04

    سلام این پیامک هایی ک از طرف فروشگاه ها میاد که مثلا فروشگاه رفاه انقد تخفیف داره چطور غیر فعال میشن ؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 فروردین 1400، 08:59

      اگر قبلا عضو خبرنامه اون فروشگاه شدید، باید شرایط لغو رُ ازشون بپرسید
      بعضی وقت‌ها در انتهای متن پیامک براتون شرایط لغو رُ می‌نویسند. مثلاً بانی مد و جین وست با ارسال عدد 1 لغو میشه
      اما اگر براتون ننوشتن باهاشون تماس بگیرید

  • A

    14 مرداد 1399، 15:57

    باسلام
    کسی اطلاع داره پیامک اگهی استخدامی رو چجوری میشه ازطریق پیامک دریافت کرد؟

  • حانیه بناوند

    28 تیر 1399، 16:34

    سلام چجوری اسم اس های ایرانسل که همش میگه فلان قد اینترنت براتون فعال شده رو حذف کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:52

      دوست عزیز متاسفانه این دسته از پیامک‌ها خدماتی هستند و کنسل نمی‌شوند

  • هادی

    23 بهمن 1398، 21:20

    با درود
    پیامک های تبلیغاتی که شماره ندارند مثل LENZ رو چطور باید مسدود کنم.
    مچکرم

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:26

      سلام دوست عزیز، با پشتیبانی لنز تماس بگیرین و ازشون بخواین تا کد یا کلمه‌ای که برای پنلشون تعریف کردن تا پیامک تبلیغاتی ارسال نشه، بهتون بگن!
      این کلیدواژه رو برای سامانه ارسال کنین تا دیگه براتون پیامک نیاد

  • سعید

    07 اسفند 1397، 09:32

    سلام ایرانسلی هستم. میخوام Sms های تبلیغاتیم فعال باشه *800# را میزنم میگه شما دارای سرویس فعال نمیباشید چه کنم؟

    • پشتیبانی

      24 اردیبهشت 1398، 16:15

      سلام، باید پیامک های تبلیغاتی را بزنید، شما سرویس ارزش افزوده را انتخاب می کنید.

  • ندا

    04 اسفند 1397، 14:03

    پیام های هایپر استار رو چطور میشه حذف کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      16 فروردین 1398، 15:32

      شما باید تبلیغات پیامکی خود را لغو کنید.

  • تارا علیپور

    25 بهمن 1397، 10:25

    سلام من با کد *800# اس ام اس هارو کنسل کردم
    ولی الان اس ام اس های ورورد و خروج کارمندا هم برام نمیاد
    چجوری میتونم لغو کنم که اس ام اس ها بیاد ؟

    • پشتیبانی

      27 بهمن 1397، 14:07

      سلام، مجددا از طریق *800# می تونید پیامک تبلیغاتی را فعال کنید.

  • دکتر مهرداد کاظم زاده

    13 بهمن 1397، 18:27

    سرکار خانم حسین پور با سلام
    از لطف و پاسخگویی شما نهایت تشکر را دارم.
    موفق و سربلند باشید.

  • مهرداد کاظم زاده

    13 بهمن 1397، 11:46

    سرکار خانم حسین پور
    با عرض سلام و تشکر از پاسخ سریعتان
    از کد *800# برای اولین بار در سایت شما مطلع و بلافاصله با خوشحالی اقدام کردم
    که پیامک « مشترک گرامی شما دارای سرویس فعال نمی باشید »
    برایم آمد.در توضیحاتم ذکر کردم که شرکت مخابرات ازحیله ای
    بنام پیامک اطلاع رسانی استفاده میکند که حتی مسدود کردن پیامک ها کارساز
    نبوده.افشاِء و فروش مشخصات مشترکین تلفن برخلاف قوانین مدنی می باشد.
    تلفن حریم خصوصی می باشد و جای تبلیغات نیست.مگر با رضایت مشترک.
    با تشکر

    • الهه حسین‌پور

      13 بهمن 1397، 15:09

      گفته ی شما را درک می‌کنیم…
      ولی متاسفانه فعلا آخرین روش ارائه شده برای لغو سرویس های تبلیغاتی فقط همان *800# است.
      توصیه میکنیم سری هم به صفحه اختصاصی همراه اول که تمام روش های لغو پیامکشان را توضیح داده‌اند بزنید: https://www.mci.ir/not-receiving-promotional-sms
      در زمینه “پیامک اطلاع رسانی” که فرمودید پیگیری انجام میدهیم و اگر به روش قابل توجهی برای لغو این نوع پیامک ها رسیدیم حتما نتیجه را به اطلاعتان خواهیم رساند
      با تشکر از همراهی شما.

      • هاشم فروزان

        17 بهمن 1399، 02:10

        سلام. متاسفانه کد #800* گوشی من جواب نمی ده و پیام دریافتی اینست Connection problem or invalid MMI

        • نیلوفر اکبریان

          18 بهمن 1399، 08:27

          با پشتیبانی اپراتور سیمکارتتون تماس بگیرید و پیگیری کنید

  • مهرداد کاظم زاده

    11 بهمن 1397، 00:49

    با عرض سلام و ارادت
    پیامک های تبلیغاتی همراه اول را از طریق تماس تلفنی با اپراتور
    قطع کردم ولی باز روزانه 10 تا 15 پیامک تبلیغاتی از جمله: شرکتهای
    و آژانس های فروش بلیط هواپیمایی و تورهای تفریحی به کشورهای مختلف،
    جین وست،آژانس های معاملات ملکی و ……
    برایم فرستاده می شود.پس از اندکی تحقیق متوجه شدم که این پیامک ها
    از ترفندی زیرکانه که شرکت عزیز و محترم همراه اول ابداع کرده تا
    از فیلترینگ پیامک ها عبور کنند.این ترفند را پیامک های اطلاع رسانی
    نام گذاشته اند که خود شرکت محترم همراه اول با استفاده از مشاغل
    مشترکین بر طبق درخواست کننده تبلیغ انها را ارسال میکند.
    آیا این مطلب درست می باشد؟و آیا راه حلی برای مسدود کردن دارید؟
    تماس تلفنی با اپراتور و کتبی با سایت شرکت محترم مخابرات ایران
    نتیجه ای جز اتلاف وقت برایم نداشت.بنده یک پزشک هستم که از تجاوز
    به حریم خصوصی ام در عذابم.
    با تشکر فراوان

    • الهه حسین‌پور

      13 بهمن 1397، 09:48

      سلام جناب کاظم زاده
      همانطور که در مقاله اشاره کردیم آخرین و بهترین راه حلی که برای لغو پیامک تبلیغاتی پیش بینی شده کد *800# هستش.
      لطفا این روش رو هم امتحان کنید، به احتمال زیاد نتیجه بگیرید. اگر باز مشکلی بود اطلاع بدید.
      با آرزوی موفقیت

  • رضا

    03 بهمن 1397، 15:55

    سلام . یه مدت پیامک تبلیغاتی به این صورت @.#555*. برام میاد که تبلیغ قرعه کشی و شارژ می کنه . کسی میدونه چیکار کنم

    • الهه حسین‌پور

      06 بهمن 1397، 11:36

      با سلام
      اگر تمایل به لغو این پیامک دارید
      همونطور که در مقاله آموزش دادیم میتونید از کد *800# استفاده کنید
      با آرزوی موفقیت

  • الهه حسین‌پور

    01 بهمن 1397، 10:38

    سلام دوست عزیز
    سامانه پیام کوتاه سازمان ثبت اسناد شماره 201212 می باشد.

  • مجیدزارع

    28 دی 1397، 15:45

    سلام مجید هستم،بنده از اولین مشترکین ایرانسل هستم تو این ده دوازده سال هنوز حریف این اپراتور مسخره نشدم.به شما هم دوستانه عرض میکنم خودتون و درگیر این مسائل نکنید چون لااقل وقتتون هدر نمیره چون امروز حذف میکنی چند روز بعد فعال میشه. وای بر ما

    • سمیرا سرباز

      30 دی 1397، 15:25

      سلام جناب زارع
      من توصیه میکنم این مقاله رو به دقت بخونید و موارد گفته شده رو انجام بدید، با توکل بر خدا احتمالاً غیرفعال میشه

  • ابراهیم سلیمانی

    12 آذر 1397، 07:43

    سلام من اول تشکر میکنم بابت این توضیحات ، دومن ، بنده مشکل پیامکی اصلا ندارم ، نت رو روشن میکنم نیم ساعت چپو راست تبلیغات میاد خودشو صفه باز میکنن ، ی میزنه رو صفه مثلا صفینه فضایی نصب ، والا ن ننم ن بابام فضا نوردن ، لطف کنید راه حله اینترنتی بدید، با تشکر سلیمانی،

  • f

    12 خرداد 1397، 14:11

    سلام توروخدا کمک کنید 1رومیفرستم اصلا نمیره هرروز ازم شارژکم میشه دستم میخوره روی تبلیغا انقدر ک میان رو صفحه

  • ایمان

    06 خرداد 1397، 06:16

    سلام و ممنون از اطلاعات مفیدتون

    • الهه حسین‌پور

      30 دی 1397، 12:58

      سلام، خوشحالیم که مقاله براتون مفید بوده
      با آرزوی موفقیت

  • ⓗⓐⓢⓐⓝ

    14 دی 1396، 19:43

    سلام.
    من پیامک‌های تبلیغاتی رو حذف کردم،
    حالا هر چی اس‌ام‌اس از مخابرات واسم ارسال میشه،به دستم نمیرسه
    میشه کاریش کرد؟
    سیمکارتم ایرانسله،ممنون

    • الهه حسین‌پور

      01 بهمن 1397، 10:31

      سلام
      شماره اپراتور ایرانسل 700 هست.
      میتونید با این شماره تماس بگیرید و بعد از اتصال به اپراتور درخواست خودتون رو مبنی بر دریافت دوباره ی پیامک های مخابرات اعلام کنید
      با آرزوی موفقیت

  • آزاده

    26 آذر 1396، 06:23

    به 5005 پیام دادم ولی گفت از این به بعد باید به 5006 پیام بدید و یا #5006* رو شماره گیری کنید تا بتونید مدیریت کنید پیامک هاتون رو

  • نادری

    21 آذر 1396، 16:25

    با سلام، فرمایش شما متین،اما باور میکنید که بنده ده روزه که از دست این سامانه پیامکی به شماره203338آسایش ندارم.روزانه ده الی بیست تا پیامک نظر سنجی آوای انتظار برا من میفرستند و من بلافاصله حذفش میکنم دوباره بلافاصله میاد! گفتم شاید حذفش نکنم دیگه نمیاد دیدم گوشیم داره پر میشه! آقا من اصلا توی این فازا نیستم، من حتی برا پاک کردن این پیامکا وقت ندارم ، آقا ما اگه نخوایم آوای انتظار بذاریم کیو باس ببینیم؟!!!!

  • نام

    14 آذر 1396، 08:52

    اینا همش توجیه بود پیامک تبلیغاتی آسایش مارو گرفتن این کارو بهش میگن Spam توی کشورای دیگه این کار غیر قانونیه توی کشور ما هم داره یواش یواش غیر قانونی میشه . بهتر ….

  • محمد

    10 آذر 1396، 16:51

    درایران حریم خصوصی مردم رعایت نمیکنن.یکهو توتلگرام هستی.پیام اجتماعی میاداز 3030یا 3080که روزی 500تومان به استقلال بعد 5دقیقه میادبه پرسپولیس روزی 500کمک کن .اخه ببخشیداما……م، به اون فوتبالی که بخواد به گدایی پول ازمردم جمع کنه.کم پولدارند فوتبالیستها؟یا فکرمیکنن مردم مغزخرخوردن به یک پیامک اجتماعی روز 500به اونها کمک کنن.؟چرا واقعا یعنی این احترام بشعورو حریم خصوصی مردم است توی ایران؟اخه پیامک تون را مثل بقیه بذارید تو ی زاپیا حداقل هرکی مغزخرخورده باشه بشما کمک میکنه.نه اینکه هرلحظه پیامک.بازپیامک میادوسط تلگرام یکهو روصفحه اموزش تار.خرید ماشین .و…اینا چیه ؟یعنی مردم خرند .خوب .واقعا تا حد این پیامک ها مفید بود.0.همه شاکی اند که اینها مزاحم.یک فکری بکنن.برای این پیامک های اجتماعی که افرادبیشعورمیذارند.

    • الهه حسین‌پور

      01 بهمن 1397، 10:26

      سلام
      اگر مایل به دریافت هیچ کدوم از این پیامک ها نیستید
      همونطور که در مقاله ذکر کردیم 3 روش برای اینکار وجود داره.
      یا از اپراتورتون (ایرانسل ،همراه اول و…) اقدام کنید که روشش رو توی متن مقاله توضیح دادیم
      یا کدهای لغو رو جداگانه ارسال کنید.
      و یا کد #800* رو شماره گیری کنید.
      با آرزوی موفقیت

  • تتال

    05 آذر 1396، 18:09

    خیلی ممنون از مقاله مفیدتون

    • الهه حسین‌پور

      01 بهمن 1397، 10:27

      خوشحالیم که براتون مفید بوده
      با آرزوی موفقیت 🙂

  • بنیامین شانجانی

    18 آبان 1396، 03:29

    سلام این هایی که شما فرمودید درست اما بزرگترین ارگانی که دستش تو جیب مردمه خود ایزانسله چون بنده حدوه بکسال بود که با 700 تماس میگرفتم و عاجزانه خواهش میکردم که این روزی 300 تومان رو دارند از حساب شارژم کم میکنند بدادم برسید میگفتند خودت فعال میکنی تا این که تهدید به رسانه ای کردن این موضوع کردمشون باور کنید بد از این حرف دیگه از من کم نشد.

  • حسین ارشد

    17 آبان 1396، 08:09

    بسیار مقاله مفید و روانی بود.
    تشکر از تیم ملی پیامک

    • الینا اله‌بیگی

      20 آبان 1396، 08:43

      خواهش می کنم خوشحالیم که براتون مفید بود

  • کورش

    30 مهر 1396، 18:11

    سلام
    من که تا به حال نتوانستم روی موبایل خود فعال و یا اینکه غیر فعال کنم.
    لطفا چه شماره ایی را باید بگیرم تا فعال یا غیر فعال شود؟
    ممنون اگر اطلاعات دقیق تری را برایم بفرستید.

    • الینا اله‌بیگی

      01 آبان 1396، 09:20

      سلام می توانید با اپراتور خود تماس بگیرید.

  • سجاد

    09 مهر 1396، 17:58

    سلام خسته نباشید من شمارهایه چهار رقمی ایرانسل از جمله 8585راغیرفعال کردم رو گوشیم حالا چطور میتونم دوباره فعال کنم باتشکر

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:06

      به مطلب مراجعه کنید

  • سید امیر

    05 مهر 1396، 19:52

    دوستان پیامک های مفید که این همه راجع بهش توضیح داده بودند با قطع شدن پیامک های تبلیغاتی هم به دستتون میرسه خیالتون راحت. چون پیامک های بانک ها و … از طریق خطوط خدماتی ارسال میشه نه خطوط تبلیغاتی. خطوط خدماتی هم میتونن به راحتی به تمام شماره ها حتی اونها که پیامک تبلیغاتیشون قطع هست هم پیامک ارسال کنن

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:08

      دوست عزیز حرفتون درسته اما خیلی از شرکت ها و یا فروشگاه هایی که شما در خبرنامه پیامکی شون عضو هستید خطوطشون تبلیغاتیه نه خدماتی! چون خطوط خدماتی شرایط ویژه ای دارن

  • صادق عباسی

    05 مهر 1396، 19:16

    سلام آقا خیلی متشکرم از این مطلب آموزنده . باور کردنی نیست که ما ادمها گاهی چیزهائی را نمی دانیم که فکر می کنیم هیچ مشکلی در رابطه با آن موضوع نداریم!!

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:10

      خواهش می کنم. امیدوارم براتون مفید بوده باشه

  • Alirezakordavani

    02 شهریور 1396، 11:13

    من با *800#هم زدم کار نکرد چ کنم تا این پیامک ها نیان کمک کنین

  • ثمین

    18 مرداد 1396، 16:23

    سلام مطالبتون خیلی مفید بود ممنون

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:12

      خواهش می کنم امیدوارم مفید بوده باشه براتون

  • Pezhman

    18 مرداد 1396، 13:02

    بعضی پیاما که رو صفحه اصلی میاد باعث میشه صفحم خاموش نشه

  • هستی

    07 مرداد 1396، 06:56

    سلام خط من هرچی شارژ میکنم شارجش خودبخود خورده میشه از ۷۰۰ هم پرسیم گفتن پیامک ارسال میکنیم برات اما هیچ پیامی برام نیومد چکارکنم واقعا؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:16

      با اپراتورتون تماس بگیرید

  • پیروز

    06 تیر 1396، 12:48

    پیام تبلیغاتی به پیام های از طرف بانک ربطی ندارد. اعلام تراکنش ها نباید حذف شود.

  • نگار

    22 خرداد 1396، 09:25

    شماره۲۰۵۸رو چجوری غیر فعال کنم؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:18

      از کد *800# استفاده کنید

  • بابایی

    20 خرداد 1396، 06:28

    روش های قطع کردن پیامک های تبلیغاتی

    حال با وجود راه حل های ارائه شده از طرف اپراتورهای تلفن همراه می توانید از مزاحمت پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید.

    جدیدترین روش و آخرین دستورالعمل برای قطع پیامکهای تبلیغاتی

    تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوی را لغو کرده و از دریافت انها جلوگیری می کند.

    ابتدا *800# را در گوشی خود وارد کرده و دکمه ok یا call را بزنید

    در پاسخ منویی دریافت خواهید کرد که شامل 3 گزینه

    مشاهده سرویسهای فعال
    قطع خدمات مبتنی بر محتوا
    قطع پیامک تبلیغاتی
    گزینه اول برای شما سرویسهایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهند – این همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم میشود

    گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا گفتیم میباشد

    پس از اگر مدام به ازای دریافت پیامک شارژ شما تمام میشود از این 2 گزینه استفاده کنید (البته در جریان باشید که در این سرویسها حتما خودتان ثبت نام کرده اید و هیچ اپوراتوری اجازی انجام خودسرانه ی این کار را ندارد)

    گزینه سوم برای جلوگیری از پیامکهای تبلیغاتی که اکثر از مرکز پیامها مانند (100012346 و 2000012345) و از این قبیل شماره ها ؛ بوده و دیگر پیامکی از این شماره ها دریافت نخواهید کرد.

    طبق اعلام اپراتورها نباید این عمل خللی در دریافت پیامکهای بانکی داشته باشد.

    روش قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل

    معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن همراه درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتیمی توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
    با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه اول درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند و یا با شماره گیری دستوری *8999# دریافت تبلیغات را لغو کنند همچنین می توانند با مرکز اطلاع رسانی 9991 تماس گرفته و درخواست خود را ابراز کنند.
    اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال سازی آن اقدام کند.
    معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) اظهار کرد:در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام های اطلاع رسانی خدمات و سرویس های این اپراتور را دریافت می کنند که درصورت عدم تمایل به دریافت آن نیز می توانند عدد «2» را به شماره 5115 ارسال کنند تا این سرویس برای آن ها لغو شود.هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است.همچنین می توانند از طریق خط ایرانسل خود با شماره 711 تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز نمایند.

    طرح سامانه 8282 ایرانسل:

    زمانیکه یکی از طرحهای پیامکی 8282 ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید.
    1-با خط خود یک پیامک به 131 فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.
    2-به سایت ویترین ایرانسل رفته (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.
    3- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.
    2-در مرحله آخر به “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” رفته و در قسمت “شارژ خودکار- بسته های من” همه طرحهایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.

    طرح سامانه 8686 ایرانسل:

    اگر از شماره 8686 ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت laghv pishvaz یا laghv را به شماره 8686 ارسال کنید.
    روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

  • محمد

    08 خرداد 1396، 09:48

    با سلام
    آیا راهی وجود دارد که ما خودمان بخواهیم فقط از یک شماره تبلیغاتی پیام دریافت کنیم ؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:22

      از شماره تبلیغاتی نمیشه اگر شماره خدماتی باشه و شما تو خبرنامه‌شون ثبت نام کرده باشید می تونید پیام هاشون را دریافت کنید

  • محمدصیادی

    03 خرداد 1396، 23:20

    سلام من هرکاری میکنم شبکه خبر قطع و۹۰۹۰ قطع نمیشود وشارژم هی میبره لطفاًراهنماییم کنید

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:22

      از *800# استفاده کنید اگر نشد با اپراتورتون تماس بگیرید

  • Shahriar

    02 خرداد 1396، 15:24

    خب روش غیر فعال کردن پیامک ارزش افزوده چجوری است؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:30

      از *800# استفاده کنید. اگر نشد با اپراتورتون تماس بگیرید

  • محمد چگينى

    26 اردیبهشت 1396، 09:40

    عزيزان من از تمامى زحمات شما در امر خدمت رسانى ممنون ممنون ممنون
    چكار كنم پيامك هاى تبليغاتى براى اين بنده حقير قطع شود
    پيامك هاى بانكى ::: هزينه هر پيام را نقدا از حساب كسر ميكنند
    فقط پيامك هاى تبليغاتى مثل زمين فروشى. // مخصوص اقايان // خانمها // ايمپلنت و ………….
    روش ستاره 8999 مربع كارساز نيست
    روزانه چندين مورد با اين روش تقاضامند شده حاصلى بدست نيامد
    نتيجه اين است براى همراه اول در امد براى كاربر مزاحمت هاى 24 ساعته

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:24

      از *800# استفاده کنید اگه نشد با اپراتورتون تماس بگیرید

  • سعید

    12 اردیبهشت 1396، 06:49

    من دو سه ماه *800# رو زدم پیامکهای تبلیغاتی حذف شد
    الان میخوام دوباره فعال کنم چی رو بزنم ؟؟؟
    کل اینترنتو زیر و رو کردم فقط غیر فعال پیدا کردم

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:24

      با اپراتورتون تماس بگیرید

  • دنی

    26 فروردین 1396، 13:15

    این 7575 رو چطور غیر فعال کنم؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:26

      از *800# استفاده کنید. اگر نشد با اپراتورتون تماس بگیرید

  • دنی

    26 فروردین 1396، 13:08

    این 7575 چطوری غیر فعال میشه؟
    کمک کنید خدا خیرتون بده

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:26

      از *800# استفاده کنید. اگر نشد با اپراتورتون تماس بگیرید

  • امیر محمدی

    22 فروردین 1396، 13:37

    چطور میسه پیامک تبلیغاتی رو فعال کرد؟؟

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 10:26

      با اپراتورتون تماس بگیرید

  • علی

    21 فروردین 1396، 07:34

    خیلی عالی بود از راهنمایی مفیدتون بسیار متشکرم. کاش به نحوه شکایت از مخابرات هم اشاره می کردید و شماره تماس یا هر راه ارتباطی دیگر با آنها را می گفتید

  • یه نفهم که ایرانسل خریده

    17 فروردین 1396، 15:43

    واقعا که سایت یرکاری خوبیه

  • محمد

    29 اسفند 1395، 10:49

    عالی بود فقط پیام ها اگه دیگه نیاد خوبه

  • فرشید

    25 اسفند 1395، 21:04

    اینجا اومدیم غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی رو بدونیم نه اینکه فلسفه و ارزش افزوده رو توضیح بدید

    • محسن کریمی

      20 مرداد 1396، 06:21

      چه طوری باید پیامک تبلیغاتی ایرانسل غیرفعال کرد

      • الینا اله‌بیگی

        30 مهر 1396، 10:11

        با *800#

    • س

      29 شهریور 1396، 14:30

      احسند بشما

  • کاوه توکلی

    22 اسفند 1395، 03:25

    مژده مژده شارژ رایگان ایرانسل به مناسبت ۱۵دهمین سالگرد خط های ایرانسل
    به همه شارژ میده از۵هزار ریال تا ۱۰۰هزار ریال
    بستگی به شانست داره
    برای گرفتنش
    این کد هارو??
    اول ۲۰۴۳۷۱۷۲۸۹
    دوم1010
    سوم 900
    جدا جدا به شماره ی738150
    بفرستین بعد منتظر بمونین تا شارژ براتون بیاد که مبلغ شارژ بستگی به شانستون داره
    راستی اینا همش رایگانه و میتونین با سیمکارت بدون شارژ هم بزنید
    اگه ایرانسل ندارین برای
    دوستان ایرانسلیتون بفرسین???

  • پویا

    18 اسفند 1395، 13:48

    برای غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی خود با اپراتور خط خود تماس بگیرید
    ایرانسل700
    همراه اول 9990

  • سارا عسگری

    14 اسفند 1395، 04:02

    سلام
    فرمودید ارسال عدد 2 به 5005 رایگان میباشد ولی اینطور نبود و پیام شامل هزینه بود.

    • علیرضا عباسوند

      04 فروردین 1396، 16:01

      برای من هم هزینه داشت.?

  • رحمت اضغری

    12 اسفند 1395، 15:11

    ۱۲۴۰

  • محمدی

    07 اسفند 1395، 10:23

    سلام برای من پیام پیشخوان مباد چطوره غیر فعال کنم
    هر پیامی که میدم برام پیام میاد در پیشخوان ذخیره شد وصل شارژ من با ابن پیام تمام ميشه

  • پریسا

    28 بهمن 1395، 08:46

    با سلام، روزانه 300 تومان از شارژ من کم میشه از طریق *800# هم اقدام کردم ولی میگه عضو هیچ سامانه پیامکی نیستید، چه راه حلی پیشنهاد می کنید.

    • saeed fz

      22 فروردین 1396، 20:49

      زنگ بزن اپراتور قطع کنه

  • سیفی

    27 بهمن 1395، 06:48

    این رنگ رخسار پدرم در اورده بود هر موقع تلفنم را شارژ میکردم فوری پیاماش میامدن 98305059بود

  • مبین

    26 بهمن 1395، 07:15

    سلام کدهای بالا رو که میگیرم برای سیم کارت همراه اول پیام های تبلیغاتی غیر فعال نمیشه

  • م . ر

    20 بهمن 1395، 09:23

    آقا خدا خیرت بده .. ایرانسل کلافمون کرده بودددد…ایشالا شارژ 10000000000 تومانی برنده بشی..

  • زانا فرامرزی

    16 بهمن 1395، 20:51

    مال من هیچ فرقی نکرده

  • 123

    11 بهمن 1395، 07:07

    اگر کسی به جهان آخرت ایمان دارد این دزدی ها را از مردم نمی کند

  • ایمان

    09 بهمن 1395، 12:41

    وای من فقط 150000تومان هزینه پیامکهای تبلیغاتی واسم اومده.افسردگی گرفتم.مرسی از راهنمایی

  • Shahab

    30 دی 1395، 16:41

    چه قدر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بیشعورن بخدا
    بدون اجازه پیامک تبلیغاتی میدن و از شارژمونم کم میکنند.

  • آزاده عادلی

    29 دی 1395، 06:56

    من کلمه خاموش و off را به شماره ای که پیام تبلیغاjی میاد فرستادم اما هیچی نشد باز پیاما ارسال میشه اخه چکار کنم من

  • Mkn

    28 دی 1395، 14:20

    درست شد… ممنون?

  • رضا طائری

    11 دی 1395، 09:59

    سلام.من ارزش افزوده رو غیر فعال کردم ولی پیامکهاب بانک در خصوص دریافت و پرداخت از حساب برام نمیاد دیگه .باید چکار کرد؟؟؟

  • دنیا

    08 دی 1395، 07:57

    پیام اعلام دسترسی میاید؟ اگه *800# بگیریم؟

  • مسعود قاضی

    22 آذر 1395، 17:14

    سلام خدا خیرت بده ، درحال بشکن زدنم.ممنون.مسعود قاضی

  • انـــور

    16 آذر 1395، 05:43

    آقا خدایی دمتون گرم احسنت برا شما

  • حامد

    12 آذر 1395، 11:56

    دادش نجاتمون دادی،دمت گرم

  • سهیل اشرفی

    09 آذر 1395، 07:30

    سلام
    من میخواستم پیام تبلیغاتی بعضی شرکتها رو داشته باشم اما برای ایرانسل نیاد پیامکهاش
    اینو چی کار کنم؟

  • سارا

    07 آذر 1395، 07:19

    سلام براحذف پیامهایی با کد 200126 چه گلی باید به سربگیریم

  • نیما

    06 آذر 1395، 20:15

    مرسی از شما .. اینا دیگه کی هستن اسم دینشون گذاشتن اسلام دارن به هر روشی شده از مردم دزدی میکنن

  • صداقت

    01 آذر 1395، 19:15

    اون پیامک هایی که شما ازشون شاکی هستید، برای سرویس ارزش افزوده هستند.

  • مهدي - ب

    24 آبان 1395، 10:05

    سلام
    همرا اول با شماره 200127 روزي چندتا پيام ميده وهر پيام 100 تومن كم ميكنه. كسي ميدونه چطور كنسلش كنم؟
    با 8999 كنسل نميشه و مدام مياد برام
    چندبار گزينه 1 فرستادم 8999 پيامك مياد تا 24 ساعت اينده لغو ميشه اما بعد حدود يك هقفته هنوز مشكل هست

  • سما

    23 آبان 1395، 14:28

    سلام توروخدابگین چطوری پیامهای تبلیغاتی همراه اول را غیرفعال کنم ؟با روشهای بالا فقط ۲۴ساعت کنسل میشه…ممنون

  • فائزه

    20 آبان 1395، 10:46

    خیلی از نظرات رو خوندم اکثریت گفتن که دوباره براشون پیام اومده من خودم برنامه whose callرو گوشیم نصب کردم همه رو با اون بلاک کردم ولی یه پیامو ۵ بار میدن که پنجمیش برام میاد صد رحمت به زالو ولی خداییش خیلی کم شده تو هیچ مسابقه و قرعه کشی شرکت نکنید همشون فقط پول میچاپن

  • آرش

    19 آبان 1395، 14:04

    یک پیامک برام اومد که با ارسال off پیامکهای تبلیغاتی قطع میشه،اینکارو کردم ولی پیامکهای بانکی هم قطع شد.باید چکار کنم تا پیامکهای بانکی برگرده؟

  • مجید وحیدیان

    15 آبان 1395، 08:23

    خدا ازشون بپرسه هی شارژ میکردیم هی اینا پیامک میدادن هرچی شارژ خوردین ازم حرومتون باش ایشاللله????

  • احمد

    12 آبان 1395، 12:04

    عاااااااالی بود دمت گرم

  • سارا

    11 آبان 1395، 05:13

    سلام بهترین روش برای حذف پیامکها اینه که بااپراتور تماس بگیرید واین جمله رو حتما بگید (اگر باز هم برای من پیامک تبلیغاتی بیاد به سازمان تنظیم مقررات شکایت میکنم) چون به اپراتورها به شدت اخطار داده شده وتماسها ضبط میشه موظف به حذف پیامکها میشن

  • امید بابامیری زاد

    08 آبان 1395، 14:55

    دمت گرم داداش

  • yalda.ar

    07 آبان 1395، 07:02

    اقا دمتون گرم
    من قبلا با*555#همشو لغو کردم اصلانم پیام نیومده ولی شارژم همینجوری میره
    نمیدونم چرا؟؟؟؟؟

  • سینا فتحی

    04 آبان 1395، 07:41

    واقعا ممنون منو از دست این پیامک ها نجات دادی

  • س ص

    03 آبان 1395، 07:55

    سلام من 2 ب 5005میفرستم ولی میگه جز لیست سیاه هستید ولی پیامک ایرنس میاد از خود اینسل هم هس

  • بیتا

    02 آبان 1395، 10:42

    سلام من این کد رو زدم *800# و سرویسایی ک فعال بود رو غیر فعال کرد م ولی بلافاصله انتنم رفت چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید

  • سلجوقی

    30 مهر 1395، 16:14

    *۸۰۰# غیر فعال میباشد و سر کاری است

  • م

    27 مهر 1395، 06:59

    دزدی آشکار
    از بی اطلاعی مردم استفاده میکنن

  • آراداعتصامی

    16 مهر 1395، 13:54

    سلام این کد رو هم زدم باز هم برام پیام میاد چیکارکنم

  • حامد

    14 مهر 1395، 16:04

    تشکر مفید بود

  • مهمان

    11 مهر 1395، 07:31

    این عدم دریافت پیامک تبلیغاتی فقط برای 24 ساعت غیر فعال شد..چیکار کنم که زمانش بیشتر بشه؟

  • ابول فتحی

    08 مهر 1395، 18:31

    دااااااااااااااااااش دمت گرم هر چی داشتم دیگه برام پیامک نمیاد مرررررررررررررررررسی

  • مریم

    04 مهر 1395، 17:50

    با با خدا کنه که خیر نبینند

  • محمدرضا مغنی

    25 شهریور 1395، 15:25

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز..مشکل من اینکه نمیتونم ب شماره های پیامکی ایرانسل و غیره پیام بدم مشکل چیه

  • Sara

    25 شهریور 1395، 11:07

    سلام . من درحین کار کردن با گوشیم ی پیام از طرف ایرلنسل میاد و کل صفحه گوشیم رو میگیره و اجازه هیچ کار دیگه رو نمیده و هرچی گزینه لبو یا فعال سازیش رو میزنم هیچ کار نمیکنه خیلی داره اذیتم میکنه لطفا راهنمایی کنید ؟

  • رضا کرمی

    15 شهریور 1395، 09:11

    واقعا هر دو روز 5000 تومان از شارژ کم میشه واقعا نمی دونم چکارباید بکنم واقعا که از دست ایرانسل خسته شدم

    • پشتیبانی

      18 شهریور 1395، 08:47

      با سلام
      با وارد کردن کد *800# می توانید نسبت به غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی خود اقدام نمایید.

    • سعید

      21 شهریور 1395، 05:34

      با اینکه غیر فعال کردم پیامک تبلیغاتی رو اما باز هم پیام تبلیغات میاد و باز هم از حسابم کم میشه

  • نیما

    11 شهریور 1395، 06:35

    سلام. کسی اطلاعی از نحوه قطع کردن پیامک با پیش شماره هایی غیر از اینها رو داره؟ مثل 9595و 8595و 84863و… مثل قارچ هم روز به روز بیشتر میشن! ممنون میشم

    • پشتیبانی

      18 شهریور 1395، 08:49

      متاسفانه این پیامک ها از طرف خود ایرانسل ارسال می شن. با کد *800# سعی کنید لغوشون کنید ببینید قطع میشن یا خیر

  • سيف الله رحيمي

    10 شهریور 1395، 22:47

    سلام پيام هاي تبليغاتي ايرانسل متاسفانه علاوه برايجاد مزاحمت بدون اجازه ازشارژمخاطب کسر ميکند که اين عمل شنيع مصداق دزدي به حساب مي ايد

  • erfan-sardar

    27 مرداد 1395، 07:27

    اقا خیلی مدیونم ممنون

  • ش س

    06 مرداد 1395، 16:20

    *800# درست بود ممنونم از وب سایت مفیدتون موفق و سربلند باشید

  • instagram.com/Pourarbab

    03 مرداد 1395، 19:04

    سلام من هرچی میفرستم میگه تا 24 ساعته دیگه دوباره فعال میشه یعنی تا روز بعد فقط پیام ها قطع میشن من نمی دونم چکار کنم که برای همیشه از شرشون راحت بشم لطفا یه راهنمایی بکنید با تشکر Instagram.com/Pourarbab

    • پشتیبانی

      17 مرداد 1395، 09:19

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

      • بنده خدا

        05 اسفند 1395، 04:39

        سلام نمیشه

  • نیما

    03 مرداد 1395، 03:35

    سلام من غیر فعال کرده بودم ولی به مشکل خوردم اس ام اس کد تلگرام برام نمیومد مجبور شدم دوباره فعال کنم

    • پشتیبانی

      17 مرداد 1395، 09:18

      فعلاً راه دیگری در دسترس نیست دوست عزیز

  • MaryamRZ

    27 تیر 1395، 11:52

    سلام خسته نباشید بابت سایت خوبتون ممنونم و موفق باشید
    برای غیر فعال سازی تبلیغات ایرانسل عدد ۲رو به ۵۰۰۵ فرستادم از اوراتور ایرانسل این پیام برام اومد
    You are already a member of black list
    ممنون میشم بگید مشکل از کجاست چرا گفته من تو بلک لیستم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:56

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ملیحه

    23 تیر 1395، 19:00

    نمیشه ک همراه اول
    من چند سری هست ارسال کردم و پیامی با این محتوا به من میده ک تا ۲۴ ساعت اینده غیر فعال میشه ولی انگار نه انگار
    چه وضعشه اااااه

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:48

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

    • محمد علی علی نژاد

      25 شهریور 1395، 04:53

      سلام برای من یک متن میاد که عدد 5رو وارد کنید تا پرداخت هزینه و دریافت اس ام اس شوید.من این کار رو انجام میدم ولی برام اس ام اس نمیاد

  • علی ستوده خو

    19 تیر 1395، 16:35

    بخدا دیگه جونم دراومده.ظهر یه دقیقه میخوای بخوابی همش پیام تبلیغ میاد.دیگه اعصاب واسمون نزاشتن

  • علی

    05 تیر 1395، 05:04

    داداش
    ما چجوری وصلش کنیم می خوام پیامکایی که برای ثبت نام مدارس میاد را بخونم ببینم کی برم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:54

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

    • مهمان

      18 مرداد 1395، 13:38

      عدد 2 را 8999 پیامک کنید

  • بنده خدا

    04 تیر 1395، 08:56

    اگه نخوایم اس ام اس تبلیغاتی برامون نیاد کیو باید ببینیم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:51

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

    • خداداد دادای دای

      26 تیر 1395، 12:55

      کریم
      همونی هس که مسلمون نیساااااااااا

  • حاجی توحید

    02 تیر 1395، 20:03

    خیلی نامردین این هزینه های اضافی رو برا مردم بار می کنین این پولو نمی شه خورد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:52

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

  • mosh

    02 تیر 1395، 08:01

    ترته نامه ایرانسل.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:54

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

  • ادم بیکار

    02 تیر 1395، 07:47

    دوستان عزیز ببخشید این ارسال پیامها دزدی نیست این یک نوع خمس و ذکات است که شما می پردازید

  • بارش ناصپور

    31 خرداد 1395، 14:33

    راه های اسون تری برای قطع پیام های تبلیغاتی اراعه کنین ممنون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:55

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

  • یگانه خاااانوم

    30 خرداد 1395، 12:34

    شورشو در آوردن روزی 500تا پیام میاد برام اه چه خبره اخه تاحالا ده بار لغو کردم ولی بازم بعد دوهفته میاد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 10:59

      سلام
      برای فعال سازی و غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی از کد #800* استفاده نمایید.

  • dlmi

    30 خرداد 1395، 03:51

    به خدا من حلالشون نمی کنم صبح شارژ می زنم شب می خوام زنگ بزنم میگه شارژ تموم شده واقعا این حرومه

  • ننه قمر

    29 خرداد 1395، 14:55

    واقعا مسخرست پیامک میاد بدون اینکه خودت خبر داشته باشی هر پیامک بالای صد تمن اون موقع باید بدوی دنبال قطع اون پیامک خداییش دزدی ابرومندانه و سر گردنه یعنی این خدا لعنتشون کنه بانیشو

  • moonlight

    29 خرداد 1395، 11:40

    یک رو که به ۸۹۹۹ فرستادم نوشت تا بیست و چهار ساعت غیرفعال شده 🙁 خیلی ادمای دزدو مریضی هستن به خدا

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:01

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • قاسمی

    28 خرداد 1395، 07:40

    سلام
    برای حذف پیامهای تبلیغاتی اگر گوشی اندروید دارید از نرم افزار سامانه هوشمند استفاده کنید ونتیجه را اینجا اعلام کنید.

  • امیر

    27 خرداد 1395، 06:49

    خدا پدر مادرتو بیامرزه راحتم کردی

  • فاطمه

    26 خرداد 1395، 14:50

    بابا شورشو دیگ درآوردین .روزی 8تا واسم اس ام اس تبلیغاتی میاد و میابقه و قرعه کشی.عجب غلطی کردم رایتلمو غیر فعال کردم ایرانسل گرفتم

  • نسرین راویان

    25 خرداد 1395، 18:42

    سلام ترو خدا جهت لغو پیامهای این شماره ها هم راهنماییمون کنید 30777و20701317و307550و20702هر چیزی که میزنیم با جسارت تمام به ریشمون میخندن ومیگن اشتباهه ودوباره پیام میدن سر ماه که میشه باید حقوقمونو تقدیم جیب این آقایون کنیم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:08

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • علی

    25 خرداد 1395، 10:20

    سلام . چطوری 201030 همراه اول رو غیر فعال کنم . ممنون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:08

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • اسما

    25 خرداد 1395، 08:36

    منم با حرف اعظم موافقم

  • مجتبی

    23 خرداد 1395، 06:04

    ممنون

  • کوروش

    20 خرداد 1395، 09:05

    اقا این چه وظعیه من دیروز پنج هزار تومان شارژ زدم امروز گفته اعتبار شما به پایان رسیده

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:09

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • س.س

    16 خرداد 1395، 11:00

    سلام . همه مسابقات و جوایز همراه اول که سرکاری یه! پیامهای آموزشیش هم که بهترینش رایگان تو اینترنت هست. پس مطمئنا بیش از 80 درصد مردم نمی خوان از این مسیجا براشون بیاد. وقت و بی وقت مزاحمن. یه بار سرجلسه دفاع تو دانشگاه مسیج داد با اینکه گوشیم روی بیصدا بود نویزش توی بلندگو پخش شد. گفتم هرکدوم از دوستام باشه بعدا لهش می کنم. دیدم همراه اوله!!!!
    ولی دوستان نفرین نکنید. واقعا کامنتا همش نفرین بود. !!! محترمانه بگیم نمی خوایم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:14

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • حسین

    12 خرداد 1395، 16:38

    سلام. لطفا برای غیر فعال سازی آهنگ های پیشواز ایرانسل که زورکی و بیخود تمدید خودکار میشن پودر شارژ رو در میارند چه کار کنم؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:14

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • خسته تبلیغات!

    12 خرداد 1395، 06:35

    من این سرویسو نمیخوام، دیگه ازین واضجتر باید بگم؟؟؟؟اصن با اجازه کی به شماره من پیام تبلیغاتی میفرستین؟؟!! حریم خصوصی براتون تعریف شده؟؟؟!!!

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:14

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • فرزاد صداقت

    10 خرداد 1395، 05:31

    بابا ای پول خوردن داره تا شارژ وارد میكنی پشت سر هم پیام میاد این كار رو هم كردم بازم نشد یه كم منطقی فكر كن همراه اول

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:10

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
      ممنون

  • رضا نیکویی

    06 خرداد 1395، 18:29

    خیلییییی ممنون

  • &&

    06 خرداد 1395، 12:55

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • داریوش

    04 خرداد 1395، 07:23

    دزدی میکنید ، امیدوارم از حلقومتون در بیاد

  • محمد دهقان

    30 اردیبهشت 1395، 11:06

    ممنون عشقم

  • ؟؟؟؟

    29 اردیبهشت 1395، 10:38

    مرسی ممنون 5هزار تومان شارژ رو تو 3 روز میخوردن بلاخره خلاص شدم

  • سعیدs..m

    29 اردیبهشت 1395، 03:03

    رسما ایرانسل کمرموشکسته بخدا?

  • مصیبی

    28 اردیبهشت 1395، 06:30

    خیلی بده که بدون رضایت مشتری و نا خواسته اونو عضو یا درگیر این کانونها میکنن و بدون رضایش ازش مبلغ کسر میکنن، این یک دزدی آشکاره

  • رضا دهقان زاد

    27 اردیبهشت 1395، 14:10

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنظر خود من اذیت کردن کاره خوبی نیس کی از شما درخواست کرده که برای مردم پیام بفرستین اونم تبلیغاتی … و همش پیام های بی فایده فقط هدفشون کسب درامد برا خودشونه

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:21

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • دوستدار ۸۵۸۵

    24 اردیبهشت 1395، 10:17

    نمبشه ۸۵۸۵ بتونه بهمون پیام بده ولی بقیه نتونن؟ ????

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:17

      سلام
      متاسفانه ما در حال حاضر کد غیر فعالسازی این سرویس را در اخیار نداریم

  • محمد

    15 اردیبهشت 1395، 12:29

    بابا میخوای از موجودی حسابموت کم کنی خوب بکنی پیامک الکی دیگه نفرستین

  • arash

    01 اردیبهشت 1395، 10:50

    دمتگرم
    خداخیرت بده

  • محسن

    28 فروردین 1395، 15:23

    /چند روزیه اصلا برام پیامک نمیاد حتی پیامک بانک علت چیه

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:27

      سلام
      آیا سرویس های پیامک تبلیغاتی خود را لغو کرده اید؟

  • فرهاد راستگو

    26 فروردین 1395، 14:15

    پس فکر مردین دزدی به چی میگن؟دزدی یعنی همین
    سرویسشون تو سرشون بخوره.

  • مهدی شکری

    26 فروردین 1395، 10:29

    خسته نباشین لطفا غیر فعال کردن Pishkhan رو بهم بگین.

    • مجید داوری

      27 اردیبهشت 1395، 11:09

      لطفا بگین..غیر فعالسازی پیشخوان رو

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 11:16

        سلام
        برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#800* استفاده نمایید.
        ممنون

  • سجاد عسگرپور

    24 فروردین 1395، 11:39

    من ي بار تل زدم ٧٠٠گفت هر كاري كني قطع نخواهد شد،?واقعا تحت تاسير قرار گرفتم

  • امیررضا

    23 فروردین 1395، 13:28

    ینی چی من دیر شارژ کردم گفتم حالا حالا هست الان 777ریال داشت ?

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:26

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • آرش مردوخی

    23 فروردین 1395، 09:57

    بابا بیشرفها دست از سرمون بر نمیدارن تا حالا ۱۰۰۰بار غیرفعالش کردم، بازم پیام میاد….

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:28

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • محمدطاهر رئیسی

    23 فروردین 1395، 06:39

    سلام تو رو خدا یه کاری کنین من به همین شکل لغو میکنم با9990اپراتورش هم درخواست لغو کردم هم ایرانسل و هم همراه اول لغو نمیشن شارژ دزدی میکننن حرومشون باد دیگه کار به جایی رسید که میخوام خطمو خورد کنم بندازم دور یعنی چه اخه اینم انصافه بنظرتون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:26

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • شهاب ناصریه

    22 فروردین 1395، 10:36

    بخدا روزی 1000 تومان از شارژم کم ميشه اگه ميشه يه کاری برام بکنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:29

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • شهاب ناصریه

    22 فروردین 1395، 10:31

    بخدا روزی 1000 تومان از شارژم کم ميشه اگه ميشه يه کاری برام بکنی

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:29

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • ارزش افزوده

    18 فروردین 1395، 16:28

    به خدا پول حرومه از دزدی بدتره بابا ما نمی خواهیم به کی بگیم
    اخه کی از شما سرویس خواسته مثل سرطان شدین رو سرمون
    الهی خناق بگیرین با این پولی که می خورین

    • سرهنگ رضایی

      29 فروردین 1395، 11:05

      خدایی هم هست

    • غضنفري

      05 خرداد 1395، 05:22

      من هم با نظر اين شخص كاملا موافقم

  • major

    16 فروردین 1395، 11:49

    کلافه کننده , خسته کننده و دزدی است برای هر SMS دست کم 1000 ریال تا 2500 ریال از کنتورم کاسته می شود بنابراین هرگز ایرانسل خود را شارژ نمی کنم تا اینکه SMS های تبلیغاتی حذف گردد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:35

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • رضا

    16 فروردین 1395، 09:59

    محظ رضای خدا یه کار محکمتر بگین انجام بدیم اپراتورم میگه اس بدید یه این شمارها که شما نوشتید ولی ترتیب اثر نمیدن من تا الان حداقل ۵بار تلاش کردم ولی فایده ندارم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:38

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • شلثقل

    16 فروردین 1395، 05:50

    خداوندا خانواده هاشونو نابود کن تا این مردم بدبخت رو آزار ندن.والسلام

  • علي فلاحي زاد

    09 فروردین 1395، 11:32

    خواهش ميكنم بعلت مشكلات پيامهاي تبليغاتي را حذف كنيد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:34

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • اشكان

    02 فروردین 1395، 15:09

    واقعاً ايرانسل غير از سود گيري و اجحاف در حق مصرف كننده و تدليس در عمل هيچ هدفي ندارد و متأسفانه هيچ مرجع قانوني هم به اين مسائل رسيدگي نميكند …

  • بابک س

    28 اسفند 1394، 19:29

    اولش که ایرانسل اومد خوب بود الان دیگه داره میچاپه مردم . نظارت نباشه همینه.

  • راد رادپور

    17 اسفند 1394، 12:51

    امبدوارم بزودی یه اپراتور جدید بیاد که مارو از سلطه ایرانسل و همراه اول نجات بده تا به حریم شخصی مرد م احترام بزارن بدون اجازه اسایش ملت رو به هم نزنن و با پبامهای بیهوده که فعال میشه و بدون نجازه از شارز گوشی هزینه برداشت میکنن دست از این دزدی اشکار بردارن شرم اوره .انشالله اون روز بیاد

  • Shirin

    17 اسفند 1394، 11:56

    Mrcccccccccccccc

  • س

    15 اسفند 1394، 17:54

    بنظرم گدایی کنن بهتر از اینه

  • ناشناس

    15 اسفند 1394، 14:53

    برای خط ایرانسل عبارت stop رو به شماره 8282 بفرستید و علاوه بر این هیچ پیام تبلیغاتی رو نخونید ،
    من اینرو آزمایش کردم ، قبلا روزی سه چهار پیام تبلیغاتی یا بیشتر میومد ، الان هفته ای یکی هم نمیاد.
    سرویس پیشواز یا خدمات ارزش افزوده ، یا پیامکهای مسابقاتی که قبلا عضو شدین باید جداگانه غیر فعال بشن.

  • علي

    15 اسفند 1394، 06:59

    خسته شدم از دست پيامهاي تبليغاتي ايرانسل لعنتي…

  • احمدپارسا

    11 اسفند 1394، 18:32

    205079 منو اخته کرد چطور کنسل کنم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:44

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • امید

    09 اسفند 1394، 14:49

    روش %100تضمینی غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل:
    برای اینکارکلمه stop رو به8282 بفرستید،چند لحظه صبر کنید که پیامی حاوی لیست سرویس هایی که عضو هستید رو برای شما میفرسته که چگونه سرویس رو لغو کنید،حتما امتحان کنید جواب می گیرید.موفق وپیروز باشید

  • خسته از ایرانسل

    04 اسفند 1394، 08:13

    وای الهی بی ایرانسل بشیم.خاک برسرشون

  • محمد

    03 اسفند 1394، 07:22

    ممنووووووووووووون .راحت شدم

  • بیگپور

    01 اسفند 1394، 20:07

    عالیه

  • معصومه عباسلو

    29 بهمن 1394، 04:07

    نمیخوام پیام تبلیغاتی برام بیاد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 11:59

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
      ممنون

  • میثم

    28 بهمن 1394، 19:25

    من راجع به همراه اول نمیدونم ولی اگه نمیخواهید از ایرانسل تبلیغی داشته باشید باید این نکات رو رعایت کنید اول به هیچ پیامکی از طرف ایرانسل و مسابقات تلویزیونی و ….. جواب ندید و شرکت نکنید حتی مسابقه 90 و … هیچ سرویسی رو فعال نکنید جز GPRS و MMS و اگه فعال کردید هر چیزی رو یا تو مسابقه ای شرکت کردید فورا لغو کنید به هیچ قیمتی آهنگ پیشواز و امثالش رو نخرید حتی یک بار بعد با زدن همین عدد 2 به 5005 باز هم محدود تر کنید این چرخه مسخره رو تو هیچ سایتی هم شماره مبایلتون رو ندید جون اونها واسه تبلیغ استفاده می کنن از شمارتون در کل جز بانک و ثبت احوال سرتون هم بریدن شماره موبایل ندید پیامک نزنید مسابقه شرکت نکنید سرویها رو هم استفاده نکنید تا شارژتون حروم نشه

  • 30lish

    27 بهمن 1394، 12:36

    عع مرسی خیلی ب درد خورد فقط طلفکی ایرانسل حسابی آسفالت شد!

  • شاهین

    23 بهمن 1394، 17:57

    خیلی بی ناخونن نسلشون منقرض بشه

  • Azam ostad

    23 بهمن 1394، 08:21

    شما رو بخدا روش لغو پیامکهای سرویسهای ایرانسلو هم بذارید خلاص بشیم از دست سرویسهای مزخرف ایرانسل.

    • سیاه ابادانی

      10 فروردین 1395، 08:17

      عدد 2رابه5005بفرست یاباشماره700تماس بگیر

    • سمیرا

      20 تیر 1395، 08:24

      زنگ بزنین به #800*
      اگر جواب نگرفتین با خططون زنگ بزنین به 700

  • BADSOS

    16 بهمن 1394، 08:26

    خیلی ممنون از راهمنما یتون

  • Fazel moosavia

    15 بهمن 1394، 11:59

    10،000تومن شارژ ریختم گوشیم…بدون استفاده ازش…با این تبلیغاتی های لعنتی تموم میشه.جرات نداریم شارژ بزاریم رو گوشیمون…بخدا فقط پول مردم رو میدزدن

  • ترحمی

    11 بهمن 1394، 19:29

    جدیدا ایرانسل هم شارژا رو می هوره هم اینترنتش نمی صرفه من واقعا دیگه شارژ نمی کنم

  • خاووش

    10 بهمن 1394، 09:40

    سلام
    خدایی نمی تونیم سیم کارت خودمون را شارژ کنیم ، چند نفر از دوستان نفرین کرده بودن آخه نفرین چه فایده داره به نظر من باید آگاهی داد به مردم تا تکلیف خودشونو بدونن مثلا یه کمپین عدم خرید از ایرانسل راه بندازن و همه شرکت کنن تا حساب کار دستشون بیاد.

  • فهيمه

    09 بهمن 1394، 01:41

    چطوري اهنگپيشوازمو غير فعال كنم خود ايرانسل ٥،٦تا اهنگ پيشواز مزخرف واسم گذاشته بلد نيستم غير فعال كنم

  • خورزوخان

    06 بهمن 1394، 15:11

    ایرانسل که کلا کارش کشیدن شارژ مشتری هایش میباشد . اگر دقت کنین هرازگاهی قیمت پیامک های فارسی 105ریال و برخی اوقات همان پیامک فارسی ها را تقریبا 205 حساب میکنه و هیچ جا نمیشه پیگیری کرد. همچنین اگر یه طرح اینترنتی بخرید بدون اینکه بتونید از اینترنت استفاده کنید کلش را از حساب شما میکشد .
    همراه اول هم که ماشاالله کارش رو کلا گذاشته رو قبض های موبایل و پیامک های تبلیغاتی
    خط همراه اول خودم رو شش ماه خاموش نگه داشتم ولی مبلغ 20 هزارتومان قبض میاد براش جالب نیس واقعا !!!
    حتی هیچ طرح پیامکی یا اینترنتی هم روش فعال نیس
    شاید این جمعه بیاید شاید … !!!

  • درد به جون ایرانسل

    05 بهمن 1394، 20:13

    اپراتوراشونم هیچ غلطی نمی کنن

  • سارا ادیب

    05 بهمن 1394، 14:40

    خیلی خوب و واضح راهنمایی کردید ، ممنونم واقعا ، از شر اس ام اس های تبلیغاتی راحت شدم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:18

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • میثم

    04 بهمن 1394، 14:07

    سلام ممنون که به حرفامون گوش میدید خداییش این پیامهای تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول شورشو دراوردن خستم کردن من صبح تا غروب کارم با گوشیه به خاطر همین خیلی اذیت میشم بر پدر مادر مردم ازار لنعت

    • ستاره

      16 اسفند 1394، 08:33

      سلام کلمه STOPرابه8282ارسال کنید

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 11:43

        سلام
        برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
        ممنون

  • lمهدی قطبی

    01 بهمن 1394، 07:56

    بابا من دیوانه شدم این شماره پیامک را چطوری حذف کنم 9861161 لطفا کمک کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:20

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • mary

    01 بهمن 1394، 07:30

    الی بود

  • علی

    30 دی 1394، 04:51

    متشکرم

  • علی عسکری

    29 دی 1394، 14:04

    هر روز بالای 50 پیام تبلیغاتی برام ارسال میشه. متاسفانه هر چه عدد 1 را هم ارسال می کنم پاسخ می ده تا 24 ساعت لغو ولی همش چِرته. خدا شاهه خسته شدیم. عجب اشتباهی کردیم گوشی خریدیم. بر پدر کسی که پیام تبلیعاتی را راه اندازی کرد فعلا صلوات.

  • ساره

    23 دی 1394، 10:06

    دیگه خسسسسته شدم شارژ ک میریزم حتی اگه ازش استفاده نکنم دو روزه تموم میشه اونم بخاطر تبلیغات مزخرفشون ک ب خرج خودمونه
    خدا ازشون نگذره

  • بتوچه

    22 دی 1394، 17:29

    خوب بودعمل کرد

  • لطیفی

    19 دی 1394، 12:05

    باسلام منم از همین موضوع شکایت دارم ،شارژی که نه پیام دادم نه تماس گرفتم خود به خود تموم میشه این یعنی چی

  • اسماعیلی

    17 دی 1394، 11:15

    سلام چطور میشه پیامک تبلیغاتی با شماره 201300 رو غیر فعال کرد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:23

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • اویس پورتیموری

    16 دی 1394، 06:11

    ایرانسل ازبس که پیام اومده میخوام گوشیمو بشکنم ازبس که پیام های چرت وپرت میاد.

  • حمید

    15 دی 1394، 06:37

    همراه اول جوری تنظیم کرده که فقط به مدت 24 ساعت این پیامک های لعنتی غیر فعال میشه و بعد از اون دوباره اتوماتیک فعال میشه

  • مهدی حیدری

    12 دی 1394، 18:38

    همراه اول هم مالیات برداشت میکنه هم ارزش افزوده. مگه داریم مگه میشه؟

  • میلاد

    12 دی 1394، 13:59

    سلام خسته نباشید.برای غیر فعال کردن اخبار روز(201401)چه کدی رو باید برنم.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:25

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • امیر ثنائی آذر

    11 دی 1394، 16:35

    با سلام
    من هر چی عدد ۱ رو به ۸۹۹۹ ارسال میکنم پیام میاد که پیامک تبلیغاتی تا ۲۴ ساعت دیگه لغو میشه در صورتی که لغو نمیشه که هیچ پیامک تبلیغاتی بیشترم میشه به ۹۹۹۰ هم که زنگ میزنم گزینه ای در این مورد پیدا نمیکنم . حتی یکبار هم از طریق امور مشترکین اقدام کردم ولی باز فایده ای نداشته .این ماه هم ۳۱ هزار تومن ارزش افزوده اومده . ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:25

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • faezeh

    09 دی 1394، 11:38

    سلام.من این شماره رو امتحان کردم،اصلا فایده نداشت،بازم پيامک میاد و تمام شارژم رو مصرف میکنه !!!!!!!

  • حالا دیگه

    08 دی 1394، 13:00

    ایرانسل که پدر منو بابامو دراورده دیگه جراعت نداریم شارژبریزیم تو گوشی همشو میدوزده به خدا میزیزم زنگ نزده تموم میشه واسه بابامم که همش آهنگ پیشواز فعال میکنه ایشاالله این پولی که ازمردم میخورن خرج سرطان بچه هاشونو خانوادشون بشه

    • حمید

      09 دی 1394، 16:08

      الهی آمییییییییییییییییییییین

    • شهنواز

      18 دی 1394، 22:01

      امین

    • سمیه

      22 دی 1394، 04:57

      سلام بخدا واسه منم همین اتفاق میفته نمیتونم شارژ بگیرم هنوز زنگ نزده ظرف یکساعت شارژمو میکشه نمیدونم چیکارباید کنم

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 12:23

        سلام
        کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

    • مهمان

      23 دی 1394، 06:21

      واسه منم هم دقیقا همینطوره … تا شارژ میخرم چند ساعت بعد شارژم تموم میشه شاید گاهی اوقات اصلا به هیچ کسی زنگ نزدم ولی شارژم تموم شده … خیلی بارز می دزدن…

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 12:23

        سلام
        کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

    • ملت

      30 بهمن 1394، 14:42

      برای غیر فعال کردن آهنگ پیشواز
      hz با یه فاصله کد آهنگ
      رو بفرستید به 7575

      منم نمیدونستم وتقریبا یکسال آهنگ پیشواز برام تمدید میشد . یعنی زرنگن ماه اول آهنگ پیشواز رایگان بهت میدن بعد میگن تا دوروز دیگه آهنگ مهلتش تمومه اگه نمیخوای فلان کد رو وارد کن تالغو بشه
      بعد هرچی میزنی لغو نمیشه ودوباره آهنگ خودکار تمدید میشه واز حسابت کسر میشه
      تو اینترنت سرچ کردم کد بالا رو داد زدم دیگه قطع شد
      شماهم همینکار رو بکنید

    • معین جمشیدی

      09 فروردین 1395، 05:39

      دمت گرم واقعا راست میگه.

    • محمد

      21 خرداد 1395، 10:09

      خدا وکیلی دزدی از شارژ کمشونه پیام میاد برای من صحفه گوشیم خاموش نمیشه باید گوشیمو خاموش کنم

    • سمیرا

      20 تیر 1395، 08:26

      کلمه ENS رو بفرستین به 7575 واستون غیر فعال میکنه پیشوازشو

  • SAHHA

    06 دی 1394، 10:20

    با سلام
    برای غیر فعال سازی پیامک های ثبتنامی بهترین راه مراجعه به خود دفاتر مخابراتی همراه اول هستش که چک میکنن و تک به تک حذف می کنن
    مثل آموزش زبان، نکات اخلاقی و غیره
    و برای ایرانسل هم به دفاتر مرکزی برید
    البته توی سایتشون هم یه چیزایی توضیح داده فقط کلی باید بگردی پیداش کنی

  • پویا

    05 دی 1394، 13:35

    ممنون از پست خوبتون. این شماره ۰۹۹۹۰ که نوشتین غلطه.
    درستش ۹۹۹۰ هست که اول شماره صفر نداره.

  • الی

    03 دی 1394، 08:17

    چ فایده.عدد 1 رو ارسال کردم به 8999 میگه برای 24 ساعت دیگه پیام نمیاد.نمیشه کلا اس تبلیغاتی نیاد دیگه؟؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:27

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • زهره منوچهری وزین

    02 دی 1394، 13:44

    سلام
    پیامک های مختلف که تبلیغاتی هم نیست مربوط به اطلاعات عمومی در هر زمینه ای است خیلی برای من مياد واقعا کلافه شدم طوری،که پیامک های مهمی که دارم ما بين اون همه پیامک گم ميشه
    کمک کنید لطفا

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:29

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • فردین

    30 آذر 1394، 14:55

    هر ماه 40 هزار تومان ارزش افزوده واسم میاد برای چی نمیدونم لطفاً راهنمایی کنید

    • هادی کاظمی

      15 دی 1394، 13:38

      به مزکز همراه شهرستان مراجعه کنید وبه صورت حضوری سرویس تبلیغاتی را لغو کنید

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 12:24

        سلام
        کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

    • غزال

      07 بهمن 1394، 19:56

      به دلیل فعال بودن عضویت در بعضی از سامانه های تبلیغاتی شما میتوانید از طریق تماس با 9990 و درخواست برای غیرفعالسازی آنها به اپراتور اقدام نمایید

  • فردین

    30 آذر 1394، 14:51

    لعنت به این همراه اول واسه 3 ماه 115000تومان ارزش افزوده واسم اومده در حالی که من هیچ پیامکی را تایید نزدم

    • هادی کاظمی

      15 دی 1394، 13:34

      برای ما نزدیک 90 هزارتومان امد – ما هم تایید نکرده بودیم

    • رحمتی

      18 دی 1394، 09:22

      سلام دوست عزیز متاسفانه الکی واسه همه مشتریان دائمی فعالش کردند ، باید باهاشون تماس بگیری که برات غیر فعالش کنند

  • زارعی

    28 آذر 1394، 20:14

    سلام خواهشمنداست طریقه حذف سرویس ارزش افزوده را برام ایمیل کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:28

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • مهدی ر

    27 آذر 1394، 19:24

    سلام به دوستان برای غیر فعال کردن کد20512چه کدی باید بزنم

    • احسان امینی

      24 دی 1394، 05:23

      offرو به همین شماره 20512 پیامک کن

  • مدير دفتر پيشخوان

    27 آذر 1394، 15:48

    سلام خدمت دوستان عزيز.
    درمورد پيامهايي كه براي مشتركين همراه اول هزينه داره از اين طريق غير فعال نميشه.اين روش فقط براي پيامهاي تبليغاتيه. درحالي كه پيامهاي هزينه اي بهش سرويس ارزش افزوده ميگن.
    براي غير فعال كردنش از همون خط با شماره 9990. تماس بگيريد تلفن گوياي همراه اوله.اول پيام مبده درصورت ادامه با همين شماره عدد 1 را شماره گيري نماييد درصورت ادامه با شماره ديگه عدد2.
    عدد 1 را وارد كنيد تا به قسمت تلفن گويا بره. دراون قسمت راهنمايي ميكنه كه براي هركاري چه عددي رو وارد كنيد. شما عدد 0 را وارد كنيد مستقيم وصلتون ميكنه به كارشناس.
    با كارشناس صحبت كنيد و بهش بگيد براتون پيام مياد و براتون هزينه داره.ازش بخايد كه غير فعالش كنه براتون.براي اطمينان هم شماره هايي كه براتون پيام ميفرستن رو يادداشت كنيد كه اگه ازتون خواست بهش بگيد.
    من مسئول دفتر پيشخوانم. متاسفانه روزي دها نفر براي اين مشكل بهم مراجعه ميكنن. شما هم به اطرافيانتون اين رو بگيد كه الكي پول مفت به مخابرات ندن.

  • محمد

    22 آذر 1394، 10:08

    Off را بفرست به همان شماره

  • behnoush rashidnegad

    21 آذر 1394، 19:06

    سلام اس ام اس هاى تبليغاتى خيلى كم شده

  • دانشجو حقوق

    21 آذر 1394، 16:24

    چرا این طوریه من هر چقدر دو رو می فرستم اصلا پیام های تبلیغاتی حذف نمیشن لطفا رسیدگی کنین خواهشا

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:29

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • علی جنگی نورآباد ممسنی

    20 آذر 1394، 19:22

    واسه من که سرگرمیه پیام بد موقع که میاد.چون ناراحتیهایی که خانمم واسه م درست میکنه با فحش دادن به همراه اول و سل خودمو خالی میکنم.خخخخخخ جدی نگیرید!!!

  • رضایی

    18 آذر 1394، 18:05

    سلام
    من سیم کارت ایرانسل دارم از شماره 8282 برای من پیام تبلیغاتی میاد و میخوام لغوش کنم میگه شما عضو این سرویس نیستید جالبه از حسابم فقط شارژ کم میکنه به 700 هم زنگ زدم تو سایت ویترین هم رفتم ولی فایده ای نداشت کسی راه دیگه ای نداره؟یعنی باید سیم کارتو عوض کنم؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:34

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • milad

    15 آذر 1394، 17:18

    یه سوال داشتم این پیامک ها برای همیشه غیر فعال میشه یا فقط تا روز بعد لطفا جواب بدید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:33

      سلام
      کاربران محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • kotlas

    13 آذر 1394، 18:52

    فقط راهش اینکه زنگ بزنید به 700 رسما بگید پیامک تبلیغاتی نمی خواین

  • ساحل

    13 آذر 1394، 14:49

    سلام راه قطع 201409همراه اول.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:36

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • یوسف

    13 آذر 1394، 14:46

    بخدا ماکه خسته شدیم ازاین پیامهای تبلیغاتی شب وروز ما گرفته اند

  • سجاد

    11 آذر 1394، 10:27

    سلام. دیوانه شدن از طریق اس ام اس . عضو نشدی ولی میبینی نوشته مژده مژده یا مثلا برنده شدی یا تبریک یا…..
    باور کنید اس ام اس ها بیمای ام اس میارند .دیگه نمیدونند چیکار کنند . به حدی رسیده که بعضی پیامها میاند و اولش نوشته . یه جوری شده که اگه کسی هم پیام مهمی برات فرستاده دیگه گوشی رو نگاه نمیکنی . انقدر شورش دراومده که پیامکها بی ارزش شده و خشک و تر باهم میسوزند . این تبلیغاتیها به خودشون ضربه میزنند نباید میزاشتند انقدر بی ارزش میشد. هر جوری گوشیت رو آب بندی میکنی میبینی از یه جایی دوباره پیامک داره نشت میکنه. حرف خیلی زیاده…… تشکر

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:38

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • باقری

    09 آذر 1394، 17:47

    سلام . 6ماه پیش پیامی در رابطه با دیابت به همراه اول من اومد و منم تایید زدم چون پدرم دیابت داشت و به اموزش نیاز داشتم . الان 5ماه است پدرم فوت کرده ولی این پیام دس بر دار نیس و هرروز بیش از 12پیام در رابطه با دیابت برام ارسال میکنند که هزینه هریک 150 تومن است و این ماه برام 110هزارتومن هزینه تلفن اومده که تلفنم کلا خاموش بود واقعا موندم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • عباس

      11 آذر 1394، 11:14

      به پیشخوان های دولت مراجعه کنید

    • azim

      20 آذر 1394، 19:24

      با9990 تماس بگیر صبرکن وصل بشه به کارشناس مشکلت رو بگو حل میشه

    • محمد عليزاده

      30 آذر 1394، 20:42

      من هم با كسر هزينه از خط ايرانسلم مشكل دارم چطورى حذفش كنم

    • اثخری

      01 دی 1394، 06:13

      سیم کارتت رو بنداز دور و یکی دیگه بگیر پولشونم نده

    • اسدزاده

      29 دی 1394، 18:21

      واسه من هم مشکل شما پیش اومده بود و من به همون شماره ای که پیام میداد کلمه ی لغو را ارسال کردمو از شر شون رتحت شدم.??

    • باقری

      05 فروردین 1395، 05:25

      سلام اشتباه کردم یک بار جواب چرندیات ایرانسل را دادم از ان تاریخ هرچی شارژ میکنم بابت دریافت اس ام اس ها کس شده و دیگه خسته شدم شارژ نمیکنم با همراه اول کارهامو انجام میدم بهترین راه تعویض سیم کارت است دیگه سراغ ایرانسل نروید

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 11:39

        سلام
        برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی از کد#۸۰۰* استفاده نمایید.
        ممنون

  • مستانه

    07 آذر 1394، 12:37

    خیلی ممنون راحت شذیم از بس این پیامهای مشخره رو هر بار باید باز میکردیم

  • علی

    07 آذر 1394، 08:46

    ممنون

  • رضا

    07 آذر 1394، 07:15

    شارژ ک میگیرم استفاده هم نکنم صبح بگیرم شب میشه 100 تومن چجوریه ؟ من اصن از ایرانسل استفاده نمیکنم
    فقط رو گوشیم هست جاهای نت استفاده میکنم درووووود بر همراه اول

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:43

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • MOHAMMAD

    06 آذر 1394، 17:57

    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون

  • hedieh

    06 آذر 1394، 06:33

    شارژ کم میشه اگه لغو کنیم تبلیغات رو!؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:43

      به اندازه مبلغ اس ام اس ارسالی

  • یلدا

    05 آذر 1394، 08:17

    طرح سامانه 8282 ایرانسل:

    همچنین اگر به شما به صورت ناخواسته یکی از طرح های پیامک های 8282 ایرانسل برای شما فعال شده و از اعتبار شما کم میشه و نمیدونید چطور غیر فعالش کنید از روش زیر استفاده کنید.

    مرحله اول با گوشیتون یک پیامک به 130 بفرستید تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال بشه،
    مرحله دوم به سایت ویترین ایرانسل بروید (Vitrin.irancell.ir) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید
    مرحله سوم در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید
    مرحله سوم به قسمت “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” بروید و بعد به قسمت “شارژ خودکار- بسته های من” بروید، و هر چی طرح هست “لغو اشتراک” کنید.

    طرح سامانه 8686 ایرانسل:

    اگر شماره 8686 ایرانسل پیامک دریافت می کنید، برای غیر فعال سازی 8686 عبارت laghv pishvaz یا laghv را به 8686 ارسال کنید.

    – منبع، پورتال آسمونی http://www.asemooni.com/help/stop-receiving-promotional-sms#ixzz3saDHzbm4

  • آقایی

    04 آذر 1394، 09:57

    با سلام. تقصیر ایرانسل و همراه اول و امسال ایناست چون چه کد غیر فعال کردن پیامک بدی چه با خود عوامل ایرانسل یا…… تماس بگیری که پیامک غیر فعال کنن بعد یک ماه باز میبینی بهت پیامک اومد. یه فکر اساسی برای این پیامک نمی کنن. این پیامکا خیلی از زندگیارو بهم زده.

  • arya

    03 آذر 1394، 12:47

    بابا این پیامک عکسکده ایرانسل وقتی می یاد روی گوشیم ۴۰۰ تومان از حسابم کم می کند

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:44

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • arshya

    01 آذر 1394، 13:49

    آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش راحت شدم اینقدر شارژ ریختم

  • قربانی

    29 آبان 1394، 18:51

    سلام چطور میتونم خدمات ارزش افزوده را حذف کنم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:47

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • مجتبی صادقی

    29 آبان 1394، 13:48

    دیگه شورشو درآوردن هم همراه اول هم ایرانسل . 2000 تومن شارژ میکنم فقط 200 تومنشو صحبت میکنم یا پیام میدم ، بقیشو میخورن

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:46

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • موصی

    26 آبان 1394، 10:28

    سلام به همگی.این پیامو برای همراه اول دادم.نوشته تا ۲۴ساعت پیام تبلیغاتی نمیرسه.یعنی باید هر روز ما این پیامکو ارسال کنیم.یعنی مسخره کردن ما که داریم از این اپراتور استفاده میکنیم.دوتا اپراتور هستن دارن کل مردم ایران رو اذیت میکنن

  • tina

    26 آبان 1394، 07:47

    وقتی عدد 2رو میفرستی به 5005از طرف ایرانسل پیام.میاد که در صورت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی عدد 2رو بفرستین و در صورت دریافت عدد یک وقتی عدد 2رو میفرستی اصلا ارسال نمیشه.اینا همش چرته

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:48

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • محمدحسین زنگی آبادی

    24 آبان 1394، 12:40

    سلام، بابا کنسل نميشه چرا آخه عجب غلطی کردم تو مسابقه شرکت کردم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:48

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • باران

    24 آبان 1394، 08:18

    737468رو چجور غیر فعال کنم ای خدااااااااااااا

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:50

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • سید جواد حسینی

    23 آبان 1394، 08:35

    نمی توانم پیامک به شماره 205706 را غیر فعال نمایم لطفاً راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:54

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • امیر

    22 آبان 1394، 12:44

    آنچه در بالا اومده فقط میتونه به مدت 24ساعت پیام های تبلیغاتی همراه اول رو غیر فعال کنه
    خسته نباشن با این راهکارهای اساسیشون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 12:52

      کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • alex

    19 آبان 1394، 14:01

    دمتون گرمممممممممممممممممممممممممممممم

  • مهتاب

    14 آبان 1394، 06:12

    من میخام فقط پیامهای تبلیغاتی که پول ازم کم میکنه غیرفعال بشه ولی پامهای بانکی و اطلاع رسانی مربوط به کارم نمیخام غیرفعال بشه چیکار کنم ؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:22

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • سمیر محمدی

    13 آبان 1394، 13:54

    بابا این کدا چین لطفا کد خوبی بدید بخدا از بس اس ام اس میاد سیمکارت عوض کردم باز اس ام اس میاد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:22

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • علیرضا

    12 آبان 1394، 09:18

    سلام کد۲۰۲۴۹یه سری پیامک برام میفرسته هیچ جوری نمیتونم غیرفعالش کنم خودش میگه کلیدخاموش رو بفرست تا غیرفعال شه وقتی میفرستم میگه پیام شمابرای سیستم مفهوم نیست خواهشا راهنماییم کنید ضمنا تو فیشم که نگاکردم برای ۱۰روز۴۰۰۰تومن به عنوان سایر هزینه هااضافه شده فک کنم برای همین باشه

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:23

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • hab

    09 آبان 1394، 16:19

    سلام 3090 راچگونه غیر فعال می کنند

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:24

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • anahita

    02 آبان 1394، 03:45

    جدا ازمزاحمتاشون,شارژمو میخوره.هی میاد اخرش مینویسه هرپیام250تومان

  • المیرا

    29 مهر 1394، 10:26

    سلام
    امیدوارم موثر باشه
    ممنون

  • مجید ش

    28 مهر 1394، 08:42

    والا به خدا….

  • امیر حبیبی

    24 مهر 1394، 00:02

    خیلی گلییییییئ خیلی

  • الی

    23 مهر 1394، 11:07

    واااااااااااااااااااای خدا خیرتون بده الان واقعا معنیه آسایشو میفهمم

  • بهزاد

    22 مهر 1394، 16:40

    ببخشید این کد 1 رو به 8999 میفرستیم فقط 24 ساعت لغو میشه باید چکار کنیم برا همیشه از بین برن شارژ به موبایل میزنیم میبینیم فردا شارزی وجود نداره.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:42

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • بی نام

    21 مهر 1394، 10:29

    منم راحت شد
    اما حالا دیگه پیامهای مبنی بر تاییدیه کارایی مثل استخدام،و….نمیاد:(

  • n.k

    19 مهر 1394، 13:57

    سلام.لطفا کد غیرفعال سازی دیابت و خانواده را هم بگذارید.ممنون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:44

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • marjan

    19 مهر 1394، 11:35

    چرا اینقدر تبلیغ میکنن تا میام گوشیمو شارژ کنم دوروز بعدش تموم میشه ? کمکم کنید لطفا

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:45

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • fatemeh

    12 مهر 1394، 13:36

    آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش راحت شدم.دیگه شوهرم بهم شک کرده بود از بس پیام میومد خخخخخخخ.فداتستاره بچینی پیام تبلیغاتی کنسل کنی بوس بوس

    • m

      26 مهر 1394، 11:41

      بله دیگه

    • اشکان

      01 آبان 1394، 07:30

      چی خنک

    • mohsen

      01 آبان 1394، 14:19

      Eyval?????????

    • peyman

      05 آبان 1394، 08:19

      خخخخخخخخخخخخخخ

    • vahidmasali

      23 آبان 1394، 13:46

      خخخخخخخخخخ لایک

    • shayan rigi

      27 آبان 1394، 10:29

      زن من هم دقیقا همین مشکل رو برام داشت

    • مهیار داریا

      03 آذر 1394، 11:56

      حلالت باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه

    • حمید

      21 آذر 1394، 19:10

      جوووووووون نفسسسسسس

    • علی ستوده خو

      19 تیر 1395، 16:30

      بازم خدارو شکر

  • پردیس

    12 مهر 1394، 09:22

    خدا لعنتشون کنه؛ خواب و بیداری رو از ما گرفتن با این پیاماشون. به زور میخوان از مردم پول تلکه کنند.

  • محمد صلاح

    11 مهر 1394، 14:34

    سلام . چکار کنم از دست این 8282 ده بار هم بیشتر 2 رو به 5005 فرستادم ، بازم میاد. لطفا راهنمایی کنید و همچنین همراه اول هم دوراهی

    • محمد.س

      18 آبان 1394، 08:37

      من یه کاری بهتون میگم انجام بدید،احتمال زیادکارکنه برای تمام شماره ها.به قسمت تنظیمات اینترنت یاشبکه بریدو نقطه دسترسی یا access point روبازکنید.درقسمت پروکسی وپورت اگه عددی نوشته پاکش کنیدوسیوکنید.اینکارروبرای mmsهم انجام بدید،وگرینه دریافت روهم خاموش کنید.یکاردیگ که شایدجواب بده،تغییرشماره اپراتور sms هست ک09370001400رو با935 شروع کنید

    • علی حسینی

      26 آبان 1394، 08:02

      زنگ بزن 700 اونا 8282رو کنسل میکنن

    • نقیبوک رسولوک

      08 آذر 1394، 19:37

      این ایرانسل واقعا مسخره خوابیم یه دفعه میشه تلیلینگ اگه پول میخواهی شماره کارت بده خخخخخ

    • بهادر

      13 آذر 1394، 10:08

      L بفرست اگه نشد laghv و اگه نشد off بفرست به 8282

    • سلما

      30 آذر 1394، 09:38

      اره منم همین مشکلو دارم کلافم کرده

    • امین

      17 خرداد 1395، 05:08

      دوست عزیز برای همراه اول عدد 1 رو به 8999 ارسال کن برای ایرانسل 2 رو به5005 ارسال کن این شرکت ها به قول دوستان چشمشون نمی بینه دو هزار تومان شارژ رو خطمون باشه وقتی اعتبار نداریم اصلا خبری ازشون نسیت والا

  • م.ن

    10 مهر 1394، 13:26

    نمیتونم از وصول پیامک از شمازه 205741 مانع بشم کلافه ام کرده یکبار جوابشون رو داده بودم که ولم نمیکنن

    • نوشین

      29 آبان 1394، 16:30

      خاموش رو به همون شماره ای که براتون میفرسته ارسال کنید

    • م.ک.ن

      03 آذر 1394، 20:01

      سلام
      نرم افزارهای وجود داره که شماره ای که مزاحم هست رو میشه با اون برنامه به لیست سیاه فرستاد این برنامه ها بر روی موبایل های اندورید نصب میشه البته برای نصب بیشتر این برنامه ها باید اندورید 2.2 به بالا داشته باشیبد ، به هر حال برای خلاصی از بعضی شماره ها این هم راهی است

    • علی ق ر

      25 آذر 1394، 08:33

      در جواب یا خاموش و یا کلمه off و یا کلمه laghv یا معادل فارشی لغو را بفرست بالاخره یکیش جواب میده

  • م.کرمی

    09 مهر 1394، 18:58

    درود وهزاران سپاس از راهنمائی هاتون.

    • امیر شبه

      18 مهر 1394، 22:35

      عزیز خسته نباشید.
      روش ارسال عدد 1 به 8999 برای همراه اول فقط برای 24 ساعت فعال مبشه .برای حذف دایم این پیامک ها چه باید کرد .تشکر

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 13:45

        شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

    • محمدرضا داودی

      10 آبان 1394، 11:54

      شب روز اس ام اس میدن ی شارژ میزنی میبینی دوسوته تموم شد هی اس ام اس دادنی آدم فکرمیکنه کی اس ام اس داده بعد میبینه تبلیغاتی ی جوری میشه

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 13:24

        شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

    • پری

      29 آبان 1394، 16:18

      اقا من هر چی شارژ میزنم ی ساعت بعد شارژم پر میشه اخه هر چقدرم 1 رو ب 8999میفرستم غیرفعال نمیشه

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 12:46

        کاربر محترم، شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

  • احد دانش پایه

    07 مهر 1394، 19:10

    بابا دمت جیز . مثل طوفان شن پیامک میومد . خیر ببینی مادر.

  • سید یحیی شرافت

    07 مهر 1394، 14:41

    یه چند مدت قطع میشه دوباره خود بخود فعال میشه
    اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوانیم بار اپراتور رقم تعریف کنیم مثلا ازشماره 5 یا 6 رقمی پیامک دریافت نکند چون اکثر شماره های آزار دهنده که پیامک میفرستند 5 یا 6 رقمی هستند.

  • عطا

    07 مهر 1394، 05:17

    پول این پیامکهایی که از مردم کسر میشود واقعا یک دزدی حیله گرانه است و کسی هم جوابگو نیست . من که فقط یک پیامک دادم بدون اینکه بگویند متوسط روزی نزدیک هزار تومان بحسابتان نوشته میشود بعد دریافت صورت حساب فهمیدم که چه کلاهی سرم رفته بدون اینکه هیچ نفی هم برایم نداشت

  • اصغر

    06 مهر 1394، 15:05

    عالیه ولی در مراحل بعدی باز میاد یه کدی میخوایم که از شرح اینا خلاص شیم دیگه نیاد شارج گوشیمون الکی تموم میشه بقران

  • محمدوند

    06 مهر 1394، 06:51

    من هرچی 1 را به 8999 ارسال می کنم می گه پیام تبلیغاتی غیرفعال شد ولی باز هم تبلیغ می آید بابا همراه اول شورشو درآوردی … سیم کارت ثابت که بیش از ده سال پیش به قیمت گزاف خریدیم خدمات که نمی دید از بقیه ایرانسل و رایتل بدترید….. گوشیم گم شده مراجعه کردم تنها اپراتور همراه اول هزینه ردیابی به مبلغ ده هزار تومن گرفت.. باقی سه اپراتور دیگر هزینه نگرفتن البته امیدوارم یاد نگیرن بقیه..خلاصه خدمات همراه اول ضعیفه و به همه دوستان و آشنایان توصیه میکنم همراه اول بخصوص ثابت نگیرن

    • حمیدرضا هاشمی

      04 اسفند 1394، 10:21

      اینقدری که ایرانسل شارژمردم میخوره هیتلر جون مردم نخورد..لعنت بر تبلیغات الکی …

  • ابوالفضل

    02 مهر 1394، 11:34

    ممنون سریع جواب پیامم اومد و پیام تبلیغاتی ها مسدود شد .عالییییییی بود

  • ahmad

    31 شهریور 1394، 07:45

    من #٨٩٩٩*زدم ولي باز هم پيامك ميرسه

  • ali

    31 شهریور 1394، 07:42

    چچجوری مسابقه تیتر رو غیر فعال کنم؟ <>

  • میرزا

    30 شهریور 1394، 13:20

    من دارم هفته ای دوبار پیامای تبلیغاتی رو غیر فعال میکنم ولی دوباره خودبخود فعال میشه‌
    بدبختی اینجاس که دوتا همراه اول رو یه گوشی دارم که هرچی پیامه همزمان رو دوتا خطه میاد

  • زهرا

    30 شهریور 1394، 11:27

    سلام ما اگه نحوایم برامون پیامک بیاد کیو باید ببینیم دیوونه شدیم با این همه پیامکای مسخره همراه اول!!!

  • امیر

    29 شهریور 1394، 18:06

    سلام
    من یک بار اشتباهی خبر پیامکی رو فعال کردم به سر شماره ۲۰۱۴۰۱ . بعد از اون چندین بار در خواست خودم رو لغو کردم . حالا روزی چند پیام برام می یاد و هو کد،وم ۳۵ تومن . در طول یک ماه هزینه زیادیه . من چه جوری از شر این پیامک ، هزینه اون نجات پیدا کنم . و یا چه جوری شکایت کنم .

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:48

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • باقری

    29 شهریور 1394، 15:22

    من چند بار 1 را به 8999فرستادم هنوزم پیام برات میاد چه خاکی بسرم بریزم

  • هومن

    29 شهریور 1394، 07:14

    یه سیم کارت ایرانسل شرف داره به هزارتا سیم کارت همراه اول.این همه تبلیغات الکی میکنین که همراه اول همراه اول یکمم به فکره مردم باشین همش به فکره منافع خودتون هستین

  • م

    28 شهریور 1394، 14:25

    خواهشا نحوه ی لغو ام ام اس پیشخوان رو بگید.من اصلا گوشیم قابلیت دریافت ام ام اس نداره ولی بزور واسم میاد.برا هر پیامکی هم 300ت کم میکنه.خواهش میکنم کمک کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:52

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • مهدی

    26 شهریور 1394، 07:11

    رایتل بخرید خب

  • احمد نیکرای فرد

    23 شهریور 1394، 14:27

    شرکت محترم مخابرات همراه اول زمانی که مشترکی از شما درخواست قطع اس. ام .اس تبلیغا تی مینماید لطفا اقدام فرمایید بی توجهی بخواست ملت و اقدام خود سرانه شما فقط و فقط باعث بی اعتباری و انزجار مشترکین خواهد گردید

  • حمید پلیسیه

    20 شهریور 1394، 06:55

    سلام
    درخواست کد لغو برای سرویسی به شماره 6116111 را دارم
    موضوعات
    – محافظت از اطلاعات محرمانه
    – جستجوی صحیح در اینترنت

    با تشکر

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:54

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • دهقان

    19 شهریور 1394، 18:55

    تماس با9990البته باشماره ی که پيامک میایدو بعد از اتصال شماره ۱دوباره ۱ودر آخر 0بعدازبرقراري ارتباط با اپراتور در خواست خود را مطرح کنيد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:55

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • افسانه

    19 شهریور 1394، 16:04

    من هم کد فعالسازی را ارسال کردم. ولی اثر نکرد. در ضمن شارژ پولی موبایلم خیلی زود تموم میشه. چی کار باید بکنم.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:55

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • افسانه

    19 شهریور 1394، 15:58

    من هم کد غیر فعالسازی را فرستادم ولی نتیجه نداشته. بازم پیام تبلیغاتی میاد. در ضمن شارژ پولی موبایلم خیلی زود تمام میشه. چه کار باید بکنم؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:55

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • بهروز سلیمانی

    18 شهریور 1394، 13:02

    با سلام
    مشکل اساسی من اینه که هر روز ایرانسل پیامک هری پاتر برای من ارسال می کند و روزانه 200 تومن از اعتبارم کسر می شود.
    اگر دوستان راه غیرفعال کردن این پیام رو بگن ممنون میشم . در ضمن از اپراتور ایرانسل هم کدی فرستادن که با اون هم تبلغیات باز هم میاد.
    با تشکر از دوستان

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:56

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • ابی

    17 شهریور 1394، 16:18

    والا من کلافه شدم.اصلا چند ماهه اصلا نمیتونم از سیم همراه اولم استفاده کنم.یه میلیونم شارژش کنم یه هفته ایی بدون حتی یه زنگ یا پیام همشو میبره دستور پخت انواع غذا میاد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:57

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • Hamed

    16 شهریور 1394، 21:03

    خدایی حرف ندارین.عاشق سایتتونم

  • حامد

    16 شهریور 1394، 17:44

    بابا دمتون گرم رگباری پیام میومد .بابا خیییییییییلی بیکارن

  • عباس عباسی

    16 شهریور 1394، 16:11

    سلام.عدد 2 را به5005میفرستم تبلیغات باز هم میاد به شماره 700 زنگ میزنم جواب سر بالا میده.بعد از پیام جواب انگلیسی میاد که you are already a member of black list لطفا جواب بدید ممنون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:58

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • بختیار

    15 شهریور 1394، 14:38

    همراه اول #8999* بهتر و راحت تر

  • رزی زاده

    14 شهریور 1394، 07:13

    برای غیرفعال کردن اموزش ورد،اکسل،اکسس

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:00

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • علی

    13 شهریور 1394، 12:28

    آقا دستت درد نکنه ولی بعد از این که با خط ایرانسلم به 5005 اس میدم چند ثانیه بعد ایرانسل پیام میده:
    !You are already a blacklist member
    مشکل از کجاست لطفا جواب بدین….ممنون

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:59

      شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      با تشکر

  • ali hp

    13 شهریور 1394، 10:31

    ممنون

  • شادی

    11 شهریور 1394، 04:26

    سلام
    با غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی.پیام های بانک ها هم دیگر فرستاده نمی شود؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:02

      این امر به خطوطی که بانکها استفاده می کنند بستگی دارد

  • علی

    09 شهریور 1394، 15:11

    پيامک رهایی از اعتیاد با شماره 6116132را فعال کردم هر چه تلاش میکنم غیر فعال نمیشه لطفا راهنمايم کنيد

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:07

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ممت

    09 شهریور 1394، 11:50

    خوب بود ممنون 😐

  • محمود زاهدی

    05 شهریور 1394، 04:32

    سلام پیامک پیامک تبلیغاتی باید به درخواست مشترکین بیاد نه هر تبلیغاتی .

  • محمد

    04 شهریور 1394، 13:11

    اووووووووووف خدا راحت شدم.مرسییییییییییییییی. پیام تبلیغاتی دریافت کنیییییییییییییییییییییییییییییییییی.فداااات.بوس بوس

  • سعید یوسفی

    04 شهریور 1394، 10:21

    یک بار اشتباه کردم از همراه اولم به یکی از این سرویس ها به شماره 98607075 جواب دادم (روانشناسی شخصیت)که اس ام اس ارسال بشود بعد از 20 درخواست off اس ام اس رو به شماره 98607075 ارسال می کنم اما انگار نه انگار تقریبا روانیم کردن .
    بعدش کد 1 رو به 8999 ارسال میکنم می گه 24 ساعت قطع گردید.
    بعد از 24 ساعت 2 تا 2تا اسم ام اس می یاد !!!!!!!!!!!
    یعنی دزدی هستن واسه خودشون :{
    اخرین راه هم که زنگ زدم به 09129990 وصل شدم به اپراتور می گه شکایت شما ثبت شده ولی ممکنه یک ماه طول میکشه . واسه اس ام اس قطع کردن یککککک مااااااااه
    خدایا تو مارو از دست این عده نجات بده

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:14

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مریم

    04 شهریور 1394، 09:06

    من 1 رو می‌فرستم ولی دوباره میاد،،خسسسسسسسسته شدم باید چیکار کنم؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:14

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حمید

    04 شهریور 1394، 06:53

    من به ش0990زنگ میزنم میگه در شبکه وجود ندارد

  • مهدی

    03 شهریور 1394، 13:37

    والاه به خدا پیامک میاد میگه تا 24 ساعت اینده پیامک شما غیر فعال میشه ولی روز ازنو روزی ازنو خسته شدیم از بس شارز گرفتیم لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:15

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • امیرحسین

    03 شهریور 1394، 12:36

    سلام

    خوبید؟

    عالیه.

  • محسن

    02 شهریور 1394، 09:28

    خواهشمندم یه راهی واسه قطع این همه پیامک بذارین ممنونم…

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:18

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ata

    02 شهریور 1394، 07:49

    خوبه مرسى

  • علی اصغر

    31 مرداد 1394، 13:32

    آیا واقعا این روش کسب درآمد درسته ؟؟ بدون اطلاع مشتری تبلیغات ارسال میشه و چه مبالغی که کسر میشه و برای غیرفعال کردنش باید کلی تماس و اس ام و اس و شکایت تا شاید رسیدگی کنند!!!!!!!!!!!!

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:18

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • یاسر

    28 مرداد 1394، 13:30

    سلام، اگه واسه همراه اول عدد 1 رو به 8999 بفرستیم کل پیامکهای تیلبغاتی حذف میشن، بنا به موقعیت کار ی بعضی از پیامکها از شرکت می یان که بعد از مراحل گفته شده دیگه قابل دریافت نیستند، حال چه باید کرد.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:20

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنونhttp://blog.melipayamak.com/wp-admin/edit-comments.php?comment_status=moderated#comments-form

  • پريا

    27 مرداد 1394، 06:21

    كدهاي غير فعال جواب نميده برعكس فعال تر ميشه!!!!!!

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:19

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • زهرا

    26 مرداد 1394، 13:35

    سلام پس چرابرای من عمل نمیکنه هفته ای7بار دارم لغو میکنم این لامصبارو ولی بازم میاد اخه خدارو خوش میاد؟الان2تومان شارژ زدم یهوحلالزاده((همگام با ورزش))یه پیامک برام اومد500تومان شارژم پرید،من که دیگه دارم سکته میکنم…….

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:20

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • زهرا

    26 مرداد 1394، 13:41

    من حالم بده
    چشمه هم که باشه با این وضعیت میخشکه چه برسه به جیب من،
    من دیگه پول ندارم
    ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا

  • آکو

    25 مرداد 1394، 14:30

    ای ول قط شد
    نوکریم
    آکو از سنندج

  • hooriya

    21 مرداد 1394، 16:52

    سلام یکی کمکم کنه ? هرکاری میکنم این اس ام اس pishkhan هرروز صبح میاد لغو نمیشه چیکار کنم ؟!!

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:22

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محسن

    20 مرداد 1394، 10:42

    فرستادن پیامکها از طرف اپراتورها کار درستی نیست و واقعا روی اعصاب مخاطبین راه میرند
    این کار موجب عصبی شدن وبه ضرر بعضی از مخاطبین میباشد .
    لطفا مراحظه نمائید.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:24

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • وریا

    20 مرداد 1394، 08:46

    من هم امتحان کردم ولی بازم پیام برام میاد. اگه ما پیام تبلیغاتی نخوایم باید کی رو ببینیم؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:28

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حمید

    17 مرداد 1394، 06:35

    با سلام.من مشبرک همراه اول هستم.برای حذف تبلیغات کد مورد تظرو وارد کردم پیغام اومد که 24ساعت تبلیغات بی تبلیغات.تا اینجل خوب بود.ولی اگه میشه دائمیش کنید این حذف تبلیغاتو 24ساعته بدرد نمیخوره.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:30

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • افشین

    16 مرداد 1394، 06:55

    دوستان یه سامانه جدید هم اومده بنام عضویت در تناسب اندام تغذیه
    ک ازین شماره واستون ارسال میشه737904
    متن پیامش هم اینه
    مشترک منتخب ایرانسلی شانست زده!هزار شارژ رایگان به هزارنفر اولی ک عدد 1 رو به 737904 ارسال کند
    ک وقتی ارسال میکنی میبینی واس هر پیامک چرتی ک میاد واست 120تومان کم میکنه،یا اصلا نفرستید،یا برای لغوش کافیه L رو به 737904بفرستید.

  • نارسیس

    15 مرداد 1394، 22:39

    با سلام .از شماره 205738 به نام سرویس ستاره اس ام اس های با هزینه برا من میاد.هربار هم پیام میاد که برای لغو off27 رو بفرستید.هزار بار فرستادم.ولی لغو نمیشه.خواهش میکنم کمکم کنید.دایم داره برام هرینه میفته.چی کار کنم..واقعا کلافه شدم.خواهش میکنم کمک کنید….

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:26

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • سهراب

    15 مرداد 1394، 13:23

    سلام کلمه offرا برای ۹۸۶۱۱۶۱۱۱(جستجوی صحیح در اینترنت)فرستادم باز پیام میاد لطفا شر این را از سر من خلاص کنید ممنون میشوم

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:27

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • خزان

    15 مرداد 1394، 05:15

    من بارها این کدهارو انجام دادم ولی متأسفانه بهتر ک نشد هیچ،بدتر هم شده پشت هم اس ام اس تبلیغاتی میاد.

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 14:26

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • علی

    13 مرداد 1394، 11:31

    سلام.
    من متوجه نشدم چه طور میشه پیامکهای مربوط به جزیره را لغو کنم.
    روزی 200 بار پیام میاد( jazire5% ). دارم کلافه میشم،
    لطفا راهنمایی کنین،
    ممنون،

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 08:21

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محسن

    13 مرداد 1394، 07:56

    واقعا ممنونم جونمو نجات دادید

  • شیما

    13 مرداد 1394، 07:02

    سلام وایییی چقدر کامنت …. مثل اینکه واقعا این پیامک های تبلیغاتی همه رو آسی کردن….
    ایول به شما

  • قادر

    12 مرداد 1394، 15:10

    روحون شاد

  • حسن سیفلو

    12 مرداد 1394، 07:45

    لطفا کدهای غیر فعال سازی ارسالی از سامانه 61161 و 611611 را هم بگذارید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:00

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ابوالفضل محمودخانی

    12 مرداد 1394، 06:03

    با سلام من چند بار یک را به 8999 فرستادم اما باز هم اس ام اس میاد

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:01

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ابوالفضل محمودخانی

    12 مرداد 1394، 06:01

    من چند بار یک را به 7999فرستادم اما باز هم اس ام اس میاد

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:01

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • اصغر بهبودی

    11 مرداد 1394، 09:18

    ممنون و مچکر راحت شدیم

  • حمزه

    10 مرداد 1394، 07:14

    با سلام، کد غیر فعال سازی برای شماره 205033 ( نرخ ارز و طلای بازار تهران) رو می خواستم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:02

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • amin radan

    08 مرداد 1394، 14:17

    بعد از اینکه ایرانسل پیام میده برای غیر فعال سازی عدد 2 را بفرستید باید عدد 2لاتین رو دوباره به همون شماره ۵۰۰۵ بفرستید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:04

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • erfan

    08 مرداد 1394، 07:55

    میشه به من بگید چجوری میشه mmsرا غیر فعال کرد

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 10:04

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حمید

    06 مرداد 1394، 23:34

    ای خداااا
    چه کار کنیم از دست اینا
    یه هفته پیش تازه لغو کردیم از شر این پیاما خلاص شدیم
    حالا رفتیم یه جا ثبت نام کردیم پول ریختیم تا کد بدن به ما
    کد فعال سازی نیومده رفتیم پی گیر شدیم گفتن که پیامک های تبلیغاتی بر روی خط شما غیر فعاله فعالش کنید دوباره درخواست بدید
    حالا کسی میدونه چطوری این رو من فعال کنم حالا

  • نیما

    06 مرداد 1394، 13:46

    ما همه نجات یافتیم

  • مرجان

    06 مرداد 1394، 10:17

    سلام؛ دوستان من ایرانسل دارم؛ اس های تبلیغاتی رو غیر فعال کردم، اما گاهی اس های خاصلی که منتظرم از شرکتها برا م بیاد، نمیاد، در صورتی که میگن فرستادیم براتون، مشکل از همین غیر فعال کردنمه؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:03

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • الهام

    05 مرداد 1394، 06:33

    خدا لعنتشون کنه.غیر فعال نمیشه، تبلیغات رواجباری کردن. خاک بر سرشون

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:02

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • سونا

    03 مرداد 1394، 02:24

    سلام لطفا طریقه غیر فعال کردن pishkhan-203110-irancellmms-737863-mehrabani-20145-*780#-tarhe vije-737864-7575-jayeze-737576-aks-karikator-midonesti-payamaksoti- سپاس فراوان

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:05

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • بهنام

    01 مرداد 1394، 15:15

    آقا ترخدا یکی جواب منو بده یا ایمیل کنه
    من یکیشو فعال کردم با عنوان آداب لباس پوشیدن
    حالا هر کار میکنم لغو نمیشه هرچی بگید فرستادم و همه کار کردم
    شماره پیامکش 60162 هستش
    تر خدا به دادم برسید
    behnamzh@yahoo.com

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:06

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ****سلام****

    01 مرداد 1394، 07:02

    آخیش 🙂

  • رحیم/65/تهران

    31 تیر 1394، 15:01

    برای بلوک پیامهای تبلیغاتی ایرانسل 2 را به 5005 پیامک زدم و هر بار پیام داد
    You are already a member of black list
    ولی هیچوقت پیامهای تبلیغاتی متوقف نشد
    دیگه نمیدونم چطور از شرشون خلاص بشم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:07

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • banafshe

    30 تیر 1394، 17:25

    من.غیرفعال.کردم.اماپیامهایی.که.از.بانک.واسم.میومد.وخیلی.از.پیامهای.دیگه.هم.ک.لازمشون.داشتم.لغو.شده.میخوام.فعالش.کنم.چندبار.1رو.به.5005.فرستادم.اما.فعال.نمیشه
    چکارکنم؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:07

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • میکائیل

    29 تیر 1394، 12:19

    ممنون از لطف شما. من یک را فرستادم پیامک اومد چقدر خسیسو گدایی پس ما چطوری مشتریمونو دودره کنیم برا یک لقمه نون خالی دراریم حسودی نکن اقا منم فوری دو رو فرستادم که نره شکایت کنه همراه اول از دستمون چون راه نون دراوردنش اینه دیگه

  • جمشید

    29 تیر 1394، 06:06

    لغو دیابت و تغذیه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:09

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مهدی

    28 تیر 1394، 14:01

    بهترین راه برای راحت شدن از دست پیامهای ایرانسل زنگ بزنید 700برای همیشه راحت میشید

  • mostafa

    28 تیر 1394، 11:21

    برای قطع کردن پیامک های پول انداز همراه اول چیکار کنم !!!

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:10

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • mostafa

    28 تیر 1394، 11:21

    برای قطع پیامک هایی که پول می اندازن چیکار کنم !!!!!!

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:09

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محمد حقيقت

    27 تیر 1394، 11:17

    خدا پدر مادر شمارا بيامرزد كلافه شده بودم از بس كه پيامهاي چرت و پرت برام ميامد به ٨٩٩٩ فرستادم در جواب اس امد تا ٢٤ ساعت آينده ديگه پيام تبليغي نمياد

  • iman

    26 تیر 1394، 07:06

    خیلی ممنون و مرسی خسته نباشید

  • محمدرضا

    24 تیر 1394، 06:11

    چندماه پیش 1رو به 8999 فرستادم دیگه از سامانه آ موزش کل کشور واسم پیام نمیاد چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟2رو هم فرستادم به 8999 ولی همچنان غیر فعاله

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:11

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • معصومه غلامي

    24 تیر 1394، 05:13

    طفا”پيامك هاي تبليغاتي را براي شماره 09126038688فعال نماييد.

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:13

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • احمد

    23 تیر 1394، 06:31

    من دوخط همراه اول دارم عدد 1 روبه 8999 چند دفعه فرستادم پیام میداد تا24ساعت آینده قطع میشه ولی نشده اعصابم روخورد کرده وازشارژم مرتب کم میشه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:14

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • امین

    22 تیر 1394، 09:34

    سلام اقا برا من یه خط ایرانسل دارم که از این شماره یعنی3351 پیامک میاد و یه هزینه ای هم از موجدی شارژم هم کم میشه میشه یه کاری بگید بکنم که از شر این پیام ها خلاص بشم لطفا اگه میشه راهکارتون رو برام ایمیل کنید ممنون میشم از لطفتون

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:14

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حسین

    22 تیر 1394، 08:16

    خدا خیرتون بده . ولی یک خوبیم داشت حداقل باهربار که پیامک میومد میگفتم شاید خودش باشه هیییییییییییییییییییییییییییییی

  • مهران

    21 تیر 1394، 11:03

    سلام حذف کردن اس ام اس تبلیغاتی یه معایبی هم داره اون اینکه برای دانشجوها خوب نیست چون زمانی که کلاسی تشکیل نشه و آموزش بخواد از طریق اس ام اس پیام بده که ای دانشجو نیا دانشگاه کلاس تشکیل نمیشه اونوقته که پیام به شما نمیرسه و میری دانشگاه میبینه که فقط تو اومدی دانشگاه و خبری از کلاس نیست و باید این همه راهو برگردی

  • محمد

    20 تیر 1394، 14:14

    اه اینکه باز گفت برا 24ساعت اینده قطع میشه که اقا برا دائم چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:16

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حمید

    17 تیر 1394، 10:45

    سلام
    بنده عدم دریافت پیامک تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده ام ولی حالا خود همراه اول مدام پیامک می فرستد. این یکی را چطور میتوان غیر فعال کرد؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:18

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • زیبا

    15 تیر 1394، 13:28

    باسامف لطفا روش غیر فعال کردن پیامک با شماره205738 رو بفرمایید.

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:19

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • لاته

    15 تیر 1394، 11:56

    وااااااااااااااااااااااااااااااایییییی راحت شدم
    عاقا چه وضعی داشتیم ما…

  • mostafa

    15 تیر 1394، 09:01

    mamnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnon harchi az khoda bekhay bedatet

  • امیر

    14 تیر 1394، 09:15

    یعنی خدا هر چی بخوایی بهت بده واقعا ممنون داشتم کلافه میشدم هر روز صبح ظهر شب نصف شب پیام………………. طوری شده بود که 30 پیام نخونده داشتم و همش تبلیغاتی دیگه داشتم از تلفن داشتن زده میشدم خیلی عالی بود

  • محمد

    13 تیر 1394، 17:45

    سلام، آیا با غیر فعال کردن این سامانه ، اس ام اس بانک و از این قبیل نیز قطع میگردند یا نه .

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:20

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • امین

    13 تیر 1394، 07:35

    با سلام
    لطفاً بفرمایید در صورت قطع پیامک های تبلیغاتی، پیامک های مربوط به بانک ها نیز غیر فعال میگردد؟
    با تشکر

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:19

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • almas

    11 تیر 1394، 21:32

    سلام چگونه پیامک ایجاد احساس مسیولیت فرزندان لغو میشه با شماره 986116131

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:20

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • اسیه

    09 تیر 1394، 08:49

    با سلام من سیستم پیامکی غلبه بر اضطراب را فعال کردم اما الان هر چی off یا خاموش را می زنم خاموش نمی شه و مرتب هزینه برام می ندازه _همراه اول- لطفا راهنمایی کنیدبا سلام من سیستم پیامکی غلبه بر اضطراب را فعال کردم اما الان هر چی off یا خاموش را می زنم خاموش نمی شه و مرتب هزینه برام می ندازه _همراه اول- لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:23

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • اسیه

    09 تیر 1394، 08:49

    با سلام من سیستم پیامکی غلبه بر اضطراب را فعال کردم اما الان هر چی off یا خاموش را می زنم خاموش نمی شه و مرتب هزینه برام می ندازه _همراه اول- لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:23

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • اشنا

    08 تیر 1394، 10:06

    جون مادرتو اس ام اس های تبلیغاتی همراه اولو قطعش کنید بابا مونو در اوردن به خدا

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:22

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • رضا

    07 تیر 1394، 12:30

    آقا معذرت میخوام | چجوری میشه این قابلیت رو دوباره فعال کرد واسه ایرانسل؟
    میخوام پیامک هایی که از طرف یه جایی برام ارسال شه رو دریافت کنم!!!

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:24

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محسن

    06 تیر 1394، 15:55

    سلام هر کاری میکنم پیام تبلیغاتی قطع نمیشه خواهش میکنم قطع کنید ممنون 09379341764 تمام شارژ تموم میکنه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:24

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مریم

    06 تیر 1394، 08:39

    خدا خیرتون بده دقیقه 10تا پیام برام میاومد راحت شدم اخیشششششششششششششششششششششششش

  • الی

    06 تیر 1394، 07:36

    2023 را با چه کدی غیرفعال کنم؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:27

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ناصر شیرزاده

    05 تیر 1394، 18:58

    سلام:
    جدا تشکر از اطلاع رسانی وراهنمایی ، اگه خدا قسمت کنه ازاین پس پیامکهای دوستان را رویت میکنم، بخدا همه گلایه میکرد که چرا پیامها رو نگا نمیکنی.بازم متشکر از شما.

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:27

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حمید

    05 تیر 1394، 15:20

    سلاموایا این کد پیامک متصل به حساب بانکی رو هم کنسل می کنه؟راهی هست که پیام بانکی بیاد بقیه نیاد؟انتخاب گزینشی نداره؟

  • حامد

    04 تیر 1394، 07:35

    سلام از شما کمال تشکر رو دارم.

  • آرزو

    04 تیر 1394، 05:34

    سلام ممنون از راهنمایی تون اما یه کد بدین کاری کنیم اصلا و اصلا پیامک نیاد 24 ساعت که به درد نمی خوره من می خوام هیچ وقت نیاد پیامک تبلیغاتی فقط پول می خوره

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:25

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • علی

    03 تیر 1394، 12:49

    سلام اینکه گفتن تا 24 ساعت متوقف میشه حقه ی پول هست چون اگر قرار باشه هر نفر در هر 24 ساعت یک پیامک برا قطع نبلیغات بزنه خودش یک نوع درامد برا همراه اول و ایرانسل هست . این یک توهین به مردم هست . باید برا همیشه قطع بشه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:26

      با سلام
      جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • hasan mashhadi

    31 خرداد 1394، 23:59

    با سلام برای لغو عضویت در 3060 چه کد یا عددی را باید ارسال نماییم
    متشکرم .

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:28

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مهرداد

    31 خرداد 1394، 07:20

    پیامک ارسالی از 203766 را چگونه کنسل کنیم.لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:30

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • majid

    30 خرداد 1394، 17:11

    سلام اقا عالی بود به فعال سازی خیلی نیاز داشتم .
    دمت گرم.

  • basir

    30 خرداد 1394، 12:41

    سلام
    ممنون میشم اگرمنو راهنمایی کنید که چطور پیامکهای فنی و حرفه ای رو غیر فعال کنم
    باشماره 63167120

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:30

      سلام
      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • امین

    30 خرداد 1394، 07:19

    من 1 رو به 8999 تا حالا بالای 5 یا 6 بار فرستادم . باز ولی بعد از مدتی دوباره مثل بارون میاد !!!

    • فری

      19 شهریور 1394، 05:47

      زنگ بزن9990 بعد عدد یک و بزن و بعد 0 با اپراتور صحبت کن راحت میشی

    • hamid

      19 شهریور 1394، 08:46

      منم همین کار رو کردم ولی باز داره میاد کلافه شدم

      • پشتیبانی

        26 تیر 1395، 13:56

        شما می توانید جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
        با تشکر

  • محسن

    28 خرداد 1394، 14:26

    aliii boooooooooooooooood merC

    • ر.کیان

      07 مهر 1394، 09:38

      منم اول حذف کردم پیاما را ولی کلا پیامای که از بانک برام میومد هم حذف شدکه دوباره مجبور شدم 2را به8999 ارسال کنم حالا هر چند وقت یکبار خودش خودکار حذف میشه چیکار کنم دیگه هیچ پیامی برام نمیاد.

  • خمیله

    28 خرداد 1394، 06:00

    خلاص شدم هورااااااااااااااا

  • خمیله

    28 خرداد 1394، 05:59

    واااااااااااااااااااای بالاخره ب حاجتم رسیدم و غیرفعال کردم

  • بامرام

    27 خرداد 1394، 07:22

    دمتون گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممم

  • محمد

    26 خرداد 1394، 12:52

    عالی پرز قالی

  • سوگل

    26 خرداد 1394، 05:31

    واقعا مسخرست
    عدد 1 رو فرستادم، فقط تخفیف ها اس ام اس هاش قطع شد
    اس ام اس نماز جمعه و تشعیع پیکر شهدا و آهنگ های پیشواز و تبلیغ اینترنت و ارسال عدد فلان با جواب دادن فلان سوال و شرکت در مسابقه و خییییییییلی دیگه که نمی خوام سرتون رو درد بیارم که می دونم خودتون بهتر از من می دونید میاد.
    خدا لعنتتون کنه که فقط به فکر منافع خودتون هستید

  • h

    25 خرداد 1394، 06:15

    خدا لعنت شون کنه یک سیم کارت 5 تومانی دادن 100 برابر اون پول عذاب دادن مارو هیچ کلی شارژ ما هم رفت.(خودکار)

    • اس ام اس نخواه

      16 شهریور 1394، 07:14

      خداروشککککککککککککککککککر دیگه نمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

  • hashem

    24 خرداد 1394، 13:28

    پیام های تبلیغاتی خداحافظ………..ها….ها….ها…ها….هه
    فک کردین خیال کردین بالاخره حالتون را گرفتم اینم سزای کسی هست که من را از خواب بیدار کنه
    ها……ها….ها

  • صبا

    24 خرداد 1394، 09:16

    سلام پس چرا اسمو پاک کردین. لطفا کد غیر فعالسازی که از شماره 986088885 میاد بگید

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:35

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • zohreh

    23 خرداد 1394، 09:09

    سلام مرسی ااااااای بر اون پدر ومادرت رحمت من کلا کارم شده بود پاک کردن اس ام اس تبلیغاتی اگر اوکی بشه ها دعا میکنم عروسی همتون باشه

  • negin79

    23 خرداد 1394، 08:04

    سلام بچه ها کمک کنید. سیمکارتمو 10 تومن شارز میکنم سر یک روز تموم میشه هیچی هم اس نمیدم.ایا از پیام های تبلیغاتیه……….کمممممممممممممممممممممممممممممک

  • سعید

    21 خرداد 1394، 21:22

    اقا دستت درد نکنه برا من هر یه اس که میومد 50تومن کم می کرد

  • h@di

    21 خرداد 1394، 10:42

    مرسی ههههههههههههههمبال

  • قانون زیر پا نزار

    20 خرداد 1394، 14:43

    این که نوشته تا 24 ساعت

  • hossei.nz

    20 خرداد 1394، 13:49

    میدونین چیه ایرانسل میگه یا خودتون شارژتون تو عرض ی تموم کنین یا خودم تمومش میمکنم!!!
    هیچ راهکاری کارگر نیس بر این ایرانسل گدا گشنه که پولشو از راه دزدی تو روز روشن انجام میده
    2 رو 5005 ام میفرستم مینویسهthis service will be avalible shorthly.please try agin..
    700 ام که ماشالا تماس میگری شارژتو میخوره به اپراتورم وصلش نمیکنه!!
    به نظرتون آخرین راهکار اینکه شارژو موقع نیاز بخریم!!

  • علی

    20 خرداد 1394، 08:39

    سلام واقعا دست شما درد نکنه راحت شدم از دست این پیامکها فقط یه سوال واسم مطرح شده اونم اینکه پیامکهای تبلیغاتی رو غیر فعال کنیم اس ام اس برداشت و واریز از حساب که از طرف بانک ارسال میشه هم مسدود میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:03

      خیر. زیرا پنل اس ام اس بانک ها از نوع خدماتی است و نه تبلیغاتی

  • عباس

    19 خرداد 1394، 16:23

    با عرض سلام و خسته نباشید ممنون از خدمت بی نظیرتون ………………..

  • ارزو

    19 خرداد 1394، 13:31

    سپاسسسسسس فراوان

  • عبدا...

    18 خرداد 1394، 17:52

    سیمکارت ایرانسل دارم .میترسم شارژ کنم چون بلافاصله با4تاپیام الکی شارژم تموم میشه.!!!!!راههای دزدی جدید!!!

  • عبدا...

    18 خرداد 1394، 17:48

    سلام .پیام از فتیله برام میاد وبرای هرپیام120 تومان کم میشه .دزدی از این بالاتر که هرکاری میکنیم قطع نمیشه وباهربار شارژ بلافاصله خالی میشه؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:03

      مشترکین 093 ( ایرانسل) کلمه ” laghv fitile ” با حروف انگلیسی و یا کلمه “لغو” را با حروف فارسی به 8660 ارسال کنید.تمامی کلمات-laghve fitile-laghve fitil- stop-paian-khamosh-laghv-aff-off-انصراف-کنسل-توقف-حذف-پایان-غیرفعال-نخواستیم -نخاستیم-نفرستید-نمیخوایم-هم برای سهولت لغو به سیستم اضافه شد.هر کدام از این واژه ها رو به 8660بفرستید از مسابقه خارج خواهید شد.

      مشترکین 091 (همراه اول) کلمه ” laghv fitile ” با حروف انگلیسی و یا کلمه “فیتیله خاموش” را با حروف فارسی و یا عبارت ” off ” را به 203050 ارسال کنید. تمامی کلمات-laghve fitile-laghve fitil- stop-paian-khamosh-laghv-aff-off-انصراف-کنسل-توقف-حذف-پایان-غیرفعال-نخواستیم -نخاستیم-نفرستید-نمیخوایم-هم برای سهولت لغو شدن مسابقه اضافه شد هر کدوم از این واژه ها رو به 203050 بفرستید لغو صورت میگیره

  • علی

    18 خرداد 1394، 14:34

    فقط برا 24 ساعت !!!!!!!!!!!!!
    چیکار کنیم برا همیشه قطع بشه

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:01

      به لینک زیر مراجعه نمایید

  • اسی

    18 خرداد 1394، 13:24

    خیلی متشکرم.

  • علی

    18 خرداد 1394، 09:28

    از دست این پیامک ها راحت شدیم

  • علی نسائی

    18 خرداد 1394، 06:37

    عاااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووود

  • عباس

    17 خرداد 1394، 07:25

    ای بابا من فرستادم جواب امد تا 24 ساعت دیگه غیر فعال میشه
    این امر فقط 72 ساعت تداوم داشت همین الان واسم پیام امد اونم هزینه از من کم شد اما باز پیامک دادم بیشتر دقت کنید – کلافه شدیم …

  • alireza

    14 خرداد 1394، 13:41

    دیگه داشتم میرفتم تو مرز دیوانگی …. اقا خدا خیرتون بده …….. تازه دو روزه ارامش برگشته به خونمون

  • محمد

    14 خرداد 1394، 06:18

    این چه کاریه که بدون اطلاع مشتری این تبلیغاتها رو می فرستید و برای غیر فعال کردن آن هم باید کلی اس ام اس بدیم تا شاید غیر فعال بشه .

  • mohammad

    13 خرداد 1394، 21:45

    سلام
    لطفا روش یا کد قطع نمودن پیغام
    آداب لباس پوشیدن
    را بفرمایید
    متشکرم

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:41

      یکبار کد laghv ADBM را به همان شناره ارسال کنید و ما را از نتیجه آن مطلع سازید

  • محمد حسین

    12 خرداد 1394، 11:30

    این پیامکای بانکی رو هم قطع میکنه؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:14

      خیر

  • مهرزاد

    10 خرداد 1394، 05:40

    خدایی یکی بگه 7778و7779رو چطوری لغو کنم

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:42

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • احسان

    10 خرداد 1394، 04:39

    خب ما اين كد رو زديم حالا اين 48 ساعت چيه ما ي 100 تومن اعتبار ك داريم ايرانسل اينوهم ازم ميگيره جالبش اينه ك اعتبارمو شار» نميكنم وقتي تاييد شد بلافاصله 4 5 تا ايرانسل پي ميده ميبينم 14500ريال اعتبارم مونده ببين چ جالبه خخخخخ

  • JoKeR

    08 خرداد 1394، 07:48

    سلام. من هیچ پیامی واسه همراه اول نفرستادم ولی چن روزه اس نمیده نگرانش شدم خواستم ببینم شما ازش خبری نداری؟

  • کلک

    07 خرداد 1394، 12:44

    درود
    آقا من تو قسمت راهنمای فعال سازی و غیر فعال سازی
    چندتا شماره دادم
    بیزحمت یه برسری هم کن اونجارو
    خدا خیرت بده
    جلوی این دزد های سر گردنه رو خودمون بگیرم
    حروم خوری ماشالله ریشه زده فجیح

  • alireza

    07 خرداد 1394، 10:30

    خخخخخخخ این ایرانسله گیج شده من شارژ 2میریزم روش 20009شارژ میشه بسته پنصدی میخرم پیامک میاد شما بسته 20000هزاری خرید کردید بستمم تموم میشه ها ولی باز میرم انترنت شارژمم تموم نمیشه همون 20009 میمونه خدایش خط من قاطی داره هرچه قدرم حرف میزنم همون 20009میمونه روش الان چند هه گوشیمو شارژ نکردم خخخخخخخ

  • سعيد

    06 خرداد 1394، 11:22

    سلام. وقتتون بخير
    اين پيام هاي تبليغاتي، تجاوز به حريم خصوصي يك فرد مي باشد.
    با غير فعال نمودن آن ها همچنين پيام هاي بانكي و ديگر پيام هاي مفيد نيز غير فعال مي شوند. خواهشمند است ارائه طريق نمائيد./ با تشكر

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:44

      خیر غیر فعال نمی شوند. پنل های اس ام اس بانک ها از نوع خدماتی هستند و نه تبلیغاتی

  • سردارخان

    06 خرداد 1394، 09:12

    دس شما دردنکینه خیلی تشکر وکینم جیییییگر

  • سارا

    05 خرداد 1394، 08:37

    نمیشه کاری کرد که فقط یه سری پیام های تبلیغاتی فعال باشه بقیه ش نباشه؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:52

      خیر متاسفانه

  • محمدرضا عبدالهی

    04 خرداد 1394، 17:01

    امروز تو کتابخونه داشتم مطالعه میکردم. وقتی موبایلم رو که سایلنت بود از روی میز برداشتم دیدم 6 تا اس ام اس دارم. هیچ کدوم از شخص حقیقی نبود.یکی از دیابت ترسونده بود. اون یکی از عوارض چاقی و لاغری. این یکی میخواست در امتداد یک اس ام اس طریقه تالیف فیملنامه یاد بده و الی آخر. بالاخره یکی که روبروی من بشسته بود روش انسداد اینا رو یاد من داد . و من الان خدا میدونه که خوشحال هستم.

  • arshia

    04 خرداد 1394، 15:30

    خبر خوبم :خدا خیرتوننن بده فرستادم گف از چهلو هش ساعت دیگه برا همیشه غیر فعال میشه.
    خبر بد: تا چهلو هشت ساعت دیگه بیستا پیام دیگه میدههه :((

  • دولوپر

    04 خرداد 1394، 07:14

    سلام
    من از وقتی که این پیامک هارو غیر فعال کردم خیلی احساس تنهایی میکنم … ^_^

  • مهرداد

    04 خرداد 1394، 07:06

    لطفا کد غیر فعال سازی کدهای 9091 و9098 مربوط به فدراسیون اتومبیل رانی را اعلام فرمایید

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 09:54

      باید کلمه انگلیسی off را به شماره 9090 یا 9098 ارسال کنند.

  • محمد

    03 خرداد 1394، 13:06

    فقط بگم خدا خیرت بده

  • بهناز

    03 خرداد 1394، 07:09

    واسه منی که کسیو ندارم که واسم پیام بفرسته ایرانسل بهترین دوستمه که هر از گاهی صدای موبایلم رو در میاره ومنو از تنهایی درمیاره من هیچ وقت حذفش نمیکنم….

  • Alireza

    31 اردیبهشت 1394، 11:53

    8455 تو مطالب نبود،لطفا تو سایت بگذارید.

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:02

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • رضا

    30 اردیبهشت 1394، 09:17

    لطفا غیر از کد 24 ساعته ی کد دیگه معرفی کنید..

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:01

      در صورت امکان حتما قرار معرفی می کنیم

  • پریسا

    29 اردیبهشت 1394، 16:18

    من پیامک تبلیغاتی همراه اول را قطع کردم ، پیامک مدرسه بچه هام دیگه به من نمی رسید .چرا این پیامها جزو پیامک تبلیغاتی حساب میشن تا مجبور بشیم پیامک تبلیغاتی را وصل کنیم ؟چرا بعضی از پیامک ها هزینه را از ما کم میکنه؟ این یک نوع دزدی هست.

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:00

      احتمالا مدرسه فرزندانتان به جای استفاده از پنل خدماتی از پنل تجاری استفاده می کنند

  • سروش

    29 اردیبهشت 1394، 15:24

    تبلیغات خوبه ، پیامک بی مورد اشکال داره !
    مورد بوده پیامک داده ” معلولیت ، محدودیت نیست ”
    خب مگه من معلولم ؟!
    یا مثلا ” چگونه کودک شیک پوش داشته باشیم ”
    خب مگه من کودک دارم ؟!
    باشد ک رستگار شویم !

  • مرتضی

    29 اردیبهشت 1394، 08:53

    مچکرم

  • مهشید

    29 اردیبهشت 1394، 05:01

    اس ام اس غیر فعالم فرستادم اما بازم اس میاد دیگه خسته شدم بس که هزینه کم شد ازم لطفا بگین چکار کنم مردم دوست دارم گریه کنم.

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:04

      ما در صورت امکان کدهای جدیدی را معرفی می کنیم تا شما بتوانید راحت تر این نوع پیامک ها را غیر فعال کنید

  • Ahmad

    28 اردیبهشت 1394، 19:33

    باسلام:خسته نباشید به شما همراهان اول .یک سوال واسه چی بابت اس ام اس های تبلیغاتی که ناخواسته برای مشترکین می فرستین ازشارژمشترکین هزینشو کم می کنید اگه اینجوری پیش برید می شید همراه اول ازلحاظ خالی کردن جیب مردم…بهتون برنخوره.جواب رو اگه میشه واسم تو جیمیلم لحاظ کنید.باتشکر

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:03

      دوست عزیز ما شرکت همراه اول نیستیم

  • محمد

    27 اردیبهشت 1394، 14:49

    سلام واسم از 7779
    پیام تبلیغاتی میاد چطور غیر فعال کنم
    چه کدی باید بزنم؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:05

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • طراحی سایت املاک

    27 اردیبهشت 1394، 10:26

    آیا راهی هست بتوانیم فقط پیامک های تبلیغاتی با شماره های خاص و دلخواه را مسدود کنیم؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:05

      خیر متاسفانه

  • میثم

    27 اردیبهشت 1394، 10:02

    سلام ی پیامک با عنوان برگزیده اخبار با شماره 1468 میاد چه طوری غیر فعالش کنم

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:06

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • نارا

    26 اردیبهشت 1394، 13:07

    مرسی
    حالا چ طوری پیام های 737526 رو لغو کنم ؟

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:06

      متاسفانه در حال حاضر کدی جهت غیر فعالسازی این سرویس پیامکی ارائه نشده است. یکبار کلمه laghv یا off را ارسال کنید و ما را از نتیجه مطلع سازید

  • افسی

    24 اردیبهشت 1394، 13:38

    من یه سیمکارت دارم حدودا سه چهار سالی خاموش بود و الان یه مدتیه دوباره دارم ازش استفاده میکنم و هیچ پیامک تبلیغاتی برام نمیاد خدا رو شکر فقط خداکنه شمارمو به کلی فراموش کرده باشن دوباره شروع نکنه به اس دادن

  • مصطفی

    24 اردیبهشت 1394، 11:22

    20 تا تو یه روز از پاک کردنش خسته شدم
    ببینیم فردا چی میشه

  • افسی

    24 اردیبهشت 1394، 08:55

    من پیام های تبلیغاتی سیم کارت بابامو غیر فعال کردم الان پیام هایی که از طرف بانک میومد دیگه نمیاد حالا چیکار کنم الان دوباره فعالش کردم ولی بازم نمیاد این همراه اولم شورشو دراورده با این کاراش اه

  • امانوند

    24 اردیبهشت 1394، 05:22

    آقا مهدی تلویزیون و روزنامه و غیره اختیاریست میتونید هرچه دلت خواست مطالعه فرمایید بلاک لازم نیست . اما پیامک و گوشی همراه اینطور نیست جانم دقت فرما . انتقاد درست کن .

  • امانوند

    24 اردیبهشت 1394، 05:17

    هرچیز اندازه اش خوبه . ولی در کشور ما شور پیامک را در آوردند . تورو خدا هر راهی میدانید برای راحتی از دست پیامکها معرفی کنید . ممنون

  • امانوند

    24 اردیبهشت 1394، 05:15

    با ارسال عدد1 به شماره 8999 دیگر راحت و راحت شدم از دست پیامکها . موفق باشید

  • شروین

    22 اردیبهشت 1394، 13:27

    عالی ببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددد

  • مینا

    22 اردیبهشت 1394، 09:04

    سلام……. واقعآ ممنونم نجاتم دادین، بدون اینکه شارژم استفاده کنم میدیدم میگه اعتبار شما تمام شده دیگه گریه ام گرفته بود،الان روشی که گفتین استفاده کردم فعلا که تبلیغات نیومده خدا خیرتون بده

  • sana

    21 اردیبهشت 1394، 14:44

    استثنایی*
    رایکان اطلاعات بیشتر در تاریخ (فرصت 7 روزه ) برنده یک سکه طلا شوید!همین الان 4 رو بفرست (ارسال رایگان ) این عرضه ساعت 11:59 شب به پایان میرسد
    شماره تلفند که ارسالش کردم اینه:737526
    این پیام رو روزی 10بار برام میفرستندنمیدونم این 11:59 دقیقه شب دقیقا کی قراره باشه تازه بعضی وقتام مینویسند “فقط 2 روز فرصت دارید” انگار خیلی مشتاقم اولتیماتم میدن
    یکی دیگه هم هست
    استثنایی
    اولین بار در ایران رایگان زبان فرانسوی باویدئو یادبگیرید (فرصت7 روزه )باقرعه کشی 15 دستگاه apple ipad mini میتونی اپلی بشی ! همین الان 1 رو بفرست (ارسال رایگان ) عرضه تا ساعت11:59 شب به پایان می رسد
    تازه زبان عربی و انگلیسیشم هست و تاریخ
    2 رو به 5005 فرستادم گفت لیست سیاه رفتی لغو هم فرستادم فایده نکرد بد و بیراه گفتم گفت :خوش آمدید با کلاس پیامکی <> در عربی حرفه ای شوید ممکن است جوایز ما از ان شما شود .
    و حالا هر روز یکی دیگه پیامک به این پیامکاشون اضافه شده وهر روز 1 جمله یا کلمه میپرسن که باید عربی شو براشون بفرستم
    رفتم خدمات ارتباطی گفتن باید تحمل کنی کاریش نمیشه کرد
    ترو به امام زمان قسم بدادم برسید دارم دیوونه میشم

    • پشتیبانی

      28 خرداد 1394، 10:26

      وبلاگ ما را دنبال کنید تا در صورت یافتن کد لغو این شماره ها آنها را برایتان به نمایش بگذاریم

  • دایی جون

    19 اردیبهشت 1394، 13:09

    سلام
    کسی میدونه این ناترینگ صبحگاهی رو چجوری میشه لغوش کرد؟خودش که زده 4خاموش رو به22522ارسال کنید تا لغو بشه ولی تا حالا200بارفرستادم جواب میده شما عضوش نشدین که بخواهین لغوش کنین پس این پیاما از از سرقبر من میاد خسته شدم دیگه اشتباهی پسرم فعالش کرده حالا به شرش گیرکردم به اپراتور همراه اول هم زنگ زدم ولی اینقدر 1و2و 3 میگه که گیج میشم اگرکسی میدونه چجوراز دست این ناترینگ صبحگاهی خلاص بشم بگه دعاش میکنم.
    ممنون

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:31

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • شاهد

    19 اردیبهشت 1394، 11:15

    اینا که مارو خفه کردن. چقدر تبلیغات میاد. لطفن مسعولین کد اصلی غیرفعالسازی رو بدن…

  • شادی

    17 اردیبهشت 1394، 13:00

    سلام من همه ی این کارا رو کردم به 700 زنگ زدم گفت بعد قطع مکالمه شماره 2 رو بفرست به 5005 لغو میشه 1بار فرستادم رفت باور کنید 1 دقیقه نکشید بازم برام پیامک تبلیغاتی اومد بعدشم هر چند بار پیام دادم به این شماره نرفت
    دیگه کلافه شدم از دست این پیامکهای وقت و بی وقت

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:33

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • اقا مجتبی

    17 اردیبهشت 1394، 07:30

    سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم این لغو فقط برای 24ساعته واسه همیشه چیکار باید کرد؟

  • Mohamad

    14 اردیبهشت 1394، 13:40

    آغااااا دست درد نکنه راحتمون کردی به مولا.:*

  • تبریزی زاده

    14 اردیبهشت 1394، 11:03

    لطفا کد82058 پیامک را روی خط همراه اول را پاک کنید ممنون راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:33

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • تبریزی زاده

    14 اردیبهشت 1394، 11:01

    لطفا پیامک با کد 82058 روی خط همراه اول را میخوام لغو کنم لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:33

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • شیرین

    14 اردیبهشت 1394، 06:18

    واقعا مسخره است. فقط تا 24 ساعت پیامک نمیاد. بعد دو روز دوباره باید این کار رو انجام بدیم.

  • اصغرمیرزاپوربخشایش

    13 اردیبهشت 1394، 19:05

    ممنونم از توجه شما به مشترکانتون پاینده باشید به درود

  • الهام

    11 اردیبهشت 1394، 09:55

    برای لغو پیامهای تبلیغاتی و پیامهای ایرانسل
    2 رو بفرستید به 5005
    LAGHV TOOP به 8282
    LAGHV TARF به 8282
    LAGHV HAFEZA به 8282

  • نازنین

    10 اردیبهشت 1394، 09:58

    خدا خیرتون بده

  • navab

    10 اردیبهشت 1394، 08:58

    خیلی ممنون . راحتم کردین

  • elnaz

    10 اردیبهشت 1394، 08:17

    سلام این پیامک با کد 737103 چگونه حذفش کنم؟ ؟ بیچارم کرده

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:38

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • میثم

    09 اردیبهشت 1394، 19:25

    سلام .اخییییییش راحت شدم

  • sanaz

    08 اردیبهشت 1394، 09:21

    پس چرا واسه من قطع نشد اه!!! 2 رو فرستادم به 5005 نشد. کممممممممک

  • سید مهدی

    08 اردیبهشت 1394، 07:22

    سلام به نظرم تبلیغات را نباید بلاک کرد چون به رونق فضای کسب و کار داره کمک می کنه و همین شما ها که دارید می گید خدا خیرتون می ده دارین با هاش نون می خورید فقط چشماتون را بستید و متوجه نیستید
    لطفا نون یه عده ای را نگیرید اگر این طور باشه پس تبلیغات تلویزینی را هم بلاک کنید یا خیلی چیزای دیگه

  • پیمان

    04 اردیبهشت 1394، 20:49

    سلام.از شر این تبلیغات راحت نیستم کد فرستادم ولی بازم میاد

  • مجتبی

    03 اردیبهشت 1394، 10:44

    من میرم دنبال شتر واسه قربونی.

  • گلی

    03 اردیبهشت 1394، 07:54

    دیگه داشتم از دست پیامکای8282 و سوالات پوچ و مسخره ش دق میکردم،بهش پیام دادم که لعنتی های منفعت طلب دیگه این سوالای مسخره رو برای من نفرستید…
    چند ثانیه بعد جواب داد کدی که وارد کرده اید اشتباه است!یعنی آتیش گرفتماااااا…

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:42

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مهران

    02 اردیبهشت 1394، 08:35

    دو تا اپراتور دزد: همراه اول و ایرانسل.
    متاسفم که تو این موضوع هم از مردم داره دزدی میشه.

  • دیوسالار

    01 اردیبهشت 1394، 11:23

    سلام واقعا ازتون ممنونم بابت سایت خوبتون بخدا ما که کلافه شدیم بسکه از این اس ام اس ها برامون اومد

  • علی

    01 اردیبهشت 1394، 08:55

    سلام الکی دلخوش نباشین فقط برای 24ساعت پیام براتون نمیاد.بعدش چی

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:42

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حسین

    01 اردیبهشت 1394، 08:11

    باسلام. لطفا طریقه غیر فعالسازی خبر پیامکی را از همراه اول راهنمایی فرمایید. با تشکر

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:43

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • احمد

    31 فروردین 1394، 17:07

    خخ ..ایرانسل پیام داده شما جز بلک لیست هستی …البته به انگلیسی گفته ..داره سر به سرم میزاره یا راست میگه ؟

  • لیدا

    29 فروردین 1394، 07:06

    خدا لعنتش کنه ی مدت قطع میشه از دوباره شروع میشه

  • پویا

    28 فروردین 1394، 18:12

    داداش ممنون با این کدا قبض تلفن و اعتبار خیلی از فامیلهامو 90 درصد کاهش دادم خدا از تو راضی باشه

  • حسین

    28 فروردین 1394، 11:03

    خدا هر چی می خوای بهت بده

  • آرمان

    28 فروردین 1394، 10:21

    اینکار فقط پیامهای با پیش کد 1000-2000-3000 رو که تبلیغاتی هستنو کنسل میکنه و پیامهای مسابقه و اونایی که با شماره های متفرقه هستش رو نمیتونه !!!!

  • آرمان

    28 فروردین 1394، 10:20

    اینکار فقط پیامهای با پیش کد 1000-2000-3000 رو که تبلیغاتی هستنو کنسل میکنه و پیامهای مسابقه و اونایی که با شماره های متفرقه هستش رو نمیتونه !!!

  • حسام

    26 فروردین 1394، 19:09

    چطور سرویس پیام 84833رو لغو کنم به 700 زنگ زدم نتونستن یعنی گفتنو لغو نشد لغوو فرستادم نشد ال فرستادم نشد چیکار کنم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:46

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • عباس

    26 فروردین 1394، 14:23

    هرچی از خدا بخوای بهت بده

  • علي

    26 فروردین 1394، 06:41

    روش غیر فعال کردن پیامکهایی که از ۲۰۵۷۰۶ میان ارسال کد OFF 3 (با یک space) به سرشماره ۲۰۵۷۰ است. اینو زنگ زدم از شرکت سرویس دهنده مسابقه “سفر هنرمندان به برزیل” پرسیدم. شماره‌شون پشت CD بود. الآن حدود ۲۴ ساعته که از شرش خلاص شدم! فکر کنم روزی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومن برام آب می‌خورد.

  • پشتیبانی

    25 فروردین 1394، 16:22

    سلام این حذف بشو نیست

  • reza

    24 فروردین 1394، 12:04

    خواهشا یه کدی بدید کلا اس ام اس ها را غیر فعال کنیم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:45

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • میلاد

    24 فروردین 1394، 10:30

    نحوه ی حذف پیام تبلیغاتی درمورد دیابت و زندگی سالم دریافتی از شماره ی 9861161

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:45

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • رانی خانوم

    23 فروردین 1394، 18:35

    ینی خدا خیرتون بده…واقعا دمتون گرم…..انقد بم اس میدادن که گذاشته بودمشون تو بلک لیست!!!!
    مرسییییییییییییییییییییییییییی

  • محمد

    23 فروردین 1394، 15:05

    سلام من اس کد غیر فعال بودن رو زدم ولی کلا جاهایی که شمارمو میدم که برام اس ام اس هاشون بیاد مثل شرکت های خاصی که شمارشونو همه ندارن اونا هم دیگه برام نمیاد …لطفا بگید چیکارش کنم ؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:46

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • حسن مقامی

    22 فروردین 1394، 17:59

    سلام هرکاری میکنم نمی شه لطفا راهنمایم کنید

  • حمید

    22 فروردین 1394، 07:30

    من نمیدونم چرا اینملت اینقدر دروغ میگن ما هم عدد 1روفرستادیم به 8999ولی قطع نشد

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:50

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • یاسمن

    21 فروردین 1394، 21:41

    واقعا ممنون راحت شدم اما این مسابقه ای ها رو چه جوری حذف کنم؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:49

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • شهرام بهاری

    20 فروردین 1394، 13:16

    ممنون بسیار مفید بود

  • fiv,c

    20 فروردین 1394، 08:17

    خیلی ممنون خلاص شدم

  • ایمان

    19 فروردین 1394، 09:36

    این فقط برای 24 ساعت غیر فعالش میکنه،بچه ها زیاد خوش حال نباشین.

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:49

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • سیدعلی موسوی صدر

    18 فروردین 1394، 14:13

    سلام خیلی از این اعداد رو فرستادم برای غیر فعال کردن پیامک های بی خود که غیر فعال بشه ولی نشد که نشد من هم از اینکه از حساب من کم میشه راضی نیستم

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:50

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مهدی زرگرانی

    16 فروردین 1394، 05:44

    خداخیرت بده

  • لیلا

    15 فروردین 1394، 13:46

    با سلام ممنون میشم نحوه ی کنسل کردن پیام های مربوط به اطلاعات مسکن رو هم بگید.

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:52

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • امیر

    13 فروردین 1394، 09:08

    با سلام و خسته نباشید نحوه لغو سامانه پیامکی20211

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:53

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محمود

    12 فروردین 1394، 15:02

    چطور باید از اطلاعات مسکن به شماره 98607055خلاص شد

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:53

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محمد رضا

    11 فروردین 1394، 10:17

    به خدا من دیگه خسته شدم از بس که تا برام اس میومد شیرجه میزدم رو گوشی اس رو باز میکنم میبینم اس تبلیغاتی میاد رمزش رو زدم خدا کنه از شر پیامای تبلیغاتی راحت بشم ممنون از راهنمایی تون مرسی

  • حبیب

    04 فروردین 1394، 13:35

    ممنون از راهنمایی تون.حال دادین

  • سروش طاهري

    04 فروردین 1394، 07:00

    مشكل من اينه كه يكي از اين تبليغات رو فعال كردم، ( كه هر پيام ١٠٠ تومن از من كم مي كنه) ، و براي حذف پيامك هاي تبليغاتي هم اقدام كردم،
    پيامك هاي تبليغاتي، همه، به جز همين كه فعال كره
    ده بودم، خ
    حذف شدت
    ن، اما اين يكي هم چنان براي من مياد و از اعتبار من كسر مي كنه،
    لطفا كسي كمك كنه

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:34

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • جواد

    03 فروردین 1394، 16:18

    س،طریقه غیرفعالسازی پیامک به شماره 201303 را بفرمایید

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:32

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • ناشناس

    25 اسفند 1393، 12:50

    با سلام.من خطم ایرانسله.هر روز 2 یا 3 پیامک از شماره 3315 میاد و وقتی بازش میکنی نوشته پیام قابل نمایش نیس.میخواستم بدونم کسی میدونه این برا چی هست؟؟

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:36

      یک بار هنگامی که با گوشی خود به اینترنت متصل بودید پیامک خود را باز نمایید

  • آرش

    25 اسفند 1393، 12:36

    خیلی خوبه واسه من قطع شد به همه معرفی کردم

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 11:03

      خوشحالیم که توانستیم بخشی از نیاز های مخاطبان خود را برطرف سازیم و بابت اطلاع رسانی شما سپاس گذاریم

  • ali

    24 اسفند 1393، 17:22

    سلام خوبی, حالا پیامک های تبلیغاتیو قطع کردیم این اس های ب بانک که میگه از حسابتون پول برداشته شده اونا هم دیگه نمیاد هم دیگه نمیاد

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 11:09

      متاسفانه گاهی اوقات این اتفاق می افتد. بهتر است به یکی از نمایندگی های اپراتور سیم کارت خود مراجعه کنید و از آنها اطلاعات بگیرید

  • مجتبي

    24 اسفند 1393، 09:52

    تو اين مدت 24 ساعتي كه در حال فكر كردن بود كه كي پيامك ها قطع شن.همراه اول خودشو كشت
    تا جايي كه مي تونست پيامك مي فرستاد

  • مجتبي

    24 اسفند 1393، 09:51

    واقعا كه حال اساسي بود
    به اين راحتي شر اين همه تبليغاتچي رو كم شد

  • شیما

    23 اسفند 1393، 12:51

    خدا خیرتون بده.این پیامک ها پدرمو دراورده بود.اجرکم عندا…

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 11:10

      خوشحایم که توانستیم رضایت شما را به دست آوریم…امیدواریم همواره در زندگی خود موفق باشید

  • مجید

    22 اسفند 1393، 14:03

    عالی

  • حسین

    22 اسفند 1393، 13:38

    سلام
    خدا پدر و مادرت رو برات نگهداره.

  • امید

    19 اسفند 1393، 19:59

    لطفا کد 205714را در لینک قرار دهید

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:43

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • کامران

    18 اسفند 1393، 15:13

    بدتر از همه پیامکهاییه که بصورت فلش میاد
    یعنی یهو روی صفحه ظاهر میشه
    فرض کن داری توی کلش اف کلنز اتک میزنی یا هرچی مثل اینکه خارج شدن از اون برنامه برات گرون تموم میشه از این پیامک ها بیاد
    اینو چیکارش کنیم؟؟!

  • آفتاب

    18 اسفند 1393، 04:28

    سامانه خودکاوی با کد 20588

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:46

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • آفتاب

    18 اسفند 1393، 04:21

    با سلام من اشتباهی سامانه پیامکی خودکاوی همراه اول را فعال کردم، سوالم این است که چطوری غیرفعالش کنم؟
    با تشکر

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:47

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • مرتضی

    17 اسفند 1393، 05:25

    حاجی پدر تو خدا بیامرزه یعنی نجات پیدا میکنم

  • علیرضا

    16 اسفند 1393، 12:43

    سلام من همراه اول دارم و پیامک زدم تا سرویسم غیر فعال شه ولی بعد از 4 روز هنوز داره برام اخبار میاد اونم اخبار یک هفته پیش
    بابا من همش تو نت انلاین هستم و از این اخبارا نمیخوام چه کار کنم؟

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:47

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • محمد

    13 اسفند 1393، 11:34

    اقا این چه وضعشه هروز من 5 هزار تومن شارژ میکنم اخر روز میبینم نصفش نیست این مال مردم خوردنه خواهشا نکنید جون به لب شدم دیگه اوفففففففففففففف

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:52

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • سجاد

    12 اسفند 1393، 07:10

    حالا دیگه با خیال راحت میتونم بخوابم

  • رضا

    11 اسفند 1393، 08:00

    مر30 ali bod

  • Mojtaba

    11 اسفند 1393، 06:31

    سلام اس ام اس با شماره 203053 رو چطور کنسل کنم؟

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 13:05

      در ابتدای اسم مسابقه کلمه ی Laghv را قرار دهید و آن را به همان شماره ارسال نمایید. ما را از نتیجه ی غیرفعالسازی این سرویس مطلع سازید.

  • رامین

    10 اسفند 1393، 17:30

    خدا بده برکت راحت شدم

  • یارو

    08 اسفند 1393، 18:13

    واسه منم اومد تا 24ساعت دیگه قطع میشه ولی دوباره اومد

  • بیچاره شده ازاس ام اس

    08 اسفند 1393، 15:26

    شمارو به خدا یه اپراتور معرفی کنید که اس ام اس نداشته باشه
    تامن این سیم کارت همراه اول وخردش بکنم

  • محلوجی

    07 اسفند 1393، 16:37

    الان یک سال پیامهائی ازهمراه اول برایم می اید شکایت کردم شماره لغوه پیامها را هم فرستاتم اما هر دوره چهل هزار تومان باید بدهم که قبلا پنچ هزار تومان می دادم ایا در کشور اسلامی اینطور بایدپول در می اوریدایا این پولها حلال است من که یک ریالشو راضی نیستم چون که پول زحمت کشی است

  • ناشناس

    07 اسفند 1393، 11:51

    چه فایده داره وقتی پیامای بانک و دانشگاه و … جاهای ضروری هم قطع میشه;(

  • محمد مسعود

    07 اسفند 1393، 10:17

    متاسفانه پس از غیر فعال کردن پیامک های در همراه اول دیگر پیام های بانک ملت نمی آید. جالب است بانک ملت سالیانه 10000 تومان گرفته تا پیامک فعالیت های مختلف حساب را برایم بفرستد. پول را کسر کرده ولیکن پیامک نمی آید و وقتی علت را جویا میشوم می فرمایند که چون دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اید پس پیامک های بانک ملت هم که برایش وجه پرداخته اید هم برایتان نمی آید!! این را می گویند بانکداری قانونی و شرعی!!

  • تفویضی

    06 اسفند 1393، 08:39

    با سلام
    آیا در صورت غیر فعال کردن پیامکهای تبلیغاتی به روشهای فوق، پیامکهایی که بعنوان اطلاع رسانی از سوی ادارات مثل جرائم رانندگی، کدهای رهگیری پرونده های قضایی و امثال آن… ارسال می شوند هم نا خواسته غیر فعال می شوند؟ اگر این طور باشد چاره چیست؟

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:14

      متاسفانه خیر، تنها پیامک های تبلیغاتی برای شما ارسال نمی گردد. اما پیامک های مسابقاتی همچنان برای شما ارسال خواهد شد.

  • یاسین

    06 اسفند 1393، 08:31

    اقاااااااااااااااااا من نخواااااااااااااااااااااام میلیونر شم باید کیو ببینم !!!!!
    بیچارمون این پیاما از بس گفت میلیونر شو

    واقعان خسته نباشد ک با قطع پیامک زدین تو برجکشون
    تشکر

  • محمد

    06 اسفند 1393، 05:38

    این قضیه تبلیغات پیامکی هم برا خودش ماجراییه: اولا که باید روشی وجود داشته باشه که بین پیامکهای ناخواسته و تبلیغاتی (یا به عبارت دیگه اسپم) و پیامک از مراکزی که آدم خودش می خواد از اونا پیامک دریافت کنه (مثل دانشگاهها و بعضی موسسات دیگه که از طریق پیامک با آدم ارتباط برقرار می کنن) فرق بزاره، نه این که هر دوشون از یه فرمت پیروی کنن و با قطع اولی دومی هم قطع بشه! در ثانی ظاهرا همین سیستم هم درست کار نمی کنه، بعضی دوستان که تبلیغات رو لغو می کنن بازم براشون میاد، ولی برای من برعکس شده یعنی تا چند ماه پیش تبلیغات کلافه ام کرده بود ولی بدون اینکه غیر فعالشون کنم چند ماهیه که که دیگه یه دونه تبلیغم نمیاد! بعد هم چون منتظر پیامک از چندجا بودم ولی برام ارسال نشدن، محض احتیاط کد فعال سازی رو فرستادم و تاییدشم اومد ولی هنوز بعد از چند هفته از اون چندجا که پیامک نیومد هیچی تبلیغات هم هنوز نمیاد! سوت و کور! مشترک همراه اولم.

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:15

      متاسفانه هنگامی که سرویس پیامک تبلیغاتی خود را قطع می کنید از دیگر مراکز مانند بانکها نیز پیامک دریافت نخواهید کرد که البته این امر بستگی به نوع پنل سازمان مورد نظر شما دارد

  • عرفان

    05 اسفند 1393، 15:13

    ببخشید فقط می خواستم بدونم این کد پیامک هایی رو هم که ممکنه از طریق اداره یا دانشگاه یا جای دیگه ای بیاد کنسل می کنه یا اونها ممکنه برسه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:56

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • می ثم

    04 اسفند 1393، 15:46

    ممنون، شماره ای که به کم اس ام اس میده اینه: 203753، کلمه ی off رو ریپلی کردم به همون شماره، امیدوارم که کنسل شه : )

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:57

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • ایرج

    03 اسفند 1393، 12:59

    خدا خیرتون بده ننه

  • hassanasadian

    30 بهمن 1393، 14:53

    من واسه قطع کردن پیام های تبلیغاتی ام در خواست کردم اما الان 2 روزه خبری نیست

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:17

      سعی کنید یک بار دیگر اقدام بفرمایید

  • تارا

    30 بهمن 1393، 14:49

    میگم همراه اولم یاد گرفته از ایرانسل روزی صد تا پیام میده

  • محمد

    29 بهمن 1393، 08:56

    سلام مرسی – خوب بود- فقط یک سوال. این کد آیا باعث میشه که اسمس هایی که از بانک هم برام میاد کنسل بشه. اسمس هایی شامل موجودی و برداشت و …..

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 13:06

      بله این امکان وجود دارد

  • شاهرخ

    28 بهمن 1393، 21:06

    سلام
    میخواستم ببینم پطوربایدازدست این پیام های تبلیقاطی خلاسص شددیگه داره دیوانه میکنه من درضمن هرپیام تبلیقی ازشارژم کم میشه
    لطفاراهنمایی کنید

  • ff

    26 بهمن 1393، 18:32

    والا نمیدونم چی بگم چند بار تماس گرفتم خیر سرشون پیامهای تبلیغاتی که واسم میومد غیر فعال کردن ولی بازم واسم هزینه بابت این اس مسا مسا میاد خدا بانیشو خیر نده که واسه ما هزینه میتراشونه

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:55

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • نسیم

    25 بهمن 1393، 08:36

    مرسی اطلاع رسانیتون عالی بود راحت شدم از دست این همه پیام

  • غلامحسین

    24 بهمن 1393، 12:20

    باسلام:هرروز1000تومان شارزایرانسل می خرم وبدون اینکه مکالمه ویاصحبتی کنم شارزایرانسل تمام می شود.لطفاً رسیدگی شود.باتشکر

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:56

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • moje

    24 بهمن 1393، 10:01

    دوستان من تا حالا چندین بار کلمه خاموش و off رو جداگانه به کد 205739 فرستادم ولی هر چی میفرستم لغو نمیشه بنظرتون چکارش کنم خیلی اعصاب خوردکن هست اگه راه خاموش کردن یا لغوش رو میدونید اطلاع بدین ممنون

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:54

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • فرهاد

    24 بهمن 1393، 00:54

    سلام. چطور میشه کل پیامهای تبلیغاتی همراه اول رو حذف کرد؟ و چگونه میشه ارزش افزوده رو از قبض موبایلم حذف کرد و ارزش افزوده به چه دلیله . واسه من مبلغ ارزش افزوده بسیار زیاد میاد. در ضمن من هیچ پیامی رو ok نکردم . ارزش افزوده واسه 22 روز برای من 26000 تومن اومده. در نهایت روش غیر فعالسازی کد 2058 و 203836 رو بگید . بینهایت سپاسگذارم . 09161728010

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:54

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • مهندس

    23 بهمن 1393، 11:33

    جناب همراه اول ، لطفا امکان قطع کلی و همیشگی پیامک رو قرار بدهید نه برای 24 ساعت !!! یعنی ما مجبوریم هر 24 ساعت یکبار کد بفرستیم برای شما؟ همین مالیاتی که از شارژمون کم میکنید برای شما بس نیست؟

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:56

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • محسن

    23 بهمن 1393، 09:02

    من هر پیامی که از طرف از ایرانسل برام میاد 120 تومن از حسابم کم میشه
    من 2 برای 5005 فرستادم ولی فایده ای نداشت
    ما ایرانی های بدبخت حتی وقتی هم تو خوابیم ازمون دزدی میشه
    این دزدی که از ملت میشه لیاقت خودمونو نشون میده

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:54

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • رضا

    21 بهمن 1393، 23:45

    بسیار مفید بود
    قرار بود یک گوشی مدل بالا بخرم تا از شهر پیامک ها راحت شوم
    الان با این اطلاع رسانی از شر این پیامک های بدرد نخور راحت شدم
    بدرود

  • حسن

    20 بهمن 1393، 19:14

    دوستانی که برای غیر فعالسازی ای ام اس تبلیغاتی مشکل دارند با یه گوشی دیگه امتحان کنند
    فقط یه سوال!
    همراه اول فقط به مدت 24 ساعت ارسال اس ام اس رو غیر فعال میکنه
    یعنی هر 24 ساعت یه بار باید این کد رو بزنیم؟!
    از ملی پیامک بابت این پست مفید تشکر میکنم

  • سعید

    20 بهمن 1393، 15:55

    به نظر من اینا رو باید بیشتر اطلاع رسانی کنن واقعا مرئم چه گناهی کردن

  • دکتر آینده ان شاالله

    15 بهمن 1393، 16:32

    با عرض سلام وادب
    بسی سپاسگذارم از راهنمایی خوبتون.

  • اسماعیل

    15 بهمن 1393، 08:13

    سلا.
    خسته نباشید.
    بی نهایت متشکرم

  • ashkan

    15 بهمن 1393، 07:22

    من فرستادم دیگه هیچ پیامکی نمیاد حتی اونایی که برای شرکت در یک طرح خاص یه کد باید به گوشیم بفرستند هم نمیاد و این بده
    من که نفهمیدم چی گفتم اگه شما فهمیدید یه خبر به من بدید

  • زينب كريمي

    15 بهمن 1393، 06:53

    سلام
    من غیر فعال کردم الان برای پیام های دانشگاه میخوام دوباره فعالش کنم،چطوری؟؟؟؟لطفا!!!
    ممنون
    در زمان غیر فعالی هم آخرش همراه اول دلش نمی اومد،هرچندوقت یکبار ی صحبتایی می کرد،باز خداخیرش بده؛دوری و دوستی بابا…

    • پشتیبانی

      11 فروردین 1394، 12:23

      متاسفانه امکان این کار وجود ندارد. اگر دوباره فعال سازی نمایید پیامک های تبلیغاتی برایتان ارسال خواهد شد

  • حمیده

    14 بهمن 1393، 12:15

    سلام.این اس ام اس هایی که از 8282 میادو چه جوری باید لغو کرد.کچلم کرددددددددددده

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 12:00

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • عاطفه

    13 بهمن 1393، 14:25

    عاخه تا 24 ساعت چ فایده داره؟؟؟؟؟ کلا غیر فعال شه راحت شیم بابا

  • سارا

    13 بهمن 1393، 10:39

    سلام.میخواستم بدونم بیام هایی با شماره 98201461 چه جوری میشه مسدود کرد…..خواهشا کمکم کنید…..

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 12:00

      برای فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

  • سارا

    13 بهمن 1393، 10:10

    من با هزارتا امید غیرفعال کردم و تقریبا داشت یکی از ارزوهای بزرگم براورده میشد اما غیر فعال نشد که هیچییی همراه اول گرفتتم زیر رگبار.واقعا ارزو دست نیافتنی هستش اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه اشک تو چشامه

  • منصور

    09 بهمن 1393، 08:37

    آقا من به ایرانسل اس دادم غیر فعال کن عصبانی شد جواب داد :
    you are already a member of black liiiiiiiist!!!!!
    چرا ناراحت شد آخه؟:D

  • حسین

    08 بهمن 1393، 07:29

    مرسی

  • امیر رضا خزلی

    07 بهمن 1393، 15:03

    من بیچاره دارم فعالش میکنم چون دیگه اس ام اس دانشگاهمون برام نمیاد هییییییی دنیا!!!

  • سمیه علیزاده

    07 بهمن 1393، 09:36

    تشکر فراوان دارم یعنی واقعا برای من مصیبتی شده بود مادر من سواد چندانی نداشت همش با خودش میگفت این پسره کیه هی بهت اسمس میده

  • شاپرک

    06 بهمن 1393، 07:26

    سلام
    کد غیرفعال سازی شماره 205706 که نوعی مسابقه است چیه؟کلافه شدم از دستشون

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:12

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • سعید

    04 بهمن 1393، 11:32

    ای بابا این چه وضعشه ایرانسل هی پیام میفرسته و هی از شارژم کم میشه هیچ مسابقه ای شرکت نکردم بعد واسم سوال فوتبالی میفرسته میگه میتونید با فرستادن کلمه laghv لغوش کنید میفرستمش بعد میگه شما این سرویس پیامکی رو لغو کردید بعد دوباره از روز بعد روز از نو روزی از نو لطفا رسیدگی کنید. شماره مسابقه هم84905 میباشد.

  • علیرضا پی

    02 بهمن 1393، 06:03

    Lotfan ravesh gheire faal kardane sms laghari ba shomare 205739 ro begid.mamnoon

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:08

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • سیدرمضان حسینی

    30 دی 1393، 14:42

    همه اینها کشکه ضمن اینکه بعد از چند روز دوباره شروع میشه بلکه روزانه از حسابم هم وجه قابل ملاحظه ای کسر میشه

  • زهره

    30 دی 1393، 07:45

    بابا پیام های خود همراه اول و ایرانسل که قطع نمیشه اونا رو چه کنیم؟؟؟؟؟
    ملتو سرکار گذاشتن

  • احسانم

    30 دی 1393، 07:28

    خوب اگر اصلا نمیومد خلیلی خوب بود

  • roz

    28 دی 1393، 15:57

    عزیزانم زیاد هم خوشحال نباشید بعد از گذشت یک هفته از 24 ساعت دوباره براتون پیامک میاد میگی نه نگاه کن.
    سلام لطفا این مسخره بازی پیامک فرستادن رو قطع کنید بعضی وقتها از دست این پیامک های همراه اول میخوام گوشیم رو بزنم له کنم. مردم رو دیوانه کردید. من ۲ تا سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ دارم فکر کنم به خاطر همین مزاحمت ها آنها را بسوزانم. لطفا خودتان به مخابرات تذکر دهید که نفرستند مردم بیکار نیستند نصف عمرشان هم دنبال لغو کردن پیامک های مخابراطی بدوند………

  • بهروز

    27 دی 1393، 08:29

    سلام
    برای من غیر فعال شده ولی دیگه از طرف محل کار و دانشگاه هم برام پیام نمیاد

  • farshid

    26 دی 1393، 10:42

    irancel mige you are already member of black list ama hanoozam payamakash miyad!!!!!!!!!

  • محمد

    23 دی 1393، 10:02

    سلام شماره 6092 راهم که شارز میخورد طریقه غیر فعالسازی ان را اعلام کنید مرسی

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:28

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • ش

    20 دی 1393، 20:02

    پیامک تبلییغاتی رایگان هم داریم ؟
    اخه من با این که غیر فعال نکردم برام نمیاد 🙁 دوست دارم برام بیاد اخه messag box ام خالیه :0

  • shiva

    19 دی 1393، 17:55

    من ۱ رو به ۸۹۹۹ فرستادم،هیچ پیامی دریافت نکردم،جالبش این که پریشب خطمو شارژ کردم. نه اس دادم به کسی نه زنگ زدم!!!!بعدش تا الان ۹۰۰ تومان از شارژم فقط برای پیامک تبلیغاتی همراه اول پریده!!!طی ۲ روز!!!!!!آخه این چه وضعیی:@

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:31

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • سپیده

    19 دی 1393، 14:48

    من غیر فعال کرد بودم ….ولی الان میخام کارهای دانشگاهمو انجام بدم نوشته رمز عبور رو به گوشی می فرسته ….هر چی منتظر بودم نفرستاد حالا رفتم راهنما رو نگاه کردم نوشته اگر دریافت پیامک تبلیغاتی رو مسدود کرده باشی رمز عبور رو دریافت نمی کنی ….حالا می خام فعالش کنم هر چی 2 رو می فرستم ب 8999 هیچ پیامکی نمی ده همراه اول !!!!!….. عجب گرفتاری شدمااااا

  • محسن

    19 دی 1393، 11:58

    خدا خیرت بده دمت گرم….من که از بس ایرانسل بهم اس ام اس داده بود رفته بودم شمارشو گذاشته بودم تو بلک لیست که دیگه ریخت پیاماشو نبینم…امروز بالاخره بعد هزار سال رفتم یه سری به پیامکا زدم دیدم پونصد و شصت و دو تا اس ام اس از طرف ایرانسل واسم اومده تو این مدت خخخخخخخخخ

  • حسن

    18 دی 1393، 08:54

    با سلام ،لطفا ما رو از شر پيامكهاي كه سودي براي ما جز كم كردن شارژ نداره وباعث ميشن در مواقع ضروري كه ممكن است يه تماس كوتاه موجب اتفاقي خوب ويا عدم امكان تماس اتفاق تلخي رقم بخورراحت كنيد،تا بحال چندين بار به كد 20554كلمه off ياoffmeydan پيامك ارسال كردم ولي قطع كه نشده هيچ بلكه بيشتر هم شده%

  • hadi

    18 دی 1393، 08:52

    سلام من پیامک تبلیغاتی همراه اولو لغو کردم ولی دیگه پیامکای دیگه که از طرف دوستان فرستاده میشه هم نمیاد

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:33

      با بخش پشتیبانی اپراتور سیم کارت خود تماس بگیرید و مشکل خود را به آنها اطلاع دهید

  • حسن

    17 دی 1393، 16:21

    نامردا یه سرویس برام فعال کردن راه حلی هم برا قطه شدن نداره روزی صد تومن بالا میکشن از من بیچاره منی که به هرکی میخوام زنگ بزنم تک میزنم اون به هم بزنگه خدا ازت نگزره همراه اول
    بعد سوالاشون منو کووووشته<<< حیوانی که بچشو تو کیسه زیر شکمش نگه می داره 1 کانگورو
    2 نهنگ
    منو راهنماییم کنید لطفا میخوام جایزشونو ببرم

  • فرزام

    15 دی 1393، 07:30

    من اون شماره 6316711 رو که مربوط به فنی حرفه ای است سه تا اس ام اس با متن laghv و off و خاموش جداگانه فرستادم.حذف شدش

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:36

      در حال حاضر اطلاعاتی از نحوه غیر فعالسازی این شماره در دسترس نیست

  • محسن

    14 دی 1393، 12:27

    این سامانه پیامکی 20554چطور خاموش کنم هرکاری بگید کردم off و 1و هرکار دیگه ای بگید کردم

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:43

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • هما

    11 دی 1393، 12:03

    سلام من به نا به دلایلی مجبورم حتما این پیامک های تبلیغاتی رو فعال کنم…
    ولی این ارسال عدد 2 به 8999 اصلا جواب نمیده..
    خواهش می کنم یه راه حل بدین…

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:58

      وست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • s

    09 دی 1393، 14:46

    پس برای ما چرا اس نیامد

  • محسن

    08 دی 1393، 08:48

    من اس ام اس دادم گفت تا 4 روز دیگه غیر فعال میشه بازهم دمشون گرم.

  • محمد

    06 دی 1393، 12:45

    2 رو به 8999 فرستادم اما فعال نشد چند بار امتحان کردم

  • سلمان

    05 دی 1393، 13:48

    سلام دستون درد نکنه خوب بود ولی این شماره رو هر کار کردم قطع نشد این رو چیکارش کنم 986316711 برای همراه اول

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:35

      سلمان عزیز، از حمایت شما متشکریم
      این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • مهشید

    04 دی 1393، 21:10

    سلام . من وقتی بسته فعال میکنم هر دقیقه پیام میده که انقد از حجم بستت مونده . چجوری این پیام رو غیر فعال کنم؟ خیلی رو اعصابمه 🙁

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:36

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد

  • یوسف

    04 دی 1393، 05:16

    سلام برای غیر فعال سازی سامانه پیامکی 22271 چه کدی رو باید وارد کرد. با تشکر

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:41

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد

  • یسنا

    02 دی 1393، 09:16

    واقعا منو خیلی خیلی منو

  • رومینا

    30 آذر 1393، 17:49

    دمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننن گرم شبه یلداتونم مبارک .میم مشکلاتو بردارن تا زندگی شیرین بشه .مرسی از کد دادنتون دمتون جیـــــــــــــــــــــــــــــز.شبه خوبیو در کنار خانواده داشته باشین .شب خوش همگی

  • مهسا

    29 آذر 1393، 07:37

    سلام . دستتون درد نکنه . ولی الان من از مدرسه پسرم و ادارمون اس دریافت نمیکنم نزدیک به 20 بار عدد 2 را فرستادم که دوباره فعال بشه ولی نمیشه حالا باید چکار کنم.

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 12:01

      با مسئولین مدرسه در این باره صحبت کنید.

  • abas

    28 آذر 1393، 20:28

    طرف میگه یک سفر خارجه رفتم و برگشتم ولی تبلیغاتش تا دوسال گریبان گیرم بود اونم با هزینه شارژ خودم . حالا خوبه رفتی سفر من که نه سفر رفتم ونه ویلا خریدم نه اهل بازی هستم ونه……… ولی بازهم روزی شونصد تا پیامک می اومد پس من چی . ولی خوب بازهم جای شکر باقیست که اگه خدا بخواد از این به بعد راهت میشم . دستتون درد نکنه و خسته نباشید

  • آرام

    28 آذر 1393، 10:24

    یه اس ام سایی هست مال باشگاههای اروپا با شماره 20144
    اینو چطور میشه از شرش خلاص شد؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:37

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد

  • حسین

    28 آذر 1393، 09:33

    مجبورین به 9990زنگ بزنید عدد0رو بزنید به اپراتور بگین همه رو لغو میکنه دریه چشم بهم زدن

  • حسین

    27 آذر 1393، 05:26

    سلام.خسته نباشید.ینی با این خدمتی که به خلق کردین.خدا یک در دنیا صد در اخرت بهت بده.اخه قطار چارتر پردیس پرواز به من چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والا

  • مهسا.ب

    26 آذر 1393، 09:33

    سلام. من شارژ 10000 هزار تومنی میریزم تا عصر با یپام های تبلیغاتی تموم میشه. به خدا خسته شدم و هر چی حقوق میگیرم خرج شارژ تبلیغاتی میشه. آقا ما غلط کردیم همراه اول خریدیم. ما کی رو باید ببینیم که تبلیغات نیاد برامون. شماره پشتیبانی هم داده 09990 میگه در شبکه موجود نیست. به 8999 هم پیام میدیم عمل نمیکنه. فکر کنم باید سیم کارتو بشکنم. خلاص. مرسی از زحمت شما و خدا لعنتشون کنه مسئولین همراه اول رو که این همه آزار میدن ملت رو.

  • مهسا.ب

    26 آذر 1393، 09:28

    من 2000 هزار بار به 8999 فرستادم عمل نکرد. خدا لعنتشون کنه

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:44

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد

  • حسین

    25 آذر 1393، 11:27

    کد همراه اول برای لغو پیامهای تبلیغاتی*8999#یا 1 رو به 8999 پیامک کنید
    کد ایرانسل برای لغو پیامهای تبلیغاتی عدد 2 روبه 5005 بفرستید تا4 روز دیگه قطع میشه0

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:44

      با تشکر از حسین عزیز
      دوستانی که این کد را امتحان کرده اند و جواب گرفته اند لطفا به ما اطلاع دهند تا دیگران نیز بتوانند از اطلاعات شما استفاده نمایند.

  • حمید

    25 آذر 1393، 11:05

    سلام
    ممون از مطالب کاربردیتون
    1 سوال
    پیامکهای حساب های بانکی
    یا ارگانهایی مثل نظام مهندسی هم با این گد لغو میشه
    چون به اینا نیاز دارم
    فقط تبلیغات از شیر مرغ تا جان آدمی زاد را نمی خوام

    یا مسابقات خود اپراتور هم حذف میشه ؟؟؟؟

    یه پیشنهاد برای شما
    لطفا چیدمان مطالب را از آخرین پیامها بگذارید تا جدیدترین مطالب بالاتر قرار گیرند
    ممنون

    • پشتیبانی

      25 آذر 1393، 14:48

      کدهای ارائه شده تنها برای غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی می باشند. پیامک های حساب بانکی تبلیغاتی نیستند و به طور اختصاصی برای شما ارسال می شوند

  • مهرداد

    23 آذر 1393، 16:42

    واقعا خدا خیرتون بده

  • mehran

    23 آذر 1393، 13:34

    سلام بخدا من بیش از 10دفه 1 رو به 8999 ارسال کردم ولی بازم میاد چیکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟توروخدا کمکم کنین

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 13:59

      وست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • نادر

    17 آذر 1393، 10:18

    با سلام
    راهی هست از شر پیامکای خدماتی هم خلاص شد؟20571 شماره ایی هس که بهم پیام میده.گزینه OFF و LAGHV رو هم ارسال کردم بی فایده بود.میگه پیامک خالی بده.پیامک خالی میدم دوباره چند مورد خدمات دیگه از جمله آهنگ خواننده هارو پیشنهاد میده ابله.

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:59

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • محسن

    15 آذر 1393، 17:16

    من که باورم نمیشه دیگه پیام نیاد…لامصبا شده اند جزیی از زندگیم

  • محمد جواد

    15 آذر 1393، 14:21

    آقا خیلی باحالین مرسی دیگه داشتم دیونه میشدم ایشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:55

      از حمایت شما بسیار متشکریم

  • نازنین فاطمه

    13 آذر 1393، 12:28

    ولی خوب بید
    بابام واسم شارژ نمیخورید که واست پیام میاد شارژت کم میشه حالا اگه بگم غیر فعال کردم واسم میخره 😀 😀 😛

  • نازنین فاطمه

    13 آذر 1393، 12:26

    سلام خوب بود ولی 2 رو واسه 5005 ارسال کردم پیام اومد “مشترک گرامی در صورت تمایل به دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ایرانسل عدد 1 و در غیر اینصورت عدد 2 را ارسال نمایید. ”
    الان من موندم واسه کی ارسال کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب میخوام فوری

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:56

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • سارا

    13 آذر 1393، 09:29

    خواهش می کنم کمکم کنید چطور می تونم از اشتراک مسابقه( 20597)و ( 203055) راحت بشم با اینکه پیامک تبلیغاتی رو بستم هر روز باید بابت اینا باج بدم

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 11:56

      دوست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • اکبر

    12 آذر 1393، 18:11

    من برای غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول عدد1را به 8999 ارسال کردم.پیام داد غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی هزینه دارد.

  • ABBAS

    12 آذر 1393، 07:48

    جدیداً این 3Gرو فرمه و همش میاد.خیلی هم چغر و بدبدنه؟کسی رمز ناک اوت کردن اینو میدونه؟ممنون میشم.

  • mr.hamed

    11 آذر 1393، 15:53

    عالی واقعا حرف نداره راحت شدم

  • یه بنده خدا

    11 آذر 1393، 15:17

    یکی هم به من کمک کنه تا از این اس ام اس های کلاه بردار 9090و8909 خلاص بشیم مگه فوتبال کم درامدداره که ازاین طریق بند کردن به جیب ما درستشه اخه

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 14:01

      در حال حاضر اطلاعاتی از نحوه غیر فعالسازی این شماره در دسترس نیست

  • یه بنده خدا

    11 آذر 1393، 15:06

    ماهم ارسال کردیم ولی بازم مثل همیشه همراه اول تنهامون گذاشت نشدتا الان هم دویست وچهل هزار تومان هم به خاطر این اس ام اس ها برام قبض امد

  • توحید جبراییلی

    10 آذر 1393، 08:51

    ازتون ممنونم بالاخره از دست این پیامک های تبلیغاتی خلاص شدم

    • پشتیبانی

      06 دی 1393، 12:09

      از حمایت شما ممنونیم

  • ساناز

    07 آذر 1393، 14:49

    باسلام وخسته نباشید حلالتون باشه اون شیری که خوردید خدا جدوابادتونو بیامرزه مارو ازشر اینا راحت کردید بدر مارو در اورده بودن ایقد که اگه منتظر کسی هم بودیم که باماکار داشت بازم نگانمیکردیم فک میکردیم تبلیغاتیه سباااااااااااااااااااااااااااااااااااسگذارم

  • محمد

    07 آذر 1393، 09:45

    ایول به درد بخور بود

  • ramin

    07 آذر 1393، 07:03

    سلام به همه ی دوستان “شاکی از پیامک” … اگه غیر فعال نکنی دیونت میکنه. راستی غیر فعال کردم ولی بعد از مدتی دوباره برام میفرستن……..
    ممنونم از زحماته تون.

  • ramin

    07 آذر 1393، 06:58

    سلام به همه ی دوستان “شاکی از پیامک” … اگه غیر فعال نکنی دیونت میکنه. راستی غیر فعال کردم ولی بعد از مدتی دوباره برام میفرستن……..

  • مهدی

    05 آذر 1393، 13:03

    اخ اخ اخ من تازه از دست اس های تبلیغاتی ایرانسل راحت شده بودم که مدرسان شریف شرکت کردم گفت برو اس های تبلیغاتیت را فعال کن.بدبخت شدم راهکار چیزی نیست فقط اس مدرسان را دریافت کنم.بالغ بر 20 تا پیام در روز برام می یاد. بدبخت شدم. می خوام یک خط دیگه بگیرم اس اون را غیر فعال کنم.

  • رحیم

    04 آذر 1393، 17:49

    سلام خدا رفتگانت رو رحمت کند برای خودت و خانوادت ارزوی سلامتی.
    دستت درد نکند از دست این پیام تبلیغاتی راحت شدم متشکر.

  • نسیم

    03 آذر 1393، 06:47

    سلام . من عدد 1 را به 8999 فرستادم ولی هیچ جوابی به من نداد .
    و اگر حالا به هر دلیلی فعال شد این پیام هایی که شارژ کم میکنند هم غیر فعال میشه ؟

  • امیر

    02 آذر 1393، 20:53

    اوناییکه ایرانسلین برن ویترین ایرانسل > سرویس های متنی
    بقیش زیاد یادم نیست بیکارین دیگه خودتون بگردین پیداش کنین
    یه لیستیه از تموم سرویس هایی که فعال کردین میتونین از اونجا مدیریتشون کنید

  • ایمان

    30 آبان 1393، 16:07

    سلام خدمت دوستای گلم.
    آقا میشه یکی به من بگه این 24 ساعتی که میگن پیاما قطع میشه کی میرسه من الان سه ماهی هست درخواست لغو فرستادم و منتظرشم که 24 ساعت بشه ولی پیاما هنوز ول کن ما نیستن.

  • آسیه اقدامی

    29 آبان 1393، 16:05

    سلام لطفا راهنمایی ام کنید چگونه پیامک های با عنوان زیرنورماه با شماره 607045 را لغو کنم؟

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 14:00

      وست گرامی این کدها توسط مخابرات عرضه شده است. در صورت ارائه ی کدهای جدید از سوی شرکت مخابرات، مطمئنا این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

  • درمانده

    29 آبان 1393، 12:06

    از بس تشکر کردید ایرانسل خودشو لوس کرده پیام داده”پیامک های تبلیغاتی شما ظرف 7 روز آینده غیر فعال میشود”

  • محمد فر

    26 آبان 1393، 12:29

    خطاب به كليه مشاغل پيامكي اينجانب تا 24 ساعت آينده پيامكهاي تبليغاتي ام قطع خواهد شد از فرصت باقي مانده نهايت استفاده را ببريد كه از فردا از دستتون راحت ميشم ايشااله

  • آیناز

    24 آبان 1393، 18:31

    عااااااااااااااااااااااااااااالی بود
    مرسی که از شر این پیاما خلاصمون کردین

  • فرزین

    23 آبان 1393، 13:35

    سلام
    منم الان کد 1 را ارسال کردم باید تا 24 ساعت اینده صبر کنم خدا کنه جواب بده . ساعت 17:03
    93/8/23

  • محسن

    18 آبان 1393، 07:06

    سلام لطفاً مرا راهنمایی کنید تا “سرویس‌های ارزش افزوده”را کنسل کنم چن ماهی میشه که بیش از 80 در صد هزینه هام بابت سرویس ارزش افزوش همراه اول روی قبضم میاد

    • پشتیبانی

      11 بهمن 1393، 14:03

      در حال حاضر اطلاعاتی از نحوه غیر فعالسازی این شماره در دسترس نیست

  • مرجان

    16 آبان 1393، 18:22

    با سلام
    شماره98203842 چگونه لغو می شود؟ کلمه off هم می زنم ولی کنسل نمی شود .این شماره شامل مسابقه- فال-قهوه داغ- شعر نو و … لطفاً راهنمایی فرمائید.متشکرم

  • سحر

    15 آبان 1393، 14:37

    اگ این کد رو بزنم اون اسایی ک از شارژم کم میکنه هم غیر فعاااااال میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی سایتتتتون خیلییییی عالیه……

  • آنی

    14 آبان 1393، 07:11

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من یه سرویس آموزش زبان با کد 20507 را فعال کرده بودم که حالا هر کاری میکنم و OFF میزنم غیر فعال نمیشه و همش پیغام میده که یه اس ام اس خالی به 20570 بفرست و گوشی من متاسفانه نمی تونه پیامک خالی رو سند کنه و من دیگه نمی دونم چطوزی این سویس رو غیز فعال کنم لطفا کمکم کنید تا از دستش خلاص شم. ممنون

    • پشتیبانی

      14 آبان 1393، 08:40

      متاسفانه ما موفق نشدیم اطلاعات این سرویس رو بدست بیاریم. با اینحال شما میتونید از طریق یک گوشی دیگه و با سیم کارت خودتون یک پیام خالی بفرستید تا شاید ثمربخش بود.

  • فریدون عباسی قوچانی

    13 آبان 1393، 19:15

    سلام اونی که در این سایت گفته عمل شد ولی هنوز از این پیام های کزایی تبلیغ می اید چه کنم ؟

    • پشتیبانی

      14 آبان 1393، 08:40

      کد ارائه شده برای تبلیغات پیامکی از خطوط 1000، 2000، 3000 و 5000 هست و ربطی به خود پیامک‌های اپراتور و البته پیامک‌های پولی نداره.

  • محمدرضا

    04 آبان 1393، 12:28

    سلام چگونه پيام هاي 8282را لغو كنيم

    • پشتیبانی

      14 آبان 1393، 08:48

      بستگی به سرویسی دارد که از این طریق دریافت می‌کنید. لطفا نام سرویس خود را اینجا ذکر کنید.

  • حق

    28 مهر 1393، 20:24

    این کار هارو کردیم که شدیم جهان سوم

  • رسول

    27 مهر 1393، 14:52

    من زدم بازم داره میاد که بابا 🙁

  • آرش

    26 مهر 1393، 16:06

    روزی20 تا حدودا برام پیام میاد،زنگ زدم می گه،پیامک ها انواع مختلفی داره باید دونه دونه قطع کنی،به 5005 پیام دادم،پیام امده یک هفته دیگه پیامک قطع می شه،بعد از یک هفته هنوزم قطع نشده،خون مردم رو ت شیشه کردن اینا

  • پریسا

    26 مهر 1393، 10:25

    سلام یه نفر به من بگه چطور از دست پیامک8282 ایرانسل راحت بشم روزی چندتا برام میاد و هربار120 تومان از شارژم کم مکنه

    • پشتیبانی

      28 مهر 1393، 05:42

      پریسا جان، آن دسته از پیامک‌های که از شما هزینه کم می‌کنند به نام پیامک‌های ارزش افزوده شناخته می‌شوند و خدمات مختلفی را در ازای این مبلغ به شما ارائه می‌دهند. برای غیر فعال سازی شما باید کد غیر فعال سازی مربوطه به هر یک را به شماره 8282 ارسال کنید.

  • علی

    25 مهر 1393، 17:03

    خدا ذلیلشون کنه
    من نفهمیدم تو این پیامکها عضو شدم
    الان هر روز واسم اس ام اس میاد و ازم پول کم میشه
    دیگه نمیشه غیر فعالش کرد
    نمی دونم پولی که از ما کم میشه به جیب کی میره
    فقط خواستم بگم من ناراضیم و خدا کنه بابتش بچه شون سرطان بگیره
    آمین

    • پشتیبانی

      28 مهر 1393، 05:45

      دوست عزیز، هر سرویس پیامکی یک کد غیر فعال سازی نیز دارد. کافیست این کد رو به خط مربوطه ارسال کنید تا پیامک مورد نظر قطع شه.

  • شعیب

    25 مهر 1393، 16:14

    بابا من که یک رو فرستادم به8999لغو نکرد که هیچ تتازه دعوتم کرد به سایت تبلیغات ؛ خدا ریشه این تبلیغات بکنه با اوی که برامون مینویسه تا ارسالش کنه.

  • رهام سپهری

    25 مهر 1393، 07:12

    سلام
    من غیرفعال کردم والانم پشیمونم چون به جز ایرانسل کسی رو ندارم بهم اس ام اس بده.
    دلم تنگه براش چکار کنم دوباره برگرده؟
    قهر کرده دیگه برنمیگرده…. 🙁

  • mojtaba

    23 مهر 1393، 09:48

    من عدد 2 رو به 5005 فرستادم گفت تا 7 روز آینده قطع میشه واسه شما گفت تا 24 ساعت آینده بی پدر میخاد اول شکنجم بده بعد قطع کنه

  • سید علی اکبر حجتی

    22 مهر 1393، 16:07

    سلام
    خدا پدر و مادرت رو بیامرزه کلافه شدیم آبرومون تو جلسات میره بس که پیام اومده

  • محمد

    22 مهر 1393، 12:44

    کسی که به ما اس نمیده. اگه ایرانسلم غیر فعال کنم که دپگه هیچی. دمش گرم با اینکه جوابشو نمیدم اما هر روز یه حالی ازم میپرسه!!!

  • ناشناس

    21 مهر 1393، 19:26

    دوستان من هم عدد1را به 8999 ارسال کردم ولی بازهم پیام میاد واز شارژ موبایل پول کم میکنند بیزار شدم آیا کسی هست پاسخ دهد دراین دولت راستگو امیدی نمی بینم

    • پشتیبانی

      28 مهر 1393، 05:50

      دوست عزیز، پیامک‌هایی که شارژ موبایل شما رو کم می‌کنند خدماتی هستند و با پیامک‌های تبلیغاتی متفاوتند. برای غیر فعال کردن این خدمات باید کد غیر فعال سازی را به شمارۀ مربوطه ارسال کنید.

  • محلوجی

    20 مهر 1393، 14:58

    مسئولین همراه اول این پول ها حرام است تا به حال چند بار شکایت کردم ولی کیه کوش کند

  • مجید

    20 مهر 1393، 08:15

    با سلام این متولی همراه اول آنقدر وقیح و پر روهست که من حتی تلفن زدم و با اپراتور حرف زدم و درخواست دادم ولی هنوز این بی شرفها میفرستند

  • ماریا

    17 مهر 1393، 21:09

    فقط یک راه برای غیرفعال کردن پیامکای تبلیغاتی ایرانسل هست … اونم شارژ نکردن خطه…
    از لحظه ای که خطتون شارژ شد تا وقتی که آخرین ریال رو از حلقتون نکشه بیرون هی اس میده… من دیروز 2 تومن شارژ کردم فقط یک دقیقه صحبت کردم اما تا شب همش بخاطر همین اسای ایرانسل بباد رفت… خدا الهی به زمین گرم بزندشون

  • شهرام

    15 مهر 1393، 13:26

    نمیدونم چرا شارژ ندارم کسی احوال مارو نمی پرسه…..ولی همون لحظه که شارژو میریزم رو گوشی دوهزار پیامک میاد از طرف اپراتور وقتی کد شارژ رو میزنم میبینم شارژ ندارم …ینی خداییش یه وضعیه…من دیگه شارژ نمیخرم..با اپراتور هم قهر کردم بهش بی محلی کردم ولی باز کوتا نیومد هی اس میداد…توف به این شانس کاش عشقمونم همینجوری بود

  • امیر اسدی

    12 مهر 1393، 10:39

    من برا همراه اول ارسال کردم پیام فرستاد تا 24 ساعت آینده براتون پیام ارسال نخواهدشد راهی هس همیشه خلاص بشیم دوستان حتما راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      20 مهر 1393، 08:45

      نه دوست عزیز، پیامکی که برای شما اومده با این مضنون بوده که بعد از 24 ساعت دیگر برای شما پیامک ارسال نخواهد شد.

  • علیرضا

    11 مهر 1393، 08:15

    واقعا ممنون

  • شهرام

    10 مهر 1393، 09:20

    امکان مسدود کردن دایمی همه پیامک های تبلیغاتی اپراتورهای تلفن همراه به این راحتی(یعنی با ارسال یک پیامک) وجود نداره..و این یعنی نغز حقوق مشتری…باتشکر از راهنماییتون…

  • يه بدبخت

    09 مهر 1393، 14:21

    ايول به سايتتون به خودتون

  • وحید زرعی

    08 مهر 1393، 16:59

    سلام دستتون درد نکنه پیامک تبلیغاتی که میومد شارژکم میکرد اعصابمو خرد میکرد

  • فرشته

    04 مهر 1393، 15:08

    سلام
    همراه اول خیرو بهره نبینی ایشالام،حلواتو بخورم الهی…
    بابا انصافم خوب چیزیه 5 تومنم درعرض یه ساعت پرید،5 هزارتومن برا من چیزی نیست ولی در مجموع بخوام حساب دزدیای همراه اول از خودمو در سال حساب کنم سر به فلک میزاره…حالا این رقمو ضرب در چند میلیون مشترک این اپراتور بکنیم یه رقم میلیاردی در میاد… من موندم این پیامکا به چه دردی میخوره اخه اه اعصاب نمیذارین واسه ادم

  • محلوجی

    02 مهر 1393، 18:07

    مسئولین محترم همراه اول ما از پیامکهای شما خسته شدیم هیچ کدامش بدردمان نمی خورد لطفا قطع کنید

  • mn

    31 شهریور 1393، 07:45

    شورشو در اوردن با این پیاماشون.

  • رشید

    29 شهریور 1393، 11:17

    بهترین راه حل استفاده از نرم افزار برای بلاک کردن اس ام اس هست . جواب میده

  • محمد

    29 شهریور 1393، 10:37

    سلام
    امدتی سیستم پیامک راقطع کردم. ولی اطلاع رسانی مدرسه پسرم و اعلام نتیجه کنکور علمی کاربردی دخترم و خیلی چیزهای دیگه از طریق همین سیستم پیام کوتاه تبلیغاتیه که متاسفانه انگار چاره ای جز فعال سازی مجدد ندارم. خواهشن اگر راهی هست که فقط پیامک های ضروری را دریافت کنم اطلاع دهید. در هر حال متشکرم.

    • پشتیبانی

      29 شهریور 1393، 10:41

      محمد جان، تنها راه این است که طرفِ فرستنده خط خود را خدماتی کند. به این ترتیب حتی اگر خط شما در لیست سیاه مخابراتی هم باشد، پیامک او برای شما ارسال خواهد شد.

  • امرايي

    27 شهریور 1393، 08:11

    يكي منو از شر اين پيامكهاي تبليغاتي نجات بده

  • دلی

    27 شهریور 1393، 07:16

    سلام ….
    با ارسال این کد در روزهای آینده به آرامش خواهیم رسید…..
    از بس پیام تبلیغاتی دریافت کردیم ………..

  • حمید

    26 شهریور 1393، 15:51

    منم به مشکل خوردم تا 24 ساعتش دیگه خیلی مسخره است . راستش یادم رفته بود بگم ما ایرانی هستیم و در این کارهای مسخره نظیر نداریم .

  • ابوسعید میرانی

    26 شهریور 1393، 09:13

    خدا خیرتون بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  • mali

    26 شهریور 1393، 09:06

    عدد 1 روبه8999 فرستادم پیامک تبلیغاتی فقط برای جند ساعت یا چند روز قطع شد این چه وضعشه ینی باید هرچند روز یکبار کدو وارد کنیم؟

  • J!sSh

    25 شهریور 1393، 18:07

    اس مس دادم 1 بار حذف نشده بار دوم الان دادم نوشت برام you are already a member of black list …
    اولا که غیر فعال نشده بازم میاد
    ثانیا استفاده عبارت black list برای مشترکینی که از تبلیغات خسته شدن خیلی بی ادبی هست واقعا متاسم برا خودم
    بعضی وقتا هست آدم از ایرانی بودنش پشیمون میشه…

  • amir

    23 شهریور 1393، 07:06

    اینو با ایرانسلیا بودما همراه درست شد ممنون

  • amir

    23 شهریور 1393، 07:06

    زیاد تلاش نکنید من 20 بار فرستادم فرقی نکرده دیگه میخوام خطمو بشکونم یه شارژ 5 تومنی فقط پیام فرستادم بازم درست نشد

  • amir

    23 شهریور 1393، 07:04

    سلام خسته نباشی یعنی الان کد رو ارسال کردم قطع نمیشه حتما باید با اپراتور تماس بگیرم ؟؟؟ ممنون

  • الهام

    22 شهریور 1393، 14:17

    سلام دوستان . من همین الان کد غیر فعال کردن رو فرستادم ایرانسل پیام داده که تا 7 روز اینده غیر فعال میشه . مگه نباید از 24 ساعت به بعد غیر فعال میشد ؟؟؟؟؟
    مثل اینکه ایرانسل واقعا تصمیم نداره شررشو کم کنه

  • خالد

    22 شهریور 1393، 08:00

    اينكه اين اس ام اسا پدر گوشيمونو در آورده به كنار
    لامصب پدر شاژمونم درآورده
    هرچي شارژميكنم فوري ميخوره

  • elman

    22 شهریور 1393، 06:47

    سلام خسته نباشین
    من چجوری میتونم کلا برای همیشه تبلیغات همراه اولو غیر فعال مکنم
    کمکم کنین ممنون میشم

  • علی

    21 شهریور 1393، 06:48

    دوستان من میخوام فقط از یک شماره بیام تبلیغاتی نگیرم و مابقی پیام ها رو دریافت کنم . واسه اینکار راهی هست؟

  • امیرتاش

    20 شهریور 1393، 16:30

    خیلی خیلی ممنون

  • داود

    20 شهریور 1393، 13:09

    سلام
    میتونی با شماره گیری کد دستوری #8999* فعال کنی

    و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

  • الهام

    18 شهریور 1393، 08:57

    مشکل من بر خلاف اکثریت فعال کردن مجدد دریافت پیام هاست،دو سالی میشه غیر فعال کردم،آرامش خوبی بود اما نمیدونستم با اینکار خیلی از اس ام اس های مهم که از طرف سازمان ها و امکانی که با هاشون در ارتباط هستم رو دریافت نمی کنم،چند بار هم کد2 رو به 8989ارسال کردم اما فعال نشد ،امیدوارم یکی راهنمایی کنه . شماره همراه اول رو کی می دونه؟9090 که اشتباست

  • طراحی سایت

    18 شهریور 1393، 05:07

    قطع شد . با تشکر

  • sina farigh

    15 شهریور 1393، 13:42

    خدارو شکر از دست زنگ اس ام اس گوشی خیالم راحت شد ولی کاش تا24 ساعت نبود تا اخر عمر بود از این به بعد باید هر روز صبح قبل از صبونه اونو غیر فعال کنیم.

    • پشتیبانی

      16 شهریور 1393، 05:31

      دوست عزیز، این سرویس بعد از 24 ساعت به صورت دائم غیر فعال میشه. (نه اینکه فقط برای 24 ساعت غیر فعال شه)

  • مريم

    15 شهریور 1393، 08:23

    باسلام
    با اينكه چندين بار براي 8999 عدد يك را ارسال كردم ولي با اين حال باز براي من پيام تبليغاتي مي آيد. چكار كنم. چون بعضي از پيام از مبلغ ريالي شارژم كم مي كند.

    • پشتیبانی

      16 شهریور 1393، 05:48

      پیامک‌هایی که از مبلغ شارژ شما کم می‌کنند مربوط به سرویس‌های پیامکی ارزش افزوده می‌شوند و با پیامک‌های تبلیغاتی تفاوت دارند. برای غیر فعال کردن این سرویس‌ها می‌توانید به مطلب ما در این مورد مراجعه کنید که لینک آن هم در انتهای همین پست آمده است.

  • علی

    15 شهریور 1393، 07:41

    بابا خوب یک مسعول جواب بده ؟؟؟می بینید مشکل همه است ایا تا 24ساعت غیر فعال میشه یا از 24 ساعت دیگه غیر فعال میشه

    خودمونیم ظاهرا دستی تو کاره که نمی خوان قطع بشه

    • پشتیبانی

      16 شهریور 1393، 05:51

      دوست عزیز، مسئولیت فعال و غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی به عهده اپراتورها می‌باشد و مربوط به ما نمی‌شود. آنچه در این مطلب ارائه شده است روش غیر فعال کردنی است که خود این شرکت‌ها ارائه داده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که آنچه دوستان در مورد غیر فعال بودن تا 24 ساعت می‌گویند ناشی از بی‌توجهی آنها است و در واقع پیامک‌ها بعد از 24 ساعت به کل غیر فعال می‌شوند.

  • فرهود

    14 شهریور 1393، 13:14

    ممنون

  • مريم

    10 شهریور 1393، 05:37

    سلام خواهش ميكنم به من بگيد بايد چطوري سرویس آيه رو از روی گوشيم حذف كنم. الان دو ساله که هر موقع گوشيمو شارژ ميكنم يه آيه برام ميادكه حدود 300 تومن كم ميكنه. براهمين دير به دير شارژ ميكنم. لطفاً بگيد چه كدي رو وارد كنم؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:26

      برای غیر فعال سازی سرویس پیامکی آیۀ همراه اول کافی است یکی از عبارت‌های زیر را به شماره 2010 ارسال کنید:
      آیه خاموش – AYEOFF – AYECANCEL

  • حمید

    09 شهریور 1393، 18:06

    سلام خسته نباشید . ببخشید چرا این پیامهای تبلیغاتی رو کلاً حذف نمیکنید تا خیال همه راحت باشه یا اینکه هزینه پیامها رو خود تبلیغاتی ها متقبل بشن چرا از شارژ ما کم میشه؟ با تکشر

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:24

      حمید جان در درجه اول ما تنها یک سامانه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی هستیم و دسترسی به چنین مواردی نداریم. در درجه دوم باید به اطلاعتون برسونم که هزینه پیامک‌های تبلیغاتی توسط فرستنده پرداخت می‌شود و شما هزینه‌ای متقبل نمی‌شوید. با اینحال اگر برای سرویس پیامکی بخصوصی ثبت‌نام کنید هزینه پیامک‌های مربوطه به این سرویس از شما کم خواهد شد.

  • فاطمه

    09 شهریور 1393، 13:42

    سلام من از دست أين پيامك حمايت از تيم ملي خسته شدم و تا حالا كلي پول ازم كم شده. شما مي دونيد چطوري غير فعالش كنم؟

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:28

      با سلام، برای انصراف از این سرویس باید کلمه off را به شماره 9090 یا 9098 ارسال فرمایید.

  • محمدبقائی

    09 شهریور 1393، 06:24

    با سلام تا به حال 10 روز است که عدد 1 را می فرستم ولی هنوز پیامک می آید چرا دروغ می گویید!

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:31

      دوست عزیز، کد غیر فعال سازی که در اینجا ارائه شده است برای حذف پیامک‌های تبلیغاتی است و شامل مواردی همچون پیامک‌های خود اپراتور و سرویس‌های پیامکی نمی‌شود. متوجه نمی‌شوم که چرا ما را به دروغگویی متهم کردید وقتی که دلیلی برای اینکار نیست. این کدها توسط خود همراه اول و ایرانسل ارائه شده است.

  • لیلا

    08 شهریور 1393، 10:30

    خدا رو شکر راحت شدم فقط به خاطر همین پیامک های تبلیغاتی می خواستم سیم کارت همراه اولمو برا همیشه بزارم کنار

  • رضا

    07 شهریور 1393، 10:43

    فقط 24 ساعت؟ دائمی نیست؟

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:32

      دوست عزیز، با ارسال این پیامک ظرف 24 ساعت پیامک‌های تبلیغاتی غیر فعال می‌شوند. نه اینکه برای 24 ساعت این اتفاق بیافتد.

  • ahmad

    06 شهریور 1393، 20:55

    سلام خسته نباشید لطفا این اطلاعات روبه گوشی هاهم اس ام اس کنید

    • پشتیبانی

      10 شهریور 1393، 06:33

      دوست عزیز، ما صرفاً یک سامانه ارائه دهنده پیامک‌های تبلیغاتی هستیم و چنین امکانی برای ما وجود ندارد.

  • amir

    05 شهریور 1393، 07:20

    تشکر از راهنماییتون داشتم خفه میشدم حالا میتونم نفس راحتی بکشم

  • محمد

    04 شهریور 1393، 08:23

    والا من حاضرم هر بار که اعتبار میزنم خودم هزار تومن بدم این گدا دست از سرم برداره . من هفته ای یدونه دو تومنی میزنم اونم خودم استفادش نمیکنم

  • raheleh

    02 شهریور 1393، 08:51

    نمیدونم چرا بعضیا اشتباه متوجه میشن پیام میاد 24ساعت طول میکشه تا دریافت پیامهای تبلیغاتی غیر فعال بشه بعضیا فکر میکنن میگه فقط برای 24ساعت پیام تبلیغاتی غیر فعال میشه.

  • المیرا

    01 شهریور 1393، 17:11

    پیامک های اموزشی که از 20200 میاد و 150 کم میکنه چه جوری غیر فعال میشه؟

    • پشتیبانی

      01 شهریور 1393، 22:36

      به زودی دستور غیر فعال کردن اینگونه سرویس‌ها نیز بروی وبلاگ قرار خواهد گرفت.

  • حسین

    30 مرداد 1393، 19:36

    اگر دید گاه تکراری است پس چرا حرفهای مزخرف شما باز تکرر میشود

  • حسین

    30 مرداد 1393، 19:30

    تبلیغات مفت والکی کمتر کنید پدرسوختگری و حقه بازی تاکی .که مردم را سرکار بزارید. من برای غیر فعال کردن همراه اول عدد یک را به 8999ارسال کردم وپیام امد که تا 24ساعت اینده تبلیغات شما غیر فعال میشود .غیر فعال که نشده هیچ تبلیغات مزخرف دیگری نیز به ان اضافه ترشد اخه مگه دروغ درد بی درمانه که شما زر زیادی میزنید .بعدش ایران سل هم بدتر از ان. عدد 2را به 5005فرستادم پیام غیر فعال شدن امد ولی دریغ از غیر فعال کردن ان بر پدر ومادر ادمای دروغ گو لعنت . دیگه کفرمان از این همه تبلیغهای جور باجور درامده .عمل کنید نه اینکه زر اضافه بزنید

  • رضا

    30 مرداد 1393، 07:30

    خدا پدرتونو رحمت كنه روزي 40 تا اس با پيام ناقص از سفرهاي ارزان قيمت مياد كه هركدمشم 34 تومان هزينشه فعلا اس امد كه تا 24 ساعت اينده حذف ميشه …خدا كنه!!!

  • آنا

    29 مرداد 1393، 15:34

    راهی وجود نداره پیامک همراه اولو تا ابد غیر فعال کنیم نه برای فقط و فقط 24 ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      01 شهریور 1393، 22:39

      دوست عزیز، پیغامی که شما دریافت کردید مبنی بر این بود که پیامک‌های تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما غیر فعال خواهد شد.

  • رافا

    28 مرداد 1393، 10:40

    متشکر از راهنمایی خوبتون، مشکلم حل شد

  • رافاول

    28 مرداد 1393، 08:53

    سلام،
    برای سیمکارت من که همراه اول هست روزی یه پیامک قیمت دلار و روزی یه پیامک اخبار میاد که خودم چند سال پیش درخواست کرده بودم. الان چه جوری می تونم لغوش کنم؟
    باتشکر

    • پشتیبانی

      28 مرداد 1393، 10:31

      با سلام. شما باید به صفحه سرویس‌های پیامکی همراه اول مراجعه کنید و کد غیر فعال کردن سرویس مربوطه را از طریق این صفحه پیدا کنید. به زودی لیست کاملی از این سرویس‌ها و طریقۀ غیر فعال کردن آنها به روی وبسایت ما نیز قرار می‌گیرد.

  • یزدان

    26 مرداد 1393، 13:37

    دوستان من هم مثل همه شما از این همه پیام تبلیغاتی کلافه شده بودم و با ارسال عدد 1 اونو کنسل کردم تا اینکه ………. هیچی دیگه انتخاب واحد دانشگاه شروع شد و بنده حقیر مطلع نشده بودم (چون دانشگاه اغاز انتخاب واحد و زمان ان را از طریق پیامک اطلاع رسانی میکرد) . حال در عین عصبانیت و ناراحتی و……. باید این سرویس و دوباره فعال کنم.

  • فریبا

    26 مرداد 1393، 06:11

    لطفاً کمک کنید دیگه این اخبار حواث نیاد برام

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:45

      به زودی مطلبی در مورد سرویس‌های مختلف پیامکی و طریقۀ غیر فعال کردن آنها بروی وبلاگ قرار می‌گیرد. پس با ما همراه باشید.

  • الهام

    25 مرداد 1393، 08:38

    سلام خسته نباشید
    من خیلی گله دارم من پیامکهای تبلیغاتیمو بسته بودم اما پشیمونم چون اونهایی که دقیقا نمیخواستم هنوز به دستم می رسه در عوض پیامکهای مهم مثلا از سازمان نظام مهندسی دستم نمیرسه شماره 2 را چند بار به8999 ارسال کردم تا دوباره وصل بشه اما هنوز پیامکهای تبلیغاتی من قطع هستش
    شماره من 9125421251 هست خواهش میکنم………. دوباره وصلش کنید

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:47

      شما باید با بخش پشتیبانی اپراتور همراه اول تماس بگیرید. از دست ما کاری بر نمی‌آید.

  • حسین

    23 مرداد 1393، 19:12

    چرا ایرانسل با شماره 8282 بیام مسابقه میفرسته از شارژ ما کم میشه و لغو رامیزنیم باز میاد وشارژ از ما کم میکنه این هم نوع دیگر دله دزدیه

  • سیدرمضان حسینی

    23 مرداد 1393، 19:11

    واقعا گندشو در آوردید فقط امروز بیش از ۱۰۰۰۰ریال از حسابم دزدیدند بابت حمایت از تیم ملی چرا خودسر از حسابم میدزدند اگر یکبار دیگه بدزدند شکایت میکنم

  • حسین

    23 مرداد 1393، 19:06

    باسلام چرا با اینکه عدم دریافت پیامهای تبلیغاتی را ارسال میکنیم همراه اول باز شماره های مارا در اختیار بعضی افراد قرار میدهند یا خود همراه اول از خرید وفروش همه موارد باز ارسال میشود . اینگونه موارد را باید چگونه لغوکنیم. ایرانسل هم که نگو اون از همراه اول بدتر

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:52

      این کد برای غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی است. در صورتی که در سرویس پیامکی خاصی ثبت نام کرده‌اید باید با کد مربوطه به این سرویس آن را لغو کنید. در مورد پیامک‌های خود اپراتور هم کاری نمی‌توانید انجام دهید.

  • رها

    23 مرداد 1393، 07:31

    سلام
    مخابرات ما فقط دو راه پیش روی ماگذاشته، یا دریافت تبلیغات ویاخیر!!!
    همه هم میگن مرسی!!!
    تبلیغاتشون رو هروقت میخوان می فرستن و درآمدکسب می کنن بدون اجازه در حریم خصوصی افراد!!!!
    کسی نیست بگه آخه انصراف ازدریافت تبلیغات،پیامک های ارسالی ازمحیط کار، دوستان، واریز وپرداخت بانک رو هم قطع میکنه!!!!!!!
    دیگرا ن تبلیغات می کندو کسب درآمد می کنند وماباید اذیت بشیم. پول حرام که شاخ ودم نداره. عزیزان این درامدها عین حرام است حرام.!!!

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:54

      رها جان، متاسفانه فرهنگ درست استفاده از پیامک تبلیغاتی هنوز در ایران جا نیافتاده است. با اینحال اگر که طبق اصول و به روش درست از پیامک استفاده شود، این ابزار هم برای کسب و کارها و هم برای مشتریان مفید واقع خواهد شد.

  • مریم

    23 مرداد 1393، 07:06

    ببخشید ولی 24 ساعت ک فایده نداره ینی ما هرروز پیامک بفرستیم…لطفا یه راهی بگین که دریافت پیامک تبلیغاتی برا همیشه غیر فعال بشه…ممنون

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:51

      مریم جان، غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی به صورت دائمی خواهد بود – تا زمانی که آنها را دوباره فعال کنید. این 24 ساعت زمانی است که طول می‌کشد تا این پیامک‌ها غیر فعال شوند.

  • hesam

    22 مرداد 1393، 14:29

    ايول داري

  • محمد صالح

    22 مرداد 1393، 12:48

    اگه اس ام اس های تبلیغاتی رو غیرفعال کنم اس ام اس هایی که از طرف بانک ها(واریز و برداشت ها) میان چی میشن ؟

    • پشتیبانی

      26 مرداد 1393، 07:55

      در صورتی که بانک شما نوع پیامک‌های خود را خدماتی کرده باشد، شما همچنان این پیامک‌ها را دریافت خواهید کرد.

  • سیبا

    22 مرداد 1393، 12:41

    هیچکس تنها نیست.زوری است ملت! هیچ راهی نیست!

  • z

    21 مرداد 1393، 10:18

    فهمیدم باید چیکارکنیم باید کلمه ی offرابه همون شماره که ازش برات اس ام اس تبلیغاتی یا مسابقه ای میاد بفرستی حله من که فرستادم شد

  • mehdi gg

    21 مرداد 1393، 08:02

    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف دیکه این اس ها ما رو کشت خدا عاقبت به خیرتون کنه

  • مشترک بد بخت

    19 مرداد 1393، 11:57

    من پیامک تبلیغاتی نمی خواهم باید کی رو ببینم مشترک دایمی هستم اگر چاره نیست مجبورم موبایلم را خاموش کنم .

  • حمید

    16 مرداد 1393، 15:43

    اینکه به فرد جایزه میدهد یک روز 10 ساعت مکالمه رایگان دریافت کردی و از 12 شب تا 7 صبح رایگان است را چرا اطلاع رسانی نمیکنید که نگه داشتن گوشی با این تشعشع در 10 ساعت در کنار گوش و سر و مغز باعث سرطان مغز و تومور و گوش درونی و بیرونی و کری میشود؟ و چرا این جایزه مکالمه رایگان را طوری نمیدهید که هر وقت نیاز شد شخص با گرفتن کد مکالمه رایگانش شروع شود و بعد از اتمام کد دیگری را بگیرد و مسدود شود و این وضعیت در طول ماه تکرار شود؟
    کدام انسان ابلهی حاضر میشود از 12 شب به عوض خوابیدن مزاحمت برای دیگران ایجاد کند تا صبح نگذارد فرد بخوابد؟

  • ساسان

    16 مرداد 1393، 15:39

    چرا به عوض میلیونر کردن افراد و فرستادن اجباری افراد به بهشت یک دوره هزینه را نصف دریافت نمیکنند و اینکه در قالب جایزه تخفیف به افراد بدهند؟
    اساس این وعده وعیدها صهیونیستی است تا مسلمان و نژاد ایرانی را در حالت توهم و به دست آوردن وضعیت بهتر در آینده ای نامشخص نگه دارند. مثل وضعیت اینکه چند تا این پیغام ایه را برای افراد بفرست تا فردا نتیجه و جایزه اش را ببینی و وقتی فرد نمیبیند دچار دلزدگی از دین و مذهب و آخرت و وعده وعیدها میشود و کافر میشود و دشمن صهیونیستی و سایر دشمنان به ایده آل خودش میرسد.

  • ساسان

    16 مرداد 1393، 15:35

    خیلی بده که این خدمات بدون رضایت افراد پیامکهای بنجول اینباکس پر کننده میفرستند و دغدغه فکری ایجاد میکنند و نقض حقوق بشر میکنند.

  • سید ابوالفضل طباطبایی

    16 مرداد 1393، 12:36

    یه راهنمایی میخواستم . خیلی واجبه که برای یکی پیام تبلیغاتی بفرستم ولی متاسفانه غیر فعال کرده آیا راهی هست بدون دسترسی به گوشیش پیام تبلیغاتیشو آزاد کرد؟ممنون میشم کمکم کنید اینم شمارم اگه راهی هست اس کنید 09195456337

  • علی کریمی

    16 مرداد 1393، 08:13

    سلام مرسی کار کرد ولی چیکار کنم ایرانسل برام نوشته : دیگه دوستم نداری حالا چپ و راست تک میزنه دلم براش میسوزه حیییییییووووونننننییییی

  • z

    16 مرداد 1393، 06:23

    ازشماره ی20272برای من پیامک تبلیغاتی میاد هردفعه که میاد همینجوری شارژکم میشه

  • z

    15 مرداد 1393، 17:17

    چه طوری بایداس ام اس های مسابقه ای رولغو کرد همینجوری داره ازم شارژ کم میشه توروخدا یه راه حل بدید:-(

  • امین

    15 مرداد 1393، 16:52

    سلام براساتیدبزرگوار
    من هم ایرانسل دارم هم همراه اول این اس ام اسهاروهم تادلتون بخوادبراشون فرستادم تاحالاچن بارهم زنگ زدم ولی فایده ای نداره بازم برام تبلیغات میاد.دیگه موندم چطوری ازشرایناراحت بشم اگه راه دیگه هست لطفابگین امتحانش کنم
    متشکرم

  • مجتبی

    15 مرداد 1393، 09:55

    مرسی دستون درد نکنه حل شد دیگه نمیاد

  • عليرضا

    14 مرداد 1393، 14:18

    خيلي عالي بود ممنونم

  • مجید

    14 مرداد 1393، 13:15

    آقا این چه وضعییه من چند بار به این شماره اس دادم هر دفعه یکی دو روز پیام تبلیغاتی قطع شده باز روز سوم این همراه اول یه طومار میفرسته که بیا میلیونر شو آقا نخوایم میلیونر شیم کی رو باید ببینیم بقول یارو شما جیب مارو نزن نخواستیم میلیونر شیم

  • محسن

    14 مرداد 1393، 10:02

    سلام.اینا همش الکیه.بعد یه مدت دوباره پیام میاد.تازه اس ام اس های خودشون که حتما لغو نمیشه.مثلا میلیونرشو وغیره.هرچند مدت هم باید 1 رو بفرستی 8999 .مزخرفن چون قرار بود هزینه هاشون رو هم کم کنن که نکردن.هم پول بین شهری وجابجایی میگیرن هم اگه به سیمی غیر خودشون زنگیدی.

  • محسن

    14 مرداد 1393، 09:58

    سلام.اینا همش الکیه.بعد یه مدت دوباره پیام میاد.تازه اس ام اس های خودشون که حتما لغو نمیشه.مثلا میلیونرشو وغیره.هرچند مدت هم باید 1 رو بفرستی 8989 .مزخرفن چون قرار بود هزینه هاشون رو هم کم کنن که نکردن.هم پول بین شهری وجابجایی میگیرن هم اگه به سیمی غیر خودشون زنگیدی.

  • نگين

    13 مرداد 1393، 07:11

    سلام …..منون اميدوارم ديگه برايم اس تبليغاتي نياد …..شما هم روزي 15 تا اس تبليغاتي داشتيد خدا خدا مي كردين براتون اس نياد…..ايشاااااااااااااااااااااااااااااااله كه ديگه نياد…..اي خداااااا تو كمك كن

  • داود

    13 مرداد 1393، 06:08

    من 1 را به 8999 فرستادم پیامشم اومد که تا 24 ساعت آینده قطع میشه .ولی هرگز قطع نشد.
    سرکاریم به خدا.

  • محسن

    12 مرداد 1393، 22:27

    سلام جناب تبلیغات همراه اول و ایرانسل
    اینو بدونید که نه بنده و خانوادمون بابت این پول هایی که از راه تبلیغات به زور به دست میارید رو حلال نمیکنیم اخه این چه وضعشه خدا وکیلی جواب خدا رو چی میخواین بدید پدرم که با نون کارگری امورات زندگیمونو میگذرونه و شما پولشو میدزدید . دزدی دیگه از دیوار بالا رفتن نیست که شما ازو اون دزدا هم دزد ترین
    خدا خیرتون بده اگه این تبلیغات رو حذف کنید وگرنه زیر دین همه مردم هستید و باید اون دنیا جواب حضرت حق رو بدید که فرمود “ذره المثقال شراً یره “

  • نجفی

    12 مرداد 1393، 14:33

    بنده بیش از 10 بار عذذ 1 را ارسال کرده ام و جواب هم میاد که تا 24 ساعت آینده غیر فعال خواهد شد ولی هر گز غیر فعال نشده است. دیگر کلافه شده ام. هر نوع بد و بیراه و ناسزایی که به فکر یک انسان خطور کند بنده نثار این پیامهای تبلیغاتی و ارسال کننده اش میکنم. اعصابم به هم ریخته است. ساعت 3 نیمه شب با صدای لعنتی پیامک بیدار میشی میبینی نوشته: زندگی ستارگان سینما از تولد تا ستاره شدن . خدا کند ستاره شون بسوزه تا اینقدر ما را اذیت نکنند.شما را به خدا اینقدر مردم ازاری نکنید.

  • راضیه

    12 مرداد 1393، 07:00

    با عرض تأسف فقط پیام های تبلیغاتی با پیش شماره های 1000 و 2000 و 3000 غیر فعال میشه، بقیه رو باید تحمل کنی. چون این سه پیش شماره، مخصوص دانشگاه ها و مراکز به دردبخور دیگه هست و پیام هاشون هم کمه، بهتره غیر فعال نکنین، چون مجبور میشین دوباره مثل من فعالش کنین.

  • یلدا

    12 مرداد 1393، 06:42

    تو رو به قران تمومش کنین. خسته شدم . آبروم رفت از بس پیام برام اومد. همه فکر میکنن چه خبره که اینقد پیام برام میاد. آبروی آدمو نبرید دیگه . اه

  • علیرضا

    11 مرداد 1393، 17:33

    اون دنیا اگه من برم جهنم فقط بخاطر فحشهاییه که بعد پیامهای تبلیغاتی بدموقع دادم

  • سهیل

    11 مرداد 1393، 06:42

    یعنی میشه واسم غیر از پیام تبلیغاتی پیام دوستانم و اقوامم بیاد . وای شده آروزووووووووووووووو

  • نیلو

    10 مرداد 1393، 15:59

    اخیییییییییییییییش!!!!!!!!!!!!

  • شهروند

    10 مرداد 1393، 15:40

    متاسفانه خطوط مشتركين ابزار سوء استفاده مخابرات شده و با فروش پنل هاي تبليغاتي باعث مزاحمت هاي تلفني براي مردم ميشود حال به دليل ايجاد مزاحمت تلفني از دست مخابرات به كدام مرجع بايد شكايت كرد با توجه به اينكه با ارسال كد ١ به ٨٩٩٩ همچنان ارسال تبليغات ادامه دارد . آقاي مسئول كه مسلمان هستي آيا اين مزاحمت نيست!؟

    • پشتیبانی

      11 مرداد 1393، 06:15

      سامانۀ ملی‌پیامک نیز در زمینه خدمات پیامکی فعالیت دارد. با اینحال ما باور داریم که راه درست استفاده از پیامک دریافت اشتراک و اجازه گرفتن از مخاطبان است. به این طریق دیگر خبری از مزاحمت‌های پیامکی نخواهد بود.

  • عطا

    10 مرداد 1393، 07:55

    سلام من عدد 1 را به 8999 ارسال کردم گفتش 24 ساعت دیگه غیرفعال میشه ولی باز هم میاد به اون شماره هم زنگ میزنم میگه چنین شماره ای وجود نداره

  • آریا

    09 مرداد 1393، 12:40

    ممنونم

  • سعید

    09 مرداد 1393، 08:43

    کاری که نوشتید انجام دادم اما از 3 شماره 98201014 و 9820123 و 98080 همچنان پیامک تبلیغاتی میاد تقریبا روزی 6 یا 7 تا و بی خیال هم نمیشه.

  • وحید

    09 مرداد 1393، 08:41

    سلام خدارا شکر که نجاتم دادین همیشه دعاتون میکنم

  • zolfaghar

    08 مرداد 1393، 13:58

    daaaaaaaaash vase chi mardomo sare kar mizari aghaye hamrahe aval mage jaeet mikhare ya sadism dari???????????yek bar k hichi 100 bar payamak zadam bazam dare moratab s miad

  • a

    08 مرداد 1393، 10:20

    لعنت خدا بر این همراه اول مفت خور. فقط بلدن اس تبلیغاتی بدن. ولی وقتی خودمون به کسی اس میدیم باید صد بار بفرستیم تا دلیور بشه.
    حالا یه سؤال، این کدهای بالا، فقط اسای خود همراه اول(جهت دزدی!!!!) و ایرانسل را حذف میکنه ؟ میگم یه دفه اسایی که از شماره هایی مثل 3000 و 2000 و 1000 (مثل برنامه نود) میاد رو حذف نکنه!!! کسی اطلاع داره؟
    ممنون

    • پشتیبانی

      11 مرداد 1393، 06:18

      متاسفانه باید بهتون خبر بدم که این کد تمام پیامک‌های تبلیغاتی رو حذف می‌کنه که شامل اپراتورهای 1000، 2000 و 3000 هم میشه. البته اگر خط برنامۀ نود خدماتی باشه، پیامک‌هااین برنامه همچنان برای شما میاد.

  • محمد

    06 مرداد 1393، 16:56

    وایییییییییییییییییییی خدا خیرتون بده بالاخره از شر این معضل راحت شدم، روز شب، وقت و بی وقت، توی اوضاع ناجور که منتظر پیامهای فوری بودم خیلی ضد حال میزد، منم الان فرستادم گفت تا 24 ساعت اینده سرویس غیر فعال خواهد شد، واقعا کمک بزرگی کردین به من.

  • davood

    06 مرداد 1393، 13:07

    آقا من چن ماه قبل همراه اولمو غیر فعال کردم شد ولی الان 20 روزه هر روز 10 تا اس دارم هیچگونه هم غیرفعال نمیشه خواهشا ی راهی پیدا کنین بخدا گیجم کرد .

  • افسانه

    06 مرداد 1393، 11:05

    خیلی جالبه من با اپراتور همراه اول تماس گرفتم می گم می خوام پیامای تبلیغاتی همراه اول غیر فعال بشه می گه پیامای همراه اول جنبه ی اطلاع رسانی داره و ما نمی تونیم غیر فعالشون کنیم اگه از شماره های خاصی به غیر از مثلا 2030 یا 2050 می خواین پیام دریافت نکنید شماره هاشونو بگین تا غیر فعال کنم!!!!!!!!!!!
    هرچقدر هم می گم من کلا نمی خوام پیام تبلیغاتی دریافت کنم بازم حرف خودشو می نه!

  • احمد

    06 مرداد 1393، 10:26

    حاجی دمت گرم،وقتی پیامک دادم جیک ثانیه بعدش ایرانسل بهم پیام داد شما تا همیشه در لیست سیاه قرار گرفتید.آخ جونننننننننننننننننن

  • سینا

    04 مرداد 1393، 19:31

    من هم زدم اما همراه اول پیامک هایی که خود سیستم میده بازم میاد. حتی بعضی پیامک های متفرقه هم میاد. واسه ایرانسل که کلا غیرفعال نمیشه.

  • Haniye

    04 مرداد 1393، 13:33

    slm nemidonam chera jadidan vaqti payam tabliqati miyad vasam sharzham sarian tamom mishe??????????????????

  • الهام

    04 مرداد 1393، 10:06

    آقا دمتون گرم این ایرانسل و همراه اول دهن مارو سرویس کردن خداوکیلی.ظاهرا از شرشون راحت شدم/ایرانسل روش کم شد اما همراه اول هر از گاهی باز پیام میده پررو

  • علی

    02 مرداد 1393، 20:48

    دزدی در روز روشن اقا ما تبلیغات نمی خواهیم مسخره اش رو در آوردند

  • یوسف

    02 مرداد 1393، 13:45

    روزی دوبارازمن 120تومان بابت حمایت ازتیم ملی کم میشه انشاالاه این پیامک هم حذف خواهدشد جواب بدین ممنون میشم

  • سارا

    02 مرداد 1393، 10:53

    با ارسال پیامک به8999بازم پیامک میاد
    نمیدونم ما چه گناه بزرگی مرتکب شدیم که باید اینجوری مجازات بشیم؟
    تو رو خدا اگه کسی برای غیرفعال کردن این پبامکای مسخره راهی بلده کمک کنه.

  • علی

    02 مرداد 1393، 10:08

    ali

  • علی

    02 مرداد 1393، 10:07

    اوفیش راحت شدیم

  • مسلم

    02 مرداد 1393، 08:06

    چطور میشه پیامک های تبلیغاتی خود همراه اول را لغو کرد
    دیوانه شدم بس که هر روز پیام میده میگه هر پیام 100 تومان ول کن هم نیست

  • ترلان درخشانی

    01 مرداد 1393، 21:26

    جناب پشتیبان من از این سرویس استفاده کردم ام در کمال ناباوری همین جوری پشت سر هم حتی بیشتر از همیشه اس ام اس تبلیغاتی اومد

  • snazanin

    01 مرداد 1393، 08:16

    سلام ..چطور ميشه پيامىكه بعد از هر اس ميدا هزينه اين اس شما …رو حذف كرد؟؟

  • حسین شمشادی ایمن آبادی(فرزین)

    31 تیر 1393، 17:00

    حسین شمشادی ایمن آبادی هستم بنده از شما عاجزانه تقاضا دارم پیامکهای تبلیغاتی رو از خط همراه من بردارید خدا شاهده شب و روز ندارم دیگه اعصابم خورد شده اینقدر تبلیقات واسم میاد متشکرم.

    • پشتیبانی

      01 مرداد 1393، 11:26

      با سلام آقای شمشادی. ببینید از دست ما کاری بر نمیاد. اما شما می‌توانید از روش بالا برای انصراف از پیامک‌های تبلیغاتی استفاده کنید. در صورتی هم که در سرویس خاصی عضو شدید، باید به قسمت خدمات پیامکی همراه اول مراجعه کنید و ببینید با ارسال چه پیامکی می‌توانید این سرویس را غیر فعال کنید.

  • ترلان درخشانی

    30 تیر 1393، 07:49

    سلام بچه .کسی میدونه چطور میشه این پیامک هایی که وضعیت هر روز رو میگن از لحاظ جسمانی و فیزیکی و روانی رو کنسل کرد….؟؟؟؟؟؟
    یه بارم یه غلطی کردم تو این مسابقات جهانی برزیل شرکت کردم پیامک فرستادم جواب مسابقه رو میفرستادم اما غافل از این که شارژ وحشتناکی میخوره ….اقا خوب وقتی دیگه جواب نمیدیمن به مسابقاتتون مریضید فعال نگه اش میدارید….من نخوام ادامه بدم مسابقاتتون رو باید کی و ببینم؟؟؟؟خسته شدم از بس سر این قضایا سیم کارت عوض کردم .دارم کم کم به این نتیجه میرسم خط همراه اول و ایرانسلم رو بندازم دور به جاش رایتل بخرم فکنم حداقل شرکت رایتل این جوری کلاه برداری نمیکنه ..من از ترسم گوشیمو اصلا شارز نمیکنم تا شارز میریزم اس میاد فلان……5000هزار تومن شارز میریزیم بدون اینکه زنگ بزنیم میبینیم شده 30000……………..

  • سوری

    30 تیر 1393، 07:16

    بچه ها من اوضام از همه بدتره………..تو سامانه 9090 تیم ملی ثبت نام کردم روزی 120 تومن کم میشده الان 3 هفته است که دارم همش شارژ میخرم … …حالا خداکنه باز این طریق جواب بگیرم وگرنه مجبورم سیم کارتمو عوض کنم……….

  • محمد

    30 تیر 1393، 06:31

    یعنی مغز ما رو پکونده بودن با این اس های تبلیغاتی
    تشکر که بداد مردم رسیدید

  • FARSHID

    29 تیر 1393، 10:12

    با سلام . ممنونم والاااا من دیگه داشتم از دست این اس ها خسته می شدم . واقعاااااااااااااااااااا ممنون .

  • پشتیبانی

    29 تیر 1393، 06:09

    شماره همراه اول به 9990 تغییر یافته است.

  • میلاد

    29 تیر 1393، 03:06

    دیونم کرده بود تشکر

  • artin

    27 تیر 1393، 14:00

    سلام. با وجود لغو پیام های همراه اول باز هم پیامک های تبلیغاتی خود همراه اول میاد. کسی میتونه راهنمایی کنه چطور کامل ازش خلاص بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی

      29 تیر 1393، 06:09

      سلام، پیامک هایی را که اپراتور همراه اول و یا ایرانسل ارسال می کنند، قابلیت لغو ندارند.

  • بهزاد شیخطبقی

    26 تیر 1393، 09:13

    من که غیرفعال نکردم اتفاقا این پیامکها بعضی مواقع به درد آدم میخوره.

  • بهزاد شیخطبقی

    26 تیر 1393، 09:12

    من که غیرفعال نکردم اتفاقا بعضی مواقع پیامک تبلیغاتی بدرد آدم میخوره

  • رومیــنا

    25 تیر 1393، 13:32

    مرســـی *^ـــ^*

  • علیرضا

    24 تیر 1393، 15:38

    چه فایده، دو روز قطع میشه دوباره شروع میکنن به اسپم

  • محمد

    24 تیر 1393، 15:18

    عصابمون رو خورد کردن از بس SMS بفرستن.

  • سینا

    23 تیر 1393، 10:57

    منم این کارو کردم اما چه فایده اس ام اس های خود همراه اول و ایرانسل خیلی زیادن و هنوز ادامه دارن و قطع نشدن!!!!!!!!

  • نیکی

    23 تیر 1393، 09:25

    خیر نبینینی همراه اول

  • mohammad

    23 تیر 1393، 08:23

    مرسی راحتم کردید.

  • tonysantyana

    23 تیر 1393، 08:03

    این راه حل را انجام دادم ولی بعد از 24 ساعت دوباره پیام تبلیغاتی به من ارسال شد…
    در خواست یک راه حل؟

  • ابوالفضل

    22 تیر 1393، 19:49

    سلام ممنون منم پیام دادم تا24 ساعت اینده غیر فعال میشه:):)

  • بهار

    22 تیر 1393، 05:32

    من فرستادم پس چرا نمیشه ها.گفت 24ساعت اینده ولی نشد.

  • محسن جمشیدی

    21 تیر 1393، 05:34

    خواهشمندم یه راهی واسه قطع این همه پیامک بذارین. الان چند روزم هست که هر روز جلو چشامون روزی 120تومان زورکی از حسابمون واسه حمایت از تیم ملی کم میشه.

    • پشتیبانی

      29 تیر 1393، 06:11

      لطفا با شماره 9990 تماس حاصل نمایید.

    • پشتیبانی

      29 تیر 1393، 06:14

      برای غیرفعالسازی پیامک هایی که از شما هزینه کسر می کنند با ۹۹۹۰ تماس حاصل نمایید.

  • رامین

    20 تیر 1393، 13:15

    با عرض سلام و خسته نباشین. اقا ممنونم ازتون. اقا دستت درد نکنه. اقا خدا خیرت بده. این همراه اول دهن مارو سرویس کرده بود
    مرسی

  • احمد عاشوری

    19 تیر 1393، 21:27

    بابا اس دادم 8999 پیام اومد تا 24 ساعت آینده قطع میشه بابا انگار نه انکـــــــــــــــــــار بابا خسته شدیم آخه یکی گه چیکار کنیم پیامک تبلیغاتی . جایزه دار نخواستیم از صبح تا تا شب حی پیام میاد خسته شدیم این همه هیجان

    • پشتیبانی

      29 تیر 1393، 06:14

      برای غیرفعالسازی پیامک هایی که از شما هزینه کسر می کنند با 9990 تماس حاصل نمایید.

  • حامد

    19 تیر 1393، 07:58

    بخدا من دیگه دارم از دست این ایرانسل دیوونه میشم برا من اس ام اس میده حامدجان فال امروزت اینه…،از بس بهم اس ام اس میده سیوش کردم عشقم دیگه بدترشده یکی ب من بگه من چطوری باهاش کات کنم :((

  • صابر بندزرک

    18 تیر 1393، 11:07

    اگه جواب بده واقعا دمتون گرم…

  • esi

    18 تیر 1393، 09:27

    متشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.

  • @®@$

    18 تیر 1393، 08:55

    برا من اس ام اس میومد یهو دیدم 1000 تومن شارژم رف 😐
    خدا کنه عمل کنه وگرنه همه چیو میکوبم بهم

  • فریبا

    18 تیر 1393، 07:29

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای این اپراتور ها مارو دیوانه کردن با این اس ام اس هاشون

  • ازاد

    18 تیر 1393، 05:50

    بنده یه مدت پیام تبلیغاتی مو غیر فعال کردم دچار افسردگی شدم… دوباره تونستم فعال کنم خدا خیرشون بده..

  • نادر

    17 تیر 1393، 17:19

    من ماموریت خارج از کشور بودم هر پیامک برام 1000 تومان خرج برمیداشت سر یه هفته میاندوره به مرز مجاز رسید و خطم قطع شد.
    الان برای ماموریت بعدی خیالم راحته

  • راضیه

    17 تیر 1393، 14:36

    واسه بابای من داریم هر چند روز یبار این اس به 8999 رو میزنیم و واسه چند روز غیر فعال میشه فایده نداره

  • نهال

    17 تیر 1393، 11:14

    بابا ما ی غلطی کردیم یکی از این سرویسا رو فعال کردیم جدمو اورده جلو چشم یکی بگه چیکار کنم این همراه اول دست از سر کچل ما ور داره

    • پشتیبانی

      18 تیر 1393، 09:57

      به سایت خدمات پیامکی همراه اول مراجعه کنید و کد غیر فعال کردن سرویس مورد نظر را از آنجا پیدا کنید.

  • فردین

    16 تیر 1393، 19:00

    همتون از یه جا می خوردین ولی من از هر دو طرف هم همراه اول هم ایرانسل همراه اول به خاطر اینکه خیالش راحت بشه چند بار هم می فرستاد که خاطرش جمع بشه
    واقعا ممنونم بلاخره امشب از خواب نمی پرم

  • حسن

    16 تیر 1393، 08:38

    ما بیکار نیستیم هر روز پیامک بزنیم خودشون باید عقلشون برسه

  • فاطمه

    15 تیر 1393، 15:43

    يه كد بدين كه دائم پيام تبليغاتي رو حذف كنه ديگه خسته شدم از بس شارژ مي پرونه ، همراه اول قبلا خوب بود الان ديگه كفر در مياره به 8999 پيام دادم ميگه تا 24 ساعت ولي باز يك ساعت بعدش پيام اومد تورو خدا يه راهي بگيد

  • رومینا

    15 تیر 1393، 04:53

    خدا را شکر،خوشحالم که بلاخره از دست این پیام های میلیونر شو راحت میشم. من نمیدونم اگر من نخوام میلیونر شم کی را باید ببینم؟!!! روانی شدم دیگه بخدا

  • محسن

    15 تیر 1393، 02:46

    بدترین خطه **********. فقط شارژ میخوره . یه 1000 تومنی شارژ کردم با ی پیامک 260 تومن کم کرد . عصبانی شدم گوشیما انداختم یه گوشه بعد دو روز دیدم 195 تومن دیگه کم کرده .

  • salim

    14 تیر 1393، 08:10

    دمت گرم داداش راحت شدم البته پيام داده تا 24 ساعت آينده ……..

  • pishi

    13 تیر 1393، 15:35

    ای خدا جدو ابادتو بیامرزه ,اخییییییییییییییییش

  • شایان

    13 تیر 1393، 09:06

    24 ساعت. وقت میگن ارزش نداره اینه ها.اون 2 ساعت هم زیاده.این همه پیام تبلیغاتی میشه اعصابمون خود شد.

  • علی

    12 تیر 1393، 12:20

    عالی بود.متشکر

  • مریم

    12 تیر 1393، 11:44

    من این کار رو هم برای همرا اول وه م برای ایرانسل انجام دادم برا یه مدتی عمل کرد ولی دوباره بعد چند روز همون اش و همون کاسه بازم تبلیغات شروع شد اخه یه راهی نیست برا همیشه راحت شیم از دستشون

  • عباسی

    12 تیر 1393، 06:21

    بخدا دیگه تو محل کار روانی شده بودم 90% sms ها تبلیغاتی بود.

  • پیروز

    11 تیر 1393، 15:51

    از راهنمایی خانم زری متشکرم…. چون گوشی منم بعد از نام افراد و همینطور 5005 نقطه ویرگول میذاره و این باعث میشد که ایرانسل پیام بده که اگه میخوای غیرفعال کنی 2 رو بفرست واگه میخوای فعال کنی 1 رو بفرست و بعدش میای پیام بدی می بینی فرسنتده رو فقط نوشته ایرانسل……………. با راهنمایی زری خانم رفتم توی یه گوشی دیگه امتحان کردم و موفق شدم برم توی بلک لیست ایرانسل ………… ممنونم

  • مهدی

    11 تیر 1393، 13:47

    سلام
    مرسی واقعا مرسی ،
    در کل ما رو نجات دادی
    خیر ببینید.

  • مهدی اویسی

    11 تیر 1393، 11:07

    ممنون دیگه راحت میگیرم میخوابم خخخخخخخ

  • ابراهیم

    11 تیر 1393، 04:57

    چگونه می توانم از پیامک آموزش زبان انصراف دهم لطفاً جواب دهید.لطفاً شماره تلفنی را بدهید که وصل به پیام گیر نباشد والله اینقدر می گه کلید 1 و 2 و…. که آدم گیج می شود که باید کدام قسمت باید برود اگر شماره هم می دهید بگویید کدام قسمت را باید بگیرم
    با تشکر

    • پشتیبانی

      16 تیر 1393، 05:21

      ابراهیم جان، برای غیرفعال کردن خدمات محتوایی از سامانه *800# استفاده بفرمائید. در صورتی که موفق نشدید، با 9990 تماس بگیرید.

  • ابراهیم

    11 تیر 1393، 04:43

    چگونه می توانم از پیامک آموزش زبان انصراف دهم لطفاً جواب دهید. با تشکر

  • جلال

    10 تیر 1393، 14:21

    ولی آخرش این همراه اول تا ما رو میلیونر نکنه دست بردار نیست 😐 🙂

  • الی

    10 تیر 1393، 14:18

    بابا توروخدا ی کد درست حسابی بدین

  • جلال

    10 تیر 1393، 14:17

    من گذاشتم روی نرم افزار اتو اس ام اس هر 24 ساعت یه پیام میفرسته به 8999 اون شمارشم که پیام میده که تا 24 ساعت غیر فعال شد را هم بلاک کردم دیگه از شر همش خلاص شدم : D:D:D
    آخیش منو اینهمه خوشبختی محاله محاله 🙂

  • حسین

    10 تیر 1393، 10:16

    سپاس

  • محمود

    09 تیر 1393، 08:21

    ممنووووووووووووون خدا خیرشون بده

  • زززززززز

    09 تیر 1393، 07:57

    یکی بگه از شر این شماره ی 202254چجوری باید خلاص شد،هر پیامکی که میده صد تومن از شارژت کم میشه لا مصب روزی سه چهارتا پیامک میده،تورو خدا اگه کسی میدونه بگه

  • جواد حویزه

    08 تیر 1393، 20:52

    خیلیییییییییییییییییییییییییییی ممنون که منو راحت کردین

  • دنیا نوین

    08 تیر 1393، 16:22

    خدا خیرتون بده . . .
    راحتم کردین از دست این مزاحما!

  • TAHER

    08 تیر 1393، 13:38

    مال منو فعال نکرد

  • محمد علی

    08 تیر 1393، 06:34

    کلاس آموزش زبان انگلیسی همراه اول بری من فعال شده وقتی پیامک میدم تاغیر فعال بشه میگه غیر فعال شد ولی روز بعد دوباره پیامک میفرسته و پول کم میکنه

    • پشتیبانی

      08 تیر 1393، 09:05

      با شمارۀ 9990 تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

  • rihana

    06 تیر 1393، 14:03

    با پیامک جواب نیومد
    ولــــــــــــــــــــــی
    با #8999* درخواست با موفقیت انجام شد و گفت تا 24 ساعت آینده غیرفعال میشه
    tnx

  • مرزیه

    05 تیر 1393، 08:06

    من فرستادم ولی فقط واسه 24 ساعت غیر فعال شد نمیشه کاری کرد کلا غیر فعال بشه

    • پشتیبانی

      07 تیر 1393، 11:17

      پیغامی که شما دریافت کردید این بوده که تا 24 ساعت دیگر پیامک‌ها غیر فعال خواهند شد.

  • محمد

    05 تیر 1393، 06:38

    سلام دوستان برای حذف دایمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول کلمه offرا درجواب هرپیامک تبلیغاتی بدهد تا چند روز تکرار کنید. دیگه پیامی براتون نمیاد

  • محسن

    04 تیر 1393، 16:34

    سلام خدا بهتون خیر بده غیر فعال شد اما این درس انگلیسی به چه صورت لغو میشه گول زدن یهو درس انگلیسی داره برام میاد اینم اگه بگین به چه شکل منون میشم چون گوشیمو نمی تونم شارج کنم سر3ساعت خالی میشه

    • پشتیبانی

      07 تیر 1393، 11:20

      محسن جان، ارائه‌دهنده این سرویس باید شما رو از لیست شماره‌های خودش حذف کنه. برای اطلاعات بیشتر به 9990 تماس بگیرید.

  • ایران مشاور

    04 تیر 1393، 11:32

    من مدتی بود که تبلیغات پیامکی ام را غیر فعال کرده بودم اما متاسفانه برخی از پیامک های سازمانی،بانکی و شرکتی مهم نیز نیومد مثلا جهت زیارت باید پیامک بهم می اومد و زمان دقیق را اعلام می کرد ولی متاسفانه نیاومد و کل دردسرهای دیگه باعث شد امروز دوباره فعالش کنم.

    • پشتیبانی

      07 تیر 1393، 11:21

      بله، اگر تمام ارسال‌کنندگان پیامک انبوه طبق اصول پیامک ارسال کنند، چنین مزاحمت‌هایی ایجاد نخواهد شد.

  • بهار

    01 تیر 1393، 11:23

    خدا خیرت بده. راحت شدم

  • مسعود

    01 تیر 1393، 10:35

    اقا یک در دنیا و صد در آخرت عوض بگیری
    خلاصم کردی

  • alijuana

    01 تیر 1393، 06:32

    حس خوبی دارم .. مرسی

  • مهدی صادق

    31 خرداد 1393، 11:05

    داداش راحت شدم خدا پدرتو بیامرزه اخش پدرمو در اورده بودن برنده امشب پراید شمیید بابا نمیخوام شارزو میزنی تموم میشه خود به خود

  • فاطمه

    31 خرداد 1393، 09:06

    من اول غیر فعال کردم بعد فهمیدم اگه غیر فعال کنی دیگه از دانشگاه و جاهای دیگه هم پیام برام نمیاد دوباره فعالش کردم 🙁 یه راهی نیس که فقط پیام های تبلیغاتی اپراتور نیاد ؟؟؟

  • kadabera

    29 خرداد 1393، 18:19

    لعنت بر صاحب این اوپراتور ایرانسل و همراه اول
    هرموقع شارژمیخرم با پول خودم برام پیام میفرسته؟؟؟؟؟؟؟
    این کشور اسلامیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد جواد

    29 خرداد 1393، 11:21

    یعنی این همراه اول و ایرانسل اینقده به فکرم هستن خونوادم به فکرم نیستن، یعنی واقعا خدا بیامرزه اون پدر و مادرتون رو، دمتون گرم. . .

  • محمد

    29 خرداد 1393، 07:32

    حتما خواستم خودمو بکشم دوباره فعالش میکنممممممممممممممممم……

  • جواد

    27 خرداد 1393، 12:48

    ببخشید شوش کدوم وره؟

  • برهان

    26 خرداد 1393، 15:16

    سلام خیلی ممنون دوستان خدا خیرتون بده.مر30

  • جلال

    25 خرداد 1393، 21:34

    در صورت غیرفعال نمودن آیا پیامکهای حساب بانکهامون هم قطع میشه؟لطفا جواب بدید

    • پشتیبانی

      02 تیر 1393، 05:44

      با سلام و عرض احترام
      احتراما بله از بعضی بانک ها پیامک دریافت نخواهید کرد.

  • کاوه

    25 خرداد 1393، 10:40

    میلیونر شو ادامه دارد

  • آرمین

    24 خرداد 1393، 10:56

    حالا کاشکی فقط تبلیغات باشه… فقط کافیه من شارژ بخرم به همین خدای بالاسر قسم روزی از همین پیامکای تبلیغی مذخرف شارژم 120 تومن کم میشه… یعنی واقعا این طور درسته؟ من که یه ریالشم راضی نیستم

  • Mahya

    23 خرداد 1393، 18:08

    خدا خیرتون بده .. واقعا به شخصه معرفی این کد کمک خیلی بزرگی بود .. واقعا برام این پیامکا اعصاب خرد کن شده بود .

  • امیر

    23 خرداد 1393، 14:12

    آقا اگه بخوایم پیامک های تبلیغاتی دیگران که غیر فعال کردنش واسه ما بیاد باید عدد چند رو بفرستیم خخخخخخخخ :v

  • پویا

    22 خرداد 1393، 14:27

    باو
    بابا نمی دونم با چه زبونی تشکر کنم
    پدرو مادرت تو بهشت
    ان شا الله خیر ببینی
    پدرمو در آوردن
    گوشیم دو سیم کارته یک بار ایرانول پیام می ده یک بار همراه آخر

  • فهیمه

    21 خرداد 1393، 16:03

    وای راحت شدم منتظراس ک بودم یهومیدیدم اس موند میپریدم روگوشی میدیدم پیام تبلیغاتی هستش حالم گرفته میشد

  • داود

    21 خرداد 1393، 06:58

    من قبلا فرستادم غیرفعال نشده.زنگم زدم 9990بازم نشد.همشون میگن بعد24ساعت لغو میشه ولی …..الان دوباره فرستادم خداکنه لغو بشه

  • قلی

    20 خرداد 1393، 15:08

    پیر شی جوون

  • صبا

    20 خرداد 1393، 10:47

    یعنی عااااااااشقتم!!!داشتم دیگه دیوانه می شدم…

  • طاهره

    19 خرداد 1393، 14:52

    ساعت سیستمتون را درست کنین 5 ساعت اختلاف زیاد نیست؟

  • طاهره

    19 خرداد 1393، 14:49

    پیام های تبلیغاتی واقعا زیادشدن
    ممنون که راهکار راحت شدن از دست این پیامکا را ارائه دادین

  • اتنا

    19 خرداد 1393، 11:25

    رسما گیر اوردن. هر 24 ساعت یک پیامک.میشه ماهی 30 تا پیامک الکی.که پولشو باید بدی. همه جوره…

  • مریم

    19 خرداد 1393، 07:11

    باید یادآوری کنم شماره 9990 متعلق به همراه اول هست ما در باره ایرانسل صحبت می کنیم

  • آرش

    19 خرداد 1393، 04:11

    آقا دمت گرم ما اس زدیم قرار شد تا 24 ساعت آینده غیر فعال بشه

  • رضا جعفرزاده

    17 خرداد 1393، 19:34

    این اعلام هزینه ی ایرانسل پس از هر مسیج، با کد غیرفعالسازی هم حذف نمیشه…

  • مریم

    17 خرداد 1393، 12:55

    8282 حداقل روزی دو تا اس ام اس میده که هزینه آن را از شارژ خودت کم می کنه من الان یک هفته هست که سیم کارتم را شارژ نکردم حتی یکدونه اس هم نیامده

  • ali

    17 خرداد 1393، 12:38

    اگر ما بخواهیم در مسابقات فوتبال شرکت نکنیم کی را باید ببینیم اون هم خبری از قرعه کشی و جایزه نیست

  • ali

    17 خرداد 1393، 12:34

    چه جوری از شر 8282 خلاص بشیم واقعا که شورش را در آورده

    • پشتیبانی

      18 خرداد 1393، 06:34

      برای غیرفعالسازی 8282 و سیستم هایی که کسر هزینه دارند با شماره 9990 تماس حاصل نمایید.

  • dj reza

    17 خرداد 1393، 11:30

    مرسی راحت شدما
    هیج کس تنها نیست همراه اول……..

  • احسان

    17 خرداد 1393، 09:50

    متاسفانه با غیر فعال کردن پیام های تبلیغاتی برخی نرم افزار ها که برای اولین بار با پیامک کار میکنند را نمیتوان استفاده کرد از جمله همراه بانک

  • هادی

    15 خرداد 1393، 13:43

    آقا پس حقوق مصرف کننده کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    24 ساعت چه معنی داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    باید یه طور باشه این پیاما اصلا نیاااااااااااااااااااااااااااد دیگه…

    • پشتیبانی

      17 خرداد 1393، 05:49

      بعد از 24 ساعت برای همیشه غیرفعال می شود.

  • A L I R E Z A

    15 خرداد 1393، 11:52

    چرا اینقد توقس بازی در میارن ………………….فقط 24 ساعت…..یعنی من هر روز باید اس بدم بهشون………وای وای وای…………….چقد بد

  • فرناز

    14 خرداد 1393، 23:50

    من اشتباهی سامانه خانواده شاد راکه برای من از ٢٠٣٣٠ پيامک شده بود از همراه اول فعال کردم حالا هر کار می کنم اين سرويس خاموش نميشه بايد چکار کنم ضمنا چندين بار off 101 را به ٢٠٣٣٠ پيامک کردم ولی فايده ای نداشت خاهش ميکنم مرا راهنمايي کنيد .باکمال تشکر

  • محسن

    14 خرداد 1393، 08:23

    ایول کاکو، دمتون گرم

  • الناز

    13 خرداد 1393، 19:48

    این این که دوباره بعد از یک روز ادامه داره ه ه ه ه ه ه ه

  • خمپاره

    13 خرداد 1393، 08:06

    دمت سرد

  • زهرا

    12 خرداد 1393، 09:02

    دسستت درد نکنه . اصلا نوکرتم آبجی ، چه طور این کارتو جبران کنم . بابا ایول داری به جون خودم . حاضرم هر روز این پولای شارژ رو تو صندوق صدقات بریزم

  • حسین

    09 خرداد 1393، 18:18

    خنده داره میخواد ما رو ثروتمند کنه بعد خودش ازمون ریالی گدایی میکنه

  • حسین

    09 خرداد 1393، 18:15

    عصبی شدم از این تبلیغات پوچ

  • حمید

    09 خرداد 1393، 09:53

    من ۱ را به ۸۹۹۹ ارسال کردم بعد یه دیقه نوشت تا ۲۴ ساعت یامک های تبلیغاتی قطع میشه
    من می خوام برای همیشه قطع شه باید چیکار کنم (همراه اول)

    • پشتیبانی

      10 خرداد 1393، 10:14

      حمید جان، پاسخی که فرستاده میشه اینه که پیامک‌های تبلیغاتی ظرف 24 ساعت غیر فعال می‌شوند. گویا شما دقت کافی رو نداشتید.

  • سپیده

    09 خرداد 1393، 07:33

    سلام……مرسی دوستم خیلی به دردم خورد………….
    ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون..

  • زهرا

    08 خرداد 1393، 15:28

    یادم رفت بگم پولمو هم خوردن 😐 با اینکه الان 1 ریال تو حسابمه ولی بازم پیامکای آموزشی میاد :((((

  • زهرا

    08 خرداد 1393، 15:24

    من حواسم نبود این تیزرای آموزشیشو فعال کردم تو سیم ثانیه شونصد تا پیام میده همشونم ناقص میان نمیدونم چطور باید غیر فعالشون کنم تروخدا کمک کنید:((:((

  • راحله

    08 خرداد 1393، 12:20

    من یکسالی میشد غیر فعال کرده بودم.انقد مدرسه بچه ها و کلاسهای خودم پیاماش دستم نمیرسید امروز دوباره فعالش کردم….امیدوارم کمتر تبلیغات بیاد برام

  • hasanh.gh

    08 خرداد 1393، 06:38

    داداش هر چه قدر میفرستم غیر فعال نمیشه

  • مجید

    05 خرداد 1393، 07:36

    آقا دمتون گرم.اگه می شه دستوری هم بگین که این پیام های آواهای پیشنهادی انتظارهمراه اول یه جوری حذف بشه همینطور اس ام اس می ده که امروز یه آهنگ توپ براتون دارم و ازاین حرفا دیگه

    شاد باشین

  • روح اله

    04 خرداد 1393، 05:22

    خدا 7 نسل قبلی و 70 نسل بعدیتو بیامرزه

  • محمد رش

    03 خرداد 1393، 09:17

    مرسی راحت شدم

  • محمد اهواز

    03 خرداد 1393، 08:57

    داغونم کرده بود تو نیم ساعت 3 تا مسیج میومد هر مسیجم خودش 5تا مسیج بود یعنی تونیم ساعت 15 بار گوشیم مسیج آلرتش فعال شد اونم واسه تبلیغات …

  • ارزو

    02 خرداد 1393، 20:52

    من هم با زهرا موافقم
    من هم یه سری قطع کردم و یه سری دردسرا برام پیش اومد چون از دانشگاه و اموزشگاه و محل کار اس ام اس میدادن ولی چون واسه من قطع بود اس ام اسی هم واسه من نمیومد

  • فاطیما

    01 خرداد 1393، 13:10

    ok اما بدبختی برا فال حافظ چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آقا رضا

    01 خرداد 1393، 11:07

    توجه داشته باشید که این فقط پیامک های تبلیغاتی بقیه شرکت ها رو واستون غیر فعال میکنه ن پیامک های تبلیغاتی خود همراه اول رو مثل میلیونر شو و…

  • سینا حیدری

    01 خرداد 1393، 09:54

    ایرانسل شورش رو درآورده

  • عباس معصومی

    30 اردیبهشت 1393، 06:44

    سلام
    وقتی فرستادم. ایرانسل یه پیامک فرستاد که درخواست شما ثبت شد، یه لحظه احساس کردم گوشیم خیس شده.. تو نگو اشک ایرانسل بوده که همراه پیامک اومده
    که با این در اگر در بند درماند درماند….
    یه دنیا ممنون

  • صادق

    29 اردیبهشت 1393، 04:33

    عاقب بخیر باشید

  • رضا

    28 اردیبهشت 1393، 17:51

    Man dobare faal kardam

  • بهروز

    28 اردیبهشت 1393، 17:29

    باتشکر از شما موفق باشین

  • افشین

    28 اردیبهشت 1393، 11:52

    خدا پدر و مادر شما را بیامزه

  • افشین

    28 اردیبهشت 1393، 11:51

    دست شما درد نکنه.راحت شدم

  • نیما ویسکی

    27 اردیبهشت 1393، 08:32

    سلام خسته نباشید .. ممنوون جواب داد ولی دایمی نشد چوون شماره 09990 میگه در شبکه وجود ندارد

  • امیرحسین

    26 اردیبهشت 1393، 09:17

    آقا من خانومم بهم شک کرده بود اصلا کارم داشت به طلاق میکشید اول زندگی 🙂 خدا خیرتون بده و هم چنین نگذره از باعثای این اس ام اسا که بنیان خانواده رو از هم میپاشونن :)))))

  • رضا

    26 اردیبهشت 1393، 08:34

    من زنگ زدم به ۹۹۹۰ گفتش که نمیشه پیامک‌هایی که خود همراه اول میفرسته مثلن پیامک «ملیونر شو» رو غیرفعال کرد. واقعن مسخرس.

  • سیدمحمدرضاکراماتی

    25 اردیبهشت 1393، 19:09

    ممنون از شما.

  • میترا

    25 اردیبهشت 1393، 10:29

    فکر می کنم جلمه پیامک تبلیغاتی نمی خوایم برای هر فرد سالمی خیلی واضحه یعنی کلا نمی خوایم نه فقط 24 ساعت.
    بگید چطور عمری از بین ببریمشون عدد چندو وارد کینم؟

    • پشتیبانی

      28 اردیبهشت 1393، 19:55

      خانم رفیعی، بعد از اینکه درخواست انصراف از دریافت تبلیغات رو می‌فرستید، پیامکی براتون فرستاده می‌شه که اعلام می‌کنه این پیامک‌ها ظرف 24 ساعت غیر فعال خواهند شد. احتمالا شما مضمون این پیامک رو اشتباه متوجه شدید.

  • محمد توده فلاح

    24 اردیبهشت 1393، 09:18

    من فرستادم ولي بعد از غير فعال شدنش انقدر ازهمراه اول اس اومده كه تا 24 ساعت آينده شارژم تموم ميشه ولي خوششم اومد.

  • raheleh_fenel

    24 اردیبهشت 1393، 05:22

    یعنی از هرچی پیام تبلیغاتی متنفرم.مخصوصا مال ایرانسل.یه اشتباهی کردم تو یه مسابقه شرکت کردم یه عالمه پول شارژ دادم.بعدش همش اس ام اس مسابقه میاد برام هربارم 120تومن برا خودشون پرمیکنن.دیگه خطمو شارژ نمیکنم چون وقتی شارژ ندارم اس نمیدن تا شارژ میکنم انگار موشونو آتیش زدی هی اس میدن هی 120 کم میکنن دزدا

  • سجاد

    23 اردیبهشت 1393، 13:58

    داش خیلی حال کردم چاکر داداش

  • سجاد

    22 اردیبهشت 1393، 14:26

    خدایا نجاتم بده من دیه دارم عاشق این ایرانسل میشمممممم

  • سجاد

    22 اردیبهشت 1393، 14:25

    مال من که قطع نمیشه عه

  • زهرا

    18 اردیبهشت 1393، 11:20

    با قطع سامانه های عدم دریافت پیامک ها بسیاری از پیامهای اداری و درسی ضروری هم برای ما نمی آید. امیدوارم که از تدبیر اجازه گرفتن از مشترکین برای دریافت نوع خاصی از پیامک ها استفاده شود و مشکلات کمتر خواهد شد. بنده که مدتی قطع کرده بودم از تمامی اطلاعات درسی ام هم و سامانه های اداری . بس که از طرف دانشگاه و آموزشگاه زبان میگفتن که پیامک زدیم و من بی خبر بودم . منصفانه اش اینست که هر کس خودش حق انتخاب دریافت نوع خاصی از پیامها را داشته باشد .مثلا پیامهای اداری. دولتی. استخدامی. شرکتی و مراکز خرید یا غیره. طبقه بندی کنید و مشترکان خودشان مطابق با نیازشان فعال کنند. و اقدر راحت شماره ها را در اختیار شرکت ها نگذارید.تشکر.

  • lol

    17 اردیبهشت 1393، 08:58

    بابا یه کد بدبن که دائم غیر فعال شه این که 24ساعت بعد دوباره شروع میکنه اس دادن که
    چه وضعشه اخهههه
    مسئولین رسیدگی کنین دیگهههههههههه

  • سامان

    16 اردیبهشت 1393، 11:49

    یعنی هر روز به اندازه اس ام اس هایی که واسم می اومد برات آرزوی خوشبختی می کنم جوون

  • بهنام

    13 اردیبهشت 1393، 19:06

    A

  • یاسرملکی

    12 اردیبهشت 1393، 12:07

    سلام مرسی راحت شدم

  • شاهین

    12 اردیبهشت 1393، 08:06

    همراه اولی ها #8999* رو بزنند و ایرانسلی ها هم یم بار عدد 2 را به 5005 ارسال کنند و پس از دریافت پیامک ( دیگه نمی خوای پیامک ایرانسلی دریافت کنی ) . باز عدد 2 را به 5005 ارسال کنند

  • parisa

    09 اردیبهشت 1393، 11:01

    اسمس تبلیغاتی هاتون بخوره توسرتون صدبار1 به8999 فرستادم میگه غیرفعال میشه امافرداش بازم میادبعدجالبم اینجاست فقط موقع هایی میادکه ش داشته باشی اونوقت ش توهم کم میکنن

  • شهرام

    08 اردیبهشت 1393، 13:18

    ممنون خدا خیرتون بده/ ساعت 12 شب به بعدش بد بود ادم با 1 دلهره باید میخوند که چه خبر شده(ینی کی میتونه باشه ای موقع شب)

  • ایمان

    07 اردیبهشت 1393، 16:19

    سلام خداخیرتون بده دروبلاتون بخورتوسرایرانسل

  • شهرام

    06 اردیبهشت 1393، 14:53

    اخش راحت شدم چه حالی میده بدون اس ام اس زندگی کردن

  • شاهرخ

    06 اردیبهشت 1393، 11:05

    هی پیام میاد فک میکنی طرفه خوشحال میشی بعد میبینی رگباری پیام میاد ملیونر شوووو….
    بابا کشتید مارو اینقد حس امیدواری رو آسفالت میکنین

  • شهریار

    05 اردیبهشت 1393، 18:05

    اه راحت شدم

  • شهریار

    05 اردیبهشت 1393، 18:05

    ممممممنننننننننننننننووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • تكلو

    05 اردیبهشت 1393، 13:43

    اي دمت گرم بوم هفت دف جلو چشم بيريك رفت وا اي پياما تبليغاتي
    اوفيش………….

  • farzad

    05 اردیبهشت 1393، 08:45

    یعنی دیگه کسی بهم پیام نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • lion

    05 اردیبهشت 1393، 08:41

    خدا لعنت کنه این همراه اولوووووووو

  • shahram

    03 اردیبهشت 1393، 09:23

    دم شوما گرم راحتمون کردین از اس های تبلیغاتی. عزت زیااااااااااااااااااااااااااااااد

  • مهدی

    02 اردیبهشت 1393، 12:39

    انشالله خدا یهزن قرقرو بهت بده تا قدر ایرانسلو همره اولا بدونی به هر حال دمت گرم راحت شدم

  • بابا پنجلی

    02 اردیبهشت 1393، 08:14

    الکی میگه

  • حامد

    01 اردیبهشت 1393، 11:57

    باورم نمیشه خدایا شکرت….

  • کامبیز

    31 فروردین 1393، 17:41

    به جای لعنت به تاریکی باید چراغی روشن کرد (کنفسیوس)……..

  • اصغر

    31 فروردین 1393، 06:35

    سلام باورم نمیشه ک داره قطع میشه
    لامصب چه شارژی مصرف میشد

  • مهدی22

    30 فروردین 1393، 15:48

    آقا بجون خودم دیگه داشتم خط ایرانسلمو مینداختم دور. سر کلاس نشسته بودم ( البته گوشی بردن سر کلاس خلاف قانونه) مدیرمون هم طبق معمول اومده بود گدایی که به مدرسه کمک کنید یه دفعه ایرانسل برام پیام تبلیغاتی فرستاد و مدیرر هم گوشیمو گرفت(بدبختی یادم نبود بزنمش رو حالت سکوت)آقا تا بابام به مدرسه کمک نکرد مدیر گوشیمو نداد…ای لعنت به هرچی پیام تبلیغاتیه

  • سارا

    30 فروردین 1393، 12:46

    باورم نميشه هنوز :O

  • ناصر

    29 فروردین 1393، 19:22

    ای چه حالی از ایرانسل گرفتم.از دست مسابقه های مسخره شونم راحت شدیم

  • محسن

    28 فروردین 1393، 22:41

    شرکت ایرانسل یه کم زرنگ تشریف داره و اونجایی که دوباره براتون پیام میده که اگر تمایل ندارید که پیام تبلیغاتی براتون بیاد عدد 2 را ارسال کنید باید دوباره عدد 2 را به لاتین به شماره 5005 ارسال کنید نه اینکه بزنید پاسخ به ایرانسل و یا به زبان فارسی ارسال کنید .هرچی دوست داری زرنگ بازی در بیار ایرانسل ما بچه فقیرا بلاخره تو اصفهان بزرگ شدیم

  • محسن

    28 فروردین 1393، 22:29

    سلام فعلا تازه زدم و اگر دیگه اس نیاد منم کار خوب شما را به دیگران اطلاع رسانی میکنم و بازم دمت گرم و خدا خیرت بده و این حرفا را برای خودتون میخرید

  • mojtaba

    27 فروردین 1393، 15:51

    مرررررررررررررسی خدا خیرتون بده………………………………………………………………………………………………………..

  • محمد

    27 فروردین 1393، 10:26

    خیلی خیلی خیلی ممنون از شما .

  • فرناز

    26 فروردین 1393، 07:35

    تورو خدا منو راهنمایی کنید

  • فرناز

    26 فروردین 1393، 07:27

    با سلام واسه گوشی من پیام اومد برای عضو شدن نرخ طلا و ارز ثبت نام کنید هر روز از نرخ ها آگاه باشید. من ثبت نام کردم ولی هر کاری می کنم که قطع بشه و دیگه نیاد که ازم اعتبار کم نشه قطع نمی شه چی کار کنم؟

  • سمانه

    24 فروردین 1393، 07:49

    ممنونم لطف کردین .
    من برعکس همه مشکل داشتم . بس که از طرف دانشگاه و آموزشگاه زبان و گروه کوهنوردیم پیام میومد بدست من نمیرسید , دیوانه شده بودم .همش میگفتن با پیامک اطلاع رسانی کردیم

  • علی

    24 فروردین 1393، 05:42

    بابا این ایرانسلم همه رو مسخره کرده با این پیام های تبلیغاتی خوب شد از دستشون راحت شدم مرسی دارین

  • مهدی سامانی

    23 فروردین 1393، 16:04

    خدا خیرتون بده راحت شدیم از دست یه عالمه پیامک تبلیغاتی بی مزه و بی کاربرد

  • هوشنگ

    20 فروردین 1393، 18:00

    ایرانسل گلمون کرده میگه دوباره 2 رو بفرست … ولی نمیگه به چه شماره ای؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

  • سبزی

    18 فروردین 1393، 10:32

    sسلام از بابت اینکه از دست این اس ام اس های تبلیغاتی راحت شدم خیلی خیلی خوشحال هستم ولی فکر کنم دوباره فعال بشن چون درآمد زایی داره براشون

  • پوریا

    17 فروردین 1393، 12:35

    خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه و به کسب و کارتون رونق … واقعا راحت شدم.

  • masi

    17 فروردین 1393، 10:11

    ممنون از اطلاع رسانی

  • بابک فرمانی

    15 فروردین 1393، 13:00

    کدام کد برای حذف دایمی پیامهای تبلیغاتی داده شده(لطفا”)

  • علی

    14 فروردین 1393، 12:24

    منطورش از 24 ساعت اینه که از 24 ساعت آینده به بعد غیر فعال میشه نه تا 24 ساعت آینده.
    واقعا خدا خیرشون بده.ایرانسل شده بود ….

  • مهدی

    13 فروردین 1393، 17:36

    سلام . شما گفتید که برای همیشه از تبلیغات رها میشید . ولی اس داد که تا 24 ساعت . پس برای همیشه چطوری ؟ 24 ساعت که به درد نمیخوره.

  • پانیذ

    11 فروردین 1393، 06:45

    ممنون از لطفتون . 09384191701

  • امیر

    10 فروردین 1393، 07:32

    خدایی دمت گرم. داشتیم منو ایرانسلو به هم وابسته میکردن. حالا با هم کات کرددیم 🙂 خخخ

  • Reza

    09 فروردین 1393، 13:42

    ممنون.

  • سروش

    09 فروردین 1393، 10:33

    اخیش راحت شدم خدایی ممنون به همه یاد میدم بخدا دیگه این اخره میخواستم برم دادگاه شکایت کنم هم از ایرانسل هم از همراه اول تند تند هم ازم پول کسر میشد . هی جیب ادم را میزنند عجب شهر بی کلانتری

  • محمود

    05 فروردین 1393، 12:57

    خسته شدم از بس بیام تبلیغاتی باک کردم جون مادرت دیگه نفرست

  • مهدی

    04 فروردین 1393، 23:50

    منم با عدنان موافقم ممنون

  • saeid

    04 فروردین 1393، 20:32

    دمتون گرم راحت شدیم

  • عباس محمدیان

    01 فروردین 1393، 18:12

    خیش اگه قطع بشه راحت میشم دیگه کلافه شدم از بس پیام تبلیغاتی دیدیم

  • تنها

    28 اسفند 1392، 18:21

    واقعا دستت درد نکنه راحت شدم عاشقتم واسه این کار داشتم افسر دگی میگرفتم

  • aziz

    26 اسفند 1392، 17:37

    دستت درد نکنه

  • یکی

    25 اسفند 1392، 11:24

    خدا خیر بده به اونی که اینو گفت. بیچاره شدیم از این پیامک های تبلیغاتی.

  • زهرا

    25 اسفند 1392، 08:58

    1رو ب8999فرستادم اما اصن ج نیومد ک غ فعال شد……!

  • مهدی

    25 اسفند 1392، 08:18

    چقدر ساده این باید هر روز یک اس به همراه اول بدیم که تو رو خدا فقط یک روز حقوق من رو رعایت کن واقعا ایرانی ها خیلی نجیبن

  • امید

    24 اسفند 1392، 07:28

    آخیشششششششششششششششششششش همراه اول جیب شما نک خوری ممنوع 😀

  • علیرضا

    20 اسفند 1392، 14:08

    یعنی فکرشو بکن هرباراس میومد قبل اینکه بازش کنم چشامو میبستم و از خداوند یکتا عاجزانه میخاستم یه ننه قمری باشه غیر ایرانسل

  • علیرضا

    20 اسفند 1392، 14:06

    بابابا ای ول خدایی خ خ دمت گرم
    دیگه داشتم افسردگی میگرفتم از بس از خوشحالی پریدم رو گوشی دیدم ایرانسله

  • رها

    20 اسفند 1392، 06:54

    خیلی قشنگ و عالی
    مثال نقش قالی
    مرسی عالی بود

  • آيدين

    18 اسفند 1392، 20:22

    دستتون واقعا درد نكنه ديگه داشتم رواني ميشدم از بس الكي خوشحال شدم
    خخخخخخخخخخخ

  • داوووود

    18 اسفند 1392، 13:53

    آقا خیر امواتتون من دارم میرم یه بسته خرما پخش کنم
    راحت شدم

  • kioumars

    18 اسفند 1392، 09:53

    عاشقت شدم برا کار مفیدی که انجام دادی
    ایرانسل کم مونده بود بیاد خواستگاریم

  • سایه

    18 اسفند 1392، 06:44

    آخ که این پیامک تبلیغاتی ها رو مخ هستن شب ونصفه شب …
    اما دیگه راحت شدیم

  • مریم

    17 اسفند 1392، 05:01

    کمال تشکر را دارم

  • محمد امین افسری

    16 اسفند 1392، 07:44

    نه من هر چی میکنم قطع نمیشه

  • محمد

    16 اسفند 1392، 07:42

    این پیام های تبلیغاتی رو قطع کنید تو گوشی ها

  • کیارش

    15 اسفند 1392، 15:36

    سلام هنوز جوابی نیومده اما ممنون لطف کردید

  • ابوذر

    14 اسفند 1392، 14:06

    اخی راحت شدیم

  • علی

    12 اسفند 1392، 10:44

    دست صمادردنکنی

  • goldderagon

    12 اسفند 1392، 07:20

    سلام. مرسی.
    چرا اپراتورها و یا مجریان اینگونه پیامها بابت خواندن و دیدن تبلیغاتها پول نمی دن. تا هم تبلیغات کننده و هم مجریش و هم مشترکین سود ببرن. باور کنین برد، برد و برد. همه هم راضی خدا هم راضی.

  • معین

    10 اسفند 1392، 11:52

    چه فایده داره ؟ وقتی با خط های دیگه میتونن اس ام اس بدن ؟ تا وقتی لاپراتور 021 هست که بازم برای بلک لیست های مخابرات پیام میاد !!!

  • محمد

    08 اسفند 1392، 10:56

    ما توقسط خونمون موندیم بعد پیامک اومده ویلا داریم فلانجا .

  • زهرا

    08 اسفند 1392، 09:50

    بابا منظورش از 24 ساعت اینه که تا ظرف 24 ساعت آنده غیر فعال میشود نه اینکه فقط تا 24 ساعت غیرفعاله خخخخخخخخخخخ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • AMIN@AH

    07 اسفند 1392، 15:16

    سلام و خدا قوووووووووت

    ای خدا عوض بده کشت ما رو این پیام های تبلیغاتی……….. .

  • طلحه آسکانی جکیگور

    06 اسفند 1392، 19:25

    عالی

  • طلحه آسکانی جکیگور

    06 اسفند 1392، 19:22

    سلام دوستان
    خوبید شما

  • parvaneh

    05 اسفند 1392، 11:26

    سلام,
    خدا خیلی خیرتون بده. بدبختی یه سایت رفتم برای سفرای توریستی ایران. حالا دوساله هی پیامک میاد و سفرای خارج از کشور را معرفی میکنه. آنقدر پیامهاشون دقیق و آنلاین هست که نرخ مرتب هر سفر را هم میدونم. جالبش اینجاست که یه بنده خدایی گفت فکر کردی این پیامها رایگان هست. ما رو باش که دوسال هزینه هم می دادیم بابت سفرای از ما بهترون!!!!

  • عاطفه

    05 اسفند 1392، 07:08

    بهد از هر پيام يه اس مياد كه هزينه ي آخرين تماس شما 100 ريال ميباشد .تو رو خدا يكي بگه چطوري غير فعالش كنم
    كد زير رو هم زدم فايده نداشته
    *140*3*2*5*1#

  • alis

    02 اسفند 1392، 20:59

    عالی مرسی

  • سعید

    29 بهمن 1392، 17:55

    آقا مرسی کارتون بیسته بیسته

  • فروغ

    27 بهمن 1392، 19:11

    سلام خدا خیرتون بده راحت شدم

  • حمید

    26 بهمن 1392، 08:20

    سلام مرسییییییییییییییییی عالییییی بود.

  • محمد

    25 بهمن 1392، 15:48

    ددلم سوخت برا ایرانسل نوشته نمیخوای بهت اس بدم
    تو رودر واسی گیر کردم نمیدمنم چی جوابش بدم

  • سعید

    21 بهمن 1392، 11:10

    خیلی خیلی منون از راهنمایی شما. راحت شدم. اما دلم برا زنگ اس ام اسم تنگ میشه! آخه کسی قبلا بهم پیامک نمیداد فقط روزی ده بار ایرانسل پیام میداد میگفت به یادمه!!!

    • محمدرضا

      02 تیر 1402، 21:29

      سلام اقا شماره ایرانسل مادرم هر دو روز شارژ ۲۰۰۰۰ تومان شارژ میکنم و تموم میشه بدون اینکه زنگ بزنه چیکار کنم اینو واقعا دیگه خسته شدیم

      • حسام کریمی

        04 تیر 1402، 10:44

        سلام دوست عزیز،
        پیشنهاد می‌کنم با شماره موبایل ایرانسل به شماره 700 (پشتیبانی ایرانسل) تماس بگیرید و موضوع رو با کارشناسان مرکز ایرانسل در میون بگذارید.

  • عدنان

    21 بهمن 1392، 11:02

    خدا خیرتون بده راحت شدیم..دیگه الکی خوشحال نمیشیم که یکی ب فکر ماست

  • سید مهدی

    21 بهمن 1392، 07:00

    من که پیامک های تبلیغاتی رو خیلی دوست دارم، کیش رفتم باهاش، خرید کردم و…

  • سید مهدی

    21 بهمن 1392، 06:57

    سلام عالی

  • ariankia

    20 بهمن 1392، 20:33

    باور کن اگه دیگه پیام تبلیغاتی برام نیاد یه گله گوسفند میکشم.

  • صادق

    20 بهمن 1392، 19:38

    خداپدرمادرتون روبیامرزه از شرپیامکهای تبلیغاتی راحت کردین.ممنون

  • زری

    20 بهمن 1392، 13:02

    مریم خانم من چنین مشکلی داشتم چون که گوشیم در آدرس فرستنده بعد از نام ایرانسل سیمیکالن میذاشت.
    با یه گوشی دیگه امتحان کن میشه درست میشه

  • hmd

    19 بهمن 1392، 18:17

    mer30 mofid bood

  • محسن

    17 بهمن 1392، 06:53

    سلام
    دمت گرم

  • مریم

    16 بهمن 1392، 15:13

    من زدم 2 رو به 5005
    بعد ایرانسل اس داد که نمیخای پیامک بدم 2 رو بزن. اما شمارش نوشته ایرانسل.نمیشه اس داد. من چیار کنمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمکککککککککککککککککککککککککک
    روانیم کرد دیگه انقدر اس داد

  • کاظم

    13 بهمن 1392، 07:01

    اره خوبه ولی تا 24 ساعت کدی باشه که تا اخر راخت باشیم ممنون میشم

  • محمد

    10 بهمن 1392، 10:39

    خودشونو كشتن براي 24 ساعت؟
    مردم ما اينقدر بيكارن كه هر روز بايد براي غير فعال كردن اس ام اس بدن
    اگه دائم نخايم بياد بايد چكار كنيم

  • رضا مراد آقایی

    07 بهمن 1392، 04:21

    خیلی خیلی ممنون ازلطف شما ها واز تمام کسانی که این جور به فکر آسایش مردم هستند کمال تشکر را دارم .

  • امیر بختیاری

    06 بهمن 1392، 13:47

    به شماره8999وارسال عدد یک پیامک دادم وجواب هم آمد تا 24 ساعت آینده پیام تبلیغاتی نخواهد آمد…

  • سمیرا

    03 بهمن 1392، 14:38

    غیر فعال کردم

  • رامین

    30 دی 1392، 09:23

    این بعد از 24 ساعت عمل کرد!

  • ابراهيم

    28 دی 1392، 08:52

    ما که کد رو فرستادیم.

  • مصطفی

    27 دی 1392، 20:04

    خدا خیرتون بده نجاتم دادین

  • روزبه

    26 دی 1392، 08:29

    خدا پدرتو بیامرزه یعنی ساعتی ١٠ تا اس ام اس تبلیغاتی واسم میومد
    جوری که قبل نگا کردن میدونستم ایرانسله
    الان راحت شدم

  • الی

    28 آذر 1392، 10:32

    عدد 1 رو فرستادم برا منم اومد تا 24 ساعت دیگه قطع خواهد شد.

  • nazivalinejad

    23 آذر 1392، 10:33

    باید رسیدگی شود.

  • من

    16 آبان 1392، 11:37

    عدد 1 رو به 8999 فرستادم جیک ثانیه!! بعد پیام اومد “مشترک گرامی(منو میگفت!!!) دریافت پیام تبلیغاتی برای شما تا 24 ساعت آینده غیرفعال خواهد گردید”.. خدا خیرشون بده!!

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید